Материалдар / Жеңіл атлетика түрінен жарыс ұйымдастыру және өткізу.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жеңіл атлетика түрінен жарыс ұйымдастыру және өткізу.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2018
3976
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Дене шынықтыру пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары8

1 – бөлім: Жеңіл атлетика

Күні: 21. 09. 2018 ж.

Сынып: 12 «А»
Мектеп: Химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебіМұғалімнің аты-жөні: Орман К.Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Жеңіл атлетика түрінен жарыс ұйымдастыру және өткізу.
Оқу мақсаттары:12.3.1.1. Салауатты өмір салтын насихаттайтын элементтерді топтастыру
Сабақ мақсаты:1. Жеңіл атлетиканың жүгірудегі төрешілікті оқушыларда қалыптастыру.2. Қысқа қашықтыққа жүгіруді ұйымдастыру. (спринттер, старттың түрлері, ережелер).3. Оқушылардың көшбасшылық және ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру.4. Салауатты және белсенді өмір салтын насихаттау
Жетістік критерийлері:Оқушылар мыналарды орындай алады және біледі:
  • Оқушылар жеңіл атлетика сабағындағы техника қауіпсіздігін біледі.
  • Оқушылар секундомермен жұмыс істей алады.
  • Оқушылар қысқа қашықтыққа жарыс ұйымдастыра алады.
  • Оқушылар жарыстың жеңімпаздарын анықтай алады.
  • Тілдік мақсатДенсаулық, дене даярлығы және рәсім тұжырымдамасы туралы білім мен түсінікті талқылай алады
  • Пәнге тән лексика мен терминология:
  • Ұзақ қашықтық, қысқа қашықтық (стайер, спринттер)
  • Аласа сөре, орта сөре, биік сөре
  • қадам, аяқ қимылы, қол қимылы
  • дене өзгерістері: жүректің/демалу ырғағы, дене қызуы, терлеу
  • Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Төзімділік уақыт өте жақсаратынын қайдан білесіздер? Сіздің төзімділігіңізді қалай есептеуге болады? (мысалы, белсенді әрекеттен кейін, демалу немесе жүрек қағысы жиілігі). Неліктен белсенді жаттығулар біздің демалуымызды жылдамдатады? (өкпеде көбірек оттегі бөлінуі үшін).
    Құндылықтарды дарыту:Оқушылардың бір-біріне деген сыйластықтарын арттыру, ойын барысында әділ болуға баулу. Топпен, жұппен жұмыс барысында оқушыларға ынтымақтастық, достық, адамгершілік қасиеттерін дарыту.Академиялық әділдік, басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу. Білуге құштарлық, шығармашылық және оқылатын материалға сыни қарау арқылы оқуға құштарлыққа баулу, ақылын, денесін, қарым-қатынас пен мінезді ұдайы дамыту.
    Пәнаралық байланысҚазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі пәнедерімен байланыс. Жеңіл атлетикаға қатысты терминдерді үш тілде білу. Жүгіргендегі жүректің функциясын биология пәнімен байланыстыру.
    Акт қолдану:Сілтемелер бойынша материалды көрсету
    Бастапқы білім:Оқушылар алдыңғы сыныптарда сабақ барысында және сабақтан тыс уақыттарда меңгерген жылдамдықты - күштік дайындық пен төзімділіктің командалық ойындарға қатысу тәжірибесіне ие.


    САБАҚ БАРЫСЫ
    Сабақ кезендері:Сабақтағы іс-әрекеттер:құрал жабдықтар (ресурстар)
    Сабақтың басы: 5 мин

    Оқушыларды сапқа тұрғызу сәлемдесу, рапорт қабылдау, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға, солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру, жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Жүгіру мынандай түрде өтеді: оқушылар екі топқа бөлініп әр топ өз бетімн жүгіреді. Жүгіру кезінде әр топты бастаушы оқушы 30-40 метр сайын ауысып отырады, жүгіру жылдамдығын шамасына қарай реттеп отырады және оқушылар топ мүшелерін бақылап бәрі бірге келуді бақылайды. Сергіту ойындарын ойнау. Жүгіруге ж/е секіруге арналған жаттығулар.

    Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.
    Сабақтың ортасы 30 минI. Спринт қашықтығына жүгіруді басқа жеңіл атлетика жүгірістерімен салыстырып, ерекшеліктерін айтып беру:Мұғалім оқушыларға жүгірудің түрлерін және жарысты ұйымдастыру, өткізу ережесін айтады. II. Қысқа қашықтыққа жүгіру (спринт, старттың түрлері, төреші ережелері)1. Төменгі сөре:2. Жоғарғы сөре:3. Ортаңғы сөре:Қысқа қашықтыққа жүгіру түрлері:1. 60м- ге жүгіру. (30м- ге жүгіру-тест түрінде)2. 100м- ге жүгіру.3. 200м- ге жүгіру.4. 400м- ге жүгіру.III. Қашықтықты бітіру және мәреге жету:

    IV. Топтарға бөлініп жарысты ұйымдастыру және төрешілік ету:1 – топ: Оқушыларды 100м ге жүгіру жарысын ұймдастырады және өткізеді.2- топ: эстафеталық жарыс өткізеді. 4*100 м.





    Жұптар басқа жұппен өз идеяларымен бөлісіп, олардың шығармашылық ойлауы және бақылау дағдылары тұрғысынан пікір бір біріне білдіреді.Жетістігі. Оқушылар қысқа қашыққа жүгіру ерекшеліктерін, ережелерін түсініп бір – біріне түсіндіріп, бағалай алады.
    Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.













    Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.



















    Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.









    Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.















    Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.









    Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.







    Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.





















    Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.
    Сабақтың соңы:3-5 мин

    Жабдықты топпен ақырын орнына қою және басқа топтар бұны аяқтамағанша, орын тауып, тұру. Оқушылар қолды жоғары созып алға қарай жылжый жұреді. Тыныс алу жүйесін қалпына келтіру жаттығуларын.Соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:-нені білдім, нені үйрендім.–нені толық түсінбедім.Үй тапсырмасы - дене қаблеттерін дамыту жаттығулары.Ашық сұрақ-жауаптар
    Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады.Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттауДенсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. Денсаулық сақтау әдістері, сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.
    Сабақ бойынша рефлекия:1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? оқушылар нені үйренді?

    2.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    4. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма ?

    Жалпы оқушыларды бағалау:
  • Оқушылар қозғалғанда қажет болғанда тоқтап, қауіпсіздік туралы біліп, тапсырмаға қатыса ма?
  • Қысқа қашықтықтағы жүгіру түрлерін біледі.
  • Сөренің түрлерін біледі.
  • Мәреге жетіп, қашықтықты дұрыс бітіреді.
  • Жүгіру түрлерін біледі.
  • Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқытуға, үйренуге қатысты.) 1 Жеңіл атлетика дағдыларды жетілдіру бөліміндегі қауіпсіздік ережесін біледі және әдістерді орындай алады. 2 Өзін-өзі шыдамдылыққа, шымырлыққа, ептілікке баулиды.


    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену)

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістігі (қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?)









































    Төменгі сөре техникасы



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!