Материалдар / Жиынтық бағалауының сараптама үлгісі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жиынтық бағалауының сараптама үлгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сараптама жаңартылған оқу бағдарлама бойынша жұмыс істейтін мұғалімдерге қажет. Әсіресе 5,7 сыныпта жұмыс істейтінмұғалімдерге.Тоқсан сайын өткізетін жиынтық бағалаудан кейін балалардың жұмыстарына осы үлгі ретінде сараптама жасауға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
2941
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ:Екі таңбалы сандар.Мектеп:
Күні:Мұғалімнің аты- жөні:
Сынып:1 сыныпҚатысқандарҚатыспағандар : 0
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:1.1.1.3 **20 көлеміндегі сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу

Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады


11 – ден 20 – ға дейінгі сандарды тура санайды, сандардың натурал сандар тізбесіндегі орнын анықтайды және оның реттік нөмерін айтады.11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және жасалу жолын біледі.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады


20 көлеміндегі сандарды кері санай алады.


Кейбір оқушылар орындай алады


11 – ден 20 – ға дейінгі сандарды оқиды, жазады және олардың құрылу жолын біледі және 20 көлеміндегі сандардың разрядтық құрамын анықтай алады.
Бағалау критериилері20 –ға дейінгі сандарды тура және кері санай алады;11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазу және жасалу жолын біледі.
Тілдік мақсатОқушылар:11-ден 20-ға дейін тура санай алады, 20-ға дейінгі реттік сан есімдерді атай алады, санның сан қатарындағы орны қандай , оның алдында және одан кейін қандай сандар келеді деген сұраққа жауап бере алады.Пәндік лексика және терминология:Бірліктер , ондықтар, он бір , жиырма.Сабақта диалог жазу үшін пайдаланылатын тіл:Талдау:Санның сан қатарындағы орны қандай?Оның алдында және одан кейін қандай сандар келетінін айта аласың ба?Бұл сандарды бұрын қайдан кездестіргеніңді айта аласың ба?Жазу:11-20 сандарды жаз, сандардың «көршілерін» жаз.
Құндылықтарды дарыту:Оқушылар арасында достық, сыйластық , қарым-қатынасты сақтай білуге тәрбиелеу
Пәнаралық байланыс:Жаратылыстану,музыка, сауат ашу
АКТ ны қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақта, аудио жазбалар
Алдыңғы оқу:10- ға дейінгі сандар, алдыңғы , одан кейінгі сан, санау кезіндегі сандардың реті.
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебіЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы 0-3 минут.

























