№40 жалпы орта білім беретін
мектеп
Түзете-дамыту сабағының
тақырыбы:
«ЖЕМІСТЕР МЕН
КӨКӨНІСТЕР»
Мұғалім-дефектолог: А.А.Шауменова
Орал-2022ж
Сыныбы: 2 сынып (топтық түзете-дамыту
сабағы)
Сабақтың
тақырыбы: Жемістер мен
көкөністер
Сабақ
мақсаты:
Білімділік: Жемістер мен көкөністер туралы
түсініктерін кеңейту. Олардың атауларын дұрыс айта білуге, ажырата
білуге үйрету. Ойын ойнату арқылы сабаққа деген қызушылығын
арттыру.
Тәрбиелік: Жеміс ағаштарын қорғап, оларға
қамқор болуға тәрбиелеу.
Жұмысты ұқыпты, таза жасай
білуге машықтандыру.
Түзете-дамыту: Қоршаған орта туралы түсінігін
арттыру, сөздерді дұрыс айта білу, жаза білу. Есте сақтау
қабілетін, ойлауын, дүниетанымын, сөйлеу қызметін, ұсақ қол
моторикасын дамыту. Балалардың жапсыру дағдыларын
қалыптастыру.
Көрнекілік: жеміс пен көкөністердің
суреттері, дидактикалық тапсырмалар.
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету,
әңгімелесу, сұрақ-жауап, ойын.
1.Кіріспе
бөлім:
1.Сабаққа
дайындық.
2.Амандасу.
3.Үй тапсырмасын
қайталау.
Күз мезгілінің
ерекшелігі.
- Қазір жылдың қай мезгілі?
Күз мезгілі.
- Дұрыс
айтасыңдар.
- Күз мезгілінде қандай
өзгерістер болады? Күн салқындайды, ағаштардың жапырағы сарғайып,
жерге түседі. Құстар жылы жаққа ұшып кетеді, жеміс-жидектер,
көкөністер піседі.
Балалар бірге
қайталайды:
2.Негізгі
бөлім:
1.Жаңа сабақты
ашу
- Сонымен, балалар бүгінгі
сабағымыздың тақырыбы жемістер мен көкөністер. Жемістер мен
көкөністерді есімізге түсірейікші.
Жемістер бақшада яғни ағашта,
ал көкөністер бақта өседі.
Жемістерге: алма, алмұрт, анар, жүзім,
банан, шабдалы, өрік, шие, құлпынай.
Көкөністерге: картоп, сәбіз, қызылша, пияз,
қияр, қызанақ, бұрыш, орамжапырақ, асқабақ
жатады.
-Көкөністерді көктем айында
тұқым себу арқылы өсіреміз. Күз айында жинап
аламыз.
-Жемістер мен көкөністерде
дәрумендер өте көп. Оларды жуып, сүртіп таза күйінде жеуіміз
керек.
-Балалар жемістер ағаштарын
сындыруға бола ма?
-Жоқ,
болмайды.
-Бақшада өсіп, пісіп тұрған
көкөністерді жұлып лақтыруға бола ма?
-Жоқ
болмайды.
-Жарайсындар, балалар жемістер
мен көкөністерге ұқыпты қарауымыз керек.
1-ші
тапсырма: «Жасырынған әріпті
тап»
Шарты: Оқушы тақтаға ілінген
сөздердің жасырынған әріпін тауып, дәптеріне жазып,
оқиды.
Ал...а, жүз...м, с...біз,
қ...яр, ан...р, алм...рт, қыз...нақ, бан...н, өр...к, ши...,
карт...п, қыз...лша, орамж...пырақ, п...яз,
бұр...ш.
2-ші
тапсырма: «Шыбын
өлтіру» әдісі
Шарты: Берілген есептің
жауабын тақтаға ілінген сандар ішінен сапалақпен соғу арқылы табу.
Балалар шапшаңдыққа дағдыланады.
20 + 10 = 30 20 – 5 =
15
20 + 5 = 25 20 – 10 =
10
50 – 10 = 40 10 + 6 =
16
13 + 10 = 23 20 + 30 =
50
30 + 30 = 60 10 – 4 =
6
Д/ойын: «Жемістер мен
көкөністерді ажырат»
Шарты: Жемістер мен
көкөністердің атын, түсін айту арқылы себетке
орналастыру.
Сергіту сәті: «Жүріп
өт»
Шарты: Берілген алақан мен
табаннан балалар қатесіз жүріп өту керек.
Д/ойын: «Кім
жылдам?»
Шарты: жемістер мен
көкөністердің бөлігін тауып құрастыру. Ақ бетке
желімдеу.
Д/ойын: «Сиқырлы
қапшық»
Шарты: Қапшықтың ішінен
қарамай тұрып, бір жемісті қолына алады, пішінін, дәмін, түсін,
қайда өседі, қолданылуын айтады.
3.Қорытындылау:
- Бүгін біз не туралы өттік?
(жемістер мен көкөністер)
- Жемістер қайда өседі?
(бақта, ағашта)
- Көкөністер ше? (бақшада,
жерде)
- Олардың бізге пайдасы бар
ма? (бар)
- Алманы жеміске ме, әлде
көкөніске жатқызамыз ба?(жеміс)
- Қызанақты ше?
(көкөніс)
- Құрамында не бар екен?
(дәрумендер)
4.Күтілетін
нәтиже:
-Жемістер мен көкөністердің
атауларын біледі;
-өзіндік ерекшеліктерін, қайда
өсетіндігін ажыратады;
-дәрумендертен тұратынын, өте
пайдалы екенін біледі;