Бекітемін:
|
Сабақтың тақырыбы: Жер мен күн |
Мұғалімнің аты-жөні: Габдушева Г.А. Күні: 11.01.18 |
|||||
|
СЫНЫП: 2а |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.4.1.1 - Жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру; 2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайлардыжәнезерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау; |
|||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, бейне роликтер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, тест, Т сызбасы, «Ұқсастық пен даралық», көрнекілік, рефлексия парағы. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Амандасу. Өтілген материалды зерделеу М и н и - т е с т:
А) сұйық, қатты және газ тәрізді күйде болатын зат Ә) газ , бу мен шаңның қоспасы Б) табиғаттағы кез келген зат 2. Ауаның қандай қасиеттері бар: А) мөлдір, түсі мен иісі жоқ, жылуды нашар өткізеді Ә) сұйық, қатты және газ күйінде кездеседі Б) жылуды жақсы өткізеді 3. Табиғат ресурстарына жатады А) топырақ, су, ауа Ә) кесе, көйлек , орындық Б) киім , тамақ, газ Топтарға бөлу. Топтық жұмыстың алтын ережесін еске түсіру. 1- топ: Ғалам( мегагалактикалар, бүкіл дүние, шексіздік, астрономия, кеңістік, уақыт) 2-топ: Галактика ( Құс жолы, Андромеда, Магеллан, спиральді, жұлдызаралық газдар, жұлдыздар шоғыры) 3-топ: Күн жүйесі ( 8 ғаламшар, планета серіктері, астеройдтар, каметалар, метеорлар, орбита) 4-топ: Жер ( үшінші ғаламшар, тіршілік бар, атмосферасы бар, серігі Ай, өз білігінен айналады, Күнді айналады. Сонымен біздің ғаламдық мекенжайымыз: Құс жолы галактикасы, Күн жүйесі, Жер ғаламшары. Жұмбақ шешу: Алты ай түкті кілем жамылады, Алты ай ақ көрпеге оранады. Жер Аспанда бір айна бар, Әлемді шарлап айналар. Күн Ендеше бүгінгі тақырыбымыз : Жер және Күн Сабақ мақсаты: Жер ғаламшары және Күннің пайдасы мен зияны туралы білеміз. |
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын қима қағазды таңдап алады. «Мини-тест» Жауабына сай әріпті көтереді.
Зымырандар бейнесін житон ретінде тарату |
||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну «Кең ауқымды дәріс» -Жер ғаламшары туралы білетіндерін еске түсіреді -Бірін-бірі толықтырады -Бейнеролик қарайды - Білімдерін толықтырады, жаңадан не білді? -Күн туралы білетіндерін ортаға салады -Оқулық бойынша толықтырады. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
-Бейнеролик қарайды. - Тың мәлімет алады |
Оқулық, мәтіндер. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі |
||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Дәптермен жұмыс. Топтық жұмыс.
Талдау «Т сызбасы» әдісі К
Жаттығудың сипаттамасы: Оқушылар алға шығып өз пікірін айтып тиісінше бағанға күн бейнеленген стикер жапсырады. Күннің пайдасы мен зиянын бірлесе саралайды. Күннің зиянды әсерінен қорғану жолын талдайды. |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер «Ыстық орындық» орындық әдісі, |
||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті |
. |
||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез
"Ұқсастық пен даралық"
әдісі
Ортақ қасиет
Жер мен Күнді салыстыра сипаттау (интерактивті тақтаға жазу) Макетпен машықтық жұмыс:
|
|
||||
|
Бағалау Кері байланыс 3 минут |
Зымырандарды санау, белсенді оқушыларды мадақтау
Рефлексия парағы. Бүгінгі сабақ бойынша Маған ұнады. Мен үйрендім. Маған . . . жауабы ұнады. Мен . . . тілеймін. |
|
||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
1- топ: Ғалам
мегагалактикалар, уақыт
бүкіл дүние, шексіздік,
астрономия, кеңістік,
Құс жолы, Андромеда,
Магеллан, спиральді,
жұлдызаралық газдар,
жұлдыздар шоғыры
2-топ: Галактика
3-топ:
Күн жүйесі
8 ғаламшар, метеорлар,
планета серіктері, орбита
астеройдтар, каметалар,
үшінші ғаламшар,
тіршілік бар,
Күнді айналады.
атмосферасы бар,
серігі Ай,
өз білігінен айналады,
4-топ: Жер
А
Ә
Б
А
Ә
Б
А
Ә
Б
А
Ә
Б
А
Ә
Б
А
Ә
Б
М
аған ...
ұнады.

Мен ... үйрендім.

Маған ... жауабы ұнады.

Мен ... тілеймін.
Рефлексия парағы. Бүгінгі сабақ бойынша
Маған ұнады.
Мен . . . үйрендім.
Маған . . . жауабы ұнады.
Мен . . . тілеймін.
Рефлексия парағы. Бүгінгі сабақ бойынша
Маған ұнады.
Мен үйрендім.
Маған жауабы ұнады.
Мен . . . тілеймін.
Рефлексия парағы. Бүгінгі сабақ бойынша
Маған ұнады.
Мен үйрендім.
Маған жауабы ұнады.
Мен . . . тілеймін.
Рефлексия парағы. Бүгінгі сабақ бойынша
Маған ұнады.
Мен үйрендім.
Маған . . . жауабы ұнады.
Мен . . . тілеймін.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жер мен күн. Жаратылыстану пәні
Жер мен күн. Жаратылыстану пәні
Бекітемін:
|
Сабақтың тақырыбы: Жер мен күн |
Мұғалімнің аты-жөні: Габдушева Г.А. Күні: 11.01.18 |
|||||
|
СЫНЫП: 2а |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.4.1.1 - Жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру; 2.1.1.1 - қоршаған әлем құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті жағдайлардыжәнезерттеушінің тұлғалық қасиеттерін анықтау; |
|||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, бейне роликтер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, тест, Т сызбасы, «Ұқсастық пен даралық», көрнекілік, рефлексия парағы. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||
|
Басталуы 5 минут |
Амандасу. Өтілген материалды зерделеу М и н и - т е с т:
А) сұйық, қатты және газ тәрізді күйде болатын зат Ә) газ , бу мен шаңның қоспасы Б) табиғаттағы кез келген зат 2. Ауаның қандай қасиеттері бар: А) мөлдір, түсі мен иісі жоқ, жылуды нашар өткізеді Ә) сұйық, қатты және газ күйінде кездеседі Б) жылуды жақсы өткізеді 3. Табиғат ресурстарына жатады А) топырақ, су, ауа Ә) кесе, көйлек , орындық Б) киім , тамақ, газ Топтарға бөлу. Топтық жұмыстың алтын ережесін еске түсіру. 1- топ: Ғалам( мегагалактикалар, бүкіл дүние, шексіздік, астрономия, кеңістік, уақыт) 2-топ: Галактика ( Құс жолы, Андромеда, Магеллан, спиральді, жұлдызаралық газдар, жұлдыздар шоғыры) 3-топ: Күн жүйесі ( 8 ғаламшар, планета серіктері, астеройдтар, каметалар, метеорлар, орбита) 4-топ: Жер ( үшінші ғаламшар, тіршілік бар, атмосферасы бар, серігі Ай, өз білігінен айналады, Күнді айналады. Сонымен біздің ғаламдық мекенжайымыз: Құс жолы галактикасы, Күн жүйесі, Жер ғаламшары. Жұмбақ шешу: Алты ай түкті кілем жамылады, Алты ай ақ көрпеге оранады. Жер Аспанда бір айна бар, Әлемді шарлап айналар. Күн Ендеше бүгінгі тақырыбымыз : Жер және Күн Сабақ мақсаты: Жер ғаламшары және Күннің пайдасы мен зияны туралы білеміз. |
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын қима қағазды таңдап алады. «Мини-тест» Жауабына сай әріпті көтереді.
Зымырандар бейнесін житон ретінде тарату |
||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну «Кең ауқымды дәріс» -Жер ғаламшары туралы білетіндерін еске түсіреді -Бірін-бірі толықтырады -Бейнеролик қарайды - Білімдерін толықтырады, жаңадан не білді? -Күн туралы білетіндерін ортаға салады -Оқулық бойынша толықтырады. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
-Бейнеролик қарайды. - Тың мәлімет алады |
Оқулық, мәтіндер. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі |
||||
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану Дәптермен жұмыс. Топтық жұмыс.
Талдау «Т сызбасы» әдісі К
Жаттығудың сипаттамасы: Оқушылар алға шығып өз пікірін айтып тиісінше бағанға күн бейнеленген стикер жапсырады. Күннің пайдасы мен зиянын бірлесе саралайды. Күннің зиянды әсерінен қорғану жолын талдайды. |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер «Ыстық орындық» орындық әдісі, |
||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті |
. |
||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез
"Ұқсастық пен даралық"
әдісі
Ортақ қасиет
Жер мен Күнді салыстыра сипаттау (интерактивті тақтаға жазу) Макетпен машықтық жұмыс:
|
|
||||
|
Бағалау Кері байланыс 3 минут |
Зымырандарды санау, белсенді оқушыларды мадақтау
Рефлексия парағы. Бүгінгі сабақ бойынша Маған ұнады. Мен үйрендім. Маған . . . жауабы ұнады. Мен . . . тілеймін. |
|
||||
|
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
1- топ: Ғалам
мегагалактикалар, уақыт
бүкіл дүние, шексіздік,
астрономия, кеңістік,
Құс жолы, Андромеда,
Магеллан, спиральді,
жұлдызаралық газдар,
жұлдыздар шоғыры
2-топ: Галактика
3-топ:
Күн жүйесі
8 ғаламшар, метеорлар,
планета серіктері, орбита
астеройдтар, каметалар,
үшінші ғаламшар,
тіршілік бар,
Күнді айналады.
атмосферасы бар,
серігі Ай,
өз білігінен айналады,
4-топ: Жер
А
Ә
Б
А
Ә
Б
А
Ә
Б
А
Ә
Б
А
Ә
Б
А
Ә
Б
М
аған ...
ұнады.

Мен ... үйрендім.

Маған ... жауабы ұнады.

Мен ... тілеймін.
Рефлексия парағы. Бүгінгі сабақ бойынша
Маған ұнады.
Мен . . . үйрендім.
Маған . . . жауабы ұнады.
Мен . . . тілеймін.
Рефлексия парағы. Бүгінгі сабақ бойынша
Маған ұнады.
Мен үйрендім.
Маған жауабы ұнады.
Мен . . . тілеймін.
Рефлексия парағы. Бүгінгі сабақ бойынша
Маған ұнады.
Мен үйрендім.
Маған жауабы ұнады.
Мен . . . тілеймін.
Рефлексия парағы. Бүгінгі сабақ бойынша
Маған ұнады.
Мен үйрендім.
Маған . . . жауабы ұнады.
Мен . . . тілеймін.
шағым қалдыра аласыз
оп: Күннің
қанда пайдасы бар?













