Күні:
|
29.11.2016
жыл.
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Жемістер
|
Сабақтың
мақсаты
|
Жемістердің
түрлерімен таныстыру, адам үшін маңызын түсіндіру.Жемістер жайында
жалпы түсініктерін
қалыптастыру.
|
Күтілетін
нәтиже:
|
|
Сабақтың
типі
|
Жаңа материалды
меңгерту
|
Әдістер
|
Сын тұрғысынан ойлау, диалог,
ақпараттық коммуникациялық ақпарат, жас ерекшеліктеріне сай оқыту
мен оқу, оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау, оқушы біліміне
көшбасшылық.
|
Дереккөздер
|
«Қазақстанда кездесетін
жануарлар» энциклопедиясы, Биология 7 сынып оқулығы
Қ.Қайым, Р.Сәтімбеков, Ә.Әметов, Ж.Қожантаева, Алматы, «Атамұра»
2012ж. «Биолог анықтамалығы» №1,
2015
|
Көрнекіліктер
|
Постер, сурет, мәлімет,
бағалау парағы, түрлі түсті маркерлер,
кластер
|
Сабақ бойынша мұғалімнің
жазбалары
|
Кезеңдері
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Тапсырма
мазмұны
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі
|
Амандасады, топқа бөліну түрін
таныстырады.
|
Оқушылар жемістердің
түрлерімен 3 топқа бөледі. Әр топ сол жемістің адам ағзасына
пайдасын айтады
1 топ:
алма
2 топ:
алмұрт
3 топ:
жүзім
|
Жемістер арқылы топтасады
(алма, алмұрт, жүзім)
|
|
2.Психологиялық
тренинг
|
«Ынтымақтастық атмосферасын
орнату»
|
Бір- біріне жақсы тілектер
айту
|
Оқушылар шаттық шеңберіне
тұрып, бір- біріне жақсы тілектерін
айтады
|
|
Үй тапсырмасын
тексеру
|
І.«Білім
минуты»
|
1. Гүлдің
құрылысы?
2. Тозаңдану дегеніміз
не?
3. Тозаңданудың қандай түрлері
бар?
4. Жынысты көбею дегеніміз
не?
5. Аталық
құрылысы.
6. Аналықтың
құрылысы.
|
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша
сұраққа қол көтеріп жауап
береді.
|
Жауап берген оқушы бағалау
парағына белгіленіп отырады.
|
|
ІІ. «Ұшқыр
ой»
|
Ерекше белгілері
|
Бунақденелілер
арқылы
|
Жел арқылы
|
Гүлдері өте ұсақ,
реңсіз
|
|
+
|
Гүлінде шірнесі
бар
|
+
|
|
Тозаңы ірі, сырты
кедір-бұдырлы
|
+
|
|
Тозаңы құрғақ, өте
ұсақ
|
|
+
|
Гүлі аңқыған хош
иісті
|
+
|
|
Гүлінде шірнесі
жоқ
|
|
+
|
Гүлдері ірі, күлтелері ашық
реңді
|
+
|
|
Гүлдерінде иісі
болмайды
|
|
+
|
Майда гүлдері ірі
гүлшоғырына жиналған
|
+
|
|
|
оқушылар берілген
сипаттамаларды тозаңдану түріне қарай орналастыру
керек
|
|
Миға
шабуыл
|
Оқушыларға сұрақ
қояды
|
Өсімдікте гүл орнына
не түзіледі?
|
Ойланып жауап
береді.
|
|
Жаңа
сабақ
|
Дұрыс айтасыздар
балалар біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы жемістер деп аталады
деп тақырыпты тақтаға жазады
«Хан жарлығы»
әдісі арқылы жаңа сабақты
меңгерту
|
Жемістер
Жемістер : шырынды, құрғақ
|
Жаңа сабақтың тақырыбын тақтаға жазып алады. Тақырыптқа
байлансты сызбанұсқаны сызып алады.
|
|
Жаңа сабақты
бекіту
|
І.
Сәйкестендіру
ІІ.Биологиялық
диктант
ІІІ. Сәйкестендіру
тест
|
1.Жидек
2.Жидек
тәрізді
3.Сүйекті
шырынды
Бұршаққап,
бұршаққын, қауашақ, қанатты жеміс, дәнек, тұқымша, жинақталған
жемістер.
1._____ ____шырыны
мол, жұмсақ болады.
2.Олар ___, ____
___,
___ ___ деп
бөлінеді.
3.Жидек жемістің сыртқы қабығы ___,
___, ___ көп болады.
4.Жидек тәрізді жемістер __,
______.
5.________ ___қабығы қатты,
сүректенген, құрғақ болады.
Сұрақтар
|
Жауаптар
|
1.Шырын мол, жұмсақ
болады.
|
А.Жидек тәрізді
жемістер
|
2.Сыртқы қабығы мен ортаңғы
қабаты бірігіп жеміс қабығын түзеді.
|
Б. Дәнек
|
3.Сыртқы қабаты жұқа,ортаңғы
қабаты қалың етті-шырынды, ішкі қабаты – қатты
сүйектенген.
|
В.Шырынды
жемістер
|
4. Бір тұқымды
жеміс.
|
Г.Бұршаққын
|
5.Қос ұялы,ішінде ұзынша
тартылған жұқа жарғақты пердесі бар.
|
Д.Сүйекті шырынды
|
Жауабы: 1.В 2.А 3.Д
4.Б 5.Г
|
|
|
Рефлексия
|
«Жеміс
ағашы»
|
Жеміс ағашын
жемістермен толтыру.
|
Сабақтың ұнаған
кезеңін жеміс тәрізді стикерлерге жазып, жеміс ағашына ілу,
ұнамаған жақтарын жапырақ тәрізді стикерге жазып, ағаш түбіне
тастау.
|
|
Үйге тапсырма
беру
|
Үй тапсырмасын
мұқият жазып алуын талап етеді, сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды
мадақтап, бағалайды.
|
«Жемістердің маңызы»
тақырыбында реферат жазу.
|
Күнделікке
тапсырманы жазып алады, бағаларын
қойғызады.
|
|