Материалдар / Жер беті элементтерінің планда бейнеленуі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жер беті элементтерінің планда бейнеленуі

Материал туралы қысқаша түсінік
әдіс алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
625
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Сыныбы: 6

Пәні: География.

Пән мұғалімі: Г.И.Мадиярова


1.Сабақтың тақырыбы: Жер беті элементтерінің планда бейнеленуі.

2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Оқушылар жергілікті жер беті элементтері маңызы,түрлері жайлы мәліметтерді оқып-үйрену.


3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: жеке жұмыс,топтық жұмыс.

4.Сабақтың нәтижесі: Білу: Биік,жазықтар,оның түрлері жайлы біледі.

Түсіну: Картада бейнеленуі,табиғат үшін маңызыды екенін түсінді.

Қолдану: Күнделікті өмірде ,сабақта,жұмыс жасағанда қолдана біледі.

Талдау: Белгілі бір жерді планға ,карталардың ұзындықтарын анықтағанда ажыратып талдай алады.

5.Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: Белгіленген критерий бойынша бағалау.

6.Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу: Мақсаттардың орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.

7.Реурстар мен жабдықтар: оқулық, карта, постер,суреттер.

Сабақ барысы

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті


2
мин




3 мин












15 мин












5 мин












10 мин





5 мин







I Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.

Топқа бөлу( шартты белгілер бейнеленген суреттер арқылы топтастыру)

Үй тапсырмасын сұрау

1. Бағдарлау не үшін керек?
2. Көкжиек тұстары қалай бөлінеді?

3. Азимут дегеніміз не?

4.Түсбағдар не үшін керек?

5. Азимуттың негізгі бағыттарын ата?

6. Көкжиек тұстарын тағы неге қарап анықтауға болады?

II Топтық жұмыс

Жер беті элементтерінің планда бейнеленуі постер арқылы қорғау.

І топ: Картадан жер бедерінің жазықтарын анықтау.

ІІ топ: Салыстырмалы биіктіктерді табу.Бағдарлаудың адам өмірінде маңызы.

ІІІ топ: Абсолюттік биіктікті табу.

Топтарда өзара бағалау

«Өзін-өзі және топтағы мүшелерді бағалау»

ІІІ. Жеке жұмыс

«Тез жауап» Оқушылар иә немесе жоқ арқылы жауап береді.
1. Жер бетіндегі не картадан азимутты анықтау үшін компосты пайдалануға бола ма? (иә)
2. Негізгі бағыттардың маңызы қандай,керек пе ? (иә)
3. Бағдарлаудың табиғатпен байланысы бар ма?

(иә)
4. Темірқазық тек оңтүстікті көрсете ме ? (жоқ)
5. 270 0 шығысты бағытты көрсетеді ме? (жоқ)
6. Азимут неміс сөзі ме? (жоқ)
ІҮ. Жұптық жұмыс

«Картаға саяхат»

1. Әлемдегі ең,ең,ең......биік таулар......

2. Әлемдегі ең,ең,ең...........көлемді жазықтар........ойпаттар........қыраттар..........

3. Әлемдегі ең.....ең.....ең........ ірі көлдер.......

Ү. Топ басшыларымен (спикер) жұмыс

«Кім жылдам?»
Топтар келесі топқа өздері дайындаған сұрақтарын қояды.Әр топ басшылары өздері құрастырған картадан сандарды жасырады, жүргізілген жұмыстарын қорғайды.

Смайликтер арқылы бағалау

Рефлексия, кері байланыс Сабақтан алған әсері мен ұсынысын жазады.

Сергіту сәті: жаттығу жасау

1. Мұғалім сабақты қорытындылайды.

2.Үйге тап-ма: 3 деңгейлік тапсырма түрінде беріледі.

1) А деңгей: оқу

2) В деңгей: Терминдермен жұмыс

3) С деңгей: Өзі тұрған жердің планын сызу

Оқушылар табиғат бейнеленген суреттер арқылы үш топқа бөлініп өз үстелдерінің басына жиналады


Кез-келген топтан оқушы шығып сұрақтарға жауап береді










Топтаса отырып, ойланады, талқылайды. Топ мүшелері өз тапсырмаларын қорғайды



Топтар өзара бағаланады.




Әр оқушы жеке жұмыс жасайды.















Жұптық жұмыс жасайды


Топ спикері өз тапсырмасын қорғайды



Номинклатурамен жұмыс.



Тексерілді: ________________________________



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!