Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    9.2В Гравитациялық өріс

    Мектеп: Павлодар қаласы ХББ НЗМ

    Күні: 30.11- 05.12.2020

    Мұғалімнің аты-жөні: Сырнай М.

    Сынып: 9


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Жасанды Жер серіктер. Жердің жасанды серіктерінің қозғалысы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.2.8 - бүкіләлемдік тартылыс және Ньютонның екінші заңынан дөңгелек орбиталарды және ғарыштық жылдамдықтарды есептей алу (осы кезеңде бағаламауға ұсынылады);

    9.2.2.11 - Жер серігінің қозғалысын сипаттау;

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылар бүкіләлемдік тартылыс және Ньютонның екінші заңынан дөңгелек орбиталарды және ғарыштық жылдамдықтарды есептей алады, сыни ойла дағдыларын қолданып, Жер серігінің қозғалысын сипаттай алады

    Бағалау критерийлері

    Оқушы:

    - бүкіләлемдік тартылыс және Ньютонның екінші заңынан дөңгелек орбиталарды және ғарыштық жылдамдықтарды есептейді,

    - Жер серігінің қозғалысын сипаттайды

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар физикада академиялық тілді дамыта отырып, сабақтың әр кезеңінде "Гравитациялық өріс" бөлімінің терминдерін қолдана алады.

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Бүкіләлімдік тартылыс заңы, Ньютонның екінші заңы, көкжиекке бұрыш жасай/параллель лақтырылған дененің қозғалысы, максимал биіктік, ұшу алшақтығы, ұшу уақыты, теңүдемелі түзусызықты қозғалыс, еркін түсу, жасанды Жер серігі, ЖЖС траекториясы.

    Диалог пен жазу үшін қажет сөз тіркестер:

    Жасанды Жер серігі (ЖЖС) – Жер айналасында ... бойынша айналатын ғарыштық ұшу аппараты.

    Атмосферадан тыс серіктің қозғалысына әсер ететін кедергі күші болмағандықтан, оған ... әсер етеді.

    Құндылықтарды дарыту

    Сабақ бойында оқушыларда қалыптасады бір-бірін сыйлау, ашықтық және бірігіп жұмыс жасай алу, сыныптастырының пікірлерімен санасу, мектеп құралдарымен жиһаздарына ұқыптылықпен қарау.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика

    АКТ қолдану дағдылары

    Презентациямен жұмыс

    Интернет-ресурстармен жұмыс

    Бастапқы білім


    Формулаларды түрлендіру және математикалық амалдарды қолдану

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар




















    5 мин



    3 мин















    5 мин


    7 мин


















    Сабақтың екінші жартысы

    10 мин




























    5 мин





    3 мин




    Ескертпелер.

    1. Сабақтың әр кезеңінде мұғалім қалыптастырушы бағалау жүргізеді.

    2. Сабақ барысында оқушылар теориялық материалға жазба жасамайды, өйткені презентация оларға жұмыс үшін жіберіледі.

    3. Барлық бейнематериалдарды сабаққа дейін ашу ыңғайлы. Сабаққа қажет болған кезде қосыңыз.

    4. Мұғалім оқушылардың жауаптарын түзетуі керек (тұжырымдамалардың ғылыми мағынасын беру, сабақ барысында терминдер мен етістіктерді дұрыс қолдану).


    Ұйымдастыру кезеңі.

    • Дененің горизонтқа бұрыш жасай лақтырылған қозғалысы.

    • Дененің горизонтқа параллель лақтырылған қозғалысы.

    Тақырыптарын қайталау, сол арқылы тақырыпқа шығу мақсатты айқындау


    Активити.

    Мұғалім студенттердің гипотезаларын тақтаға 2 тапсырма бойынша жазады.

    Суретте қандай қозғалыс түрі көрсетілген?


    Тапсырма.
    1. Қозғалыстың осы түріне мысалдар келтіріңіз.

    2. Сіздің көзқарасыңыз бойынша, біздің физикадағы білімімізді қолдана отырып, алыс планеталарға ғарыштық саяхаттар жасауға бола ма?


    Мағынаны тану (Жаңа ақпарат.)


    Үштікте жұмыс.

    Мұғалім бірінші ғарыштық жылдамдықты анықтау үшін формуланы шығару бойынша оқушылардың жұмысын ұйымдастырады.

