Күні: | 29.11.2016 жыл. |
Сабақтың тақырыбы | Жемістер |
Сабақтың мақсаты | Жемістердің түрлерімен таныстыру, адам үшін маңызын түсіндіру.Жемістер жайында жалпы түсініктерін қалыптастыру. |
Күтілетін нәтиже:
| Жемістер туралы біледіБір- бірінен ажырата алады |
Сабақтың типі | Жаңа материалды меңгерту |
Әдістер | Сын тұрғысынан ойлау, диалог, ақпараттық коммуникациялық ақпарат, жас ерекшеліктеріне сай оқыту мен оқу, оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау, оқушы біліміне көшбасшылық. |
Дереккөздер | «Қазақстанда кездесетін жануарлар» энциклопедиясы, Биология 7 сынып оқулығы Қ.Қайым, Р.Сәтімбеков, Ә.Әметов, Ж.Қожантаева, Алматы, «Атамұра» 2012ж. «Биолог анықтамалығы» №1, 2015 |
Көрнекіліктер | Постер, сурет, мәлімет, бағалау парағы, түрлі түсті маркерлер, кластер |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары |
Кезеңдері | Мұғалімнің әрекеті | Тапсырма мазмұны | Оқушының әрекеті | Бағалау |
1.Ұйымдастыру кезеңі
| Амандасады, топқа бөліну түрін таныстырады. | Оқушылар жемістердің түрлерімен 3 топқа бөледі. Әр топ сол жемістің адам ағзасына пайдасын айтады 1 топ: алма2 топ: алмұрт3 топ: жүзім
| Жемістер арқылы топтасады (алма, алмұрт, жүзім) |
|
2.Психологиялық тренинг | «Ынтымақтастық атмосферасын орнату» | Бір- біріне жақсы тілектер айту | Оқушылар шаттық шеңберіне тұрып, бір- біріне жақсы тілектерін айтады |
|
Үй тапсырмасын тексеру | І.«Білім минуты» | 1. Гүлдің құрылысы? 2. Тозаңдану дегеніміз не? 3. Тозаңданудың қандай түрлері бар? 4. Жынысты көбею дегеніміз не? 5. Аталық құрылысы. 6. Аналықтың құрылысы. | Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұраққа қол көтеріп жауап береді. | Жауап берген оқушы бағалау парағына белгіленіп отырады. |
| ІІ. «Ұшқыр ой» |
| оқушылар берілген сипаттамаларды тозаңдану түріне қарай орналастыру керек
|
|
Миға шабуыл | Оқушыларға сұрақ қояды | Өсімдікте гүл орнына не түзіледі? | Ойланып жауап береді. |
|
Жаңа сабақ | Дұрыс айтасыздар балалар біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы жемістер деп аталады деп тақырыпты тақтаға жазады «Хан жарлығы» әдісі арқылы жаңа сабақты меңгерту | Жемістер Жемістер : шырынды, құрғақ | Жаңа сабақтың тақырыбын тақтаға жазып алады. Тақырыптқа байлансты сызбанұсқаны сызып алады. |
|
Жаңа сабақты бекіту | І. Сәйкестендіру
ІІ.Биологиялық диктант
ІІІ. Сәйкестендіру тест | 1.Жидек2.Жидек тәрізді3.Сүйекті шырындыБұршаққап, бұршаққын, қауашақ, қанатты жеміс, дәнек, тұқымша, жинақталған жемістер.
1._____ ____шырыны мол, жұмсақ болады. 2.Олар ___, ____ ___, ___ ___ деп бөлінеді. 3.Жидек жемістің сыртқы қабығы ___, ___, ___ көп болады. 4.Жидек тәрізді жемістер __, ______. 5.________ ___қабығы қатты, сүректенген, құрғақ болады.
Жауабы: 1.В 2.А 3.Д 4.Б 5.Г |
|
|
Рефлексия | «Жеміс ағашы» | Жеміс ағашын жемістермен толтыру. | Сабақтың ұнаған кезеңін жеміс тәрізді стикерлерге жазып, жеміс ағашына ілу, ұнамаған жақтарын жапырақ тәрізді стикерге жазып, ағаш түбіне тастау. |
|
Үйге тапсырма беру | Үй тапсырмасын мұқият жазып алуын талап етеді, сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтап, бағалайды. | «Жемістердің маңызы» тақырыбында реферат жазу. | Күнделікке тапсырманы жазып алады, бағаларын қойғызады. |
|