Жер асты сулары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жер асты сулары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанның жер асты сулары туралы білу, сулардың типтерін, қасиетін ажыратып түсіну, сулардың таралған аймақтарын анықтау үшін физикалық карталарды қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақтың тақырыбы:

Жер асты сулары

Мұғалімнің аты-жөні: Бекбосынова У

Күні: 23,01,2018ж

СЫНЫП: 8


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Қазақстанның жер асты сулары туралы білу, сулардың типтерін, қасиетін ажыратып түсіну, сулардың таралған аймақтарын анықтау үшін физикалық карталарды қолдану

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік



Қазақстанның жер асты суларын, олардың типтерін,емдік бұлақ суларының алаптарын,таралған аймақтары мен қолданылуы, маңыздылығы туралы оқып біледі

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, әдебиет, биология

Алдыңғы оқу

Жалпы өзендер мен көлдер туралы түсінік қалыптасқан.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут





Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу.

Оқушыларды 1,2,3 сандары арқылы топқа бөлу. Оқушылар атаған сандары бойынша топтарға бөлінеді.


Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

«Балалық шақтан қызықты оқиға»

Мақсаты: эмпатияны дамыту.

Нұсқаулық: «Сіздердің алдарыңызда қорапша тұр. Сол қорапшадан билет алуларыңыз қажет. Ол билеттерде «Балалық шақтан қызықты оқиға» , «Досыңнан тосын сый» «Ата-анаңды қуандырған кезің», «Өз сыныбыңда болған қызықты жағдай» «Мектепте болған қуанышты жағдай» туралы ой қозғау мақсатында оқушылар өзінің балалық шақтан басынан өткізген қызықты оқиғасын айтып береді.

Талдау:

Өздеріңізді қалай сезінудесіз?


1-топ:

Грунт тобы

2-топ: Артезиан

3-топ: Минералдар




«Балалық шақтан қызықты оқиға»

Тренинг.

Үй жұмысын пысықтау

5 минут

Картамен жұмыс.

Гидросфера бөліміне арналған сұрақтар

  1. Гидросфера деген не?

  2. Өзен дегеніміз не?

  3. Көл дегеніміз не?

  4. Мұздықтар деген не?

  5. Тоңдар деген не?

  6. Жер бетіндегі судың көлемі (Слайд)

Дүние жүзінің саяси картасы, Қазақстан Республикасының физикалық картасы

Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

Топқа берілген су аттарын қорғап шығады. «Жариялау» әдісі

(Әрбір топ берілген тапсырма бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топтың ортақ шешімін жеткізеді.)

1-топ: Грунт

2-топ: Артезиан

3-топ: Минералдар





Оқулық, интернет материалдары,

мәтіндер.

Ортасы

15 минут







Қолдану

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

Жер асты суларына толығымен мәлімет беру

(Жер асты сулары ) БІЛІМДАНД слайды


Талдау

«Қол жазба күнделігі» стратегиясы

Оқушылардың шығармашылық жұмыстарымен танысу

Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады. Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады.

Сергіту сәті

2 минут

«Қара жорға» биі

видеожазба

Аяқталуы

Сабақты бекіту

5 минут

Жалпыға арналған тапсырма:

«Кластер» әдісі

Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді. Гидросфера бөліміне ассасоциялық талдау жасау.

Постер қорғау




Бағалау


5 минут



















Кері байланыс

3 минут


Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа балл.



Оқушының аты-жөні

Үй жұмы-сын пысық-тау

«Жария-лау»

әдісі

«Қол жазба күнде-лігі»

«Клас-тер» әдісі

Барлық ұпайы








































«Белгілер» әдісі


Бағалау парақшасы





















«Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы.

















Қосымша ақпарат

Саралау –


Бағалау -


Пəнаралық байланыс










Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар

не білді? Сыныптағы ахуал

қандай болды? Мен жоспарлаған

саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.02.2018
691
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі