Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Жер бетіндегі климат неге тәуелді?" атты ҚМЖ 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
Авторы: Садуақасова Нұрбану Халелқызы Маңғыстау облысы Түпқараған ауданы Ақшұқыр ауылы М.Әбдіхалықов атындағы мектеп – гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Қатысқандар саны: Қатыспағандар: |
|||
Күні: Сынып: Пәні: |
3 Дүниетану |
||
Ортақ тақырып: |
Жанды табиғат |
||
Сабақтың тақырыбы: |
Жер бетіндегі климат неге тәуелді? |
||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: |
3.1.1.1 Жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтау. 3.1.1.2 Түрлі климаттық белдеулердің өзіне тән ерекшелігін білу. (өсімдіктер мен жануарлар ) |
||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық білім алушылар: Жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтайды. Сұрақтарға жауап береді. Жазба жұмыс жасайды. Көптеген білім алушылар: Климаттың не екенін біледі.Өсімдіктері мен жануарлары туралы әңгімелеп береді. Кейбір білім алушылар: Оқулықтан тыс берілген тапсырмаларды орындайды .Өз аймағының климатын сипаттайды. |
||
Бағалау критерийлері: |
Жеке , жұптық тапсырмаларды орындай алады,сұрақтарға жауап бере алады .Климаттық белдеулерді анықтайды дәлелдейді. |
||
Тілдік мақсаттар: |
Пәнге тән лексика мен терминология: Климаттық белдеулер, экваторлық тропиктік , қоңыржай полярлық белдеулер. Климат - климат – climate |
||
Құндылықтарға баулу: |
Ынтымақтастық ,оқушыларды бір – біріне көмектесуге тәрбиелеу, топта бірлескен жұмыс және жеке жұмыс. |
||
Пән аралық байланыстар: |
Әдебиеттік оқу .Бейнелеу.География |
||
АКТ қолдану дағдылары : (ресурстар) |
Бейне жазба,оқулық , суреттер , интербелсенді тақта , түрлі - түсті карандаш ,смайликтер, стикерлер, карта ,жұмыс дәптері , қалам, білім ағашы. |
||
Бастапқы білім: |
Екінші сыныпта өтілген тақырыптар |
||
Сабақтың барысы: |
|
||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: |
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет |
Ресурстар |
|
|
|
||
Сабақтың басы: 10-мин 5- мин Сабақтың ортасы:
5 мин 3-мин 5-мин 5-мин 5-мин Сабақтың соңы: 3-мин |
Психологиялық ахуал . Қоршаған орта табиғат Жануар, өсімдік, адамзат Сүю қорғау - парасат Білейік мұны жамағат. Топқа бөлу Оқушыларға себетпен конфет әкеліп. Балаларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түстеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.
1- топ «Сары кәмпиттер»-- Экваторлық тропиктік. 2- топ» Көк кәмпиттер»--Полярлық. 3-топ»Жасыл кәмпиттер»-- Қоңыржай Жаңа сабақ: Бүгінгі сабақты бейне жазба көрумен бастаймыз.Тыңдалым дағдысы болды. Дүние жүзінің климат картасы арқылы бүгінгі тақырып түсіндіріледі.
Ауа райы жыл мезгілімен және табиғат жағдайымен байланысты.Мысалы ,қиыр солтүстіктің қысы қатаң ,жазы салқын.Оңтүстіктің шөл даласында қыста да , жазда да жоғары температура сақталады. Осындай жыл бойына жүйелі қайталанатын ауа райының ауысуын климат деп атайды.Ғалымдар ғаламшарымызда бірнеше климаттық белдеулердің бар екенін дәлелдеді .Олардың әрқайсысы өзіне тән жер бедері мен , ауа райының ерекшелігімен , өсімдіктер мен жануарлар әлемінің өзгешелігімен сипатталады.Қазақстан аумағы қоңыржай климаттық белдеуде орналасқан. Бұл белдеуде жылдың төрт мезгілі - жаз, күз , қыс ,көктем айқын білінеді. –Климаттық зоналарды не себепті белдеулер деп атайды? Климаттық белдеулерді білдіретін шартты белгілерді интерактивті тақтадан көрсетемін, қандай түстермен белгіленетінін , біздің еліміз қай климатқа жататынын түсіндіріп кетемін. -Балалар бугінгі күнің жадын жазамыз дәптерімізді ашып ,тақырыпты және климаттың анықтамасын жазамын. Білім алушыларға бұл тапсырма жазылым дағдысы бойынша берілді. «Ширату тапсырмасы» мен «Ой қозғау» әдісі арқылы 2- сыныпта өткен тақырыпты еске түсіріміз Жұмбақтарды шешу. 1- тапсырма 1.Аяғы жоқ желеді , Аузы жоқ ұлиды Қанаты жоқ ұшады 2. Қыста бар ,жазда жоқ Егер көп болса көңілі тоқ 3. Аспаннан күбі түсті Күбінің түбі түсті. (Боран, қар, күннің күркіреуі) Дискриптор: Жұмбақтардың шешуін таба алады. ҚБ:От шашу арқылы. 2- тапсырма .«Ой қозғау» әдісі арқылы 2- сыныпта өткен тақырыпты еске түсіріміз -Балалар бұл жұмбақтардың шешуі қандай құбылыстар деп ойлайсыңдар? -Табиғат нешеге бөлінеді ? -Тірі табиғатқа не жатады? -Табиғат құбылыстары нені құрайды? -Климаттың ауа райынан айырмашылығы не? -Қайсысы жиі өзгереді ,ауа райы ма ,климат па? -Алда болатын ауа райын болжау не үшін қажет? Адамдардың алыс жолға шықпауы үшін, боранда қалып қоймау үшін ескертіледі. Үнемі ұялы телефонымызға 112 нөмірі арқылы хабарлама келеді. Күнделікті көгілдір экран арқылы да ауа райы беріледі. – Білім алушыларға бұл тапсырма айтылым дағдысы бойынша жүреді. Дискриптор: 1.Табиғат құбылыстар туралы біледі. 2.Климат пен,ауа райының айырмашылығын айта алады. 3.Ауа райы туралы біледі. Қ.Б. От шашу арқылы бір – бірін бағалау Әр топқа бүгінгі тақырып бойынша тапсырмалар беріледі. Білім алушылардың білім деңгейлеріне қарай тапсырмалар беріледі. А.В.С деңгейлеріне қарай.Осы тапсырманы білім алушыларға саралап бергеннен кейін білім алушылар өздерінің түсінбеген тұстарын анықтап алады. Топтық жұмыс. 3- тапсырма: Әр топқа үш түрлі тапсырма беріледі. А.1- топ Полюс деген не?Жер бетінде қандай полюстер бар? Дәптерге жазып орындайды. В.2-топ Полярлық белдеудің өсімдіктері мен жануарлары туралы әңгімелеп береді. С.3-топ Тропиктік белдеудегі өсімдіктердің суретін салу. Орындалған топтық тапсырмаларды бағалау. Дискриптор: 1.Полюстер туралы біледі,жазып орындайды анықтай алады. 2.Өсімдіктер , жануарлар туралы әңгімелеп бере алады. 3.Өсімдіктердің суретін сала алады.Белдеулердегі өсімдіктерді анықтайды. ҚБ «Топтық бағалау» әдісі.Топтар жұмыстарын әр топ өздері бағалайды.
Сергіту сәті : Орнымыздан тұрамыз Алақанды ұрамыз Бір отырып, бір тұрып Тез шынығып аламыз 4- тапсырма: «Кел ойнайық» дидактикалық ойын Тақтада көрсетілген әр климаттық белдеуде мекендейтін жануарларды атап, өз климаттық зонасына орналастыр .Әр топ жануарлардың не себепті , сол белдеуде мекендейтінін дәлелдейді.Жануарлардың суреттері (қасқыр, ақ аю, маймыл, піл, тиін , түлкі ,суыр , бұғы, арыстан , морж, ақ түлкі) Бейне жазба арқылы жануарлардың қай белдеуде мекендейдінін біледі.
Дискриптор: 1. Жануарларды әр белдеулікке орналасуын біледі. 2.Дәлелдеп бере алады. Қ.Б. Смайликтер
5- тапсырма «Ашық микрофон « әдісіне сүйеніп диолог арқылы ашық –жабық сұрақтар бойынша бүгінгі тақырыпты қортындылау.
–Балалар бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? -Картадан белдеулерді анықтай аламыз ба? -Қазақстан аумағы қандай белдеуде орналасқан? Табады, дәлелдеме келтіреді. -Белдеулер қандай ерекшелігі мен сипатталады? Дискриптор: 1.Анықтай алады. 2.Белдеуді белгілеп , дәлелдей алады. 3.Түстер ерекшелігін сипаттай алады. ҚБ Жұлдызша арқылы бағалаймыз 1.Жасыл түс – жауаптары ұнады. 2.Сары түс – сәл түсінбедім 3.Қызыл түс – жауапқа қанағаттанбадым.
Мұғалім сыйы Климаттың әсері.
6-тапсырма «Шығармашылық » Жеке жұмыс. Қазақстан климаты туралы дәптерге жазып , оқып Беру.Оқылым, жазылым дағдысы жүреді. Дискриптор:Әр білім алушы өзіндік жұмысын қоқиды оқиды. ҚБ. Ауызша мадақтау «жарайсың» «тамаша» «жақс «жақсы» Үйге тапсырма М Жер бетіндегі климат неге тәуелді? Оқу, түсінігін айту Маңғыс Кері байланыс «Білім ағашы» арқылы әр топ стикерлерге бүгінгі сабақ жөнінде пікірлерін жазып жапсырады .
1. Бүгінгі сабақ ұнады ма? 2.Не себепті ұнады? 3.Осы тақырыптан қандай әсер алдың? |
Себет пен конфет Бейне жазба Тыңдалым Интербелсенді тақта Дәптермен жұмыс Интербелсенді тақта Оқулықпен жұмыс Жазылым А4 қағазы мен түрлі- түсті карандаш
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |