Материалдар / Жемістер мен көкөністер

Жемістер мен көкөністер

Материал туралы қысқаша түсінік
Жемістер мен көкөністер туралы түсініктерін кеңейту. Олардың атауларын дұрыс айта білуге, ажырата білуге үйрету. Ойын ойнату арқылы сабаққа деген қызушылығын арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2022
754
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




40 жалпы орта білім беретін мектеп










Түзете-дамыту сабағының тақырыбы:


«ЖЕМІСТЕР МЕН КӨКӨНІСТЕР»














Мұғалім-дефектолог: А.А.Шауменова
























Орал-2022ж



Сыныбы: 2 сынып (топтық түзете-дамыту сабағы)

Сабақтың тақырыбы: Жемістер мен көкөністер


Сабақ мақсаты:

Білімділік: Жемістер мен көкөністер туралы түсініктерін кеңейту. Олардың атауларын дұрыс айта білуге, ажырата білуге үйрету. Ойын ойнату арқылы сабаққа деген қызушылығын арттыру.

Тәрбиелік: Жеміс ағаштарын қорғап, оларға қамқор болуға тәрбиелеу.

Жұмысты ұқыпты, таза жасай білуге машықтандыру.

Түзете-дамыту: Қоршаған орта туралы түсінігін арттыру, сөздерді дұрыс айта білу, жаза білу. Есте сақтау қабілетін, ойлауын, дүниетанымын, сөйлеу қызметін, ұсақ қол моторикасын дамыту. Балалардың жапсыру дағдыларын қалыптастыру.


Көрнекілік: жеміс пен көкөністердің суреттері, дидактикалық тапсырмалар.

Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, әңгімелесу, сұрақ-жауап, ойын.


1.Кіріспе бөлім:

1.Сабаққа дайындық.

2.Амандасу.

3.Үй тапсырмасын қайталау.

Күз мезгілінің ерекшелігі.

- Қазір жылдың қай мезгілі? Күз мезгілі.

- Дұрыс айтасыңдар.

- Күз мезгілінде қандай өзгерістер болады? Күн салқындайды, ағаштардың жапырағы сарғайып, жерге түседі. Құстар жылы жаққа ұшып кетеді, жеміс-жидектер, көкөністер піседі.

Балалар бірге қайталайды:


2.Негізгі бөлім:

1.Жаңа сабақты ашу

- Сонымен, балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы жемістер мен көкөністер. Жемістер мен көкөністерді есімізге түсірейікші.

Жемістер бақшада яғни ағашта, ал көкөністер бақта өседі.

Жемістерге: алма, алмұрт, анар, жүзім, банан, шабдалы, өрік, шие, құлпынай.

Көкөністерге: картоп, сәбіз, қызылша, пияз, қияр, қызанақ, бұрыш, орамжапырақ, асқабақ жатады.

-Көкөністерді көктем айында тұқым себу арқылы өсіреміз. Күз айында жинап аламыз.

-Жемістер мен көкөністерде дәрумендер өте көп. Оларды жуып, сүртіп таза күйінде жеуіміз керек.

-Балалар жемістер ағаштарын сындыруға бола ма?

-Жоқ, болмайды.

-Бақшада өсіп, пісіп тұрған көкөністерді жұлып лақтыруға бола ма?

-Жоқ болмайды.

-Жарайсындар, балалар жемістер мен көкөністерге ұқыпты қарауымыз керек.


1-ші тапсырма: «Жасырынған әріпті тап»

Шарты: Оқушы тақтаға ілінген сөздердің жасырынған әріпін тауып, дәптеріне жазып, оқиды.

Ал...а, жүз...м, с...біз, қ...яр, ан...р, алм...рт, қыз...нақ, бан...н, өр...к, ши..., карт...п, қыз...лша, орамж...пырақ, п...яз, бұр...ш.


2-ші тапсырма: «Шыбын өлтіру» әдісі



Шарты: Берілген есептің жауабын тақтаға ілінген сандар ішінен сапалақпен соғу арқылы табу. Балалар шапшаңдыққа дағдыланады.

20 + 10 = 30 20 – 5 = 15

20 + 5 = 25 20 – 10 = 10

50 – 10 = 40 10 + 6 = 16

13 + 10 = 23 20 + 30 = 50

30 + 30 = 60 10 – 4 = 6


Д/ойын: «Жемістер мен көкөністерді ажырат»

Шарты: Жемістер мен көкөністердің атын, түсін айту арқылы себетке орналастыру.



Сергіту сәті: «Жүріп өт»

Шарты: Берілген алақан мен табаннан балалар қатесіз жүріп өту керек.


Д/ойын: «Кім жылдам?»

Шарты: жемістер мен көкөністердің бөлігін тауып құрастыру. Ақ бетке желімдеу.


Д/ойын: «Сиқырлы қапшық»

Шарты: Қапшықтың ішінен қарамай тұрып, бір жемісті қолына алады, пішінін, дәмін, түсін, қайда өседі, қолданылуын айтады.


3.Қорытындылау:

- Бүгін біз не туралы өттік? (жемістер мен көкөністер)

- Жемістер қайда өседі? (бақта, ағашта)

- Көкөністер ше? (бақшада, жерде)

- Олардың бізге пайдасы бар ма? (бар)

- Алманы жеміске ме, әлде көкөніске жатқызамыз ба?(жеміс)

- Қызанақты ше? (көкөніс)

- Құрамында не бар екен? (дәрумендер)


4.Күтілетін нәтиже:

-Жемістер мен көкөністердің атауларын біледі;

-өзіндік ерекшеліктерін, қайда өсетіндігін ажыратады;

-дәрумендертен тұратынын, өте пайдалы екенін біледі;







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