Пән: сауат
ашу
Сынып: 1
Сабақтың
тақырыбы: « Ж дыбысы мен
әрпі»
Оқу
мақсаты: 1.2
Мәтіннің тақырыбы
мен негізгі ойын
анықтау
1.3 Тыңдалған материалды
мазмұндау
1.1.1.1 тыңдау барысында
тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған
мәтіннің мазмұнын түсіну
1.Ұйымдастыру
кезеңі. Шеңберге
тұру. Балалар біз «Табиғатқа саяхат»
деген бөлімді өтіп жатырмыз.Қазір саяхатқа шығу үшін өзімізгі
ыңғайлы әрі ғажап көрінетіндей не кисем екен? Қанеки қолымызды
созып, шкафтың есігін ашып, ішінде жатқан киімдерді қарап
шығайық.Киіп алдық.Айнаға қарайық. Өте әдемі.Енді бас киімді таңдап
алайық.Жоғары сөрелерді қарайық.Таба алмай жатырмыз. Шакфтың үстін
қарап шығайық.Мүмкін шкафтың артына түсіп кеткен шығар.Қанеки
бәріміз шкафты сәл қозғалтайық. Ура, қалпақ табылды, Енді саяхатқа
шығуға болады. Ол үшін балалар топқа бөліну керекпіз. Әйтпесе бір
көлікке бәріміз сыймаймыз.
Аяз қысып, өрнек
сызып,
Терезені
торлайды.
Қарға
омбығып,
Бет
домбығып,
Сырғанап жастар
ойнайды.
Бөбектерім
айтыңдаршы
Бұл қай кезде болады? Жақсы, қыста табиғатта
не болады? Қар ,боран ,аяз ,қырау . Топ басшысын сайлап алайық.
Жақсы енді қайда баратынымызды білу үшін бейнеүзікке назар
аударайық.
Орманға барамыз. Орманға бару
үшін дайындығымызды көріп алайық. Ол үшін қаншалықты дауысты
дауыссыз дыбыстарды ажырата алады екенбіз , алдарында сигналды
карточкалар жатыр. Мен дыбыстарды көрсетіп тұрамын, кім қате
айтады, ойыннан шығады. Өте жақсы. Әр топтан қанша оқушы қалды,
санап, бағалаймыз.
Жақсы енді орманға тақап қалдық, алдымыздан тиін
шығып тұр. Тиіннің жаңғақтары шашылып қапты, көмектесейік пе,
алдарында конверт жатыр, сонда сөздер берілген. Қазір сол сөздерді
буынға бөліп оқимыз. 1 топ бастап оқиды. Бағдаршам арқылы
бағалаймыз.
Міне орманға да келіп
жеттік.Қандай таза ауа! Кане бәріміз демалайықшы. Қардың астындағы
қоянды қараңдаршы. Тамағын тауып жей алмай жүр. Қоян нені жақсы
көреді? Қоянға көмектесу үшін топпен жұмыс жасаймыз. Конвертті
ашыңдар. Мәтіндермен танысқан болатынбыз. Сол мәтіндерді еске
түсіріп, мазмұндаймыз.
Смайликтер арқылы бағалаймыз.
Біраз шаршадық па, орман іші
суықтау екен, көз алдымызға жазды елестетіп жылынып алайық
па?
Сергіту сәті.
Ары
қарай орманның ішіне барайықшы, құстарды қараңдаршы қандай
сезімдесіңдер? Балалар құстарға қалай қамқорлық жасауға болады? Ол
біздің қолымыздан келмей ме?
Қанеки жемсалғыш жасап, жем
берейікші.
Енді балалар орман ішінде аққала жасап біраз
ойнайық. Аққала жасау үшін мынадай тапсырма-
Екі
екіден жұп боламыз. Жұдырық ойыны. Қалыптастырушы
бағалау.