Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы





    Авторы: Садуақасова Нұрбану Халелқызы


    Маңғыстау облысы Түпқараған ауданы Ақшұқыр ауылы М.Әбдіхалықов атындағы мектеп – гимназиясының

    бастауыш сынып мұғалімі


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар:



    Күні:

    Сынып:


    Пәні:


    3


    Дүниетану

    Ортақ тақырып:


    Жанды табиғат


    Сабақтың тақырыбы:


    Жер бетіндегі климат неге тәуелді?


    Сабаққа негізделген оқу мақсаты:


    3.1.1.1 Жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтау.

    3.1.1.2 Түрлі климаттық белдеулердің өзіне тән ерекшелігін білу. (өсімдіктер мен

    жануарлар )

    Сабақтың мақсаттары






    Барлық білім алушылар: Жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтайды.

    Сұрақтарға жауап береді. Жазба жұмыс жасайды.

    Көптеген білім алушылар: Климаттың не екенін біледі.Өсімдіктері мен жануарлары туралы әңгімелеп береді.

    Кейбір білім алушылар: Оқулықтан тыс берілген тапсырмаларды орындайды .Өз аймағының климатын сипаттайды.


    Бағалау критерийлері:



    Жеке , жұптық тапсырмаларды орындай алады,сұрақтарға жауап бере алады .Климаттық белдеулерді анықтайды дәлелдейді.


    Тілдік мақсаттар:


    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Климаттық белдеулер, экваторлық тропиктік , қоңыржай полярлық белдеулер.

    Климат - климат – climate

    Құндылықтарға баулу:

    Ынтымақтастық ,оқушыларды бір – біріне көмектесуге тәрбиелеу, топта бірлескен жұмыс және жеке жұмыс.

    Пән аралық байланыстар:



    Әдебиеттік оқу .Бейнелеу.География


    АКТ қолдану дағдылары :

    (ресурстар)

    Бейне жазба,оқулық , суреттер , интербелсенді тақта , түрлі - түсті карандаш ,смайликтер, стикерлер, карта ,жұмыс дәптері , қалам, білім ағашы.



    Бастапқы білім:

    Екінші сыныпта өтілген тақырыптар

    Сабақтың барысы:



    Сабақтың жоспарланған кезеңдері:


    Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет





    Ресурстар










    Сабақтың басы:



    10-мин




















































    5- мин






















    Сабақтың ортасы:









    5 мин



























    3-мин







    5-мин
































    5-мин




























    5-мин















    Сабақтың соңы:

    3-мин


    Психологиялық ахуал .

    Қоршаған орта табиғат Жануар, өсімдік, адамзат Сүю қорғау - парасат Білейік мұны жамағат.

    Топқа бөлу

    Оқушыларға себетпен конфет әкеліп. Балаларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түстеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

    1- топ «Сары кәмпиттер»-- Экваторлық тропиктік. 2- топ» Көк кәмпиттер»--Полярлық. 3-топ»Жасыл кәмпиттер»-- Қоңыржай

    Жаңа сабақ: Бүгінгі сабақты бейне жазба көрумен бастаймыз.Тыңдалым дағдысы болды.

    Дүние жүзінің климат картасы арқылы бүгінгі тақырып түсіндіріледі.

    Ауа райы жыл мезгілімен және табиғат жағдайымен байланысты.Мысалы ,қиыр солтүстіктің қысы қатаң ,жазы салқын.Оңтүстіктің шөл даласында қыста да , жазда да жоғары температура сақталады. Осындай жыл бойына жүйелі қайталанатын ауа райының ауысуын климат деп атайды.Ғалымдар ғаламшарымызда бірнеше климаттық белдеулердің бар екенін дәлелдеді .Олардың әрқайсысы өзіне тән жер бедері мен , ауа райының ерекшелігімен , өсімдіктер мен жануарлар әлемінің өзгешелігімен сипатталады.Қазақстан аумағы қоңыржай климаттық белдеуде орналасқан. Бұл белдеуде жылдың төрт мезгілі - жаз, күз , қыс ,көктем айқын білінеді. –Климаттық зоналарды не себепті белдеулер деп атайды? Климаттық белдеулерді білдіретін шартты белгілерді интерактивті тақтадан көрсетемін, қандай түстермен белгіленетінін , біздің еліміз қай климатқа жататынын түсіндіріп кетемін.

    -Балалар бугінгі күнің жадын жазамыз дәптерімізді ашып ,тақырыпты және климаттың анықтамасын жазамын.

    Білім алушыларға бұл тапсырма жазылым дағдысы бойынша берілді.

    «Ширату тапсырмасы» мен «Ой қозғау» әдісі арқылы 2- сыныпта өткен тақырыпты еске түсіріміз

    Жұмбақтарды шешу. 1- тапсырма

    1.Аяғы жоқ желеді ,

    Аузы жоқ ұлиды

    Қанаты жоқ ұшады

    2. Қыста бар ,жазда жоқ

    Егер көп болса көңілі тоқ

    3. Аспаннан күбі түсті

    Күбінің түбі түсті. (Боран, қар, күннің күркіреуі)

    Дискриптор: Жұмбақтардың шешуін таба алады.

    ҚБ:От шашу арқылы.

    2- тапсырма .«Ой қозғау» әдісі арқылы 2- сыныпта өткен тақырыпты еске түсіріміз

    -Балалар бұл жұмбақтардың шешуі қандай құбылыстар деп ойлайсыңдар?

    -Табиғат нешеге бөлінеді ?

    -Тірі табиғатқа не жатады? -Табиғат құбылыстары нені құрайды? -Климаттың ауа райынан айырмашылығы не? -Қайсысы жиі өзгереді ,ауа райы ма ,климат па? -Алда болатын ауа райын болжау не үшін қажет?

    Адамдардың алыс жолға шықпауы үшін, боранда қалып қоймау үшін ескертіледі. Үнемі ұялы телефонымызға 112 нөмірі арқылы хабарлама келеді. Күнделікті көгілдір экран арқылы да ауа райы беріледі. – Білім алушыларға бұл тапсырма айтылым дағдысы бойынша жүреді.

    Дискриптор:

    1.Табиғат құбылыстар туралы біледі.

    2.Климат пен,ауа райының айырмашылығын айта алады.

    3.Ауа райы туралы біледі.

    Қ.Б. От шашу арқылы бір – бірін бағалау

    Әр топқа бүгінгі тақырып бойынша тапсырмалар беріледі. Білім алушылардың білім деңгейлеріне қарай тапсырмалар беріледі. А.В.С деңгейлеріне қарай.Осы тапсырманы білім алушыларға саралап бергеннен кейін білім алушылар өздерінің түсінбеген тұстарын анықтап алады.

    Топтық жұмыс. 3- тапсырма: Әр топқа үш түрлі тапсырма беріледі. А.1- топ Полюс деген не?Жер бетінде қандай полюстер бар?

    Дәптерге жазып орындайды. В.2-топ Полярлық белдеудің өсімдіктері мен жануарлары туралы әңгімелеп береді. С.3-топ Тропиктік белдеудегі өсімдіктердің суретін салу. Орындалған топтық тапсырмаларды бағалау.

    Дискриптор:

    1.Полюстер туралы біледі,жазып орындайды анықтай алады.

    2.Өсімдіктер , жануарлар туралы әңгімелеп бере алады.

    3.Өсімдіктердің суретін сала алады.Белдеулердегі өсімдіктерді анықтайды.

    ҚБ «Топтық бағалау» әдісі.Топтар жұмыстарын әр топ өздері бағалайды.


    Сергіту сәті : Орнымыздан тұрамыз Алақанды ұрамыз Бір отырып, бір тұрып Тез шынығып аламыз 4- тапсырма: «Кел ойнайық» дидактикалық ойын

    Тақтада көрсетілген әр климаттық белдеуде мекендейтін жануарларды атап, өз климаттық зонасына орналастыр .Әр топ жануарлардың не себепті , сол белдеуде мекендейтінін дәлелдейді.Жануарлардың суреттері (қасқыр, ақ аю, маймыл, піл, тиін , түлкі ,суыр , бұғы, арыстан , морж, ақ түлкі) Бейне жазба арқылы жануарлардың қай белдеуде мекендейдінін біледі.

    Дискриптор:

    1. Жануарларды әр белдеулікке орналасуын біледі.

    2.Дәлелдеп бере алады.


    Қ.Б. Смайликтер


    5- тапсырма

    «Ашық микрофон « әдісіне сүйеніп диолог арқылы

    ашық –жабық сұрақтар бойынша бүгінгі тақырыпты қортындылау.



    –Балалар бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? -Картадан белдеулерді анықтай аламыз ба? -Қазақстан аумағы қандай белдеуде орналасқан? Табады, дәлелдеме келтіреді.

    -Белдеулер қандай ерекшелігі мен сипатталады?

    Дискриптор:

    1.Анықтай алады.

    2.Белдеуді белгілеп , дәлелдей алады.

    3.Түстер ерекшелігін сипаттай алады.

    ҚБ Жұлдызша арқылы бағалаймыз

    1.Жасыл түс – жауаптары ұнады.

    2.Сары түс – сәл түсінбедім

    3.Қызыл түс – жауапқа қанағаттанбадым.



    Мұғалім сыйы

    Климаттың әсері.

    https://youtu.be/9LcjD8i0Jqg

    6-тапсырма «Шығармашылық » Жеке жұмыс.

    Қазақстан климаты туралы дәптерге жазып , оқып

    Беру.Оқылым, жазылым дағдысы жүреді.

    Дискриптор:Әр білім алушы өзіндік жұмысын қоқиды оқиды.

    ҚБ. Ауызша мадақтау «жарайсың» «тамаша» «жақс «жақсы»

    Үйге тапсырма М Жер бетіндегі климат неге тәуелді? Оқу,

    түсінігін айту Маңғыс Кері байланыс

    «Білім ағашы» арқылы әр топ стикерлерге бүгінгі сабақ жөнінде пікірлерін жазып жапсырады .


    1. Бүгінгі сабақ ұнады ма?

    2.Не себепті ұнады?

    3.Осы тақырыптан қандай әсер алдың?















    Себет пен конфет








    Бейне жазба


    https://youtu.be/vEYSEwAugok


    Тыңдалым

    Интербелсенді тақта





















    Дәптермен жұмыс












    Интербелсенді тақта


































    Оқулықпен жұмыс




    Жазылым



    А4 қағазы мен түрлі- түсті карандаш





    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Садуақасова Нұрбану Халелқызы105
    23 Сәуір 2021
    1322
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Жер бетіндегі климат неге тәуелді?" атты ҚМЖ 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Жер бетіндегі климат неге тәуелді?" атты ҚМЖ 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтау
    Материалдың қысқаша нұсқасы





    Авторы: Садуақасова Нұрбану Халелқызы


    Маңғыстау облысы Түпқараған ауданы Ақшұқыр ауылы М.Әбдіхалықов атындағы мектеп – гимназиясының

    бастауыш сынып мұғалімі


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар:



    Күні:

    Сынып:


    Пәні:


    3


    Дүниетану

    Ортақ тақырып:


    Жанды табиғат


    Сабақтың тақырыбы:


    Жер бетіндегі климат неге тәуелді?


    Сабаққа негізделген оқу мақсаты:


    3.1.1.1 Жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтау.

    3.1.1.2 Түрлі климаттық белдеулердің өзіне тән ерекшелігін білу. (өсімдіктер мен

    жануарлар )

    Сабақтың мақсаттары






    Барлық білім алушылар: Жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтайды.

    Сұрақтарға жауап береді. Жазба жұмыс жасайды.

    Көптеген білім алушылар: Климаттың не екенін біледі.Өсімдіктері мен жануарлары туралы әңгімелеп береді.

    Кейбір білім алушылар: Оқулықтан тыс берілген тапсырмаларды орындайды .Өз аймағының климатын сипаттайды.


    Бағалау критерийлері:



    Жеке , жұптық тапсырмаларды орындай алады,сұрақтарға жауап бере алады .Климаттық белдеулерді анықтайды дәлелдейді.


    Тілдік мақсаттар:


    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Климаттық белдеулер, экваторлық тропиктік , қоңыржай полярлық белдеулер.

    Климат - климат – climate

    Құндылықтарға баулу:

    Ынтымақтастық ,оқушыларды бір – біріне көмектесуге тәрбиелеу, топта бірлескен жұмыс және жеке жұмыс.

    Пән аралық байланыстар:



    Әдебиеттік оқу .Бейнелеу.География


    АКТ қолдану дағдылары :

    (ресурстар)

    Бейне жазба,оқулық , суреттер , интербелсенді тақта , түрлі - түсті карандаш ,смайликтер, стикерлер, карта ,жұмыс дәптері , қалам, білім ағашы.