    Формуланың шығуын түсіндіру үшін оқушылардың біріне жұмыс үстеліне рұқсат береді (жазбалар MS Teams-тегі тақтада орындалады).

    Оқушылар мұғалімнің өтініші бойынша оқушының осы оқу мақсатына жету жөніндегі жауабына өз бағаларын береді.

    Қажет болған жағдайда түзету жұмыстары жүргізіледі.

    2-тапсырма бойынша оқушылардың бірінің жауабы тыңдалады. Басқа оқушылар қажет болған жағдайда оның жұмысын түзетеді.

    Өзін-өзі және өзара бағалау жүргізіледі.


    9.2.2.8 - бүкіләлемдік тартылыс және Ньютонның екінші заңынан дөңгелек орбиталарды және ғарыштық жылдамдықтарды есептей алу

    Тапсырмалар.

    1. Дөңгелек орбитада қозғалатын дене үшін бірінші ғарыштық жылдамдық формуласы бойынша анықталатынын дәлелдеңіз


    2. Неліктен бұл формуланы тек бірінші ғарыштық жылдамдықты анықтау үшін қолдануға болатындығын түсіндіріңіз.


    формуласын қолдана отырып, басқа планеталар мен планеталардың спутниктеріндегі алғашқы ғарыштық жылдамдықты анықтауға бола ма деп ойлайсыз ба? Жауапты негіздеңіз.


    Жеке жұмыс.

    Мұғалім оқушылардың жеке жұмысын ұйымдастырады. Жұмыстың соңында дайын шешімді қолдана отырып өзін-өзі бағалау жүргізіледі.

    Түсініктемелер беріледі.

    Есептер шығару.

    1. Егер планетаның массасы 1,9 × 1027 кг болса, аз биіктікте ұшатын Юпитер спутнигі үшін бірінші ғарыштық жылдамдықты анықтаңыз. Планета радиусы 7,13 × 107 м.

    2. Жасанды спутник жер бетінен 900 км биіктікте дөңгелек орбитада жүру үшін қандай жылдамдыққа ие болуы керек? Оның айналым периоды қандай?

    3. КСРО-да 1957 жылы 4 қазанда ұшырылған алғашқы жасанды Жер серігі Жер бетінен 950 км биіктікте қозғалды. Осы спутниктің жылдамдығын есептеңіз.


    Жаңа ақпарат.

    Серіктердің түрлері мен олардың қолданылуы.

    Орбиталар


    Сабақты бекіту сұрақтар.

    1. Жасанды серік дегеніміз?

    2. Орбиталар тұралы не айтасыз?

    3. Бірінші ғарыштық жылдамдық?

    4. Екінші ғарыштық жылдамдық ?

    5. Үшінші ғарыштық жылдамдық?


    Спутниктердің бір түріне байланыс спутниктері жатады. Бұл спутниктер қандай мақсаттарда қолданылатынына мысалдар келтіріңіз.


    Бағалау критериі:


    • Бүкіләлемдік тартылыс және Ньютонның екінші заңынан дөңгелек орбиталарды және ғарыштық жылдамдықтарды есептейді,

    • Жер серігінің қозғалысын сипаттайды


    Дескриптор:


    • Бүкіләлемдік тартылыс және Ньютонның екінші заңынан дөңгелек орбиталарды және ғарыштық жылдамдықтарды есептей алады;

    • Сыни ойла дағдыларын қолданып, Жер серігінің қозғалысын сипаттай алады.























    Презентация, 1-11 слайд








    Презентация, 12-13 слайд





    Дәптердегі жазба







    Презентация, 14-15 слайд


    MS Teams тақтасын қолдану немесе графиктік планшет


    Презентация, 16 слайд













    Презентация, 17-20 слайд





























    Презентация, 21-26 слайд


    Презентация, 27-28 слайд


















    2 мин

    Үйге тапсырма:

    • Бейне материялды қараңыз!

    • https://www.youtube.com/watch?v=YvbB4S5NiX8

    Рефлексия

    • нені білдім, нені үйрендім

    • нені толық түсінбедім

    • немен жұмысты жалғастыру қажет

    Презентация, 29-30 слайд


    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

    Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

    Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жалпы баға



    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:


    2:


    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сырнай Манарбек
    01 Желтоқсан 2020
    669
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жер серігінің қозғалысы. Геостационарлы орбиталар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жер серігінің қозғалысы. Геостационарлы орбиталар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқушылар бүкіләлемдік тартылыс және Ньютонның екінші заңынан дөңгелек орбиталарды және ғарыштық жылдамдықтарды есептей алады, сыни ойла дағдыларын қолданып, Жер серігінің қозғалысын сипаттай алады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    9.2В Гравитациялық өріс

    Мектеп: Павлодар қаласы ХББ НЗМ

    Күні: 30.11- 05.12.2020

    Мұғалімнің аты-жөні: Сырнай М.

