Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері
Материал туралы қысқаша түсінік
күнделікті сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Қазан 2018
7918
5 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Физикалық география | Мектеп: «Тобыл орта мектебі»КММ | |
Уақыты: | Мұғалім: Қоңқас Н.С. | |
Сынып: 8 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: |
Тақырыбы: | Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері | |
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары: | 8.3.1.10 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді | |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар білетін болады: жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсерін баға беруді түсініп білуі.Оқушылардың көпшілігі: жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсерін анықтау. Кейбір оқушылар: жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін зиянды әсерін болдырмауды ұсыну. | |
Бағалау критерийлері | ||
Тілдік мақсаттар: | Пән бойынша сөздер мен терминдер (айтылым дағдылары)Техногендік немесе антропогендік жер бедері, ирригация, техносфера немесе ноосфера термимндерін үш тілде айтады.Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер (жазылым дағдылары) Қазіргі жер бедерінің типтерін ажырат | |
Құндылықтарды дарыту | Барлық қазақстандық еңбекшілердің шығармашылық және өмірлік әлеуеттерін толықтай ашу кешені негізінде бесінші құндылық сабаққа кіріктірілді. | |
Пәнаралық байланыстар | Биология , химия | |
Алдыңғы білім | 7.3.1.5 - жергілікті компонент негізінде литосфералық катаклизмдер барысында өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіреді | |
Жоспар | ||
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс - әрекеттер | Ресурстар |
Сабақтың басы7 мин | І. Психологиялық хал ахуал орнату «Сөз тізбегі» әдісіКез келген сөздің соңғы буынынан жаңа сөз құрастырады.Алдыңғы білімді еске түсіру ретінде «Суреттер: Не болды?» әдісі қолданылады, мұнда оқушыларға сурет көрсетіледі. Оқушылар суретте не болып жатқанын жəне оның себебін түсіндірулері қажет. Топтарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушылардан себеттен конфет алуларын сұраймын. Конфеттің түрлеріне қарай 2 топқа бөлініп отырады. 1-топ «Қызыл кәмпиттер»2-топ «Көк кәмпиттер» | Суреттер Жер бедері суреттері. Кәмпиттер |
Сабақтың ортасы30 мин | ІІ. Оқушылардың іс-әрекеті. Миға шабуыл«Бұл не?» әдісі арқылыСыныптағы дарынды оқушы жер бедерінің бір түрін ауызша сипаттайды: оның географиялық орнын, сыртқы пішінін, табиғат зонасын, климатын, өзен көлдерін т.б.келтіреді. Әрине, ол аймақтың атын атауға болмайды.Бір-екі сипаттан кейін дарынды оқушы сыныптағы басқа оқушылардан: «Бұл не? Сіздер таптыңыздар ма?» деп сұрап, олардың жауаптарын тыңдайды. Оқушылар таппаса, сипаттауды әрі қарай жалғастыра береді. Бұл ойсергек оқушылардың пәнге деген ынта-ықыластарын арттыруға бағытталған. 1 - тапсырма (Т) Мақсаты: жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға беруді түсініп біледі. Ойлау деңгейі: білу, түсіну, қолдану Бағалау критрийі: Оқушылар оқу мақсаттарын біліп түсіне отырып жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылық әсерін білуде мысал келтіреді. 1 -Тапсырма «Өз бұрышында» (Өздеріне ұнаған бұрышқа барып) «Ия, Жоқ» әдісі арқылы қорғайды (Тиімділігі мен пайдалылығын айтса - Ия, Тигізетін зияны туралы айтса – Жоқ. Екі жақтың келтірген мысалының шынайылығына орай жұлдызшалар беріліп отырады. Кімде көп сол топ жеңіске жетеді )Тапсырма1-топ «Қызыл кәмпиттер» Постерге берілген мәтін бойынша жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылыққа пайдалы әсерін сипаттаңыздар және оған бірнеше мысалдар келтіріңіздер.Дескриптор: 2-топ «Көк кәмпиттер» Берілген мәтін бойынша адамзат тіршілігі мен шаруашылық әрекетінің жер бедеріне зиянды әсерін сипаттаңыздар және оған бірнеше мысалдар келтіріңіздер.Дескриптор: Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз бір тілек» оқушылардың жұмыстарын бағалау кезінде қолданылады. Оқушы екі жағымды тұсын анықтау әрі оны жұлдызшамен белгілеу («екі жұлдыз») және өз ойы бойынша оның қай тұсын толықтырып жазу қажеттігін анықтау тапсырылады («тілек»). Кері байланыс: жұптың сұрағы 2 - тапсырма (Д) Сабақ мақсаты: жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға беру. Ойлау деңгейі: талдау, жинақтау, бағалау Бағалау критрийі: Оқушылар жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылық әсерін баға береді. «Егер ..., онда не болар еді?» әдісіОқушылардың бірі жүйрік қиялмен бір ситуация айтады, қалғандары соның шешімін тауып жалғастыру керек. Тапсырма. «Бас қатырғы» әдісі (Топ екі минут ақылдасып бір минут жауап береді) 1-топқа сұрақ «Егер Алатаудың шыңына егін егетін болсақ, онда не өзгеріс болар еді?»«Егер Каспий теңізін Сарыарқаға көшірсек, шаруашылық саласында қандай өзгеріс болар еді»Дескриптор: 2-топқа сұрақ «Егер Жазық жерде сарқырама орналасса, онда жер бедері қандай болар еді»«егер Қостанайға бір жылда 555км қашықтыққа созылып жатқан тау пайда болса шаруашылықта қандай өзгерістер болар еді?Дескриптор: Қалыптастырушы бағалау: «Температураны өлшеу» оқушының тапсырманы қаншалықты орындағанын анықтау үшін қолданылады. Ол үшін мұғалім білім алушыларды тоқтатып, сұрақ қояды: Біз не істеп жатырыз?Оқушы осы сұраққа жауап береді, тапсырманың орындалу жолы, оны орындау үдерісі туралы ақпаратты ұсынады. Кері байланыс: мұғалімнің жетелеу сұрағы 3- тапсырма (Т) «Үндеу» әдісі (Плакат жазу, банер шығару, дауысты хабарлама жіберу арқылы бірге болуға үндеу) Мақсаты: Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін зиянды әсерін болдырмауды ұсыну. Ойлау деңгейі: бағалау Бағалау критерийі: Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін зиянды әсерін болдырмауды ұсынып үндеу жазады. Тапсырма Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін зиянды әсерін болдырмау үшін қандай үндеу плакаттарын таратар едіңіз.үндеу тастаңыз, жариялаңыз, бірге болуға шақырыңыз 5 минуттық жұмыс Дескриптор: Қалыптастырушы бағалау: «Қолмен белгі беру»Мұғалім түсіндіруін тоқтатып, қолды көтеру арқылы материалды түсініп немесе түсінбей отырғанын айғақтайтындай белгі беруін өтінеді. Белгілер алдын ала келісіледі. Мысалы:− қолдың бас бармағы жоғарыға қарай бағытталған: мен бәрін түсіндім және түсінгенімді айта аламын;− қолдың бас бармағы төменге қарай бағытталған: мен әлі түсінгенжоқпын;− қол бұлғау: мен өзіме сенімсізбін;Мұғалімнің білім алушыларға қосымша сұрақтар қоюына болады,мысалы, кім өзіне сенімсіз? кім түсінбеді? кім түсінді?Кері байланыс: мұғалімнің жетелеу сұрағы | «Тақталар тектоникасы»https://twig-bilim.kz/film/structure-of-the-earth-5403/ /3 минуттық көрсетілім/ Презентация Атлас, кескін карта |
Соңы3 мин | IV. Рефлексия «Екіқатарлы дөңгелек үстел» әдісі «Екіқатарлы дөңгелек үстелді» өткізу барысында мұғалім қатысушылардан екі топ құрайды. Бірінші топ «ішкі» шеңбер ұйымдастырады. Оқушыларға қажеттілігіне сай тапсырмалар берілді, басқа оқушылардың ойымен бөліуге психологиялық ахуал жасалды. Әсіресе оқушының өзі жасаған әрекеттеріне байланысты басынан өткен сезімдерін қайта оралта алуы, ол жайлы қағазға түсіруі немесе басқаша суреттеуі талап етілді. | |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Сабақты саралау (биология және химияпәні бойынша) және сыни ойлауды дамыту бойынша негізделген. Оқушылардың қажеттілігіне сай тапсырмалар беріліп, дереккөздер арқылы жетеленді. | Бағалау критерийлері әрбір тапсырмада оқушылардың білімін тексеру үшін ғана емес, сонымен қатар, оқыту үшін бағалау ретінде көрсетілген. Осы критерийлерді пайдалану мақсатында, оқушылар өзін-өзі бағалауға және оны әрі қарай жетілдіруді жоспарлай алады.Бағалау критерийлері әрбір тапсырма бойынша нақты қадаммен жән
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |