|
Коучингтің тақырыбы |
Жиынтық бағалаудың модерациялық жолдары |
||
|
Коуч |
Бейсеуова Нурила Жамбыл облысы Талас ауданы Д. А. Қонаев атындағы Ойық ауылы орта мектебі |
||
|
Коучингтің мақсаты |
Тоқсандық жиынтық бағалауды модерациялауға түсінік бере отырып, тәжірибелеріне енгізуге бағыт-бағдар беру. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
|
||
|
Дереккөздер |
Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық |
||
|
Түйінді идеялар |
Модерация әдісін қолдану арқылы табысты оқытуға қол жеткізеді. |
||
|
Жүру барысы |
|||
|
Кезеңдері |
Тапсырмалар |
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Күтілетін нәтиже |
|
Ұйымдастыру Кіріспе |
1.Коучинг тақырыбы мен мақсатымен және күтілетін нәтижемен таныстыру 2. Психологиялық тренинг 3. Топқа бөлу |
Слайд арқылы көрсету
« Бумба-Юмба»
«Мозайка» әдісі арқылы бөлу |
Мақсаты мен маңызын, қажеттілігін түсінеді. Әріптестер танысады, амандасады. Топтарға бөлінеді |
|
Негізгі бөлім |
I. 1. Модерация ұғымын қалай түсінесіз? 2. Модерацияны өткізудің қажеттілігі неде? 3.Модерациялауды өз тәжірибеңізде қолдандыңыз ба? II. Модерацияны тиімді өткізудің жолдары І топ. ТЖБ-ды модерациялау не үшін жүргізіледі? ІІ топ. Тоқсандық жиынтық бағалау қорытындысын модерациялауды қалай жүзеге асырамыз? ІІІ топ. Модерациялау кезінде мұғалімдердің жүргізетін іс-әрекеті қандай? Топпен жұмыс (Постер қорғау) III. А, В, С деңгейіндегі жұмыстарды модерациялау және шешімін шығару |
«Миға шабуыл» әдісі Слайд арқылы жалпы мәлімет беру, түсіндіру «Ойлан, жұптас, бөліс» Постер жасау
|
Модерация ұғымы туралы өз білгендерін айтады. Модерация ұғымы туралы түсінік алады. Топ мүшелері берілген тапсырма бойынша постер жасап қорғайды. Әр топ өздеріне берілген білім алушының жұмысына модерация жасайды, шеші- мін шығарады. |
|
Қорытынды
Рефлекция «Бәрі менің қолымда» |
1. «Модерация» әдісін қалай түсіндіңіздер? 2. Модерациялаудың қандай жақсы жақтары бар? Қолдарының бес саусағына өз пікірлерін білдіреді. |
«Тосып ал» әдісі Жеке жұмыс |
Топ мүшелері өз пікірлерін білдіреді Кері байланыс жасайды |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жиынтық бағалаудың модерациялық жолдары коучинг жоспары
Жиынтық бағалаудың модерациялық жолдары коучинг жоспары
|
Коучингтің тақырыбы |
Жиынтық бағалаудың модерациялық жолдары |
||
|
Коуч |
Бейсеуова Нурила Жамбыл облысы Талас ауданы Д. А. Қонаев атындағы Ойық ауылы орта мектебі |
||
|
Коучингтің мақсаты |
Тоқсандық жиынтық бағалауды модерациялауға түсінік бере отырып, тәжірибелеріне енгізуге бағыт-бағдар беру. |
||
|
Күтілетін нәтиже |
|
||
|
Дереккөздер |
Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық |
||
|
Түйінді идеялар |
Модерация әдісін қолдану арқылы табысты оқытуға қол жеткізеді. |
||
|
Жүру барысы |
|||
|
Кезеңдері |
Тапсырмалар |
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Күтілетін нәтиже |
|
Ұйымдастыру Кіріспе |
1.Коучинг тақырыбы мен мақсатымен және күтілетін нәтижемен таныстыру 2. Психологиялық тренинг 3. Топқа бөлу |
Слайд арқылы көрсету
« Бумба-Юмба»
«Мозайка» әдісі арқылы бөлу |
Мақсаты мен маңызын, қажеттілігін түсінеді. Әріптестер танысады, амандасады. Топтарға бөлінеді |
|
Негізгі бөлім |
I. 1. Модерация ұғымын қалай түсінесіз? 2. Модерацияны өткізудің қажеттілігі неде? 3.Модерациялауды өз тәжірибеңізде қолдандыңыз ба? II. Модерацияны тиімді өткізудің жолдары І топ. ТЖБ-ды модерациялау не үшін жүргізіледі? ІІ топ. Тоқсандық жиынтық бағалау қорытындысын модерациялауды қалай жүзеге асырамыз? ІІІ топ. Модерациялау кезінде мұғалімдердің жүргізетін іс-әрекеті қандай? Топпен жұмыс (Постер қорғау) III. А, В, С деңгейіндегі жұмыстарды модерациялау және шешімін шығару |
«Миға шабуыл» әдісі Слайд арқылы жалпы мәлімет беру, түсіндіру «Ойлан, жұптас, бөліс» Постер жасау
|
Модерация ұғымы туралы өз білгендерін айтады. Модерация ұғымы туралы түсінік алады. Топ мүшелері берілген тапсырма бойынша постер жасап қорғайды. Әр топ өздеріне берілген білім алушының жұмысына модерация жасайды, шеші- мін шығарады. |
|
Қорытынды
Рефлекция «Бәрі менің қолымда» |
1. «Модерация» әдісін қалай түсіндіңіздер? 2. Модерациялаудың қандай жақсы жақтары бар? Қолдарының бес саусағына өз пікірлерін білдіреді. |
«Тосып ал» әдісі Жеке жұмыс |
Топ мүшелері өз пікірлерін білдіреді Кері байланыс жасайды |
шағым қалдыра аласыз