    Бастапқы білім:

    Екінші сыныпта өтілген тақырыптар

    Сабақтың барысы:



    Сабақтың жоспарланған кезеңдері:


    Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет





    Ресурстар










    Сабақтың басы:



    10-мин




















































    5- мин






















    Сабақтың ортасы:









    5 мин



























    3-мин







    5-мин
































    5-мин




























    5-мин















    Сабақтың соңы:

    3-мин


    Психологиялық ахуал .

    Қоршаған орта табиғат Жануар, өсімдік, адамзат Сүю қорғау - парасат Білейік мұны жамағат.

    Топқа бөлу

    Оқушыларға себетпен конфет әкеліп. Балаларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түстеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

    1- топ «Сары кәмпиттер»-- Экваторлық тропиктік. 2- топ» Көк кәмпиттер»--Полярлық. 3-топ»Жасыл кәмпиттер»-- Қоңыржай

    Жаңа сабақ: Бүгінгі сабақты бейне жазба көрумен бастаймыз.Тыңдалым дағдысы болды.

    Дүние жүзінің климат картасы арқылы бүгінгі тақырып түсіндіріледі.

    Ауа райы жыл мезгілімен және табиғат жағдайымен байланысты.Мысалы ,қиыр солтүстіктің қысы қатаң ,жазы салқын.Оңтүстіктің шөл даласында қыста да , жазда да жоғары температура сақталады. Осындай жыл бойына жүйелі қайталанатын ауа райының ауысуын климат деп атайды.Ғалымдар ғаламшарымызда бірнеше климаттық белдеулердің бар екенін дәлелдеді .Олардың әрқайсысы өзіне тән жер бедері мен , ауа райының ерекшелігімен , өсімдіктер мен жануарлар әлемінің өзгешелігімен сипатталады.Қазақстан аумағы қоңыржай климаттық белдеуде орналасқан. Бұл белдеуде жылдың төрт мезгілі - жаз, күз , қыс ,көктем айқын білінеді. –Климаттық зоналарды не себепті белдеулер деп атайды? Климаттық белдеулерді білдіретін шартты белгілерді интерактивті тақтадан көрсетемін, қандай түстермен белгіленетінін , біздің еліміз қай климатқа жататынын түсіндіріп кетемін.

    -Балалар бугінгі күнің жадын жазамыз дәптерімізді ашып ,тақырыпты және климаттың анықтамасын жазамын.

    Білім алушыларға бұл тапсырма жазылым дағдысы бойынша берілді.

    «Ширату тапсырмасы» мен «Ой қозғау» әдісі арқылы 2- сыныпта өткен тақырыпты еске түсіріміз

    Жұмбақтарды шешу. 1- тапсырма

    1.Аяғы жоқ желеді ,

    Аузы жоқ ұлиды

    Қанаты жоқ ұшады

    2. Қыста бар ,жазда жоқ

    Егер көп болса көңілі тоқ

    3. Аспаннан күбі түсті

    Күбінің түбі түсті. (Боран, қар, күннің күркіреуі)

    Дискриптор: Жұмбақтардың шешуін таба алады.

    ҚБ:От шашу арқылы.

    2- тапсырма .«Ой қозғау» әдісі арқылы 2- сыныпта өткен тақырыпты еске түсіріміз

    -Балалар бұл жұмбақтардың шешуі қандай құбылыстар деп ойлайсыңдар?

    -Табиғат нешеге бөлінеді ?

    -Тірі табиғатқа не жатады? -Табиғат құбылыстары нені құрайды? -Климаттың ауа райынан айырмашылығы не? -Қайсысы жиі өзгереді ,ауа райы ма ,климат па? -Алда болатын ауа райын болжау не үшін қажет?

    Адамдардың алыс жолға шықпауы үшін, боранда қалып қоймау үшін ескертіледі. Үнемі ұялы телефонымызға 112 нөмірі арқылы хабарлама келеді. Күнделікті көгілдір экран арқылы да ауа райы беріледі. – Білім алушыларға бұл тапсырма айтылым дағдысы бойынша жүреді.

    Дискриптор:

    1.Табиғат құбылыстар туралы біледі.

    2.Климат пен,ауа райының айырмашылығын айта алады.

    3.Ауа райы туралы біледі.

