Күні:
Сыныбы: 6
Пәні: География.
Пән мұғалімі: Г.И.Мадиярова
1.Сабақтың тақырыбы: Жер беті элементтерінің планда бейнеленуі.
2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Оқушылар жергілікті жер беті элементтері маңызы,түрлері жайлы мәліметтерді оқып-үйрену.
3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: жеке жұмыс,топтық жұмыс.
4.Сабақтың нәтижесі: Білу: Биік,жазықтар,оның түрлері жайлы біледі.
Түсіну: Картада бейнеленуі,табиғат үшін маңызыды екенін түсінді.
Қолдану: Күнделікті өмірде ,сабақта,жұмыс жасағанда қолдана біледі.
Талдау: Белгілі бір жерді планға ,карталардың ұзындықтарын анықтағанда ажыратып талдай алады.
5.Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: Белгіленген критерий бойынша бағалау.
6.Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу: Мақсаттардың орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.
7.Реурстар мен жабдықтар: оқулық, карта, постер,суреттер.
Сабақ барысы
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
3 мин 15 мин 5 мин 10 мин 5 мин |
I Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу. Топқа бөлу( шартты белгілер бейнеленген суреттер арқылы топтастыру) Үй тапсырмасын сұрау 1.
Бағдарлау не үшін
керек? 3. Азимут дегеніміз не? 4.Түсбағдар не үшін керек? 5. Азимуттың негізгі бағыттарын ата? 6. Көкжиек тұстарын тағы неге қарап анықтауға болады? II Топтық жұмыс Жер беті элементтерінің планда бейнеленуі постер арқылы қорғау. І топ: Картадан жер бедерінің жазықтарын анықтау. ІІ топ: Салыстырмалы биіктіктерді табу.Бағдарлаудың адам өмірінде маңызы. ІІІ топ: Абсолюттік биіктікті табу. Топтарда өзара бағалау «Өзін-өзі және топтағы мүшелерді бағалау» ІІІ. Жеке жұмыс «Тез
жауап»
Оқушылар иә немесе жоқ арқылы
жауап береді. (иә) «Картаға саяхат» 1. Әлемдегі ең,ең,ең......биік таулар...... 2. Әлемдегі ең,ең,ең...........көлемді жазықтар........ойпаттар........қыраттар.......... 3. Әлемдегі ең.....ең.....ең........ ірі көлдер....... Ү. Топ басшыларымен (спикер) жұмыс «Кім
жылдам?» Смайликтер арқылы бағалау Рефлексия, кері байланыс Сабақтан алған әсері мен ұсынысын жазады. Сергіту сәті: жаттығу жасау 1. Мұғалім сабақты қорытындылайды. 2.Үйге тап-ма: 3 деңгейлік тапсырма түрінде беріледі. 1) А деңгей: оқу 2) В деңгей: Терминдермен жұмыс 3) С деңгей: Өзі тұрған жердің планын сызу |
Оқушылар табиғат бейнеленген суреттер арқылы үш топқа бөлініп өз үстелдерінің басына жиналады Кез-келген топтан оқушы шығып сұрақтарға жауап береді Топтаса отырып, ойланады, талқылайды. Топ мүшелері өз тапсырмаларын қорғайды Топтар өзара бағаланады. Әр оқушы жеке жұмыс жасайды. Жұптық жұмыс жасайды Топ спикері өз тапсырмасын қорғайды Номинклатурамен жұмыс. |
Тексерілді: ________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жер беті элементтерінің планда бейнеленуі
Жер беті элементтерінің планда бейнеленуі
Күні:
Сыныбы: 6
Пәні: География.
Пән мұғалімі: Г.И.Мадиярова
1.Сабақтың тақырыбы: Жер беті элементтерінің планда бейнеленуі.
2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Оқушылар жергілікті жер беті элементтері маңызы,түрлері жайлы мәліметтерді оқып-үйрену.
3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: жеке жұмыс,топтық жұмыс.
4.Сабақтың нәтижесі: Білу: Биік,жазықтар,оның түрлері жайлы біледі.
Түсіну: Картада бейнеленуі,табиғат үшін маңызыды екенін түсінді.
Қолдану: Күнделікті өмірде ,сабақта,жұмыс жасағанда қолдана біледі.
Талдау: Белгілі бір жерді планға ,карталардың ұзындықтарын анықтағанда ажыратып талдай алады.
5.Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: Белгіленген критерий бойынша бағалау.
6.Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу: Мақсаттардың орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.
7.Реурстар мен жабдықтар: оқулық, карта, постер,суреттер.
Сабақ барысы
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
3 мин 15 мин 5 мин 10 мин 5 мин |
I Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу. Топқа бөлу( шартты белгілер бейнеленген суреттер арқылы топтастыру) Үй тапсырмасын сұрау 1.
Бағдарлау не үшін
керек? 3. Азимут дегеніміз не? 4.Түсбағдар не үшін керек? 5. Азимуттың негізгі бағыттарын ата? 6. Көкжиек тұстарын тағы неге қарап анықтауға болады? II Топтық жұмыс Жер беті элементтерінің планда бейнеленуі постер арқылы қорғау. І топ: Картадан жер бедерінің жазықтарын анықтау. ІІ топ: Салыстырмалы биіктіктерді табу.Бағдарлаудың адам өмірінде маңызы. ІІІ топ: Абсолюттік биіктікті табу. Топтарда өзара бағалау «Өзін-өзі және топтағы мүшелерді бағалау» ІІІ. Жеке жұмыс «Тез
жауап»
Оқушылар иә немесе жоқ арқылы
жауап береді. (иә) «Картаға саяхат» 1. Әлемдегі ең,ең,ең......биік таулар...... 2. Әлемдегі ең,ең,ең...........көлемді жазықтар........ойпаттар........қыраттар.......... 3. Әлемдегі ең.....ең.....ең........ ірі көлдер....... Ү. Топ басшыларымен (спикер) жұмыс «Кім
жылдам?» Смайликтер арқылы бағалау Рефлексия, кері байланыс Сабақтан алған әсері мен ұсынысын жазады. Сергіту сәті: жаттығу жасау 1. Мұғалім сабақты қорытындылайды. 2.Үйге тап-ма: 3 деңгейлік тапсырма түрінде беріледі. 1) А деңгей: оқу 2) В деңгей: Терминдермен жұмыс 3) С деңгей: Өзі тұрған жердің планын сызу |
Оқушылар табиғат бейнеленген суреттер арқылы үш топқа бөлініп өз үстелдерінің басына жиналады Кез-келген топтан оқушы шығып сұрақтарға жауап береді Топтаса отырып, ойланады, талқылайды. Топ мүшелері өз тапсырмаларын қорғайды Топтар өзара бағаланады. Әр оқушы жеке жұмыс жасайды. Жұптық жұмыс жасайды Топ спикері өз тапсырмасын қорғайды Номинклатурамен жұмыс. |
Тексерілді: ________________________________
шағым қалдыра аласыз