    Сынып: 9


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Жасанды Жер серіктер. Жердің жасанды серіктерінің қозғалысы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.2.8 - бүкіләлемдік тартылыс және Ньютонның екінші заңынан дөңгелек орбиталарды және ғарыштық жылдамдықтарды есептей алу (осы кезеңде бағаламауға ұсынылады);

    9.2.2.11 - Жер серігінің қозғалысын сипаттау;

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылар бүкіләлемдік тартылыс және Ньютонның екінші заңынан дөңгелек орбиталарды және ғарыштық жылдамдықтарды есептей алады, сыни ойла дағдыларын қолданып, Жер серігінің қозғалысын сипаттай алады

    Бағалау критерийлері

    Оқушы:

    - бүкіләлемдік тартылыс және Ньютонның екінші заңынан дөңгелек орбиталарды және ғарыштық жылдамдықтарды есептейді,

    - Жер серігінің қозғалысын сипаттайды

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар физикада академиялық тілді дамыта отырып, сабақтың әр кезеңінде "Гравитациялық өріс" бөлімінің терминдерін қолдана алады.

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Бүкіләлімдік тартылыс заңы, Ньютонның екінші заңы, көкжиекке бұрыш жасай/параллель лақтырылған дененің қозғалысы, максимал биіктік, ұшу алшақтығы, ұшу уақыты, теңүдемелі түзусызықты қозғалыс, еркін түсу, жасанды Жер серігі, ЖЖС траекториясы.

    Диалог пен жазу үшін қажет сөз тіркестер:

    Жасанды Жер серігі (ЖЖС) – Жер айналасында ... бойынша айналатын ғарыштық ұшу аппараты.

    Атмосферадан тыс серіктің қозғалысына әсер ететін кедергі күші болмағандықтан, оған ... әсер етеді.

    Құндылықтарды дарыту

    Сабақ бойында оқушыларда қалыптасады бір-бірін сыйлау, ашықтық және бірігіп жұмыс жасай алу, сыныптастырының пікірлерімен санасу, мектеп құралдарымен жиһаздарына ұқыптылықпен қарау.

    Пәнаралық байланыстар

    Математика

    АКТ қолдану дағдылары

    Презентациямен жұмыс

    Интернет-ресурстармен жұмыс

    Бастапқы білім


    Формулаларды түрлендіру және математикалық амалдарды қолдану

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар




















    5 мин



    3 мин















    5 мин


    7 мин


















    Сабақтың екінші жартысы

    10 мин




























    5 мин





    3 мин




    Ескертпелер.

    1. Сабақтың әр кезеңінде мұғалім қалыптастырушы бағалау жүргізеді.

    2. Сабақ барысында оқушылар теориялық материалға жазба жасамайды, өйткені презентация оларға жұмыс үшін жіберіледі.

    3. Барлық бейнематериалдарды сабаққа дейін ашу ыңғайлы. Сабаққа қажет болған кезде қосыңыз.

    4. Мұғалім оқушылардың жауаптарын түзетуі керек (тұжырымдамалардың ғылыми мағынасын беру, сабақ барысында терминдер мен етістіктерді дұрыс қолдану).


    Ұйымдастыру кезеңі.

    • Дененің горизонтқа бұрыш жасай лақтырылған қозғалысы.

    • Дененің горизонтқа параллель лақтырылған қозғалысы.

    Тақырыптарын қайталау, сол арқылы тақырыпқа шығу мақсатты айқындау


    Активити.

    Мұғалім студенттердің гипотезаларын тақтаға 2 тапсырма бойынша жазады.

    Суретте қандай қозғалыс түрі көрсетілген?


    Тапсырма.
    1. Қозғалыстың осы түріне мысалдар келтіріңіз.

    2. Сіздің көзқарасыңыз бойынша, біздің физикадағы білімімізді қолдана отырып, алыс планеталарға ғарыштық саяхаттар жасауға бола ма?


    Мағынаны тану (Жаңа ақпарат.)


    Үштікте жұмыс.

    Мұғалім бірінші ғарыштық жылдамдықты анықтау үшін формуланы шығару бойынша оқушылардың жұмысын ұйымдастырады.

    Формуланың шығуын түсіндіру үшін оқушылардың біріне жұмыс үстеліне рұқсат береді (жазбалар MS Teams-тегі тақтада орындалады).

    Оқушылар мұғалімнің өтініші бойынша оқушының осы оқу мақсатына жету жөніндегі жауабына өз бағаларын береді.

    Қажет болған жағдайда түзету жұмыстары жүргізіледі.

    2-тапсырма бойынша оқушылардың бірінің жауабы тыңдалады. Басқа оқушылар қажет болған жағдайда оның жұмысын түзетеді.

    Өзін-өзі және өзара бағалау жүргізіледі.


    9.2.2.8 - бүкіләлемдік тартылыс және Ньютонның екінші заңынан дөңгелек орбиталарды және ғарыштық жылдамдықтарды есептей алу

    Тапсырмалар.

    1. Дөңгелек орбитада қозғалатын дене үшін бірінші ғарыштық жылдамдық формуласы бойынша анықталатынын дәлелдеңіз


    2. Неліктен бұл формуланы тек бірінші ғарыштық жылдамдықты анықтау үшін қолдануға болатындығын түсіндіріңіз.


    формуласын қолдана отырып, басқа планеталар мен планеталардың спутниктеріндегі алғашқы ғарыштық жылдамдықты анықтауға бола ма деп ойлайсыз ба? Жауапты негіздеңіз.


    Жеке жұмыс.

    Мұғалім оқушылардың жеке жұмысын ұйымдастырады. Жұмыстың соңында дайын шешімді қолдана отырып өзін-өзі бағалау жүргізіледі.

    Түсініктемелер беріледі.

    Есептер шығару.

    1. Егер планетаның массасы 1,9 × 1027 кг болса, аз биіктікте ұшатын Юпитер спутнигі үшін бірінші ғарыштық жылдамдықты анықтаңыз. Планета радиусы 7,13 × 107 м.

    2. Жасанды спутник жер бетінен 900 км биіктікте дөңгелек орбитада жүру үшін қандай жылдамдыққа ие болуы керек? Оның айналым периоды қандай?

    3. КСРО-да 1957 жылы 4 қазанда ұшырылған алғашқы жасанды Жер серігі Жер бетінен 950 км биіктікте қозғалды. Осы спутниктің жылдамдығын есептеңіз.


    Жаңа ақпарат.

    Серіктердің түрлері мен олардың қолданылуы.

    Орбиталар


    Сабақты бекіту сұрақтар.

    1. Жасанды серік дегеніміз?

    2. Орбиталар тұралы не айтасыз?

    3. Бірінші ғарыштық жылдамдық?

    4. Екінші ғарыштық жылдамдық ?

    5. Үшінші ғарыштық жылдамдық?


    Спутниктердің бір түріне байланыс спутниктері жатады. Бұл спутниктер қандай мақсаттарда қолданылатынына мысалдар келтіріңіз.


    Бағалау критериі:


    • Бүкіләлемдік тартылыс және Ньютонның екінші заңынан дөңгелек орбиталарды және ғарыштық жылдамдықтарды есептейді,

    • Жер серігінің қозғалысын сипаттайды


    Дескриптор:


    • Бүкіләлемдік тартылыс және Ньютонның екінші заңынан дөңгелек орбиталарды және ғарыштық жылдамдықтарды есептей алады;

    • Сыни ойла дағдыларын қолданып, Жер серігінің қозғалысын сипаттай алады.























    Презентация, 1-11 слайд








    Презентация, 12-13 слайд





    Дәптердегі жазба







    Презентация, 14-15 слайд


    MS Teams тақтасын қолдану немесе графиктік планшет


    Презентация, 16 слайд













    Презентация, 17-20 слайд





























    Презентация, 21-26 слайд


    Презентация, 27-28 слайд


















    2 мин

    Үйге тапсырма:

    • Бейне материялды қараңыз!

    • https://www.youtube.com/watch?v=YvbB4S5NiX8

    Рефлексия

    • нені білдім, нені үйрендім

    • нені толық түсінбедім

    • немен жұмысты жалғастыру қажет

    Презентация, 29-30 слайд


    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

    Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

    Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жалпы баға



    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:


    2:


    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары 9 сынып
    01.12.2020
    669
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сырнай Манарбек
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации