Материалдар / Жемістер

Жемістер

Материал туралы қысқаша түсінік
Жемістердің түрлерімен таныстыру, адам үшін маңызын түсіндіру.Жемістер жайында жалпы түсініктерін қалыптастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2017
923
6 рет жүктелген
1710 ₸ 1900 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

БҚО Қаратөбе ауданы Жусандой ауылы Жамбыл ЖОББМ-балабақшасыБиология пән мұғалімі : Бақытжанова Баян ТемірханқызыСыныбы: 6

Күні:29.11.2016 жыл.
Сабақтың тақырыбыЖемістер
Сабақтың мақсатыЖемістердің түрлерімен таныстыру, адам үшін маңызын түсіндіру.Жемістер жайында жалпы түсініктерін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:

  • Жемістер туралы біледі
  • Бір- бірінен ажырата алады
  • Сабақтың типіЖаңа материалды меңгерту
    ӘдістерСын тұрғысынан ойлау, диалог, ақпараттық коммуникациялық ақпарат, жас ерекшеліктеріне сай оқыту мен оқу, оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау, оқушы біліміне көшбасшылық.
    Дереккөздер«Қазақстанда кездесетін жануарлар» энциклопедиясы, Биология 7 сынып оқулығы Қ.Қайым, Р.Сәтімбеков, Ә.Әметов, Ж.Қожантаева, Алматы, «Атамұра» 2012ж. «Биолог анықтамалығы» №1, 2015
    КөрнекіліктерПостер, сурет, мәлімет, бағалау парағы, түрлі түсті маркерлер, кластер
    Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары
    КезеңдеріМұғалімнің әрекетіТапсырма мазмұныОқушының әрекетіБағалау
    1.Ұйымдастыру кезеңі

    Амандасады, топқа бөліну түрін таныстырады.Оқушылар жемістердің түрлерімен 3 топқа бөледі. Әр топ сол жемістің адам ағзасына пайдасын айтады 1 топ: алма2 топ: алмұрт3 топ: жүзім

    Жемістер арқылы топтасады (алма, алмұрт, жүзім)

    2.Психологиялық тренинг«Ынтымақтастық атмосферасын орнату»Бір- біріне жақсы тілектер айтуОқушылар шаттық шеңберіне тұрып, бір- біріне жақсы тілектерін айтады

    Үй тапсырмасын тексеруІ.«Білім минуты»1.     Гүлдің құрылысы? 2.     Тозаңдану дегеніміз не? 3.     Тозаңданудың қандай түрлері бар? 4.     Жынысты көбею дегеніміз не? 5.     Аталық құрылысы. 6.     Аналықтың құрылысы. Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұраққа қол көтеріп жауап береді. Жауап берген оқушы бағалау парағына белгіленіп отырады.


    ІІ. «Ұшқыр ой»



    оқушылар берілген сипаттамаларды тозаңдану түріне қарай орналастыру керек







    Миға шабуылОқушыларға сұрақ қоядыӨсімдікте гүл орнына не түзіледі?Ойланып жауап береді.

    Жаңа сабақДұрыс айтасыздар балалар біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы жемістер деп аталады деп тақырыпты тақтаға жазады «Хан жарлығы» әдісі арқылы жаңа сабақты меңгерту Жемістер Жемістер : шырынды, құрғақЖаңа сабақтың тақырыбын тақтаға жазып алады. Тақырыптқа байлансты сызбанұсқаны сызып алады.

    Жаңа сабақты бекітуІ. Сәйкестендіру









    ІІ.Биологиялық диктант

















    ІІІ. Сәйкестендіру тест
    1.Жидек2.Жидек тәрізді3.Сүйекті шырындыБұршаққап, бұршаққын, қауашақ, қанатты жеміс, дәнек, тұқымша, жинақталған жемістер.

    1._____    ____шырыны мол, жұмсақ болады. 2.Олар ___, ____  ___, ___  ___  деп бөлінеді. 3.Жидек жемістің сыртқы қабығы ___, ___, ___ көп болады. 4.Жидек тәрізді жемістер __, ______. 5.________ ___қабығы қатты, сүректенген, құрғақ болады.





    Жауабы: 1.В 2.А 3.Д 4.Б 5.Г




    Рефлексия «Жеміс ағашы»Жеміс ағашын жемістермен толтыру. Сабақтың ұнаған кезеңін жеміс тәрізді стикерлерге жазып, жеміс ағашына ілу, ұнамаған жақтарын жапырақ тәрізді стикерге жазып, ағаш түбіне тастау.

    Үйге тапсырма беру Үй тапсырмасын мұқият жазып алуын талап етеді, сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтап, бағалайды. «Жемістердің маңызы» тақырыбында реферат жазу.Күнделікке тапсырманы жазып алады, бағаларын қойғызады.





    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!