    Қ.Б. От шашу арқылы бір – бірін бағалау

    Әр топқа бүгінгі тақырып бойынша тапсырмалар беріледі. Білім алушылардың білім деңгейлеріне қарай тапсырмалар беріледі. А.В.С деңгейлеріне қарай.Осы тапсырманы білім алушыларға саралап бергеннен кейін білім алушылар өздерінің түсінбеген тұстарын анықтап алады.

    Топтық жұмыс. 3- тапсырма: Әр топқа үш түрлі тапсырма беріледі. А.1- топ Полюс деген не?Жер бетінде қандай полюстер бар?

    Дәптерге жазып орындайды. В.2-топ Полярлық белдеудің өсімдіктері мен жануарлары туралы әңгімелеп береді. С.3-топ Тропиктік белдеудегі өсімдіктердің суретін салу. Орындалған топтық тапсырмаларды бағалау.

    Дискриптор:

    1.Полюстер туралы біледі,жазып орындайды анықтай алады.

    2.Өсімдіктер , жануарлар туралы әңгімелеп бере алады.

    3.Өсімдіктердің суретін сала алады.Белдеулердегі өсімдіктерді анықтайды.

    ҚБ «Топтық бағалау» әдісі.Топтар жұмыстарын әр топ өздері бағалайды.


    Сергіту сәті : Орнымыздан тұрамыз Алақанды ұрамыз Бір отырып, бір тұрып Тез шынығып аламыз 4- тапсырма: «Кел ойнайық» дидактикалық ойын

    Тақтада көрсетілген әр климаттық белдеуде мекендейтін жануарларды атап, өз климаттық зонасына орналастыр .Әр топ жануарлардың не себепті , сол белдеуде мекендейтінін дәлелдейді.Жануарлардың суреттері (қасқыр, ақ аю, маймыл, піл, тиін , түлкі ,суыр , бұғы, арыстан , морж, ақ түлкі) Бейне жазба арқылы жануарлардың қай белдеуде мекендейдінін біледі.

    Дискриптор:

    1. Жануарларды әр белдеулікке орналасуын біледі.

    2.Дәлелдеп бере алады.


    Қ.Б. Смайликтер


    5- тапсырма

    «Ашық микрофон « әдісіне сүйеніп диолог арқылы

    ашық –жабық сұрақтар бойынша бүгінгі тақырыпты қортындылау.



    –Балалар бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? -Картадан белдеулерді анықтай аламыз ба? -Қазақстан аумағы қандай белдеуде орналасқан? Табады, дәлелдеме келтіреді.

    -Белдеулер қандай ерекшелігі мен сипатталады?

    Дискриптор:

    1.Анықтай алады.

    2.Белдеуді белгілеп , дәлелдей алады.

    3.Түстер ерекшелігін сипаттай алады.

    ҚБ Жұлдызша арқылы бағалаймыз

    1.Жасыл түс – жауаптары ұнады.

    2.Сары түс – сәл түсінбедім

    3.Қызыл түс – жауапқа қанағаттанбадым.



    Мұғалім сыйы

    Климаттың әсері.

    https://youtu.be/9LcjD8i0Jqg

    6-тапсырма «Шығармашылық » Жеке жұмыс.

    Қазақстан климаты туралы дәптерге жазып , оқып

    Беру.Оқылым, жазылым дағдысы жүреді.

    Дискриптор:Әр білім алушы өзіндік жұмысын қоқиды оқиды.

    ҚБ. Ауызша мадақтау «жарайсың» «тамаша» «жақс «жақсы»

    Үйге тапсырма М Жер бетіндегі климат неге тәуелді? Оқу,

    түсінігін айту Маңғыс Кері байланыс

    «Білім ағашы» арқылы әр топ стикерлерге бүгінгі сабақ жөнінде пікірлерін жазып жапсырады .


    1. Бүгінгі сабақ ұнады ма?

    2.Не себепті ұнады?

    3.Осы тақырыптан қандай әсер алдың?















    Себет пен конфет








    Бейне жазба


    https://youtu.be/vEYSEwAugok


    Тыңдалым

    Интербелсенді тақта





















    Дәптермен жұмыс












    Интербелсенді тақта


































    Оқулықпен жұмыс




    Жазылым



    А4 қағазы мен түрлі- түсті карандаш





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 3 сынып
    23.04.2021
    1322
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Садуақасова Нұрбану Халелқызы105
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации