Сабақ жоспары
|
Мектеп: Павлодар қаласы ХББ НЗМ |
||
|
Күні: 30.11- 05.12.2020 |
||
|
Сынып: 9
|
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Жасанды Жер серіктер. Жердің жасанды серіктерінің қозғалысы |
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.2.2.8 - бүкіләлемдік тартылыс және Ньютонның екінші заңынан дөңгелек орбиталарды және ғарыштық жылдамдықтарды есептей алу (осы кезеңде бағаламауға ұсынылады); 9.2.2.11 - Жер серігінің қозғалысын сипаттау; |
|
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар бүкіләлемдік тартылыс және Ньютонның екінші заңынан дөңгелек орбиталарды және ғарыштық жылдамдықтарды есептей алады, сыни ойла дағдыларын қолданып, Жер серігінің қозғалысын сипаттай алады |
|
|
Бағалау критерийлері |
Оқушы: - бүкіләлемдік тартылыс және Ньютонның екінші заңынан дөңгелек орбиталарды және ғарыштық жылдамдықтарды есептейді, - Жер серігінің қозғалысын сипаттайды |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар физикада академиялық тілді дамыта отырып, сабақтың әр кезеңінде "Гравитациялық өріс" бөлімінің терминдерін қолдана алады. Пәнге тән лексика мен терминология: Бүкіләлімдік тартылыс заңы, Ньютонның екінші заңы, көкжиекке бұрыш жасай/параллель лақтырылған дененің қозғалысы, максимал биіктік, ұшу алшақтығы, ұшу уақыты, теңүдемелі түзусызықты қозғалыс, еркін түсу, жасанды Жер серігі, ЖЖС траекториясы. Диалог пен жазу үшін қажет сөз тіркестер: Жасанды Жер серігі (ЖЖС) – Жер айналасында ... бойынша айналатын ғарыштық ұшу аппараты. Атмосферадан тыс серіктің қозғалысына әсер ететін кедергі күші болмағандықтан, оған ... әсер етеді. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Сабақ бойында оқушыларда қалыптасады бір-бірін сыйлау, ашықтық және бірігіп жұмыс жасай алу, сыныптастырының пікірлерімен санасу, мектеп құралдарымен жиһаздарына ұқыптылықпен қарау. |
|
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика |
|
|
АКТ қолдану дағдылары |
Презентациямен жұмыс Интернет-ресурстармен жұмыс |
|
|
Бастапқы білім
|
Формулаларды түрлендіру және математикалық амалдарды қолдану |
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 мин 3 мин 5 мин 7 мин Сабақтың екінші жартысы 10 мин 5 мин 3 мин |
Ескертпелер. 1. Сабақтың әр кезеңінде мұғалім қалыптастырушы бағалау жүргізеді. 2. Сабақ барысында оқушылар теориялық материалға жазба жасамайды, өйткені презентация оларға жұмыс үшін жіберіледі. 3. Барлық бейнематериалдарды сабаққа дейін ашу ыңғайлы. Сабаққа қажет болған кезде қосыңыз. 4. Мұғалім оқушылардың жауаптарын түзетуі керек (тұжырымдамалардың ғылыми мағынасын беру, сабақ барысында терминдер мен етістіктерді дұрыс қолдану). Ұйымдастыру кезеңі.
Тақырыптарын қайталау, сол арқылы тақырыпқа шығу мақсатты айқындау Активити. Мұғалім студенттердің гипотезаларын тақтаға 2 тапсырма бойынша жазады. Суретте қандай қозғалыс түрі көрсетілген?
2. Сіздің көзқарасыңыз бойынша, біздің физикадағы білімімізді қолдана отырып, алыс планеталарға ғарыштық саяхаттар жасауға бола ма? Мағынаны тану (Жаңа ақпарат.) Үштікте жұмыс. Мұғалім бірінші ғарыштық жылдамдықты анықтау үшін формуланы шығару бойынша оқушылардың жұмысын ұйымдастырады. Формуланың шығуын түсіндіру үшін оқушылардың біріне жұмыс үстеліне рұқсат береді (жазбалар MS Teams-тегі тақтада орындалады). Оқушылар мұғалімнің өтініші бойынша оқушының осы оқу мақсатына жету жөніндегі жауабына өз бағаларын береді. Қажет болған жағдайда түзету жұмыстары жүргізіледі. 2-тапсырма бойынша оқушылардың бірінің жауабы тыңдалады. Басқа оқушылар қажет болған жағдайда оның жұмысын түзетеді. Өзін-өзі және өзара бағалау жүргізіледі. 9.2.2.8 - бүкіләлемдік тартылыс және Ньютонның екінші заңынан дөңгелек орбиталарды және ғарыштық жылдамдықтарды есептей алу Тапсырмалар. 1. Дөңгелек орбитада қозғалатын дене үшін
бірінші ғарыштық жылдамдық
2. Неліктен бұл формуланы тек бірінші ғарыштық жылдамдықты анықтау үшін қолдануға болатындығын түсіндіріңіз.
Жеке жұмыс. Мұғалім оқушылардың жеке жұмысын ұйымдастырады. Жұмыстың соңында дайын шешімді қолдана отырып өзін-өзі бағалау жүргізіледі. Түсініктемелер беріледі. Есептер шығару. 1. Егер планетаның массасы 1,9 × 1027 кг болса, аз биіктікте ұшатын Юпитер спутнигі үшін бірінші ғарыштық жылдамдықты анықтаңыз. Планета радиусы 7,13 × 107 м. 2. Жасанды спутник жер бетінен 900 км биіктікте дөңгелек орбитада жүру үшін қандай жылдамдыққа ие болуы керек? Оның айналым периоды қандай? 3. КСРО-да 1957 жылы 4 қазанда ұшырылған алғашқы жасанды Жер серігі Жер бетінен 950 км биіктікте қозғалды. Осы спутниктің жылдамдығын есептеңіз. Жаңа ақпарат. Серіктердің түрлері мен олардың қолданылуы. Орбиталар Сабақты бекіту сұрақтар.
Спутниктердің бір түріне байланыс спутниктері жатады. Бұл спутниктер қандай мақсаттарда қолданылатынына мысалдар келтіріңіз. Бағалау критериі:
Дескриптор:
|
Презентация, 1-11 слайд
Презентация, 12-13 слайд Дәптердегі жазба Презентация, 14-15 слайд MS Teams тақтасын қолдану немесе графиктік планшет Презентация, 16 слайд Презентация, 17-20 слайд Презентация, 21-26 слайд Презентация, 27-28 слайд |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 мин |
Үйге тапсырма:
Рефлексия
|
Презентация, 29-30 слайд
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Сырнай МанарбекШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Жер серігінің қозғалысы. Геостационарлы орбиталар
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Жер серігінің қозғалысы. Геостационарлы орбиталарМатериал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар бүкіләлемдік тартылыс және Ньютонның екінші заңынан дөңгелек орбиталарды және ғарыштық жылдамдықтарды есептей алады, сыни ойла дағдыларын қолданып, Жер серігінің қозғалысын сипаттай алады
Материалдың қысқаша нұсқасы Сабақ жоспары
Сабақ барысы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













