Бекітемін:________________________
-
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Алгоритмдеу және программалау
Мектеп: М.Арын атындағы ҚҚОМ
Күні,. Сынып:
29.01.18-9 «А», «Ә», «Б»
30.01.18-9 «В»
Мұғалімнің аты-жөні: Жұмағалиева Айнагүл Бекқалиқызы
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Жиымдар. Практикалық жұмыс.
|
Оқу мақсаттары |
Жиымдар туралы түсіндіру .Жиымдарды программалау тәсілін үйрету. |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін: Жиымдарды сипаттау тәсілдерін білу. Көпшілік оқушылар үшін: Жиымдар жөнінде әңгімелеу. Кейбір оқушылар үшін: Жиымдар жазу тәсілін түсіну. |
||
|
Бағалау критерийі |
|
||
|
Тілдік мақсаттар. |
Массив, бірөлшемді массив, көпөлшемді массив т.б. |
||
|
Құндылықтарға баулу |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Сын тұрғысынан ойлауға, жаупкершілікке тарту. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Бейнелеу өнері,сызу,математика |
||
|
Алдыңғы білім |
Жиымдар туралы біледі. |
||
|
Сабақ барысы
|
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 7 мин. |
«Ішкі және сыртқы шеңбер» құрып бір-біріне қарап тұрып жылы тіліктерін айтады. -Сыныпты сурет қиындылары арқылы топқа бөлу.(көк, жасыл) -«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. |
Екі шеңберін құрады. Сурет қиындылары |
|
Сабақтың ортасы Оқулықпен жұмыс 33 мин.
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. /сұрақ-жауап/ (слайд тамашалау). 1-тапсырма (Ж); (Т); 1-топ – «Жиымдар. Бірөлшемді жиымдар» 2-топ –«Екіөлшемді жиымдар..Көпөлшемді жиымдар» Жеке оқулықтан өздері оқиды,топта талдайды,постерге түсіреді,қорғайды. Дескриптор: - Тақырыпты түсінеді.
Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.(Толықтай түсінсе,сенімді болса-жасыл түс,түсінуге жақын болса,-сары түс, түсінбесе,сенімді болмаса- қызыл түс) Тәжірибелік тапсырмалар орындау:
Бағалау: Оқушылар өзін-өзі бағалайды. Практикалық жұмысты орындау соңында мен қандай сезімде болдым? -деген сұраққа көрсетілген суреттер бойынша жауап береді.
мүлде сенімсізбін сенімсізбін аздап сенімдімін өте сенімдімін сенімдімін |
Таныстырылым, дәптермен,оқулықпен жұмыс |
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
«Көршіңмен сырлас» әдісі арқылы сабақта қандай практикалық тапсырмалар орындалғандығын жанындағы оқушымен бірлесіп талдау, жинақтау, ойларымен бөлісу. Үй тапсырмасы: .§ 14 тақырып. |
|
|
Мұғалімнің рефлексиясы. Сабақ мақсаты немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ма? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
|
|
|
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:____________________________________________________________________________________________________________________________________________
2:____________________________________________________________________________________________________________________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жиымдар.Практикалық жұмыс.
Жиымдар.Практикалық жұмыс.
Бекітемін:________________________
-
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Алгоритмдеу және программалау
Мектеп: М.Арын атындағы ҚҚОМ
Күні,. Сынып:
29.01.18-9 «А», «Ә», «Б»
30.01.18-9 «В»
Мұғалімнің аты-жөні: Жұмағалиева Айнагүл Бекқалиқызы
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Жиымдар. Практикалық жұмыс.
|
Оқу мақсаттары |
Жиымдар туралы түсіндіру .Жиымдарды программалау тәсілін үйрету. |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін: Жиымдарды сипаттау тәсілдерін білу. Көпшілік оқушылар үшін: Жиымдар жөнінде әңгімелеу. Кейбір оқушылар үшін: Жиымдар жазу тәсілін түсіну. |
||
|
Бағалау критерийі |
|
||
|
Тілдік мақсаттар. |
Массив, бірөлшемді массив, көпөлшемді массив т.б. |
||
|
Құндылықтарға баулу |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Сын тұрғысынан ойлауға, жаупкершілікке тарту. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Бейнелеу өнері,сызу,математика |
||
|
Алдыңғы білім |
Жиымдар туралы біледі. |
||
|
Сабақ барысы
|
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 7 мин. |
«Ішкі және сыртқы шеңбер» құрып бір-біріне қарап тұрып жылы тіліктерін айтады. -Сыныпты сурет қиындылары арқылы топқа бөлу.(көк, жасыл) -«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. |
Екі шеңберін құрады. Сурет қиындылары |
|
Сабақтың ортасы Оқулықпен жұмыс 33 мин.
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. /сұрақ-жауап/ (слайд тамашалау). 1-тапсырма (Ж); (Т); 1-топ – «Жиымдар. Бірөлшемді жиымдар» 2-топ –«Екіөлшемді жиымдар..Көпөлшемді жиымдар» Жеке оқулықтан өздері оқиды,топта талдайды,постерге түсіреді,қорғайды. Дескриптор: - Тақырыпты түсінеді.
Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.(Толықтай түсінсе,сенімді болса-жасыл түс,түсінуге жақын болса,-сары түс, түсінбесе,сенімді болмаса- қызыл түс) Тәжірибелік тапсырмалар орындау:
Бағалау: Оқушылар өзін-өзі бағалайды. Практикалық жұмысты орындау соңында мен қандай сезімде болдым? -деген сұраққа көрсетілген суреттер бойынша жауап береді.
мүлде сенімсізбін сенімсізбін аздап сенімдімін өте сенімдімін сенімдімін |
Таныстырылым, дәптермен,оқулықпен жұмыс |
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
«Көршіңмен сырлас» әдісі арқылы сабақта қандай практикалық тапсырмалар орындалғандығын жанындағы оқушымен бірлесіп талдау, жинақтау, ойларымен бөлісу. Үй тапсырмасы: .§ 14 тақырып. |
|
|
Мұғалімнің рефлексиясы. Сабақ мақсаты немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ма? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
|
|
|
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:____________________________________________________________________________________________________________________________________________
2:____________________________________________________________________________________________________________________________________________
шағым қалдыра аласыз














