Жер сфералары дегеніміз не?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жер сфералары дегеніміз не?

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім алушыларға жер сфераларын түсіндіру және графиктік кескіндеу;ақпарат көзінің түрлерін анықтау туралы білім беру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Жаратылыстану

Сынып: 3

Жер және ғарыш

Мектеп: №116

Мұұалім:Аязбекова А.Д.

Қатысқандар саны:

Қатыспаған оқушылар:

Күні:



Тақырыбы:


Жер сфералары дегеніміз не?

Оқу мақсаты:

3.4.1.1 Жер сфераларын түсіндіру және графиктік кескіндеу;

3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау;

Сабақтың

мақсаты:

Оқушылар:

Жер қабықтары туралы түсінік алады;

Жердің әр қабығы неден құралатынын біледі.

Бағалау критерийі

Жер қабықтары туралы түсінік қалыптасады. Жердің әр қабатының нысандарын біледі.

Тілдік мақсат

Оқушылар: атмосфера, биосфера, гидросфера, литосфера термин сөздермен танысады. Жердің әр қабатында орналасқан нысандар туралы өз ойларын айтады. Сфералардың ерекшелігін сипаттайды.

Пәндік терминология мен тірек сөздер:

Сфера, биосфера, литосфера, гидросфера, атмосфера

Құндылықтар

ғаламшарымызды қорғау

Пәнаралық байланыс

дүниетану

АКТ қолдану

дағдылары

презентация

Алдыңғы меңгерілген білім

Топырақ және өсімдіктермен жануарлар, су туралы біледі

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы

Ұйымдастыру.

Кіріспе тапсырма. «Жедел жауап». Жұптық жұмыс.

  • Табиғат дегеніміз не?

  • Жанды табиғат жансыз табиғаттан қалай ерекшеленеді?

  • Қандай өсімдіктерді білесің?

  • Үйіңде қандай жануарлар бар? Ал таныстарыңда ше?

Оқушылардың өсімдіктер мен жануарлар туралы білімдерін тексеру. Жауаптарды дәптерге немесе жауап парақтарына жазу. Жұмысты қалыптастырушы бағалау ретінде жүргізіп, оқушылардың алған білімдерін бағалау. Тапсырманың мақсаты: оқушылар табиғат – бізді қоршап жатқан заттар, ағзалар мен құбылыстарды, тірі ағзалардың жансыз табиғатқа қарағанда дем алатынын, қоректенетінін, көбейетінін естеріне түсіру.

Оқушыларды суреттер бойынша 4 топқа бөлу. Суреттерде жер қабаттарын бейнелеу. Топ мүшелерінің мақсаты берілген сурет бойынша өз ойларын ортаға салу. Бір-біріне толықтырулар жасау.




Жұптық жұмыс парағы
















Топқа бөлуге арналған суреттер

Сабақтың ортасы





  1. Жер қабықтары.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту. Оқулықтағы сурет жайлы айта отырып, оқушыларды бұл жердің төрт қабаты екенін түсінуге бағыттау.

Суреттерді басшылыққа ала отырып, сұрақтар қою.

  • Неге біз суреттер бойынша төрт топқа бөліндік деп ойлайсыңдар?

  • Жердің неше қабығы бар?

  • Әр қабыққа қандай нысандар кіреді?

  • Жердің бірінші қабығында не орналасқан?

  • Жердің екінші қабығында нелер бейнеленген?

  • Жердің үшінші қабығы туралы не айта аласыңдар?

  • Жердің төртінші қабығына не жатады?

  • Неге су қабаты ең төменгі қабықта орналасқан деп ойлайсың?

  • Олардың арасында ортақ не бар?


  1. Қай жерде орналасқан? Жұптық жұмыс.

Жұптарға жердің төрт қабығында орналасқан нысандар бейнеленген суреттер беру. Суреттер бойынша олардың қай қабатта орналасқанын анықтау және дәлелдеу.


  1. Зертте.

Топтық жұмыс. Әр топқа пазл жиынтығын бөліп беру. Модельдеу жұмыстарын бастамас бұрын оқушыларға Жер қабықтарының атаулары грек сөздерінен шыққанын айтып, термин сөздермен таныстыру. Модельдеу. Бұл жұмыста оқушылардың мақсаты: жер қабықтарына сәйкес нысандарды топтау. Жұмысты орындау үшін оқушыларға жердің қабығы пазл түрінде жазылған атаулар беру. Оқушылар ақпарат көздерінен әр қабықта не орналасқанын біліп, бос пазлдарға жазу немесе суретін салу, сәйкес атауға жабыстыру.

Жүргізуге арналған нұсқаулық

Пазлдарды Жер қабаттарының грекше атаулары мен оның әрқайсысында орналасқан нысандар сәйкес болатындай етіп жинау.

Әр топ ортаға шығып, неге нысандарды олай топтағандарын айтып, қорғау.

Әр топтың жұмыс нәтижелерін салыстыру, толықтырулар енгізу

  • Ерекше және көп нысандар атауын жазған топтарды атап, ауызша бағалау.

Модельдеу жұмысына қойылатын критерийлер:

  • Жер қабығын ретімен орналастыру

  • Жер қабатына нысандарды дұрыс орналастыру

  • Өз шешімдерін дәлелдеу

  • Ерекше нысандарды тауып жазу


  1. Ойлан.

Бұл тапсырманы сыныппен орындау. Оқушыларға Жер қабықтарының өзара байланысын және оларды диаграмма түрде қалай бейнелеуге болатынын түсінуге қолайлы жағдай туғызу.

  • Күн қай қабықта орналасқан?

  • Биосфера қабығында нелер бар?

  • Бұл диаграмма неліктен бір-бірімен қиылысады?

  1. Жеке қалыптастырушы бағалау.

Жер қабығының атауын жазу.

.............. – жел, жаңбыр, ауа, қар

............... – өзен, көл, теңіз, айсберг

................ – өсімдік, жәндік, құс,

................ – көмір, қарашірік, құм, шөгінді.

Тексеру.

Атмосфера – жел, жаңбыр, ауа, қар

Гидросфера – өзен, көл, теңіз, айсберг

Биосфера – өсімдік, жәндік, құс,

Литосфера – көмір, қарашірік, құм, шөгінді.

Өзін-өзі бағалау түрін ұйымдастыру.

Қосымша тапсырма. Жұмыс дәптері. 67-жұмыс парағы. «Жер қабықтары неден тұрады?», 11-б.

68-жұмыс парағы. «Жер қабаттары», 12-б.


Сурет

















суреттер








пазлдар


































Жеке жұмыс парағы




Сабақтың соңы


Рефлексия

«Чемодан, еттартқыш, себет» әдісі арқылы сабаққа рефлексия жасау.

Оқушыларға чемодан, қоқыс жәшігі, еттартқыш суреті бейнеленген парақ беріледі.

Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарды чемоданға салу үшін өз ойларын жазады, әлі зерттеу және толықтыру енгізу керек ақпараттарды еттартқыш суретіне жазады, ұнамаған немесе түсініксіз болған ақпаратты қоқыс жәшігіне жазып, сабаққа рефлексия жасау.


Не ұнады?

Қандай жаңа ақпарат алдың?





Не түсініксіз?

Тағы неге оралу керек?






Не ұнамады?

Нені әлі де зерттеу керек?



















Жеке рефлексия жасау парағы

Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы



«Жер қабықтары» термин сөздермен анықтамалық кітапша жасау

Кіріспе тапсырма бойынша алғашқы білімдерін бағалау.

Топтық зерттеу жұмысын бағалау. Жеке қалыптастырушы бағалау.

Топтық, жұптық, жеке жұмыстарда оқушылардың көңіл-күйіне, тәртіптеріне назар аудару






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.12.2018
7112
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі