Бекітемін---------------- 03.10.2017ж
Пәні: География Ж/мб
Сыныбы: 10 Ә
Күні: 03.10.2017ж
Сабақ № 9
1.Сабақтың тақырыбы: Жер бедерінің қалыптасу заңдылықтары.
2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Жер бедерінің қалыптасуына әсер ететін ішкі және сыртқы күштермен танысу.
3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: жеке жұмыс, жұппен жұмыс, топтық жұмыс.
4.Сабақтың нәтижесі:
Білу: жер бедерінің қалыптасуына әсер ететін ішкі және сыртқы күштер жайлы біледі, түсінеді.
Қолдану: Өздерің тұрған жерге тән сыртқы күш әсерінен түзілген жер бедерінің пішіндерін анықтайды. 5.Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: критерий бойынша бағалау
6.Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу: Мақсаттардың орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.
Реурстар мен жабдықтар: оқулық, карта, постер,суреттер, интернет материалдары.
Сабақ барысы
|
Уа-қыт |
Бөлім |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушылар іс-әрекеті |
|
5 мин |
Кіріспе |
1.Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды 2. Мұғалім сыныпты стикер арқылы топқа бөледі. 3. Үй тапсырмасы бойынша оқушылардың жұмысын сұрайды. |
1.Оқушылар сергіту сәтін жасайды,топтарға бөлінеді. 2. Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жауап береді. |
|
10 мин |
Тұсаукеср |
1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды. 2.Тақырып айқындағаннан кейін мұғалім INSERT әдісі бойынша әр топқа тапсырма береді. 3.Мұғалім оқушыларға пилот және навигатор әдісі бойынша тапсырмаларды бөліп береді. |
1.Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын берілген сұрақтарға жауап бере отырып, айқындайды. 2.Топтар «түсіндім», «түсінбедім», «мені қызықтырды» деген бағаналаға өз ойларын жазады. 3.Оқушылар жұпқа бөлініп жұмыс жасайды. |
|
20 мин |
Негізгі бөлім
|
1. Өздерің тұрған жерге тән сыртқы күш әсерінен түзілген жер бедерінің пішіндерін анықтау. 2. Үгілудің әсерінен жүзеге асатын әрекеттерге талдау жасау. Термин сөздермен жұмыс "эндогендік", "экзогендік",""эолдық", "бедленд","трогты аңғарлар", "морена","карст" (ғаламтор,оқулық,энциклопедия) Тақырыпты бекіту үшін мұғалім балаларға параграфты оқып шығыңдар дегеннен кейін келесі тапсырмаларды береді. 1. Жер қыртысының құрылысы картасы мен физикалық картаны салыстыра отырып, материктер мен мұхит табанындағы жер бедерінің неғұрлым ірі пішіндерін анықтап, олардың жер қыртысының қандай құрылымдарына сәйкес келетінін нақты мысалдармен дәлелдеңдер. 2. Үгілудің, ағын судың, желдің, жер асты судың, мұздықтардың, теңіздің, соқпа толқынның, адам әрекетінің жер бедерінің әсер ететініне мысалдар келтіріңдер. 3. Көрсетілген объектілердің қайсысы тауға, қайсысы жазыққа жататынын анықтап, бөліп жазыңдар: (Альпі, Тибет, Орта Сібір, Анды, Арабия, Ұлы Қытай, Гималай, Скандинавия, Кавказ, Орта Сібір). |
1.Оқушылар өздері тұратын жерге тән сыртқы күш әсерінен пайда болған жер бедерінің пішінін анықтайды. 2. Оқушылар Үгілудің әсерінен пайда болатын жер бедерінің пішіндерін карта бойынша анықтайды. |
|
5 мин |
Қорытынды |
1. Мұғалім сабақты қорытындылайды. 2.Үйге тап-ма: 1) §7 оқу, Өздерің тұрған жерге тән сыртқы күш әсерінен түзілген жер бедері пішіндерін анықтап, оларға қысқаша сипаттама әзірлеу. |
1.Оқушылар критерий бойынша бірін-бірі бағалайды. 2.Оқушылар екі жұлдыз бір тілек арқылы бүгінгі сабаққа кері байланыс жасайды. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жер бедерінің қалыптасу заңдылықтары.
Жер бедерінің қалыптасу заңдылықтары.
Бекітемін---------------- 03.10.2017ж
Пәні: География Ж/мб
Сыныбы: 10 Ә
Күні: 03.10.2017ж
Сабақ № 9
1.Сабақтың тақырыбы: Жер бедерінің қалыптасу заңдылықтары.
2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Жер бедерінің қалыптасуына әсер ететін ішкі және сыртқы күштермен танысу.
3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: жеке жұмыс, жұппен жұмыс, топтық жұмыс.
4.Сабақтың нәтижесі:
Білу: жер бедерінің қалыптасуына әсер ететін ішкі және сыртқы күштер жайлы біледі, түсінеді.
Қолдану: Өздерің тұрған жерге тән сыртқы күш әсерінен түзілген жер бедерінің пішіндерін анықтайды. 5.Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: критерий бойынша бағалау
6.Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу: Мақсаттардың орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.
Реурстар мен жабдықтар: оқулық, карта, постер,суреттер, интернет материалдары.
Сабақ барысы
|
Уа-қыт |
Бөлім |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушылар іс-әрекеті |
|
5 мин |
Кіріспе |
1.Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды 2. Мұғалім сыныпты стикер арқылы топқа бөледі. 3. Үй тапсырмасы бойынша оқушылардың жұмысын сұрайды. |
1.Оқушылар сергіту сәтін жасайды,топтарға бөлінеді. 2. Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жауап береді. |
|
10 мин |
Тұсаукеср |
1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды. 2.Тақырып айқындағаннан кейін мұғалім INSERT әдісі бойынша әр топқа тапсырма береді. 3.Мұғалім оқушыларға пилот және навигатор әдісі бойынша тапсырмаларды бөліп береді. |
1.Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын берілген сұрақтарға жауап бере отырып, айқындайды. 2.Топтар «түсіндім», «түсінбедім», «мені қызықтырды» деген бағаналаға өз ойларын жазады. 3.Оқушылар жұпқа бөлініп жұмыс жасайды. |
|
20 мин |
Негізгі бөлім
|
1. Өздерің тұрған жерге тән сыртқы күш әсерінен түзілген жер бедерінің пішіндерін анықтау. 2. Үгілудің әсерінен жүзеге асатын әрекеттерге талдау жасау. Термин сөздермен жұмыс "эндогендік", "экзогендік",""эолдық", "бедленд","трогты аңғарлар", "морена","карст" (ғаламтор,оқулық,энциклопедия) Тақырыпты бекіту үшін мұғалім балаларға параграфты оқып шығыңдар дегеннен кейін келесі тапсырмаларды береді. 1. Жер қыртысының құрылысы картасы мен физикалық картаны салыстыра отырып, материктер мен мұхит табанындағы жер бедерінің неғұрлым ірі пішіндерін анықтап, олардың жер қыртысының қандай құрылымдарына сәйкес келетінін нақты мысалдармен дәлелдеңдер. 2. Үгілудің, ағын судың, желдің, жер асты судың, мұздықтардың, теңіздің, соқпа толқынның, адам әрекетінің жер бедерінің әсер ететініне мысалдар келтіріңдер. 3. Көрсетілген объектілердің қайсысы тауға, қайсысы жазыққа жататынын анықтап, бөліп жазыңдар: (Альпі, Тибет, Орта Сібір, Анды, Арабия, Ұлы Қытай, Гималай, Скандинавия, Кавказ, Орта Сібір). |
1.Оқушылар өздері тұратын жерге тән сыртқы күш әсерінен пайда болған жер бедерінің пішінін анықтайды. 2. Оқушылар Үгілудің әсерінен пайда болатын жер бедерінің пішіндерін карта бойынша анықтайды. |
|
5 мин |
Қорытынды |
1. Мұғалім сабақты қорытындылайды. 2.Үйге тап-ма: 1) §7 оқу, Өздерің тұрған жерге тән сыртқы күш әсерінен түзілген жер бедері пішіндерін анықтап, оларға қысқаша сипаттама әзірлеу. |
1.Оқушылар критерий бойынша бірін-бірі бағалайды. 2.Оқушылар екі жұлдыз бір тілек арқылы бүгінгі сабаққа кері байланыс жасайды. |
шағым қалдыра аласыз













