Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Жердің жасанды серіктері
Материал туралы қысқаша түсінік
Жердің жасанды серіктері туралы сабаққа дайындалу үшін мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
28 Қырқүйек 2018
2562
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары: 9 сынып. 53-54 сабақ. Жасанды серіктер қозғалысы. Планеталардың табиғи және жасанды серіктері. Дөңгелек орбиталар және ғарыштық жылдамдықтар.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп: НЗМ Орал қ. | |
9.2 А бөлім Динамика: деформация, күштер және Ньютонның қозғалыс заңдары | Мұғалімнің аты-жөні: Сатова Ж.М | |
Сынып: 9 | Қатысқандар саны:10Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы | Жасанды серіктер қозғалысы. Планеталардың табиғи және жасанды серіктері. Дөңгелек орбиталар және ғарыштық жылдамдықтар. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | гравитациялық өрістің физикалық мағынасын түсіну және гравитациялық өрістің кернеулігін масса бірлігіне әсер ететін күш ретінде анықтау; дене салмағын дене массасына гравитациялық өрістің әсері ретінде түсіну; дене салмағын дене массасына гравитациялық өрістің әсері ретінде түсіну;Жер бетіне жақын арақашықтарда гравитациялық өрістің тұрақтысы тұрақты шама екендігін және ол еркін түсу үдеуі деп аталатындығын түсіну; бүкіләлемдік тартылыс заңын білу және пайдалану;бүкіләлемдік тартылыс заңынан гравитациялық өрістің тұрақтысының g=GM/r2 формуласын шығару және оны есепті шығару кезінде пайдалану; Бүкіләлемдік тартылыс және Ньютонның екінші заңынан шеңберлік орбиталарды және ғарыштық жылдамдықтарды есептеу (осы кезеңде бағаламауға ұсынылады); | |
Сабақ мақсаттары | а) Жасанды серіктер туралы түсінік беру. б) Жасанды серіктер туралы алған теориялық білімін пайдалана отырып әлемдегі қозғалысты көз алдына елестетіп, өз бетінше қорытынды жасауын қалыптастыру. | |
Жетістік крите йте рийлері | ||
Тілдік мақсат | Пәнге тән лексика мен терминология: Жылдамдық, векторлық жылдамдық, үдеу, тартылыс өрісіндегі бөлшектер, бұрыш, диапазон Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Не әсер етеді ……Сіздің пікіріңізше, егер …..…….болатын өзгерісті болжамдауға болады ма?….. болатын гипотезаны болжамдаңыз?Сіз нені тұрақты сақтауыңыз қажет? | |
Құндылықты дарыту | ||
Пәнаралық байланыстар | Химия, физика | |
АКТ қолдану дағдылары | Презентациямен, электронды оқулықпен және сайттармен жұмыстану | |
Бастапқы білім | Ауырлық күші; серпімділік күші. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы | Ұйымдастыру кезеңіСабақ мақсатымен таныстыру Сабақта күтілетін нәтижемен таныстыру | |
Сабақтың ортасы | Бұл — бірінші ғарыштық жылдамдықтың формуласы. Жердің радиусын 6400 км, ал g = 9,8 м/c2 деп алып, осы жылдамдықты есептейік: {\displaystyle v={\sqrt {9,8\cdot 6,4\cdot 10^{6}}}=7,9\cdot 10^{3}}Жердің жасанды серіктеріне мұндай жылдамдықты тек қуатты ғарыш зымырандары ғана бере алады.Егер Жердің жасанды серігінің Жерден һ биіктігін ескермеуге болмаса, һ биіктіктегі еркін түсу үдеуі {\displaystyle g_{h}=G\cdot {\frac {M}{(R+h)_{2}}}} формуласымен анықталады.Бұл жағдайда бірінші ғарыштық жылдамдықты есептеуге арналған {\displaystyle v={\sqrt {g\cdot R}}} формула {\displaystyle v={\sqrt {G\cdot {\frac {M}{(R+h)_{2}}}\cdot (R+h)}}} немесе {\displaystyle v={\sqrt {G\cdot {\frac {M}{(R+h)}}}}} түріне ие болады.{\displaystyle v={\sqrt {G\cdot {\frac {M}{(R+h)}}}}} формула бойынша кез келген планета серігінің бірінші ғарыштың жылдамдығын есептеуге болады. Мұнда Жер радиусы мен массасы мәндерінің орнына берілген планетаның сәйкес шамаларының мәндері қойылады.Жерден ұшатын дене үшін екінші ғарыштық жылдамдықтың мәнін қорытып шығармай аламыз: {\displaystyle v_{2}={\sqrt {2\cdot v_{1}}}}Серік мұндай жылдамдықпен парабола бойымен қозғала отырып, Күннің немесе басқа планетаның жасанды серігіне айналады.Жаңа сабақты бекіту. Тест жұмысы. 5 минут. 1.Серіктің дөңгелек орбита бойымен Жерді айнала қозғалуы кезіндегі жылдамдығы мен үдеуі қалай бағытталған. а) үдеуі мен жылдамдығы центрге қарай б) үдеуі жанама бойымен, ал жылдамдығы центрге қарай в) үдеуі центрге, ал жылдамдығы жанама бойымен г) үдеуі де, жылдамдығыда жанама бойымен 2. Бірінші ғарыштық жылдамдық берілген серік қалай қозғалады? а) дөңгелек орбита бойымен б) парабола бойымен в) шексіз ұзын соленоид бойымен г) түзу сызық бойымен 3. Жердің жасанды серігінің айналу периоды 24 сағатқа тең болуы үшін ол Жерден қандай қашықтықта болуы керек? а) 28000 км б) 30000 км в) 36000 м г) 36000 км 4. Орбита бойымен айналатын Жер серігіне қандай күш әрекет етеді? а) ауырлық күші б) бүкіләлемдік тартылыс күші в) серпімділік күші г) үйкеліс күші 5. Айналу периоды 24 сағатқа тең серіктер қандай мақсаттарда қолданылады? а) басқа планеталарды анықтау үшін б) телекоммуникацияда, дәл уақытты анықтау үшін в) пайдалы қазбаларды анықтау үшін г) ауа –райын болжау үшін Есептер шығару. 14-жаттығу. 1 – топ «Жасанды серіктердің қозғалысы» тобына 14 – жаттығу 1- есеп, шығарып түсіндіру.2 – топ «Салмақсыздық» тобына 14 – жаттығу 4- есеп, шығарып түсіндіру.3 – топ «Ғарыштық жылдамдық» тобына 14 – жаттығу 5- есеп, шығарып түсіндіру.Әр топқа 3 минут уақыт беру.14 – жаттығу №1 Бер:R=1738 км 1,738м υ= g = 1,6м/с2υ= 1,68 м/сυ-? Жауабы: υ=1,68 м/с14 – жаттығу №4Бер:R=3,39*106 м υ= υ= 3,57м/сg = 3,76 м/с2υ-? Жауабы: υ=3,57м м/с14 – жаттығу №5Бер: h=200км 0,2м T=2 T=2* R= 6,4*106 T-? Жауабы: T=5000 c | Геостационарлы серік бойынша видео:http://
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |