Жиынтық бағалаудың модерациялық жолдары коучинг жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жиынтық бағалаудың модерациялық жолдары коучинг жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге тоқсандық жиынтық бағалауды модерациялауға түсінік бере отырып, тәжірибелеріне енгізуге бағыт-бағдар беру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Коучингтің тақырыбы

Жиынтық бағалаудың модерациялық жолдары

Коуч

Бейсеуова Нурила

Жамбыл облысы Талас ауданы Д. А. Қонаев атындағы Ойық ауылы орта мектебі

Коучингтің мақсаты

Тоқсандық жиынтық бағалауды модерациялауға түсінік бере отырып, тәжірибелеріне енгізуге бағыт-бағдар беру.

Күтілетін нәтиже

  • Модерация әдісін біледі.

  • Оқу үрдісінде қолдана алады.

Дереккөздер

Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық

Түйінді идеялар

Модерация әдісін қолдану арқылы табысты оқытуға қол жеткізеді.

Жүру барысы

Кезеңдері

Тапсырмалар

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Күтілетін нәтиже

Ұйымдастыру

Кіріспе




1.Коучинг тақырыбы мен мақсатымен және күтілетін нәтижемен таныстыру

2. Психологиялық тренинг


3. Топқа бөлу


Слайд арқылы көрсету





« Бумба-Юмба»



«Мозайка» әдісі арқылы бөлу

Мақсаты мен маңызын, қажеттілігін түсінеді.


Әріптестер танысады, амандасады.

Топтарға бөлінеді

Негізгі бөлім






























I. 1. Модерация ұғымын қалай түсінесіз?

2. Модерацияны өткізудің қажеттілігі неде?

3.Модерациялауды өз тәжірибеңізде қолдандыңыз ба?

II. Модерацияны тиімді өткізудің жолдары

І топ. ТЖБ-ды модерациялау не үшін жүргізіледі?

ІІ топ. Тоқсандық жиынтық бағалау қорытындысын модерациялауды қалай жүзеге асырамыз?

ІІІ топ. Модерациялау кезінде мұғалімдердің жүргізетін іс-әрекеті қандай?

Топпен жұмыс

(Постер қорғау)

III. А, В, С деңгейіндегі жұмыстарды модерациялау және шешімін шығару


«Миға шабуыл» әдісі





Слайд арқылы жалпы мәлімет беру, түсіндіру



«Ойлан, жұптас, бөліс»

Постер жасау









Модерация ұғымы туралы өз білгендерін айтады.



Модерация ұғымы туралы түсінік алады.



Топ мүшелері берілген тапсырма бойынша постер жасап қорғайды.












Әр топ өздеріне берілген білім алушының жұмысына модерация жасайды, шеші-

мін шығарады.

Қорытынды






Рефлекция

«Бәрі менің қолымда»

1. «Модерация» әдісін қалай түсіндіңіздер?

2. Модерациялаудың қандай жақсы жақтары бар?

Қолдарының бес саусағына өз пікірлерін білдіреді.


«Тосып ал» әдісі





Жеке жұмыс

Топ мүшелері өз пікірлерін білдіреді




Кері байланыс жасайды















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.06.2018
1113
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі