Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жж дыбысы мен әріпі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні |
Сауат ашу |
|
Педагогтің аты-жөні |
||
Күні:31.01.2023 |
|
|
Сынып: 0 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Жұмбақ айта білеміз. Ж дыбысы мен əрпі |
|
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетің мақсаттары |
0.1.2.2 Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару. 0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу. |
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық тəрбиеленушілер: Сұрақтарға толық жауап береді. Ж дыбысы – дауыссыз дыбыс, ж дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі ж дыбысының орнын ажыратады. Қолды үзбей сызуға жаттықтырады. Көпшілік тəрбиеленушілер: Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратып, дыбыстық талдау жасай алады. Сөздегі дыбыс санын, ондағы ж дыбысының орнын ажыратады. Кейбір тəрбиеленушілер: - Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты табады. Ж дыбысын қатыстырып, сөз құрастырады |
Ұйымдастырылған іс - әрекетің барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқу іс-əрекетіне балалардың назарын тарту үшін педагог жағымды атмосфера туғызады. Тəрбиеленушілер өлеңді қимылмен, жақсы көңіл күймен 2-3 рет қайталайды. Өсті ақыл, ойларың, Өсті, міне, бойларың. Иіліп сəлем береміз, Əдепті боп өсеміз. Жақсы сөздер айтамыз, Үлкендерді сыйлаймыз. |
Шаттық шеңберін жасайды |
«Ауызша мадақтау» әдісі |
Интербелсенді тақта |
Сабақтың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 мин |
(Ұ) Педагог тақтаға суреттер іледі. Жұмбақ 1. Күндіз бәрі
қашады, - Осы барлық сөздер қандай дыбыстан
басталады? «Əліппе пойызы» деген бейнетаспадан Ж дыбысы жайлы бөлігін көрсетеді. – Фильм əріптер мен дыбыстар туралы. – Дұрыс. Біз енді ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінде Ж дыбысымен танысамыз. Жұмбақ
жасыру: Магниттік тақтада гүлдердің
суреттері. (Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс 1-тапсырма Тыңда. Педагог балаларға қысқаша жұмбақ туралы мəтінді оқып, оның қызықты болатыны туралы айтып береді. Жұмбақ Жұмбақ шешу өте қиында, қызықты. Балаларға жұмбақ шешу үшін, ойлану керектігін, жұмбақтың əр сөзінен ұқсастық жауапты табу керегін түсіндіреді. 2-тапсырма. Суреттерге назар сала отырып, педагогтің оқыған жұмбақтарын балалар шешеді. Жұмбақтардың шешулері: жұлдыз, көжек, жапырақ. Жұмбақтың шешуі болған сөздерді дауыстап айтқызып, осы сөздерде кездесетін Ж дыбысын бірнеше рет қайталатады. Ж – ұяң дауыссыз дыбыс. «Ж» созылып, əндетіліп айтылмайды, ауыз қуысында кедергіге ұшырайды. Көк түсті дөңгелекпен белгіленеді. Сергіту сәті «Қыс» әніне билеп сергиді 3-тапсырма. Суреттен Ж дыбысы бар сөздері іздеп табады. (Кемпірқосақ, жапырақ). – Кемпірқосақтың түсі нешеу? (Балалар кемпірқосақтың түсінің санын айтады). Түстерін атай отырып, Ж дыбысы естілетін түсті табады (жасыл). Ж дыбысы кездесетін сөздерге мысалдар келтірту. Балалар əр баланың айтқан сөзін буынға бөледі, дыбыстық талдау жасайды. Мысалы: жаң-ғақ. Ж дыбысы – ұяң дауыссыз дыбыс. Көк белгімен белгіленеді. \4-тапсырма Сурет бойынша əңгіме құрастырады. Педагог əңгімелеп беріп, сұрақ қояды. Жапырақтары жайылған шөптер мен гүлдер өсіп тұрады. Көбелек ұшып келеді. Шөптердің арасынан жылан жылжып барады. Балалар суреттегі көбелекті бояуға кіріседі. Жазу жолдарына Ж əрпінің баспа түрін жазады. Алдымен ауада жазып көрсетеді. |
Тапсырмаларды оырндайды Жұмбақтың шешуін шеше алады Тапсырмаларды оырндайды Тапсырмаларды оырндайды Билеп сергиді Тапсырмаларды оырндайды Тапсырмаларды оырндайды |
Смайликтер бағалау Ж әріпін айтады Мәтінді тығңдайды Сұраққа жауап береді Жұмбақты шешеді Дыбыстық талдау жасайды Суретті бояйды Берілген суреттен табады |
Суреттер Тақта суреттер Бейнетаспа Оқулықпен жұмыс Қимыл қозғалыс |
Қорытынды бөлім 5 минут |
Педагог қорытынды жасайды. Балаларды мадақтап, қай тапсырманы орындау қызықты болғанын сұрайды. Қай тапсырманы орындау қызықты болды? (Ұ,Ө) Рефлексия. Балалар өз білім деңгейлерін смайликтер арқылы бағалайды. |
Рефлексия жасайды |
|
|
Бекітемін ____________ Келісемін ____________
Мектеп директоры ДОІЖ орынбасары
З.Т.Туреходжаева А.Т.Валибаева
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеті:
Сауат ашу негіздері
Тақырыбы: Жж ды