Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жер серіктері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар |
Мектеп: 137 орта мектебі |
||
Күні: 25.12.2020 |
Машықкердің аты-жөні: Табынбайқызы Аяжан |
||
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Жер серіктері |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.3.1 мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжау; 8.2.2.1 публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; |
||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||
- мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжайды; - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы таниды; |
|||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||
- мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжай отырып, өз пікірлерін білдіреді; - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы таниды, тілдік құралдарды ажыратады; |
|||
Кейбір оқушылар орындай алады |
|||
- мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені өмірмен байланыстыра отырып дәлелдейді; - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы таниды, дәлелдейді; |
|||
Бағалау критерийлері |
мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжайды; - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы таниды; |
||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: - мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжай алады; - публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тани алады; |
||
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Ғарыш, Ай, жер серіктері, жасанды жер серіктері |
|||
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|||
Құндылықтарға баулу |
Ынтымақтастық, Қазақстандық патриотизм, тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы |
||
Пəнаралық байланыс |
Тарих, әдебиет, өзін-өзі тану |
||
Алдыңғы білім |
Ғарышқа жол жерден басталады. Мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжай алады; Публицистикалық және ғылыми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тани алады; |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
Сабақтың басы |
Тарау бойынша не білеміз? «Бір сөйлем» әдісі арқылы тарау бойынша мәліметтер айта отырып шеңберге жиналу. Ширату: «Жылы лебіз» әдісімен жүргізіледі. Ай, Күн, Жұлдыз сөздерін қатыстырып, көршісіне тілек айту. «Тірек сөздер» әдісі арқылы топқа бөлемін. Матасу: Елдің мақтанышы, Қазақстанның ғарышкері, Айдың беті, Жердің серігі, Ғарыш стансылары Меңгеру: Жұлдыздарға қарау, Байқоңырмен мақтану, Айды зерттеу, ғарышты игеру, Ғарыш кемесімен ұшты Қабысу: Тұңғыш ғарышкер, мөлдір ауа, жарқыраған жұлдыз, ең ірі ғарыш айлағы Тақырыпты болжау С. «Стоп-кадр» әдісімен Білімлэндтен «Ай-жер серігі» бейнеролигін көрсету арқылы жаңа тақырыпты болжатамын.
(Оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушыларға хабарлаймын) |
Білімлэнд бейнежазба |
Сабақтың ортасы (25 минут) 5 минут 5 минут 7 минут 5 минут 3 минут |
Тыңдалым алды тапсырмасы Суреттер арқылы тыңдалым мәтінін болжау Тыңдалым тапсырмасы Ж. Бейнеликтен мәтінді тыңдайды, тірек сөздер мен дәйексөздерді жазып алады. ЖЖ. «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі арқылы жұпта талқылап бірін-бірі толықтырады, топпен бөліседі. ТЖ. «Айтарым бар...» әдісі арқылы бір оқушы топтан тірек сөздер мен дәйексөздерді оқиды. Дескриптор:
ҚБ: жасыл, сары, қызыл түсті зымырандар арқылы жүргіземін. Жасыл – өте жақсы жауапқа; Сары – жақсы жауапқа; Қызыл – орташа жауапқа беріледі. Тыңдалымнан кейінгі тапсырма Тыңдалымнан кейінгі тапсырма ТЖ. ПОПС» әдісі («4 сөйлем» әдісі) арқылы тыңдалым мәтінінде көтерілген мәселені болжайды 1-топ. Байқоңыр – ғарышқа бастар жол 2-топ Қазақстан – ғарышты игеруде әлемдегі озық мемлекеттер қатарында 3-топ. Қазақстан – ғарыш кіндігі. Дескриптор:
ҚБ: жасыл, сары, қызыл түсті зымырандар арқылы жүргіземін. Оқылым алды тапсырмасы «Сұрақ-жауап» әдісі
Дескриптор:
ҚБ: жасыл, сары, қызыл түсті зымырандар арқылы жүргіземін Оқылым тапсырмасы Ж. 1. Мәтінді көз жүгіртіп оқу 2. Сканерлеп оқу Мәтіннен тірек сөздер мен дәйексөздің астын сызып оқу І топ Ғарыштың кілті – ғылымда Бүгінде ғарыш айлағына саусақпен санарлықтай елдер ғана ие. Халықаралық сарапшылардың дені «сол санаулы ғана елдердің ішінде Қазақ елінің мәртебесі биік, шоқтығы жоғары» деседі. Тіпті қайсыбір сарапшылар тарапынан «2020 жылға қарай Қазақстан ғарыштық державаға айналуы мүмкін» деген жорамалдар да айтылып қалады... Жалпы, ғарыш айлағы жөнінде сөз етер болсақ, әлемде француздық – Куру, бразилиялық - Алькантра, американдық Си-Лонч ғарыш айлақтары көшбасшы болып саналады. Отандық ғалымдар «солардың ішінде біздің «Байқоңырдың» беделі бәрінен асқақ» дейді. Жалпы, ғалымдардың айтуынша, ғарыштағы белсенді үрдістердің физикасы, ғарыштану мен жұлдыздардың қозғалысы, ай мен ғаламшарлардың физикасы, спутниктерді бақылау және ақпараттық жүйелер қызметі бүгінде біздің елде біртіндеп дамып келеді. Осы мақсатта отандық ғалымдар АҚШ, Германия елдерімен тығыз байланыс орнатып, маман біліктілігін арттырып келеді. Соңғы кездері отандық ғалымдар ғарышта жиналған қоқыстардың ауқымын бақылайтын және оны зерттейтін қабілетке қол жеткізген. Институт ғалымдарының қазіргі таңдағы ең жоғары ғылыми жаңалықтары ретінде 42 сейферттік галактиканың ашылуын айтуға болады. http://alashainasy.kz/economica/garyishtyin-klt--gyilyimda-21310/ Алаш айнасы.kz ІІ топ Астрономия Астрономия грекше астрон-жұлдыз, ал номос – заң деген ұғымды білдіреді. Астрономия — ғарыштық денелердің құрылысы, дамуы, олар құрайтын ғарыштық жүйелер және тұтас Ғалам туралы ғылым. Астрономия ғарыш кеңістігіндегі жекелеген денелерді немесе денелер жүйелерін, олардың құрылысын, пайда болуын және динамикасын, сондай-ақ, оларда болып жатқан құбылыстарды зерттейді. Аспан денелеріне жұлдыздар, планеталар, планеталардың серіктері, сондай-ақ кометалар, метеориттер жатады.
Астрономия - табиғат
туралы көне ғылымдардың бірі. Оның дамуына ертедегі адамдардың
тұрмыс тіршілігіне байланысты қажеттілік себеп болды. Ол кезде
уақытты Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |