Жергілікті белгілер бойынша көкжиек тұстарын анықтау.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жергілікті белгілер бойынша көкжиек тұстарын анықтау.

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне керек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: ДҮНИЕТАНУ.

Сынып: 1

Мектеп: Абай атындағы ШЖЖОМ

Күні: 12.02.2017ж.

Мұғалімнің аты-жөні : Изтилеуова Н.Қ.

Сабақтың тақырыбы: Жергілікті белгілер бойынша көкжиек тұстарын анықтау.

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:


Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

1.2.1.1.Жергілікті белгілер бойынша көкжиек тұстарын анықтау.

Сабақ мақсаттары

Барлығы: Жергілікті белгілерді біледі.

Көпшілігі: Көкжиек тұстарын анықтай алады.

Кейбірі: Жергілікті белгілер бойынша көкжиек тұстарын анықтап, көрсете алады.


Бағалау критерилері

  • Көкжиек тұстарын анықтауға қажет жергілікті белгілерді ажырату

  • Көкжиек тұстарын жергілікті белгілерге сүйеніп табады.


Сөздік қор


Жергілікті белгілер, көкжиек тұстары

Құндылықтарды дарыту


3 Мәңгілік ел - Зайырлы қоғам және руханят

Пәнаралық байланыстар

Сауат ашу, математика, музыка.

АКТ қолдану дағдысы

Слайд, суреттер, бейнеролик.

Алдыңғы меңгерілген білім


Оң жағы мен сол жағын біледі, ажырата алады

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Психологиялық ахуалды қалыптастыру

«Шаттық шеңбері»

Picture 2

Бағдаршам арқылы топқа бөлу (қызыл,сары,жасыл)

1 топ»Қызыл»

2 топ «Жасыл»

3 топ «Сары»






Кеспе қағаздар

Сабақ ортасы


«Белсенді оқу» әдісі бойынша

1-тапсырма

Ұ.Ж. «Кім тапқыр?» әдісі.

Суреттерге мұқият қараңыз. Белгілері бойынша көкжиектің тұстарын анықтаңыз.

Бос торкөзге көкжиектің тұсының бастапқы әрпін жазыңыз.



2-тапсырма

Ж.Ж. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі.

Суретке мұқият қараңыз. Сурет бойынша көкжиектің тұстарын анықтаңыз және әріппен белгілеңіз.

Әр жұптағы оқушы көкжиек тұстарын ауызша анықтап,екеуі кезектесе отырып тұстарды әріптермен белгілейді




Дескриптор: Білім алушы

- суретте бейнеленген белгілердің сипаттамаларын анықтайды;

- жергілікті белгілер бойынша көкжиектің тұстарын табады.

- сурет бойынша солтүстікті анықтап, С әрпімен белгілейді;

- сурет бойынша батысты анықтап, Б әрпімен белгілейді;

- сурет бойынша шығысты анықтап, Ш әрпімен белгілейді.

Ширату жаттығу «Табиғат құбылыстары»

Picture 52 Picture 53


«Саралау» әдісі бойынша оқушылардың білім деңгейін анықтау мақсатында

«Айырмашылығы неде?» әдісін қолданамын.

Т.Ж

3-тапсырма:

Оқушылар суреттердің айырмашылығын тауып, жергілікті белгілер бойынша көкжиек тұстарын анықтайды

Барлығы: Суреттердің айырмашылығын таба алады,

Көпшілігі: Суретке қарап тұстарды анықтай алады;

Кейбірі: Суретке қарап көкжиек тұстарын анықтап көрсете алады.



О С Б Ш









Кеспе қағаздар

Сурет
























Суреттер







































Суреттер



Сабақтың соңы


Сурет

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау




Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Әр оқушының қабілетіне қарай сараланған тапсырмалар дайындалады.

Бағалау критериі

Дескриптор

Кері байланыс

Денсаулық сақтау технологиялары

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.11.2018
2931
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі