Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Мектеп: 137 орта мектебі

    Күні: 25.12.2020

    Машықкердің аты-жөні: Табынбайқызы Аяжан

    Сынып: 8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Жер серіктері

    Осы сабақта қол

    жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына

    сілтеме)

    8.1.3.1 мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау;

    8.2.2.1 публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар орындай алады:

    - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжайды;

    - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы таниды;

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжай отырып, өз пікірлерін білдіреді;

    - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы таниды, тілдік құралдарды ажыратады;

    Кейбір оқушылар орындай алады

    - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені өмірмен байланыстыра отырып дәлелдейді;

    - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы таниды, дәлелдейді;

    Бағалау критерийлері

    мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжайды;

    - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы таниды;

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжай алады;

    - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тани алады;

    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Ғарыш, Ай, жер серіктері, жасанды жер серіктері

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Жасанды жер серігі дегеніміз не?

    • Ғарыш обсерваториялары туралы не білесіңдер?

    Құндылықтарға баулу

    Ынтымақтастық, Қазақстандық патриотизм, тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

    Пəнаралық байланыс

    Тарих, әдебиет, өзін-өзі тану

    Алдыңғы білім

    Ғарышқа жол жерден басталады. Мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжай алады; Публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тани алады;

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Тарау бойынша не білеміз? «Бір сөйлем» әдісі арқылы тарау бойынша мәліметтер айта отырып шеңберге жиналу.

    Ширату: «Жылы лебіз» әдісімен жүргізіледі.

    Ай, Күн, Жұлдыз сөздерін қатыстырып, көршісіне тілек айту.

    «Тірек сөздер» әдісі арқылы топқа бөлемін.

    Матасу: Елдің мақтанышы, Қазақстанның ғарышкері, Айдың беті, Жердің серігі, Ғарыш стансылары

    Меңгеру: Жұлдыздарға қарау, Байқоңырмен мақтану, Айды зерттеу, ғарышты игеру, Ғарыш кемесімен ұшты

    Қабысу: Тұңғыш ғарышкер, мөлдір ауа, жарқыраған жұлдыз, ең ірі ғарыш айлағы

    Тақырыпты болжау

    С. «Стоп-кадр» әдісімен Білімлэндтен «Ай-жер серігі» бейнеролигін көрсету арқылы жаңа тақырыпты болжатамын.

    • Бейнеролик не туралы?

    • Жер серігі деген не?

    • Ай неге жер серігі деп аталады?

    • Тағы қандай жер серіктерін білесіңдер?

    • Жер серіктері не үшін керек деп ойлайсыздар?

    (Оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушыларға хабарлаймын)

    Білімлэнд бейнежазба

    Сабақтың ортасы

    (25 минут)

    5 минут




































    5 минут








    7 минут






































    5 минут

















    3 минут













































    Тыңдалым алды тапсырмасы

    Суреттер арқылы тыңдалым мәтінін болжау

    Тыңдалым тапсырмасы

    Ж. Бейнеликтен мәтінді тыңдайды, тірек сөздер мен дәйексөздерді жазып алады.

    ЖЖ. «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі арқылы жұпта талқылап бірін-бірі толықтырады, топпен бөліседі.

    ТЖ. «Айтарым бар...» әдісі арқылы бір оқушы топтан тірек сөздер мен дәйексөздерді оқиды.

    Дескриптор:

    • Бейнеролик бойынша тірек сөздер мен дәйексөздерді жазады;

    ҚБ: жасыл, сары, қызыл түсті зымырандар арқылы жүргіземін.

    Жасыл – өте жақсы жауапқа;

    Сары – жақсы жауапқа;

    Қызыл – орташа жауапқа беріледі.

    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

    ТЖ. ПОПС» әдісі («4 сөйлем» әдісі) арқылы тыңдалым мәтінінде көтерілген мәселені болжайды

    1-топ.

    Байқоңыр – ғарышқа бастар жол

    2-топ

    Қазақстан – ғарышты игеруде әлемдегі озық мемлекеттер қатарында

    3-топ.

    Қазақстан – ғарыш кіндігі.

    Дескриптор:

    • мәтіннен алынған тірек сөздер мен дәйексөздерді қолданады

    • тыңдалым мәтінінде көтерілген мәселені болжайды

    ҚБ: жасыл, сары, қызыл түсті зымырандар арқылы жүргіземін.

    Оқылым алды тапсырмасы

    «Сұрақ-жауап» әдісі

    • Тыңдалым тапсырмасында берілген мәтінде қандай стиль қолданылды.

    • Публицистикалық стиль қайда қолданылады?

    • Мәтін жанры қандай деп ойлайсыңдар?

    • Қазақ тіліндегі стиль түрлері

    Дескриптор:

    • Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді

    ҚБ: жасыл, сары, қызыл түсті зымырандар арқылы жүргіземін

    Оқылым тапсырмасы

    Ж.

    1. Мәтінді көз жүгіртіп оқу

    2. Сканерлеп оқу

    Мәтіннен тірек сөздер мен дәйексөздің астын сызып оқу

    І топ

    Ғарыштың кілті – ғылымда

    Бүгінде ғарыш айлағына саусақпен санарлықтай елдер ғана ие. Халықаралық сарапшылардың дені «сол санаулы ғана елдердің ішінде Қазақ елінің мәртебесі биік, шоқтығы жоғары» деседі. Тіпті қайсыбір сарапшылар тарапынан «2020 жылға қарай Қазақстан ғарыштық державаға айналуы мүмкін» деген жорамалдар да айтылып қалады... Жалпы, ғарыш айлағы жөнінде сөз етер болсақ, әлемде француздық – Куру, бразилиялық - Алькантра, американдық Си-Лонч ғарыш айлақтары көшбасшы болып саналады. Отандық ғалымдар «солардың ішінде біздің «Байқоңырдың» беделі бәрінен асқақ» дейді.

    Жалпы, ғалымдардың айтуынша, ғарыштағы белсенді үрдістердің физикасы, ғарыштану мен жұлдыздардың қозғалысы, ай мен ғаламшарлардың физикасы, спутниктерді бақылау және ақпараттық жүйелер қызметі бүгінде біздің елде біртіндеп дамып келеді. Осы мақсатта отандық ғалымдар АҚШ, Германия елдерімен тығыз байланыс орнатып, маман біліктілігін арттырып келеді. Соңғы кездері отандық ғалымдар ғарышта жиналған қоқыстардың ауқымын бақылайтын және оны зерттейтін қабілетке қол жеткізген. Институт ғалымдарының қазіргі таңдағы ең жоғары ғылыми жаңалықтары ретінде 42 сейферттік галактиканың ашылуын айтуға болады.

    http://alashainasy.kz/economica/garyishtyin-klt--gyilyimda-21310/

    Алаш айнасы.kz

    ІІ топ

    Астрономия

    Астрономия грекше астрон-жұлдыз, ал номос – заң деген ұғымды білдіреді. Астрономия — ғарыштық денелердің құрылысы, дамуы, олар құрайтын ғарыштық жүйелер және тұтас Ғалам туралы ғылым. Астрономия ғарыш кеңістігіндегі жекелеген денелерді немесе денелер жүйелерін, олардың құрылысын, пайда болуын және динамикасын, сондай-ақ, оларда болып жатқан құбылыстарды зерттейді. Аспан денелеріне жұлдыздар, планеталар, планеталардың серіктері, сондай-ақ кометалар, метеориттер жатады.

    Астрономия - табиғат туралы көне ғылымдардың бірі. Оның дамуына ертедегі адамдардың тұрмыс тіршілігіне байланысты қажеттілік себеп болды. Ол кезде уақытты

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Табынбайқызы Аяжан
    07 Қаңтар 2021
    1120
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жер серіктері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жер серіктері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тақырып өте қызықты
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Мектеп: 137 орта мектебі

    Күні: 25.12.2020

    Машықкердің аты-жөні: Табынбайқызы Аяжан

    Сынып: 8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Жер серіктері

    Осы сабақта қол

    жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына

    сілтеме)

    8.1.3.1 мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау;

    8.2.2.1 публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар орындай алады:

    - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжайды;

    - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы таниды;

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжай отырып, өз пікірлерін білдіреді;

    - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы таниды, тілдік құралдарды ажыратады;

    Кейбір оқушылар орындай алады

    - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені өмірмен байланыстыра отырып дәлелдейді;

    - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы таниды, дәлелдейді;

    Бағалау критерийлері

    мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжайды;

    - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы таниды;

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжай алады;

    - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тани алады;

    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Ғарыш, Ай, жер серіктері, жасанды жер серіктері

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Жасанды жер серігі дегеніміз не?

    • Ғарыш обсерваториялары туралы не білесіңдер?

    Құндылықтарға баулу

    Ынтымақтастық, Қазақстандық патриотизм, тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

    Пəнаралық байланыс

    Тарих, әдебиет, өзін-өзі тану

    Алдыңғы білім

    Ғарышқа жол жерден басталады. Мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжай алады; Публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тани алады;

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Тарау бойынша не білеміз? «Бір сөйлем» әдісі арқылы тарау бойынша мәліметтер айта отырып шеңберге жиналу.

    Ширату: «Жылы лебіз» әдісімен жүргізіледі.

    Ай, Күн, Жұлдыз сөздерін қатыстырып, көршісіне тілек айту.

    «Тірек сөздер» әдісі арқылы топқа бөлемін.

    Матасу: Елдің мақтанышы, Қазақстанның ғарышкері, Айдың беті, Жердің серігі, Ғарыш стансылары

    Меңгеру: Жұлдыздарға қарау, Байқоңырмен мақтану, Айды зерттеу, ғарышты игеру, Ғарыш кемесімен ұшты

    Қабысу: Тұңғыш ғарышкер, мөлдір ауа, жарқыраған жұлдыз, ең ірі ғарыш айлағы

    Тақырыпты болжау

    С. «Стоп-кадр» әдісімен Білімлэндтен «Ай-жер серігі» бейнеролигін көрсету арқылы жаңа тақырыпты болжатамын.

    • Бейнеролик не туралы?

    • Жер серігі деген не?

    • Ай неге жер серігі деп аталады?

    • Тағы қандай жер серіктерін білесіңдер?

    • Жер серіктері не үшін керек деп ойлайсыздар?

    (Оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушыларға хабарлаймын)

    Білімлэнд бейнежазба

    Сабақтың ортасы

    (25 минут)

    5 минут




































    5 минут








    7 минут






































    5 минут

















    3 минут













































    Тыңдалым алды тапсырмасы

    Суреттер арқылы тыңдалым мәтінін болжау

    Тыңдалым тапсырмасы

    Ж. Бейнеликтен мәтінді тыңдайды, тірек сөздер мен дәйексөздерді жазып алады.

    ЖЖ. «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі арқылы жұпта талқылап бірін-бірі толықтырады, топпен бөліседі.

    ТЖ. «Айтарым бар...» әдісі арқылы бір оқушы топтан тірек сөздер мен дәйексөздерді оқиды.

    Дескриптор:

    • Бейнеролик бойынша тірек сөздер мен дәйексөздерді жазады;

    ҚБ: жасыл, сары, қызыл түсті зымырандар арқылы жүргіземін.

    Жасыл – өте жақсы жауапқа;

    Сары – жақсы жауапқа;

    Қызыл – орташа жауапқа беріледі.

    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

    ТЖ. ПОПС» әдісі («4 сөйлем» әдісі) арқылы тыңдалым мәтінінде көтерілген мәселені болжайды

    1-топ.

    Байқоңыр – ғарышқа бастар жол

    2-топ

    Қазақстан – ғарышты игеруде әлемдегі озық мемлекеттер қатарында

    3-топ.

    Қазақстан – ғарыш кіндігі.

    Дескриптор:

    • мәтіннен алынған тірек сөздер мен дәйексөздерді қолданады

    • тыңдалым мәтінінде көтерілген мәселені болжайды

    ҚБ: жасыл, сары, қызыл түсті зымырандар арқылы жүргіземін.

    Оқылым алды тапсырмасы

    «Сұрақ-жауап» әдісі

    • Тыңдалым тапсырмасында берілген мәтінде қандай стиль қолданылды.

    • Публицистикалық стиль қайда қолданылады?

    • Мәтін жанры қандай деп ойлайсыңдар?

    • Қазақ тіліндегі стиль түрлері

    Дескриптор:

    • Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді

    ҚБ: жасыл, сары, қызыл түсті зымырандар арқылы жүргіземін

    Оқылым тапсырмасы

    Ж.

    1. Мәтінді көз жүгіртіп оқу

    2. Сканерлеп оқу

    Мәтіннен тірек сөздер мен дәйексөздің астын сызып оқу

    І топ

    Ғарыштың кілті – ғылымда

    Бүгінде ғарыш айлағына саусақпен санарлықтай елдер ғана ие. Халықаралық сарапшылардың дені «сол санаулы ғана елдердің ішінде Қазақ елінің мәртебесі биік, шоқтығы жоғары» деседі. Тіпті қайсыбір сарапшылар тарапынан «2020 жылға қарай Қазақстан ғарыштық державаға айналуы мүмкін» деген жорамалдар да айтылып қалады... Жалпы, ғарыш айлағы жөнінде сөз етер болсақ, әлемде француздық – Куру, бразилиялық - Алькантра, американдық Си-Лонч ғарыш айлақтары көшбасшы болып саналады. Отандық ғалымдар «солардың ішінде біздің «Байқоңырдың» беделі бәрінен асқақ» дейді.

    Жалпы, ғалымдардың айтуынша, ғарыштағы белсенді үрдістердің физикасы, ғарыштану мен жұлдыздардың қозғалысы, ай мен ғаламшарлардың физикасы, спутниктерді бақылау және ақпараттық жүйелер қызметі бүгінде біздің елде біртіндеп дамып келеді. Осы мақсатта отандық ғалымдар АҚШ, Германия елдерімен тығыз байланыс орнатып, маман біліктілігін арттырып келеді. Соңғы кездері отандық ғалымдар ғарышта жиналған қоқыстардың ауқымын бақылайтын және оны зерттейтін қабілетке қол жеткізген. Институт ғалымдарының қазіргі таңдағы ең жоғары ғылыми жаңалықтары ретінде 42 сейферттік галактиканың ашылуын айтуға болады.

    http://alashainasy.kz/economica/garyishtyin-klt--gyilyimda-21310/

    Алаш айнасы.kz

    ІІ топ

    Астрономия

    Астрономия грекше астрон-жұлдыз, ал номос – заң деген ұғымды білдіреді. Астрономия — ғарыштық денелердің құрылысы, дамуы, олар құрайтын ғарыштық жүйелер және тұтас Ғалам туралы ғылым. Астрономия ғарыш кеңістігіндегі жекелеген денелерді немесе денелер жүйелерін, олардың құрылысын, пайда болуын және динамикасын, сондай-ақ, оларда болып жатқан құбылыстарды зерттейді. Аспан денелеріне жұлдыздар, планеталар, планеталардың серіктері, сондай-ақ кометалар, метеориттер жатады.

    Астрономия - табиғат туралы көне ғылымдардың бірі. Оның дамуына ертедегі адамдардың тұрмыс тіршілігіне байланысты қажеттілік себеп болды. Ол кезде уақытты

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Оқу жылы 8 сынып
    07.01.2021
    1120
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Табынбайқызы Аяжан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации