(Ұ) Педагог тақтаға суреттер
іледі.
Жұмбақ
1. Күндіз бәрі
қашады, Түнде аспанды басады.
(Жұлдыз) 2. Төбеден
төнеді, Тамшысын төгеді.
(Жаңбыр) 3. Ағайынды
бәрі. Шықса
жасыл, Түссе сары.
(Жапырақ) 4. Күндіз тіпті
ұшпайды, Түнде тышқан
ұстайды, Көзі шамға ұқсайды.
(Жапалақ)
- Осы барлық сөздер қандай дыбыстан
басталады? - Ж -
дыбысынан. - Дұрыс. Олай болса бүгінгі танысатын жаңа
дыбыс - Ж дыбысы мен әрпі. Мынау Ж дыбысының баспа және жазба
түрлері. - Ж - дыбысы қандай
дыбыс? Қандай текшемен
белгілейміз?
«Əліппе пойызы» деген бейнетаспадан Ж дыбысы жайлы бөлігін
көрсетеді.
– Фильм əріптер мен дыбыстар туралы.
– Дұрыс. Біз енді ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінде Ж
дыбысымен танысамыз.
Жұмбақ
жасыру: Гүлдерге
қонады, Шырынын
сорады. Түр –
түсі сары ала Бұл не?
(Ара) Дұрыс, ара. Ара қандай дыбыс шығарады?- ж - ж
- ж - ж - ж - ж
Ара, ара,
аралар, Орманның бәрін
аралар. Гүлдерден сорып бал
алар.
Магниттік тақтада гүлдердің
суреттері. Ара қай гүлге қонады, сол гүлде араның
тапсырмасы болады. Араның
тапсырмалары:
(Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен
жұмыс
1-тапсырма
Тыңда.
Педагог балаларға қысқаша жұмбақ туралы мəтінді оқып, оның
қызықты болатыны туралы айтып береді.
Жұмбақ
Жұмбақ шешу өте қиында, қызықты. Балаларға жұмбақ шешу
үшін, ойлану керектігін, жұмбақтың əр сөзінен ұқсастық жауапты табу
керегін түсіндіреді.
2-тапсырма. Суреттерге назар сала отырып,
педагогтің оқыған жұмбақтарын балалар шешеді. Жұмбақтардың
шешулері: жұлдыз, көжек, жапырақ.
Жұмбақтың шешуі болған сөздерді дауыстап айтқызып, осы
сөздерде кездесетін Ж дыбысын бірнеше рет
қайталатады.
Ж – ұяң дауыссыз дыбыс. «Ж» созылып, əндетіліп айтылмайды,
ауыз қуысында кедергіге ұшырайды. Көк түсті дөңгелекпен
белгіленеді.
Сергіту сәті
«Қыс» әніне билеп сергиді
3-тапсырма. Суреттен Ж дыбысы бар сөздері
іздеп табады. (Кемпірқосақ, жапырақ).
– Кемпірқосақтың түсі нешеу? (Балалар кемпірқосақтың түсінің
санын айтады).
Түстерін атай отырып, Ж дыбысы естілетін түсті табады
(жасыл).
Ж дыбысы кездесетін сөздерге мысалдар келтірту. Балалар əр
баланың айтқан сөзін буынға бөледі, дыбыстық талдау жасайды.
Мысалы: жаң-ғақ. Ж дыбысы – ұяң дауыссыз дыбыс. Көк белгімен
белгіленеді.
\4-тапсырма
Сурет бойынша əңгіме құрастырады.
Педагог əңгімелеп беріп, сұрақ
қояды.
Жапырақтары жайылған шөптер мен гүлдер өсіп тұрады. Көбелек
ұшып келеді. Шөптердің арасынан жылан жылжып
барады.
Балалар суреттегі көбелекті бояуға
кіріседі.
Жазу жолдарына Ж əрпінің
баспа түрін жазады. Алдымен ауада жазып
көрсетеді.
|