4-10 минут































Ортасы11-15 минут





























16-20 минут























21-27 минут

















































28-32 мину









33-35 минут



Соңы35-45
Ширату:Балалар бүгін барлығымыз «Сандар балына» барамыз. Сыныптағы оқушыларды екі топқа бөлемін. Бірінші топтағы оқушыларға 1 цифры жазылған кеспеқағаздарды таратамын. Ал екінші топқа түскен оқушыларға 0 – ден 9-ға дейінгі сандарды таратамын Музыканы қосып сандарды жұппен емес, жеке билеуді ұсынамын. Балға қатысқан оқушылар өздерін таныстырулары тиіс.
  • Бұл қандай сан және неліктен олай аталады?
  • Бір таңбалы. Себебі тек бір цифрдан тұрады.
  • Көкейкестілік.Ал енді балалар жұппен билеңдер. 1 цифры бар балалар өздеріне жұпты екінші топтан алуы тиіс. Тақтаға екі қағаздан жасалған тәжді іліп қоямын. Олардың біреуінде «ондықтар», екіншісінде «бірліктер» деп жазылған.Тақтадағы жұпта тұрған оқушылар сол тәждердің астына барып тұруы тиіс. Олар тұрған соң басқа оқушылардың назарын құрастырылған екі таңбалы санға аудартамын-Екі таңбалы сандар ондықтар мен бірліктерден тұрады.Ондықтар деген тәждің астындағы сан осы санның ондығын, ал бірліктер деген тәждің астындағы сан осы санның бірлігі екенін түсіндіремін.Мақсат қою. /проблемалық жағдаят/.-Балалар, сендер екі таңбалы сандарды қай жерлерден кездестіргенсіңдер?Оқушылар екі таңбалы сандарды қай жерден көргендерін айтып береді.Екі таңбалы сандар кездесетін жерлердің суреттерін салғызамын.Екі таңбалы сандарды үйдің немесе пәтердің нөмірі, атобустың нөмірі, электрондық сағаттың цифры, ойыншының кеудешесіндегі нөмірінен кездестіруге болады.Жаңаны ашу.1.Тақтаға жиырма оқушыны шығарамын. Оларды бойларының ұзындықтарына қарай ретімен тұрғызамын. Оқушыларға орналасуы бойынша ретімен санатамын.2. 20 – ға дейінгі сандарды кері санатамын.3. 11-ден 20-ға дейінгі кез – келген санды айтамын, ал оқушылар сол сандардың көршілерін атайды.4.әрбір оқушы алжында жатқан ламинатталған А4 қағазға мен атаған 11 – 20 аралығындағы сандарды жазады.Жаңаны қолдану.Оқулықтағы «Шығарып көр» тапсырмасын орындатамын.-Пазлда қандай сандар жасырылған?Бұл сандарды бір сөзбен қалай атауға болады?Неге?1 онд. 6 бірл. -----16.1 онд. 7 бірл.------17.0 онд. 6 бірл.------6.2 онд. 0 бірл. ------20.«Орындап көр»Жұмысты жұппен орындатамын. Текшелерден құрылған конструкцияны қарап бір бағанда неше текше бер екенін санатамын.-Неше жалғыздан тұрған текше бар?-Әрбір конструкцияда неше текше бар?-Бұл неше ондық, неше бірлік болады?Оқып үйренгенді меңгергенін тексеру.Дәптермен жұмыс.Қанша балапан? Суреттегі заттардың саны қанша екекнін санау керек және сәйкес келетін санмен сызық арқылы қосу керек.Бұл не?Оқушылар суретте кескінделген 1-ден 20-ға дейінгі сандарды өсу ретімен сан жазылған нүктелермен сызық арқылы қосады. Одан кейін шыққан суретті боятамын.Екі таңбалы сандар жаз.Оқушылар пирамидадағы сақиналардың санын санай отырып, оларға сәйкес келетін екі таңбалы сандарды жазады.Бірліктерді боя.Көрсетілген санның жазылуындағы бірліктің санына сәйкес келетіндей нүктелерді бояйды. Осыдан кейін кері тапсырманы орындайды .Суреттегі боялған нүктелерге сәйкес сандарды жазады.Рефлексия.-Қандай сандарды екі таңбалы сандар деп атаймыз?-Бұл санда 1 ондық және 6 бірлік бар. Бұл қай сан?-Бұл санның « көршілері» 13 пен 15. Бұл санды ата.




    0 – ден 9 – ға дейінгі сандар қатары, музыка.

























    0-ден 9-ға дейінгі сандар қатары, ондықтар мен бірліктер тәжі.







































    Суреттер.





























    Ламинатталған А4 қағазы.























    Екі таңбалы сандар жазылған қиықшалар, оқулық.



















































    Жұмыс дәптері.
    Қосымша мәліметтер:
    Саралау оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?11 – 20 аралығындағы сандарды тура және кері ретпен сана.Аталған сандардың көршілерін тап.Қабілетті оқушыға тапсыманы қалай түрлендіресіз?11 ден 20 –ға дейінгі сандарды разрядтарға жікте.Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Қандай сандарды екі таңбалы сандар деп атаймыз?

    Пәнаралық байланыс:Сауат ашу, жаратылыстану, бейнелеу, музыка. Денсаулық және қауіпсіздік:

    АКТ мен байланыс:

    Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері):

    РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сабақ қалай өтті,Қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!