Жиымдар.Практикалық жұмыс.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жиымдар.Практикалық жұмыс.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақтың жоспары информатика пәні бойынша 9-ншы сыныпқа арналып жасалған. Бұл сабақ жоспарында жаңа бағдарламаның кейбір әдістерін кездестіруге болады. Информатика пәні мұғалімдерінің кәделеріне жарайды деген ойдамын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:________________________

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Алгоритмдеу және программалау


Мектеп: М.Арын атындағы ҚҚОМ

Күні,. Сынып:

29.01.18-9 «А», «Ә», «Б»

30.01.18-9 «В»

Мұғалімнің аты-жөні: Жұмағалиева Айнагүл Бекқалиқызы


Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жиымдар. Практикалық жұмыс.

Оқу мақсаттары

Жиымдар туралы түсіндіру .Жиымдарды программалау тәсілін үйрету.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар үшін: Жиымдарды сипаттау тәсілдерін білу.

Көпшілік оқушылар үшін: Жиымдар жөнінде әңгімелеу.

Кейбір оқушылар үшін: Жиымдар жазу тәсілін түсіну.

Бағалау критерийі

  1. Жиымдарды сипаттау ережелері туралы біледі.

  2. Жиымдарды жазу жолдарын түсіндіреді.

  3. Жиымдарды Paskal –да жаза алады.


Тілдік мақсаттар.

Массив, бірөлшемді массив, көпөлшемді массив т.б.

Құндылықтарға баулу

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Сын тұрғысынан ойлауға, жаупкершілікке тарту.


Пәнаралық байланыс

Бейнелеу өнері,сызу,математика


Алдыңғы білім


Жиымдар туралы біледі.


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар



Сабақтың басы

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

7 мин.

«Ішкі және сыртқы шеңбер» құрып бір-біріне қарап тұрып жылы тіліктерін айтады.

-Сыныпты сурет қиындылары арқылы топқа бөлу.(көк, жасыл)

-«Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

Екі шеңберін құрады.

Сурет қиындылары


Сабақтың ортасы



Оқулықпен жұмыс

33 мин.












«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

/сұрақ-жауап/ (слайд тамашалау).

1-тапсырма (Ж); (Т);

1-топ – «Жиымдар. Бірөлшемді жиымдар»

2-топ –«Екіөлшемді жиымдар..Көпөлшемді жиымдар»

Жеке оқулықтан өздері оқиды,топта талдайды,постерге түсіреді,қорғайды.

Дескриптор: - Тақырыпты түсінеді.

  • Даму кезеңдерін айтады.

  • Ойын жеткізеді

Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.(Толықтай түсінсе,сенімді болса-жасыл түс,түсінуге жақын болса,-сары түс, түсінбесе,сенімді болмаса- қызыл түс)

Тәжірибелік тапсырмалар орындау:

  1. А деңгейі.

  2. В деңгейі

Бағалау: Оқушылар өзін-өзі бағалайды. Практикалық жұмысты орындау соңында мен қандай сезімде болдым? -деген сұраққа көрсетілген суреттер бойынша жауап береді.

мүлде сенімсізбін сенімсізбін аздап сенімдімін өте

сенімдімін сенімдімін

Таныстырылым, дәптермен,оқулықпен жұмыс








Сабақтың соңы


5 мин.

«Көршіңмен сырлас» әдісі арқылы сабақта қандай практикалық тапсырмалар орындалғандығын жанындағы оқушымен бірлесіп талдау, жинақтау, ойларымен бөлісу.

Үй тапсырмасы: .§ 14 тақырып.


Мұғалімнің рефлексиясы.

Сабақ мақсаты немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ма? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?









Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:____________________________________________________________________________________________________________________________________________

2:____________________________________________________________________________________________________________________________________________





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.02.2018
568
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі