Авторы: Кулымбетова Динара Байбосыновна
Түркістан облысы, Жетісай қаласы, Жетісай ауданы, "Ахмет Байтұрсынов атындағы №5 жалпы орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің математика пәні мұғалімі
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7.3A Статистика элементтері |
Мектеп: А.Байтұрсынов №5 ЖОМ КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 13.05.2020 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Кулымбетова Динара |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: 22 |
Қатыспағандар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жиілік алқабы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.4.4.6. Таңдама нәтижесін жиілік алқабы түрінде көрсету 7.4.4.7. Кесте немесе жиіліктер алқабы түрінде берілген статистикалық ақпаратты талдау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: жиілік алқабын біледі Басым бөлігі: жиілік алқабын кесте арқылы көрсетеді Кейбір оқушылар: кесте түрінде берілген статистикалық ақпаратты талдайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдікмақсаттар |
Пәнгетән лексика мен терминология: Абсолюттік және салыстырмалы жиілік, кесте құру, деректер жинау және көрсету, жиілік алқабы Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Абсолютті жиілікті есептеу үшін... санау керек Салыстырмалы жиілікті есептеу үшін ... санына бөлу керек Жиілік алқабын көрсету үшін . . . |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Шығармашылық және сыни тұрғысынан ойлауға, жақсы қарым-қатынас орнатуға, жауапкершілікке баулу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Физика, информатика, сызу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Декарттық координаталар жүйесі. Кестені толтыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақбарысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин 2мин |
Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушыларына 4әннің шумақтарын 5бөлікке бөліп таратамын . Бір әннің шумақтарын алған оқушыларын оны тауып, сол әнді айтып, бір топ болып отырады.Әр топқа бағалау критерийлері мен дискрипторларды беремін. «Жұптық жұмыс» әдісі арқылы оқушыларға үй тапсырмасын тексертемін. Мұнда оқушылар жұптар өзара бір-бірінің дәптерлерін ауысып, слайд арқылы тексеріп, смайликтер арқылы бағалайды |
Ән шумақтарының қиындылары Слайд Смайлик |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңортасы 5мин 10мин 10мин Сергіту сәті 5мин Типтік есептерді шығару және талдау 5мин |
«Серпілген сауал» әдісі арқылы өткенге шолужасап, бүгінгі сабақпен байланыстырамын.
Жаңа сабақты түсіндіру Енді деректерді «график» түрінде көрсетейік. Ол үшін ығыспалы қатардың бірінші жолындағы нұсқалықтарды абцисса осіне, ал екінші жолдағы сәйкес жиіліктерді (салыстырмалы жиіліктерді) ордината өсіне өлшеп саламыз. Координаталық жазықтықта сәйкес нүктелерді белгілеп, оларды тізбектеп түзу кесінділерімен қосамыз. Шыққан фигура жиіліктер (салыстырмалы жиіліктер) алқабы деп аталады. Кейде оны жиіліктер көпбұрышы (сәйкес салыстырмалы жиіліктер көпбұрышы) деп те атайды. «Өз біліміңді жетілдір» әдісі арқылы жаңа сабақтытүсіндіру Алдыңғы тақырыптың 1-мысалында келтірілген таңдалымның жиіліктер кестесі бойынша оның жиіліктер алқабын тұрғызалық, ал ығыспалы қатардың жиіліктер кестесі мынадай болған.
Кесте бойынша координаталық жазықтықта график салуды оқушылардың өздеріне тапсыру.
«» әдісі бойынша оқулықпен жұмыс Мұнда оқушылар жеке жұмыс жасайды. 1-тапсырма Ығыспалы қатардың жиіліктер алқабын салыңдар 1-топ
2-топ
3-топ
4-топ
5-топ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















