Жергілікті жердің планын, топографиялық картаны сызбанұсқаларды оқу
|
9 |
География |
6 сынып |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Жергілікті жердің планын, топографиялық картаны сызбанұсқаларды оқу |
||
|
Жалпы мақсат: |
Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау. Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Тақырыптың мәні мен өзіндік ерекшелі өмірмен байланыстыра отырып түсінуге мүмкіндік беру.оқушыларға бағыт бағдар бере отырып , өз бетінше жұмыс істеуге , шығармашылық қиялын ұштауға , қорытынды жасауға машықтандыру |
||
|
Күтілентін нәтижесі: |
Жергілікті жердің планын, топографиялық картаны сызбанұсқалардың маңызы туралы оқып үйренеді. |
||
|
Негізгі идеялар: |
Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту |
||
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
|
||
|
Оқыту әдістері: |
Кім жылдам Миға шабуыл Жигсо әдісі Венн диаграммасы |
|
|
|
Дерек көздері: |
Қосымша тақырыбына берілген материалдар: |
||
|
Тапсырмалар: |
І. Үй тапсырмасын сұрау. ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану. ІV. Топтық жұмыс. V. Шығармашылық тапсырма |
||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)
Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды санау арқылы топқа бөлу |
Оқушылардың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу |
I.Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) «Миға шабуыл» әдісі
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау |
Мұғалім берген тапсырманы орындау |
II.Ой қозғау « Жигсо» әдісі бойынша «Жер бетінің элементтерінің планда бейнеленуі.» тақарыбын өздері талқылап, өздері қайталау масатында қосымша тапсырмалар таратылады
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білу Топпен жұмыс жасау |
Мына сұрақтар көлемінде әр топ өз білгендерін ортаға сала отырып , өз ойларын ортаға салады:
-
Жердің пішінің қалай суреттейміз?
-
Жер бетінің элементтері планда қалай бейнеленеді?
II.Мағынаны ашу: «Топографиялық картаны сызбанұсқаларды оқу» туралы жаңа тақырыпқа байланысты постер әдісін пайдалану
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Жылқы малы туралы өз ойларын суретке салады |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау |
-
Табиғаттағы өзгерістерді қалай суреттеген?
-
Табиғатты тану ғылыми тұрғыдан қалай танылады?
-
Табиғаттың зерттеудің негізгі жүйесі қандай?
Осы аталған тақырып көлемінде білгендерін постерге түсіріп, әр топтан қорғайды.
IV.Топпен жұмыс (8 мин) Вен диаграммасы
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Диаграмманы толтыру Әр топ диаграммнаны толтырып тексереді |
Диаграмманы толтыру арқылы тақырыптың негізгі идеясы мен мазмұнын ашу |
V.Сергіту сәті: (1 мин)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау |
Берілген тапсырманы орындау |
VI.Шығармашылық тапсырма «Эссе жазу»
«Топографиялық картаны мен былай түснемін ( Топ бойынша Эссе жазу, талдау, бағалау) (10 мин)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады |
Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу |
|
VII.Қорытындылау: |
(сұрақ-жауап) (3 мин)
|
|
VIII.Рефлексия: |
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин) ББҮ кестесін толтыру |
|
IX.Бағалау: |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
|
X.Үй тапсырмасы: |
Оқулық бойынша тапсырма |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жергілікті жердің планын, топографиялық картаны сызбанұсқаларды оқу
Жергілікті жердің планын, топографиялық картаны сызбанұсқаларды оқу
Жергілікті жердің планын, топографиялық картаны сызбанұсқаларды оқу
|
9 |
География |
6 сынып |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Жергілікті жердің планын, топографиялық картаны сызбанұсқаларды оқу |
||
|
Жалпы мақсат: |
Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау. Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Тақырыптың мәні мен өзіндік ерекшелі өмірмен байланыстыра отырып түсінуге мүмкіндік беру.оқушыларға бағыт бағдар бере отырып , өз бетінше жұмыс істеуге , шығармашылық қиялын ұштауға , қорытынды жасауға машықтандыру |
||
|
Күтілентін нәтижесі: |
Жергілікті жердің планын, топографиялық картаны сызбанұсқалардың маңызы туралы оқып үйренеді. |
||
|
Негізгі идеялар: |
Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту |
||
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
|
||
|
Оқыту әдістері: |
Кім жылдам Миға шабуыл Жигсо әдісі Венн диаграммасы |
|
|
|
Дерек көздері: |
Қосымша тақырыбына берілген материалдар: |
||
|
Тапсырмалар: |
І. Үй тапсырмасын сұрау. ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану. ІV. Топтық жұмыс. V. Шығармашылық тапсырма |
||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)
Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды санау арқылы топқа бөлу |
Оқушылардың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу |
I.Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) «Миға шабуыл» әдісі
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау |
Мұғалім берген тапсырманы орындау |
II.Ой қозғау « Жигсо» әдісі бойынша «Жер бетінің элементтерінің планда бейнеленуі.» тақарыбын өздері талқылап, өздері қайталау масатында қосымша тапсырмалар таратылады
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білу Топпен жұмыс жасау |
Мына сұрақтар көлемінде әр топ өз білгендерін ортаға сала отырып , өз ойларын ортаға салады:
-
Жердің пішінің қалай суреттейміз?
-
Жер бетінің элементтері планда қалай бейнеленеді?
II.Мағынаны ашу: «Топографиялық картаны сызбанұсқаларды оқу» туралы жаңа тақырыпқа байланысты постер әдісін пайдалану
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Жылқы малы туралы өз ойларын суретке салады |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау |
-
Табиғаттағы өзгерістерді қалай суреттеген?
-
Табиғатты тану ғылыми тұрғыдан қалай танылады?
-
Табиғаттың зерттеудің негізгі жүйесі қандай?
Осы аталған тақырып көлемінде білгендерін постерге түсіріп, әр топтан қорғайды.
IV.Топпен жұмыс (8 мин) Вен диаграммасы
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Диаграмманы толтыру Әр топ диаграммнаны толтырып тексереді |
Диаграмманы толтыру арқылы тақырыптың негізгі идеясы мен мазмұнын ашу |
V.Сергіту сәті: (1 мин)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау |
Берілген тапсырманы орындау |
VI.Шығармашылық тапсырма «Эссе жазу»
«Топографиялық картаны мен былай түснемін ( Топ бойынша Эссе жазу, талдау, бағалау) (10 мин)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады |
Оқушылардың мақсаты берілген тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу |
|
VII.Қорытындылау: |
(сұрақ-жауап) (3 мин)
|
|
VIII.Рефлексия: |
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин) ББҮ кестесін толтыру |
|
IX.Бағалау: |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
|
X.Үй тапсырмасы: |
Оқулық бойынша тапсырма |
шағым қалдыра аласыз













