Материалдар / «Жемістің құрамындағы катиондар мен аниондар»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Жемістің құрамындағы катиондар мен аниондар»

Материал туралы қысқаша түсінік
авторлық бағдарлама, 9-сыныпқа арналған қолданбалы курс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2020
633
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сарыағаш қаласы

3 М.Ломоносов атындағы жалпы орта мектебі

коммуналдық мемлекеттік мекемесі





«Бекітемін» «Келісемін»

мектеп директоры: директордың оқу-ісі

________Арапова А.А. жөніндегі орынбасары:

­ _________Минашева С.С.











Авторлық бағдарлама


Тақырып: «Жемістің құрамындағы катиондар мен аниондар»

Сынып: 9-сынып

Пән: Химия

Жұмыстың авторы: Тубаева Айгуль Онгарбаевна

Жылдық саны: 34












Сарыағаш қаласы

2020-2021жыл


Автор туралы мәлімет


Аты-жөні: Тубаева Айгуль Онгарбаевна

Білімі: Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық Қазақ-Түрік университеті, химия пәні мұғалімі

Қызметі: химия пәні мұғалімі

Біліктілік санаты: жоғары

Педагогикалық еңбек өтілі: 15 жыл

Наградалар:

Қазақстан Республикасының Кіші Ғылым Академиясының Облыстық ғылыми-тәжірибелік конференциясына қатысқан оқушысы Есжанова Балнұр ІІ дәрежелі Дипломмен марапатталған. Шымкент-2006 жыл.

«Елорда ғылыми жаршысы» республикалық ғылыми журналының №№7-9 (16-18беттер) санына «Қой терісін өңдеу» атты Түзел Жанболаттың Тубаева Айгульдің жетекшілігімен жазылған 18 беттік ғылыми жоба жарияланды. Астана -2011жыл

Республикалық колледж студенттері мен мектеп оқушылары арасында өткізілген ғылыми жұмыстар конкурсының І-орын жеңімпазы Түзел Жанболат пен жетекшісі Тубаева Айгуль мадақтамамен марапатталды. Астана -2012ж

«Экология және балалар» атты облыстық оқушылардың зерттеу жұмыстары мен жобалар байқауының І орын иегері Оразова Улжан және жеңімпаз дайындағаны үшін Тубаева Айгуль дипломмен марапатталды, Шымкент -2015ж

Химия пәнінен М.Әуезов атындағы ОҚМУ-мен бірлесе өткізілген дәстүрлі ХІ Менделеев олимпиадасына қатысып, Ережепова Арайлым жүлделі ІІІ орынмен марапатталған. Жетекшісі алғыс хатпен марапатталған. Шымкент-2016ж

«Үштілдік аясында оқыту үрдісіне инновациялық технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың ойлау қабілетін дамыту» тақырыбындағы облыстық ғылыми-тәжірибелік конференцияда идеясымен бөліскені және «Алтын ақпарат» веб-порталының «Әдістемелік кабинет» бөліміне жарияланғаны үшін сертификатпен марапатталды. Шымкент-2017ж

«Үштілдік аясында оқыту үрдісіне инновациялық технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың ойлау қабілетін дамыту» тақырыбындағы облыстық ғылыми-тәжірибелік конференцияда идеясымен бөліскені үшін мадақтамамен марапатталды. Шымкент-2017ж

«Үштілдік аясында» өтілген облыстық семинарда 8 «Ә» сынып оқушыларымен «Structure of periodic table (Периодтық кестенің құрылымы)» тақырыбына ашық сабақ бердім, Түркістан облысы әдістемелік орталығының басшысы Алғыс хатпен марапаттады. Сарыағаш -2018ж.

