I
Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып оқушыларына жағымды
ахуал туғызу.
Топқа бөлу( шартты белгілер
бейнеленген суреттер арқылы топтастыру)
Үй тапсырмасын
сұрау
1.
Бағдарлау не үшін
керек? 2.
Көкжиек тұстары қалай
бөлінеді?
3.
Азимут дегеніміз
не?
4.Түсбағдар не үшін
керек?
5.
Азимуттың негізгі бағыттарын
ата?
6.
Көкжиек тұстарын тағы неге
қарап анықтауға болады?
II
Топтық
жұмыс
Жер беті элементтерінің планда
бейнеленуі постер арқылы қорғау.
І топ: Картадан жер бедерінің
жазықтарын анықтау.
ІІ топ: Салыстырмалы
биіктіктерді табу.Бағдарлаудың адам өмірінде
маңызы.
ІІІ топ: Абсолюттік биіктікті
табу.
Топтарда өзара
бағалау
«Өзін-өзі және топтағы мүшелерді
бағалау»
ІІІ. Жеке
жұмыс
«Тез
жауап»
Оқушылар иә немесе жоқ арқылы
жауап береді. 1. Жер бетіндегі не
картадан азимутты анықтау үшін компосты пайдалануға бола ма?
(иә) 2.
Негізгі бағыттардың маңызы
қандай,керек пе ? (иә) 3.
Бағдарлаудың табиғатпен
байланысы бар ма?
(иә) 4.
Темірқазық тек оңтүстікті
көрсете ме ? (жоқ) 5.
270 0 шығысты бағытты
көрсетеді ме? (жоқ) 6.
Азимут неміс сөзі ме?
(жоқ) ІҮ. Жұптық
жұмыс
«Картаға
саяхат»
1.
Әлемдегі ең,ең,ең......биік
таулар......
2.
Әлемдегі
ең,ең,ең...........көлемді
жазықтар........ойпаттар........қыраттар..........
3.
Әлемдегі
ең.....ең.....ең........ ірі
көлдер.......
Ү.
Топ басшыларымен (спикер)
жұмыс
«Кім
жылдам?» Топтар келесі топқа өздері дайындаған сұрақтарын қояды.Әр
топ басшылары өздері құрастырған картадан сандарды жасырады,
жүргізілген жұмыстарын қорғайды.
Смайликтер арқылы
бағалау
Рефлексия, кері байланыс
Сабақтан алған әсері мен ұсынысын
жазады.
Сергіту сәті: жаттығу
жасау
1.
Мұғалім сабақты
қорытындылайды.
2.Үйге тап-ма: 3 деңгейлік
тапсырма түрінде беріледі.
1) А деңгей:
оқу
2) В деңгей: Терминдермен
жұмыс
3)
С деңгей: Өзі тұрған жердің
планын сызу
|
Оқушылар табиғат бейнеленген
суреттер арқылы үш топқа бөлініп өз үстелдерінің басына
жиналады
Кез-келген
топтан оқушы шығып сұрақтарға жауап
береді
Топтаса отырып, ойланады,
талқылайды. Топ мүшелері өз тапсырмаларын
қорғайды
Топтар өзара
бағаланады.
Әр оқушы жеке жұмыс
жасайды.
Жұптық жұмыс
жасайды
Топ спикері өз
тапсырмасын қорғайды
Номинклатурамен
жұмыс.
|