Білім беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Сауат ашу»
Тақырыбы: «Жж дыбысымен таныстыру»
Мақсаты: Жж дыбысының айтылу артикуляциясымен таныстыру. Басқа дыбыстан айырмашылығын айыра білуге, сөзге дыбыстық талдау жасауға, сөзді буынға, буыннан сөз құрауға үйрету, суреттер арқылы заттың атауын білу, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушы |
Балалар жылулық шеңберінде тұрады. Ашық менің жүрегім, Ылғи күліп жүремін. Бірге ойнап бір жүрер, Достарым көп білемін. - Балалар, біз сауат ашу оқу қызметінде қандай дыбыспен танысқан едік? Ғғ дыбысына «Сөз ойла, тез ойла» |
Бір-бірінің қолымен ұстап, қимылмен көрсетіп айтады. Ғғ дыбысы Ға-рыш, ға-лым, ға-ла-мат, а-ға, та-ға, ға-лам-шар, т.б. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Бір күні құмырсқа мен қоңыз кездесіп қалады. - Сәлем қоңыз. - Ж, ж, ж сәлем құмырсқа. - Қайда барасың асығып? - Ж, ж, ж – жидек теруге дейді – қоңыз. - Балалар, қоңыз қандай дыбыстарды шығарды? Бүгінгі өтетін Ж дыбысымыз дауыссыз. Жүнісбеков кестесінен оқу. Осы қоңыздар сияқты «Ж – ж – ж - ж» деп ұшамыз. Тіл жаттығуы Жа-жа – жаз, жалау, Жо-жо – жол, жоқ. Жу-жу – жуас, жусан, Жы-жы – жылқы, жылан. Жи-жи – жидек, жиын, Же-же – жер, жеміс, Жұ-жұ – жұлдыз, жұмыртқа. Сергіту жаттығуы Жел сияқты гу-гу Жаңбыр жауды тырс-тырс Жаңбыр басылды Күн ашылды Шаң да басылды. Кел, балалар ойнайық, Ойнайық та ойлайық. Қандай жұмбақ болса да, Шешпей оны қоймайық. 1. Үй үстінде ұсақ тас Алайын десем, ұстатпас. 2. Айдалада ақ отау Аузы мұрны жоқ отау. 3. Төбеден төнеді Тамшысын төгеді.
Дидактикалық ойын: «Адасқан буындар» *лын *рыс *сыл * *лау *рақ *ман Дидактикалық ойын: «Не артық?» Бірнеше суреттер арасынан ж – дыбысына қатысты суретті тауып, атын атап буынға бөліп айтады. Жаңылтпаш айтып қорытындылау. Жағажай, жағажай, Жағажайда, қамажай Жағажайды жағалай Жүгіреді қамажай. |
Балалар мұқият тыңдайды. Ж, ж, ж Жа, жы, жи, жо, жу, жә, жі, же, жұ, жү. Қанатын жайып, ж-ж деп айтады. Қимыл қозғалыспен көрсетіп орындайды. Тыныстайды, дем алады. Балалар келіседі. (жұлдыз) (жұмыртқа) (жаңбыр) Жа-лын, жа-ман, жа-са, жа-ға, жа-лау, жа-рық, жа-рыс, жа-сыл. Жол-ба-рыс, жұл-дыз, жа-лау, жү-зім Балалар қайталайды. |
|
Рефлексивті түзетушілік |
- Балалар бүгін қандай дыбыспен таныстық? - Сендер өте жақсы жұмыс жасадыңдар. Барлығыңды құттықтап, бәріңнің жұлдыздарың жарық, биік болсын деп жұлдызша сыйлаймын. |
Жж дауыссыз дыбысы Балалар әсерімен бөліседі. Қуанады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Жж дыбысының дыбысталуын, дауыссыз дыбыс екендігін.
Игереді: Буынды дұрыс құрап, сөз ойлауды.
Меңгереді: Сурет арқылы заттың атауын дұрыс атауды, жаңылтпаш айтуды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Жж дыбысымен таныстыру»
«Жж дыбысымен таныстыру»
Білім беру саласы: «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Сауат ашу»
Тақырыбы: «Жж дыбысымен таныстыру»
Мақсаты: Жж дыбысының айтылу артикуляциясымен таныстыру. Басқа дыбыстан айырмашылығын айыра білуге, сөзге дыбыстық талдау жасауға, сөзді буынға, буыннан сөз құрауға үйрету, суреттер арқылы заттың атауын білу, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушы |
Балалар жылулық шеңберінде тұрады. Ашық менің жүрегім, Ылғи күліп жүремін. Бірге ойнап бір жүрер, Достарым көп білемін. - Балалар, біз сауат ашу оқу қызметінде қандай дыбыспен танысқан едік? Ғғ дыбысына «Сөз ойла, тез ойла» |
Бір-бірінің қолымен ұстап, қимылмен көрсетіп айтады. Ғғ дыбысы Ға-рыш, ға-лым, ға-ла-мат, а-ға, та-ға, ға-лам-шар, т.б. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Бір күні құмырсқа мен қоңыз кездесіп қалады. - Сәлем қоңыз. - Ж, ж, ж сәлем құмырсқа. - Қайда барасың асығып? - Ж, ж, ж – жидек теруге дейді – қоңыз. - Балалар, қоңыз қандай дыбыстарды шығарды? Бүгінгі өтетін Ж дыбысымыз дауыссыз. Жүнісбеков кестесінен оқу. Осы қоңыздар сияқты «Ж – ж – ж - ж» деп ұшамыз. Тіл жаттығуы Жа-жа – жаз, жалау, Жо-жо – жол, жоқ. Жу-жу – жуас, жусан, Жы-жы – жылқы, жылан. Жи-жи – жидек, жиын, Же-же – жер, жеміс, Жұ-жұ – жұлдыз, жұмыртқа. Сергіту жаттығуы Жел сияқты гу-гу Жаңбыр жауды тырс-тырс Жаңбыр басылды Күн ашылды Шаң да басылды. Кел, балалар ойнайық, Ойнайық та ойлайық. Қандай жұмбақ болса да, Шешпей оны қоймайық. 1. Үй үстінде ұсақ тас Алайын десем, ұстатпас. 2. Айдалада ақ отау Аузы мұрны жоқ отау. 3. Төбеден төнеді Тамшысын төгеді.
Дидактикалық ойын: «Адасқан буындар» *лын *рыс *сыл * *лау *рақ *ман Дидактикалық ойын: «Не артық?» Бірнеше суреттер арасынан ж – дыбысына қатысты суретті тауып, атын атап буынға бөліп айтады. Жаңылтпаш айтып қорытындылау. Жағажай, жағажай, Жағажайда, қамажай Жағажайды жағалай Жүгіреді қамажай. |
Балалар мұқият тыңдайды. Ж, ж, ж Жа, жы, жи, жо, жу, жә, жі, же, жұ, жү. Қанатын жайып, ж-ж деп айтады. Қимыл қозғалыспен көрсетіп орындайды. Тыныстайды, дем алады. Балалар келіседі. (жұлдыз) (жұмыртқа) (жаңбыр) Жа-лын, жа-ман, жа-са, жа-ға, жа-лау, жа-рық, жа-рыс, жа-сыл. Жол-ба-рыс, жұл-дыз, жа-лау, жү-зім Балалар қайталайды. |
|
Рефлексивті түзетушілік |
- Балалар бүгін қандай дыбыспен таныстық? - Сендер өте жақсы жұмыс жасадыңдар. Барлығыңды құттықтап, бәріңнің жұлдыздарың жарық, биік болсын деп жұлдызша сыйлаймын. |
Жж дауыссыз дыбысы Балалар әсерімен бөліседі. Қуанады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Жж дыбысының дыбысталуын, дауыссыз дыбыс екендігін.
Игереді: Буынды дұрыс құрап, сөз ойлауды.
Меңгереді: Сурет арқылы заттың атауын дұрыс атауды, жаңылтпаш айтуды.
шағым қалдыра аласыз














