Материалдар / Жиембет жырау «Еңсегей бойлы ер Есім» 7-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жиембет жырау «Еңсегей бойлы ер Есім» 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақты 5-сыныптарға ашық сабақ ретінде ұсынып отырмын. сабақ құрылымы оқушылардың жас ерекшелігіне сай құрылған Түрлі әдіс - тәсілдерді қолдана отырып оқушыларға қызықты әрі түсінікті тапсырмалары ұсынп отырмын. оқышылардың пәнге деген қызығушылығы артады деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Мамыр 2019
6080
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

I тарау «Көне күндерден жеткен жәдігерлер»




Мектеп: «Асусай мектеп- балабақша кешені» КММ




Күні:


Мұғалімнің аты-жөні: Ахметова А


Сынып: 7


Қатысқандар:


Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы


Жиембет жырау «Еңсегей бойлы ер Есім»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7. Т/Ж 3 Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады:

Жиембет жыраудың «Еңсегей бойлы ер Есім» толғауындағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Жұптық, топтық жұмыста ойларын айтады, диалогқа түседі,пікірлер мен ұсыныстарды ескере отырып ортақ шешімге жасайды.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Толғаудағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан салыстырады,образдық, жиынтық бейнелерді саралайды

Бағалау критерийі

  • Толғаудағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайды.

  • Жұптық, топтық жұмыста ойларын айтады.

  • Толғаудағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан саралап, салыстырады.





Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Жиембет жыраудың «Еңсегей бойлы ер Есім» толғауындағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайды.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Жырау, толғау, Есім хан , Жиембет жырау

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Тас қалаға жан сақтап, он екі ата Байұлы


Талқылауға арналған сұрақтар: Жиембет жырау туралы не білесіңдер?Толғау кім туралы?Жиембет жыраудың толғаулары неліктен Есім ханға арналған? Жиембет жырау толғауларының ерекшелігі неде?


Не себепті ..... деп ойлайсыз?


Ишара:


Құндылықтарға баулу

Елдік,ерлік,өрлік батырлық, туған жерге сағыныш, сияқты ұлттық немесе жалпыадамзаттық құндылықтарға баулу.



Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы

Алдыңғы оқу

Жыраулар поэзиясы

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы

Қызығушылықты ояту

5 минут


Сыныпта жақсы психологиялық ахуал туғызу үшін оқушыларды екі қатарға тұрғызып, «Ыстық алақан» тренингін өткізу.

Топқа бөлу: стикерлерге жазылған толғау, жырау,жыршы сөздері арқылы 3 топқа бөлінеді.

Толғау, жырау,жыршы сөздері жазылған

қағаз бөліктері


Сабақтың ортасы

Мағынаны тану


30 минут





































































































Сергіту сәті




































Сабақтың

соңы


Ой толғаныс

10 минут



















Үйге тапсырма





Рефлексия


«Ой шақыру»

Тапсырма 1 /жеке жұмыс\


Осы екі сурет арқылы бір адамды қандай қырынан қарастыруға болады?

Дескриптор:

  • Суреттерді салыстырады , 1 адамды 2 қырынан қарастырады.

  • Тақырыпты анықтайды.

Бағалау: «Жапон бағалауы»

Тапсырма 2


«Еңсегей бойлы ер Есім» толғауы 3 бөлікке

бөлініп таратылады.Топқа бір бөлігін ғана оқу тапсырылады, түсінгендерін алдымен жұппен, кейін топпен талқылайды.

«Мозайка» әдісі бойынша топ мүшелері өзге топтарға бөлініп барып, оқыған бөліктері туралы түсіндіреді, үй топтарына қайта оралып, түсінгендерін топта айтады.


Дескриптор:

1.Берілген бөліктерді мұқият оқиды;

2.Жұппен, топпен талқылайды;

3.Топтарға барып оқыған бөліктерін түсіндіреді;

4. Толық мазмұнды түсінгендерін топта айтады.

Бағалау: «Түсіну теоремасы»



Тапсырма 3 /топта/

«Интеллект карта құрастыру» әдісі






Сипаты: күрделі мәтінді талдауда маңызды әдістердің бірі болып табылады. Топтағы әр оқушының пікірлері ескеріледі.

Дескриптор:

  1. Мәтіндегі ең негізгі ұғымдарды,тірек сөздерді интеллект картаға түсіреді.

  2. Топтағы әр оқушының пікірі, ортақ ойлары ескеріледі.

Бағалау: «Топтық бағалау»

V- түсінікті, ?- түсініксіз-сұрақ жазып кетеді, !- толықтыру керек.

Тапсырма 4

«Қазына іздеу» /топпен/

Жаттығуды жүргізу үшін оқушыларға толғау бойынша олардың іздейтін қазыналарына сипаттамалар беріледі. Қазына ретінде кейіпкер бейнесін, оқиғаны айқындайтын түйінді сөздер, сөйлемдері бар үзінділер беріледі. Кейіпкердің жиынтық бейнесін құрастырады, тарихи жағдайға тоқталады

1- топ Жиембеттің жиынтық бейнесі

2-топ Есім ханның жиынтық бейнесі

3-топ Тарихқа тоқталады

Дескриптор:

  • Сипаттамаларды мұқият оқиды;

  • Түйінді сөздер мен сөйлемдердің кімге, неге қатысты екенін анықтайды.

  • Кейіпкерлердің жиынтық бейнесін құрастырады, тарихты бағамдайды


Бағалау: «Күн мен бұлттар»




Тапсырма 5

«Кейіпкер портреті»

/тапсырма жұптарға беріледі /


Кейіпкер

Тура мінездеу

Жанама

мінездеу

Есім хан



Жиембет жырау






Дескриптор:

  • Жұптар кейіпкерлерге портреттік мінездеме береді.

  • Мәтіннен тура мінездеу мен жанама мінездеуді оқиды.

Бағалау: «Алма ағашы»


«Картоп егу»


Тапсырма 6

«FILA толтыру» әдісі

/топтық жұмыс/

Көркем шығармадағы кейіпкердің образдық тұлғасын ашуға бағытталады. Топ құрамында төрт адам болады. Әрқайсысы «FILA толтыру» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады.

F/ Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау;

I /Пікір/– кейіпкер туралы өзінің ой- пікірі;

L /Сұрақ/– кейіпкердің образдық тұлғасын ашатын сұрақтар;

A /Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі .

Деректер

Ойлар

Сұрақ

тар

Іс-әрекет







Дескриптор:

  • Тапсырма түрлерін бөліп алады.

  • Кестені толтырады.

  • Қорытындыны топ спикері оқиды.

Бағалау: «Жарық жұлдыз»

Топтар бірін- бірі бағалайды



Тапсырма 7

«Синквэйн» тәсілі

«Мен ақынша толғаймын» қазына ретінде берілген түйінді сөздерді қолданып, бес жолды өлең құрастыру.

  1. топқа Есім

  2. топқа Жиембет

  3. топқа Жырау сөздері беріледі

  1. неізгі ойға байланысты 1 зат есім;

  2. неізгі ойға байланысты 2 сын есім;

  3. неізгі ойға байланысты қимылды; білдіретін 3 етістік;

  4. тақырыпқа байланысты 4 сөзден тұратын сөз тіркесі;

  5. бірінші тармақтағы сөзбен мағыналас1 сөз.

Дескриптор:

1. Түйінді сөзді анықтайды;

2. Ойды тиянақтайды;

3.Түсінікті нақты сөздермен береді;


Бағалау: :«Сыншы дос» стратегиясы



«Сөздіктер еліне» / саяхат /

Сөздікпен жұмыс




Мадақтау сэндвичі

    1. Позитивті комментарий, не ұнады.

    2. сындарлы сын, не нәрсені жақс

      Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
      Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
      Ресми байқаулар тізімі
      Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!