Сабақтың
тақырыбы:
|
Жер асты
суы
|
Негізгі
идея:
|
Жерасты суы жайлы толық
мағлұмат алады
|
Сабақ
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар
|
Жер асты суы оның пайда болуы
,түрлері жайлы түсіндіру
|
Оқушылардың
көпшілігі
|
Жерасты суларының пайда
болуы,түрлері, маңызы жайлы бағыт
беру.
|
Жекелеген
оқушылар
|
Жер асты суларының пайда
болуы,түрлері, маңызы жайлы бағыт беру арқылы тұщы судың адам
өміріндегі маңыздылығын
меңгерту
|
Құндылықтар:
|
Су жайлы,судың қадірін
ұғынады,ұқыпты пайдалануды оқып
үйренеді
|
Лексика:
|
Жер асты суы,
грунт,еспе,артезиан, минералды
су
|
іс-әрекеттер
кезеңдер
|
Мұғалім
әрекеті
|
Тапсырмалар
|
Оқушылар
әрекеті
|
ресурстар
|
Сабақты
ұйымдастыру
|
|
|
Кезекші сыныпты ұйымдастырады,
қажетті құралдарды реттейді
|
|
Үй тапсырмасын
пысықтау
|
Алдыңға тап-сырмаларды еске
түсіреді
|
Айырмашылығы мен ұқсастығы
неде?Оларды салыстыр.
Сулар
|
Ұқсастығы
|
Айырмашылығы
|
Өзен
|
|
|
Көл
|
|
|
Теңіз
|
|
|
Мұхит
|
|
|
|
Оқушылар тапсырманы
орындайды (бағдаршам арқылы
бағаланады)
|
|
Білімді тиянақтау,
жинақтау
|
Ортақ сұрақ
береді
|
«Ең ерекше» ерекше
көлдерді картадан тауып сипаттама
беру
|
Картадан аталған
өзендерді көрсетеді
(басбармақ арқылы
бағаланады)
|
|
Жаңа сабаққа
бағыттау, сілтемелер
|
Жаңа сабаққа кіріспе
бағыт береді
|
Күнделікті ауыз суды
қайдан аламыз?
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады
|
|
Жаңа білімді
игеру
|
Топтық тапсырмалар
береді
|
1.Жер асты суларының
пайда болуы
2. Минералды және
жылы жер асты сулары
|
Оқушылар тапсырманы
оқып,постер қорғайды (екі жұлдыз бір тілек арқылы
бағаланады.)
|
постер
|
Алған
түсінік-терін тексеру,
нақтылау
|
Жұптық тапсырма
береді
|
«Жұптасып-ойлан-бөліс»
|
Оқушылыр жұптаса
отырып тапсырманы орындайды.(бағдаршам арқылы
бағаланады)
|
кесте
|
Жаңа білімді
бекіту
|
Шығармашылық тапсырма
береді
|
«Ия-жоқ»
ойыны (жеке
жұмыс)
Сұрақ
|
Ия
|
Жоқ
|
Жер асты суының біраз бөлігі
атмосфералық жауын-шашыннан
құралады
|
|
|
Су өтуізбейтін қабат
саз,құмтас,гранит,сазды тақтатас,темірден
тұрады
|
|
|
Грунт суының деңгейі ұдайы бір
қалыпта
|
|
|
Грунт суы құдық қазу арқылы
алынады
|
|
|
Жер бетіне өте жақын орналасқан
су-артезтан суы
|
|
|
Дүние жүзіндегі ең кіші үңгір-
Мамонт үңгірі
|
|
|
Арасан-жер астынан шығып жатқан
минералды бұлақ
|
|
|
|
Оқушылар тапсырманы
орындайды (бармақ арқылы
бағалайды)
|
кесте
|
Үй тапсырмасын
орындауға нұсқау, шығармашылық бағыт
беру
|
Қосымша тапсырмалар
ұсынады
|
Тапсырманы оқу, «Су
–тіршілік көзі » тақырыбында эссе
жазу
|
Оқушылар күнделікпен
жұмыс жасайды
|
күнделік
|
Сабақты
қорытындылау (кері
байланыс)
|
Анкета сұрақтарын
таратады
|
Кері байланыс: "
Анкета" әдісі
1 Сабақта жұмыс
жасай білдім
2 Сабақтағы менің
жасаған жұмысым
3 Сабақ мен
үшін
4 Менің көңіл
күйім
5 Мен сабақтан не
білдім?
6 Үй тапсырмасы мен
үшін
|
Сабақтан алған
әсерлерін анкета арқылы
бағалайды
|
анкета
|