Сабақ кезендері: | Сабақтағы іс-әрекеттер: | құрал жабдықтар (ресурстар) |
Сабақтың басы: 5 мин
| Оқушыларды сапқа тұрғызу сәлемдесу, рапорт қабылдау, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға, солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру, жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Жүгіру мынандай түрде өтеді: оқушылар екі топқа бөлініп әр топ өз бетімн жүгіреді. Жүгіру кезінде әр топты бастаушы оқушы 30-40 метр сайын ауысып отырады, жүгіру жылдамдығын шамасына қарай реттеп отырады және оқушылар топ мүшелерін бақылап бәрі бірге келуді бақылайды. Сергіту ойындарын ойнау. Жүгіруге ж/е секіруге арналған жаттығулар. |
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер. |
Сабақтың ортасы 30 мин | I. Спринт қашықтығына жүгіруді басқа жеңіл атлетика жүгірістерімен салыстырып, ерекшеліктерін айтып беру:Мұғалім оқушыларға жүгірудің түрлерін және жарысты ұйымдастыру, өткізу ережесін айтады. II. Қысқа қашықтыққа жүгіру (спринт, старттың түрлері, төреші ережелері)1. Төменгі сөре:2. Жоғарғы сөре:3. Ортаңғы сөре:Қысқа қашықтыққа жүгіру түрлері:1. 60м- ге жүгіру. (30м- ге жүгіру-тест түрінде)2. 100м- ге жүгіру.3. 200м- ге жүгіру.4. 400м- ге жүгіру.III. Қашықтықты бітіру және мәреге жету:
IV. Топтарға бөлініп жарысты ұйымдастыру және төрешілік ету:1 – топ: Оқушыларды 100м ге жүгіру жарысын ұймдастырады және өткізеді.2- топ: эстафеталық жарыс өткізеді. 4*100 м.
Жұптар басқа жұппен өз идеяларымен бөлісіп, олардың шығармашылық ойлауы және бақылау дағдылары тұрғысынан пікір бір біріне білдіреді.Жетістігі. Оқушылар қысқа қашыққа жүгіру ерекшеліктерін, ережелерін түсініп бір – біріне түсіндіріп, бағалай алады. | Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер.
Әр жаттығу үшін үлкен, таза кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық, секундомер. |
Сабақтың соңы:3-5 мин
| Жабдықты топпен ақырын орнына қою және басқа топтар бұны аяқтамағанша, орын тауып, тұру. Оқушылар қолды жоғары созып алға қарай жылжый жұреді. Тыныс алу жүйесін қалпына келтіру жаттығуларын.Соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:-нені білдім, нені үйрендім.–нені толық түсінбедім.Үй тапсырмасы - дене қаблеттерін дамыту жаттығулары. | Ашық сұрақ-жауаптар |
Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады. | Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау | Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. Денсаулық сақтау әдістері, сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. |
Сабақ бойынша рефлекия:1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? оқушылар нені үйренді? |
|
2.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? |
|
3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
|
4. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма ? |
|
Жалпы оқушыларды бағалау: | Оқушылар қозғалғанда қажет болғанда тоқтап, қауіпсіздік туралы біліп, тапсырмаға қатыса ма?Қысқа қашықтықтағы жүгіру түрлерін біледі.Сөренің түрлерін біледі.Мәреге жетіп, қашықтықты дұрыс бітіреді.Жүгіру түрлерін біледі. |
Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқытуға, үйренуге қатысты.) 1 Жеңіл атлетика дағдыларды жетілдіру бөліміндегі қауіпсіздік ережесін біледі және әдістерді орындай алады. 2 Өзін-өзі шыдамдылыққа, шымырлыққа, ептілікке баулиды. |
|
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену)
|
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістігі (қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?)
|