Химия пәнінен М.Әуезов атындағы ОҚМУ ХІ Менделеев олимпиадасында Ережеп Арайлым ІІІ орынға иеленді. Жеңімпаз дайындағаным үшін Алғыс хатпен марапатталдым. Шымкент -2017ж

Аудандық «Ең үздік авторлық бағдарлама» сырттай байқауында ІІ орынмен марапатталдым. Сарыағаш-2018ж

«Заманауи сабақ-жеке тұлғаны дамыту сабағы» тақырыбында өткен сырттай әдістемелік фестивалінде ІІІ орын иегері атандым. Шымкент-2016ж

Аудандық мұғалімдер олимпиадасында ІІ орынмен марапатталдым. Сарыағаш-23.11.2017ж

Аудандық мұғалімдер олимпиадасында ІІ орынмен марапатталдым. Сарыағаш-15.03.2019ж

«CLIL әдістемесі арқылы жаратылыстану пәндерін үштілде оқытуды жүзеге асыру» тақырыбында жоғары дәрежелі тренинг көрсеткені үшін мадақтамамен марапатталдым. 2018ж


































Рецензия


Химия пәні мұғалімі Тубаева Айгуль Оңғарбайқызы мектебіміздегі шығармашылық жұмыстарды істейтін мұғалімдердің бірі. Мұғалімнің 10-сыныбына арналып жазған «Жемістің құрамындағы катиондар мен аниондар» атты авторлық бағдарламасын оқып, танысу барысында біздің мектеп әкімшілігі бірауыздан аталған оқу бағдарламасына оң көзқарас танытты. «Жемістің құрамындағы катиондар мен аниондар» атты авторлық бағдарламасының мектеп әкімшілігіне ұнаған тұстары төмендегіше:

  • Бағдарлама құрылымы оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес;

  • Балаларды ғылымға баулу, өз бетінше зерттеу жұмысын жүргізуге үйрету көрсетілген;

  • Балаларды еңбекқорлықққа баулу, оқушылардың жауапкершілігін арттыратын авторлық идеяны ұсынылған;

  • Жемісті өсірудің теориялық және практикалық материалдарын жинауға бағыт-бағдар берілген;

  • Оқушылардың қажеттілігі мен мүмкіндігіне қарап, жемістің қай түрін өсіретінін келісе отырып, нақты әрі ықшамды жемісті таңдалған;

  • Жемісті өсіру барысында химиялық және биологиялық тыңайтқыштардың маңыздылығын мен географиялық мәліметтерін жетілдірілген;

  • Жеміс өсіруде химиялық дәлелдемелермен және эксперименттік жұмыстармен зерттеу жүргізуге бағдарланған;

  • Оқушының жұмыс барысында басталуынан аяқталуына дейін дәптерге күнделік жазуға дағдыландыру жоспарланған;

  • Жемістің өсіп жетілуінің ғылымилығын дамыту барысында практик агрономдарға жүгінуді көрсеткен;

  • Жемісті өсіруде әр-бір қадам нақты көрсетілген, сондықтан оқушы келесі жеміс өсіру барысында жақсы нәтижеге жетеді деген үміттемін;

  • Жемістің нәтижелілігін бағалай отырып, оқушыларды марапаттау мақсатында газет-журналдар бетіне «басқа оқырмандар пайдалансын» деген сеніммен жариялау мақсаты көрсетілген;


«Жемістің құрамындағы катиондар мен аниондар» атты авторлық бағдарламасын мектеп әкімшілігі «Ең үздік авторлық бағдарламаның» аудандық байқауына ұсынуға толық келісілді.



3 М.Ломоносов атындағы

мектеп директоры: Арапова А.


Мектеп директорының

Оқу ісі жөніндегі орынбасары Минашева С.С.



Түсінік хат


Бағдарлама «2019-2020 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін мектептерде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатында:

Табысты тәжірибе-бұл жоғары нәтижелілік пен оңтайлылықпен, яғни жоғары тиімді нәтижелерге қол жеткізумен ерекшеленетін тәжірибе. Табысты педагогикалық тәжірибені анықтау және қолдау мақсатында келесі критерийлерді орындау қажет:

- Өзектілігі. Бұл критерий, ең алдымен, қоғамдық даму үрдістеріне, мемлекеттің әлеуметтік тапсырысына, нормативтік-құқықтық құжаттарға, заманауи педагогикалық ғылым идеяларына, педагогтардың кәсіби мүдделеріне сай болуы тиіс. Өзектілік критерийі өңірлік білім беру саясатының міндеттерін шешуге ықпал етуі тиіс

- Ғылыми негізділігі, ғылым жетістіктеріне сәйкестігі. Табысты тәжірибені педагогикалық ғылымның заманауи жетістіктерін ескере отырып негіздеу қажет. Бұл тәжірибе педагогтардың шығармашылық теориялық ізденістерінің және әдістемелік іс-әрекетінің нәтижесі немесе сынамалар мен қателіктер процесінде табылған болуы мүмкін.

- Оптималдығы. Тұрақты оң нәтижелерге қол жеткізу үшін қатысушылардың күштерін, құралдарын және уақытын оңтайлы жұмсау. Жоғары нәтижеге қол жеткізу қатысушылардың шамадан тыс жүктелуі, олардың денсаулығына зиян келтіретін күштерді шамадан тыс жүктеу есебінен болса, тәжірибені табысты деп санауға болмайды.

- Жаңашылдық және жаңашылдық элементтерінің болуы. Ғылыми жаңалық, белгілі әдістемелер элементтерінің комбинациясы, әдістемелік қызметтің жекелеген жақтарын ұтымды ету және жетілдіру, әдістемелік қызметтің даму перспективаларын терең түсіну сияқты жаңашылдықтың нақты сапалық көрсеткіштері болуы тиіс.

- Нәтижелілік білім беру жүйесінің талаптарына сәйкес анықталады.

- Тұрақтылық. Тұрақтылық критерийі болған кезде табысты тәжірибе белгілі бір уақыт бойы тұрақты жоғары көрсеткіштер береді және өзгермелі жағдайларда нәтижелердің берілген деңгейін сақтайды

- Перспективасы. Табысты тәжірибе оны қайталауға және шығармашылық пайдалануға, бұл тәжірибені бұқаралық практикада кеңейтуге мүмкіндік беруі тиіс.

Осылайша табысты тәжірибе – бұл шығармалышық ізденістің, жаңашылдықтың, бірегейліктің элементтері бар әдіскерлер мен педагог жоғары шеберлік тәжірибесі. [1]

Аталған ережеге сәйкес бағдарламаның мазмұндық бағыттары төмендегідей мақсаттарға бағдарланып құрылған.

  • 10-сыныптағы оқушылар химия пәнін меңгеру барысында, Ыбырай Алтынсарин атындағы Қазақ білім Академиясы үздіксіз білім беру институты ұсынған бағдарламада сан-түрлі есептер мен эксперименттік тапсырмаларды орындауда қиындыққа ұшырамау мақсатында оқушылардың қызығушылығы мен зерттеушілік қабілетін дамыту.

  • Оқушыларды көпсалалы білімді оқушыға айналдыру мақсатында, жемісті өсіру үдерісінде математика, физика, химия және биология заңдарына бағынып, тамаша нәтижеге қол жеткізу көзделегн.

  • Химия пәнінен оқушының жинақтаған білімін жемістің құрамындағы химиялық заттарды анықтау барысында қолданып, өмірде химияның пайдасын тигізуді көздейді. Сондықтанда қоғамдық жұмыстар жүргізіледі және газеттер мен журналдарда жарияланады.

«Жемістің құрамындағы катиондар мен аниондар» атты авторлық бағдарламасын таңдау курс ретінде 10-сыныптарға оқушылардың талап - тілегін, қызығушылығын қанағаттандыру барысында химия пәніне қызықты ғылыми жобаларды дайындауына көп септігін тигізетін бағдарлама болып саналады.

Оқушылардың міндеті жемістің өніп шығуына жағдай жасап, эколгиялық таза жеміс өндіріп, ауылшаруашылығын дамыту.

Таңдау курсының бағыты жаратылыныстану-математикалық бағытпен тікелей байланысты. Пәнаралық байланыс ретінде биология, физика, математика, география және информатика пәндері кіреді.



























Тақырыптық жоспар


Тақырып

теория

практика

сағат саны

1

Жемісті таңдау, өсіп жетілуімен танысу.

1


1

2

Сарыағаш қаласындағы топырақтың түрлерімен танысу


1

1

3-4

Сарыағаш қаласындағы топырақтың құрамындағы химиялық заттарды анықтау

1

1

2

5-6

Химиялық тыңайтқыштардың пайдасы

1

1

2

7-8

Биологиялық тыңайтқыштардың пайдасы

1

1

2

9

Ауа құрамындағы химиялық заттардың жемістерге тигізер әсері


1

1

10

Жемісті өсіретін орын дайындау, егу.


1

1

11

Судың құрамындағы химиялық заттардың жемістерге тигізер әсері


1

1

12-13

Жемісті өсіретін қоспа дайындау

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!