Сабақтың
тақырыбы:
Жер мен
күн
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Хайруллина Р.Б
Күні: 12/01
.2017
|
СЫНЫП:
2
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
2.4.1.1 - Жер мен Күн
арасындағы байланысты
түсіндіру;
2.1.1.1 - қоршаған әлем
құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті
жағдайларды және зерттеушінің тұлғалық қасиеттерін
анықтау;
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың
барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың
көбісі мынаны орындай
алады:
Топтық жұмысты
брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың
кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер,постер,
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
3
минут
|
Психологиялық
ахуал қалыптастыру:
«Аялы
алақан»
Мақсаты: жылылық,
сенімділік деңгейін, еркіндікті
дамыту.
Нұсқаулық:
қатысушылар шеңбер болып тұрады. «Көзді жұмып не көргендерін
айтады»
-Сен түнгі аспанды
көрдің бе?
-Түнгі аспаннан не
байқауға болады?
-Біздің
ғаламшарымызға ең жақын орналасқан қай жұлдыз? сұрағын оқушыларға
қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің
қолын ұстайды.
Жұмбақ
1.Жүресің- жүресің,
ұшын таппайсың,
Ары жүрсең, қайтып
келесің. (Жер)
2. Жұрттың бәрі
сүйеді,
Бірақ қарай алмайды.
(Күн)
|
«Аялы
алақан»
Тренинг.
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен
танысады.
«Жер мен
Күн» туралы қаншалықты білетінін
анықтау
Видеоролик «Жер»,
«Күн»
.
Топтарға
бөлу.
Жер,ауа,су.
|
Оқулық,
мәтіндер.
«Көшбасшы және тыңдаушылар»
әдісі
Жер
Ауа
Су суреттерін
алады
|
Ортасы
10
минут
|
Қолдану.
Зерттеу
-Күн біздің
ғаламшарға не береді?
Ауа температурасын
өлшеу.
Күннің
әсері «Постер»
қорғау
-
Күн батареясының жұмысын
зертте. «Ауа»
тобы
-Адам Күннің қуатын қалай
пайдаланады? «Күн»
тобы
-Жер байлықтарына нелер
жатады? «Жер» тобы
Күн бізге жылу,жарық
береді.Өсімдіктердің өсуіне көмектеседі.Оның қуатын күн
батареяларына пайдаланады.
Дәптермен
жұмыс.Жалғастыр
Сөйлемдерді
толықтырып жаз.
(жұлдыз,жарық,күйіп
кетесің)
|
Оқулық,қабырғаға
ілінген ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Сергіту сәті "Көңілді
күн"
|
Оқушылар би билеп сергіп
қалады.
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
8
минут
|
Талдау.Ойлан
.(әр топтан бір оқушы
)
«Ыстық
орындық» орындық
әдісі
Б ір оқушы алға шығып
өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір
бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей
алады.
Жинақтау.(синтез)
Сен
білесің бе?
Күн
сәулесі зиянды микробтарды жойып,адамның денсаулығын нығайтуға
ықпал етеді.
Есіңде сақта !
Күн
біздің ғаламшарымызға жарық,жылу береді.Адамдар оның қуатын өз
мақсатына пайдаланады.Бірақ күнге ұзақ күюге,тікелей күн сәулесінің
астында баскиімсіз жүруге,көзілдіріксіз к.нге тура қарауға
болмайды.
|
«Ыстық
орындық» орындық әдісі, сұрақтар,
орындық.
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
2
минут
|
«Жетістік»
баспалдағы.
«Шеринг»әдісі. (Барлығы шеңбер
бойында тақырыптан түйін
айтады)
|
«Жетістік»
баспалдағы
|
Үйге тапсырма:
мазмұндау.
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
Байланыс
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайы
ма?
Бүгін
оқушылар
не
білді?
Сыныптағы
ахуал
қандай
болды?
Мен
жоспарлаған
саралау
шаралары
тиімді болды
ма?
Мен
берілген
уақыт
ішінде
үлгердім бе?
Мен
өз
жоспарыма
қандай
түзетулер
енгіздім
жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос
ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді
жазыңыз.
Сол ұяшықтағы
Сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе
жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|