Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Желілік қоғамдастық- кәсіби даму құралы
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Желілік қоғамдастық- кәсіби даму құралы
Материал туралы қысқаша түсінік
Қоғамдастықтың мақсаты – жаңартылған бағдарлама талаптарына байланысты туындаған қиындықтар мен кедергілерді шешу жолдарын бірлесе қарастыру, өзара іс-тәжірибе алмасу, мұғалімдерге жан-жақты қолдау көрсету, оқушының оқуға деген қызығушылығын арттыру туралы баяндалға
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
"Желілік қоғамдастық - оқыту қоғамдастығында жүріп жататын ақпарат алмасу үдерісі мұғалімдердің тәжірибесі мен жұмысының мазмұнын арттырып, оған тартылған адамдарды өзара тығыз байланыстырып, олардың сырт көзге көрінбейтін, күнделікті жұмысына түр береді” Энн ЛиберманҚай елдің болсын өсіп-өркендеуі, ғаламдық дүниеде өзіндік орыналуы оның ұлттық білім жүйесінің деңгейіне, даму бағытына байланысты.«Ұрпағы білімді халықтың болашағы бұлыңғыр болмайды» дегендей, жас ұрпаққа сапалы, өнегелі тәрбие мен білім беру – бүгінгі күннің басты талабы. Заман талабына сайбіздің елімізде білім беру мазмұны жаңа бағытқа бет бұрды.Келешек ұрпақтың сұранысын қанағаттандыратын жаңартылған білім беру бағдарламасының негізгі идеясы – «білген аз, сол білгеніңді іске қолдана білу» дейді.Осы орайда, Қазақстан Республикасы «Білім туралы» Заңына сәйкес жалпы білім беретін мектептердің қызметін жаңарту қажеттілігіне сай «Назарбаев Зияткерлік мектептері», «Педагогикалық шеберлік орталығы» жасақталған Қазақстан Республикасы орта білім мазмұнын жаңартуды қолдау мектептері туралы ережелерге сәйкес қала көлемінде желілік қоғамдастықтар жұмысын бастаған болатын. Қоғамдастықтың мақсаты – жаңартылған бағдарлама талаптарына байланысты туындаған қиындықтар мен кедергілерді шешу жолдарын бірлесеқарастыру, өзара іс-тәжірибе алмасу, мұғалімдерге жан-жақты қолдау көрсету, оқушының оқуға деген қызығушылығын арттыру.Қалада қоғамдастық желілік жұмысы 2016-2017 оқу жылынан бастап 6 мектепке: №34 мектеп-гимназиясыбазасында «Өркен», №44 мектеп-гимназиясында «Зерде», №3 ОЖББМ базасында «Содружество», №1 ОЖББМ «Өрлеу», 37 ЖОББМ«Ұлағат», ЭБМГ базасында «Профессиональный диалог» жетекші мектептері таңдалып, магниттік мектептерге бөлінді, алМектептен тыс жұмыс орталығының жетекшілігімен«Shabyt» желілік қоғамдастығы жұмыстануда. Жетекші мектептер отырыстары оздырылып, мектептегі көшбасшылықты дамыту бағытындағы жұмыстарға сараптау, талдау, болашаққа жоспарлау, бірлескен жоспарлардың мүмкіндіктері мен қиыншылықтарын белгіленіп, шешу жолдары қаралып отыр.Алты тірек мектептерге бірнеше магниттік мектептер тартылып, деңгейлік бағдарламаны іске асыру бағытында жұмыс бөлінді. Қала мектептегі өзгерістердің дамуына байланысты, табысты желілік реформа жүргізу мақсатында төмендегідей жұмыс топтары да құрылды.1.1. жетекші, серіктес мектептер;1.2. «Директорлар клубы» қоғамдастығы1.3. мектеп үйлестірушілер 1.4 «network» шығармашылық тобының жұмысы1.5 тәлімгерлік шығармашылық тобы1.6 Жас директорлар желілік қоғамдастығы Әр жетекші мектеп ресурстық қолдау орталығы болғандықтан жұмыс барысында әрбір серіктес мектептегі деңгейлік бағдарламаны игерген мектептердің қандай жұмыстар жасап жатқанын біліп қана қоймай, серіктес мектептердің психологиялық ахуалымен, көшбасшы мұғалімдерімен, олардың атқарып жүрген жұмыстарымен танысып, тәжірибе алмасуда. Жетекші мектептер ұйымдастырған семинарлар мен дөңгелек үстелдерге қатысқанда, Серіктес мектептер көшбасшылары желі арқылы байланысқа түскенде қолдау тауып, жұмыстарына құлшыныспен кірісетіндерін айтып ой бөліседі. Кез келген жағдайда сенім артудың маңызды екендігін, мұғалім көшбасшылардың өз ісіне деген жауапкершіліктерін арттырады.Құрылған қоғамдастықтың мұғалімнің кәсіби, оқушының тұлғалық дамуына, мектептің дамуына мынандай ықпалы болды:
Мектептер білім деңгейін көрсете білумен қатар, басқа мектептермен өз білім деңгейін салыстыра алады. Ашықтық пайда болды
Салыстырмалы түрде атқарған іс - әрекетіне зерттеу жүргізеді. Research
Білім сапасының деңгейін басқа мектептермен салыстыра отырып, іс – тәжірибе бөлісудегі ізденістері арта түседі. Feedback немесе мұғалімдер өзара білім алуға, тәжірибені біріктіруге ақпарат алмасуға қол жеткізеді.
Жұмыс барысында тек күшті жағымен бөлісуді ғана емес, анықталған әлсіз тұстарына әдістемелік қолдау менәріптестік көмек ала алады немесе Mentorstvo.Шешілмей келе жатқан мәселелерді шешуге, жаңа идеялармен алмасуға үйренеді. Осылайша әр мектепте ішкі қауымдастық құрылып, олар бірлескен жоспар негізінде жұмыс жасап келеді, бұл әрекет негізінде командылық жұмысты ұстаздармен мектеп әкімшілігі арасында жандандырады-Team building
Шараның атауы
Деңгейі
қалалық
облыстық
республикалық
халықаралық
Конференциялар
16
36
22
28
Байқаулар
16
10
10
21
Семинарлар
85
23
14
6
Шеберлік сыныптар
24
14
6
Форумдар
7
1
1
1
Дөңгелек үстел
4
Іс-тәжірибе тарату
37
32
34
31
Орал қаласының білім беру бөлімінің ұйымдастырумен құрылған желілік қауымдастық жұмысына Орал қаласындағы ФМБ НЗМ –мен тәжірибе алмасу бойынша өткізілген іс-шаралар, 2018 жылға арналған Батыс Қазақстан облысы дарынды балаларға арналған мамандырылған «БІЛІМ-ИННОВАЦИЯ» мектеп-лицей-интернатыменжүргізілген іс-тәжірибе алмасу шараларыауқымды көлемде жүргізілуіне ықпал етті. Сонымен қатар,желілік қауымдастық жұмысы тек қала көлемінде ғана емес, аудандық деңгейде де өз ісін жалғастыруда.Оған дәлел: жетекші мектеп Ә.Молдағұлова атындағы №38 мектеп-лицейінің Сырым аудандық білім беру бөліміне, сол ауданның Ж.Досмұхамедов атындағы орта мектеп балабақша кешеніне тәлімгерлік бағытында білім мазмұнын жаңарту бойынша іс-тәжірибе алмасу, ой бөлісумақсатында жұмыстаржүргізіп отыр.Орал қаласының білім беру бөлімінің сайты: bilim-oral.gov.kz –те желілік қоғамдастықтың бірнеше жылдық жұмысыныңнәтижесі ретінде өткізілген іс-шаралары,педагогтарға қажетті нормативтік құжаттар мен тиімді ресурстар беріліп, әдістемелік көмек жасалып отыр. Мұнда кез келген мұғалім көмекші құрал ретінде жетекші мектептердің жұмыстарының бейнебаян түсірілімінен, презентация нұсқасынан қажетті материалдарды ала алады.Яғни, бұл тағы бір ақпарат алу ресурстарының бірі және тәулік бойы пайдалануға мүмкіндік береді. Баршаға кез келген материал қолжетімді.Желілік қоғамдастық жұмысы барысында кәсіби қоғамдастық пен жетекші мектептің қолдауы арқылы жаңартылған білім беру мазмұны бойынша 2013 ж бері жүйелі десапалы жұмыстар жүргізіліп келеді.Мақсатқа бағытталған жұмыстың нәтижесі қала мектептерінің білім сапасын көтеруге де ықпал етті. Былтырғы оқу жылында білім сапасы – 59,01 пайыз болса, биылғы оқу жылында 2 пайызға(61%) жоғарылады. Сонымен қатар, дарынды оқушылардың мүмкіндік деңгейін айқындау, қабілетін арттыру, дарынын шыңдау мақсатында өткізілетін жұмыстар да оң нәтижесін беруде. Оқушы бойындағы ерекше қабілеттің ұшқынын сөндірмей, әрі қарай шығармашылықпен дамыту, ой-өрісін зерттеп, білімін сараптау мақсатында 8-11-сыныптар арасында өткізілетін пән олимпиадасы да жақсы көрсеткішпен қуантып отыр. Жақында өткен Республика көлеміндегі пән олимпиадасының қорытындысы бойынша облыс 2-орынға көтерілді соның ішінде қала оқушыларының үлесі зор. Әрине, қол жеткізген жетістіктің бәрі де жүйелі жұмыстың, ұстаздардың жыл бойы тынымсыз еңбегінің көрінісі деуге болады.Білім беру ұйымдары басшыларының «Табысты менеджер-2017» облыстық байқауының 1- ші орын жеңімпазы №44 мектеп-гимназиясының директоры «Зерде» желілік қоғамдастығының жетекшісі А.Темірханова, республикалық байқаудан 3-ші орынды иеленді. Аталған байқаудың облыстық кезеңінде №16 ЖОББМ директоры «Профессиональный диалог» желілік қоғамдастығының мүшесі, «Директорлар клубының» жетекшісі М.Кабакова 2-ші орынды иеленгендігін де атап айтқан жөн. Сонымен қатар қалалық білім беру кабинетінің әдістемелік кабинеті мен педагог шеберлер орталығымен бірлесіп жинақталған, «Жетекші мектептердің қоғамдастығы- жаңарту тұрақтылығын қамтамасыз етуде жоспарлау барысы:әдіскерлердің жетекші мектептер тәжірибесін насихаттау рөлі» тақырыбындағы әдістемелік құралыоблыс көлемінде таратылды.Рухани жаңғыру-ұлттың болашағы болса, ал ұстаз халықтың тарихы мен мәдениетін жаңғырта отырып, бәсекеге қабілетті ұлт ретінде ұрпақты қалыптастырады.Демек, жаңартылған білім беру мазмұнындағы мектептердің рухани жаңғыруына деген ішкі ұмтылысымыз-біздің дамуымыздың ең басты қағидасы қағидасы болып қала бермек.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз