Жер табиғатындағы ғаламдық өзгерістер Жақандық жылыну

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жер табиғатындағы ғаламдық өзгерістер Жақандық жылыну

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар білімділік,тапқырлық жайында айта келе, тақырыпты түсініп оқуға үйренеді; тілін , сөйлеу мәдениетін, ой өрісін дамытады; Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Жер табиғатындағы ғаламдық өзгерістер

Жақандық жылыну

 

Мақсаты

Оқушылар білімділік,тапқырлық жайында айта келе, тақырыпты түсініп оқуға үйренеді; тілін , сөйлеу мәдениетін, ой өрісін дамытады;

Жалпы мақсат

Тақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Күтілетін нәтиже

Жер табиғатындағы ғаламдық өзгерістер  туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Миға шабуыл,,Жұптық әңгіме, Топтастыру,Венн диаграммасы

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Жаңа тақырыпқа байланысты  сыныпты мозайка әдісі  арқылы  3 топқа бөлу

Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, топ болып құралу

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Миға шабуыларқылы

Сұрақ жауапты пайдалану

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты  диалогқа түсіру

,Өткен тақырып аррналған а үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, арнайы плакатқа жазылып тақтаға ілінеді, крассворд, карточкалар

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау,  білімдерін тексеру.

Топпен жұмыс жасау, жарыс арқылы сабаққа деген ынталары артады

Түсіну

Венн диаграммасы

арқылы тақырыты талдау

Әр топқа диаграмма таратылады,0 сол диаграмманы  толтырады, тақырыпты жинақтайды

Әр топ өзара тақырыпқа қатысты диаграмманы толтырып, нәтижесін тақатаға шығып қорғайды

Қолдану

Жұптық әңгіме» әдісін пайдаландым  арқылы меңгерту   /10 мин/

 

    Бұл әдіс арқылы оқушы мен оқушы арасында «Жақын арадағы даму аймағы»(ЖАДА)(Выготский)қалыптасты. Себебі: әр жұп түсінбеген немесе қиындық тудырған сұрақтарын бір-біріне қою арқылы жұптасып, жауап іздеді, талқылады, жаңа тақырыпты  бірі-біріне түсіндіреді

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады

Сергіту сәті

«Балапандар биі» атты жаттығу жасау

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.

Талдау

«Топтастыру»  арқылы жалыпы бүгінгі сабақты меңгерту іс-әрекетіне балайнысты сабақты талдау

 

Әр топқа жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар татату, Әр топ  өз беттеріншге ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын ашады

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара  тапсырмаларды орындайды, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табу керек

Жинақтау

Тақырыпқа қатысты әңгіме құрастыру арқылы  жинақтайды

Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа  тақырып төңірегіәнде шағын әңгіме жазу тапсырылады

Әр топ өзара тақырыпқа қатысты  шағын әңгіме жаза отырып өз ойларын жинақтайы ортаға шығып әңгімелерін оқиды

Бағалау

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

Өзін өзі топпн бағалайды

Рефлексия

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.10.2018
741
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі