Сабақтың
басы
Қызығушылықты ояту /7мин/
|
— Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру(Амандасу, тізім бойынша
тексеру);
— Тақтаға назар аударайық,
сабақтың тақырыбы: «Қозғалысты реттеу нысандары». Бүгінгі біздің
сабағымыз ойын түрінде өтеді.
|
Сәлемдеседі.
Бағдаршам
түстері арқылы топқа бөлінеді.
Өз ойларын
айтады.
Сабақтың
жоспарымен танысады.
|
Жарайсың!
Ойыңды керемет
жеткіздің!
|
Сурет арқылы топқа
бөлу
|
Жаңа
сабақ
/35мин/
|
Қозғалысты реттеу
нысандары
Бағдаршам мен реттеушінің
белгілері. 3-секциялы бағдаршамның белгілері. Қосымша секциялары
бар бағдаршамның белгілері.
Бір секциялы бағдаршамдар.
Жүргіншілер бағдаршамдары.
Реттеуші. Реттеушінің дене
қалпын ұстауы және жесттері, олардың
мәндері.
Реттелетін көшелерді, жолдарды
кесіп жүріп өту ережелері.

-Бірінші бөлім: «Ұшқыр
ой»
Ұшқыр ой
сұрақтары:
-
Жол қозғалысын реттеу үшін
қандай бағдаршам түрлері қолданылады?
-
Бағдаршам сигналдарының қандай
түрлері бар?
-
Бағдаршам жасыл сигнал нені
білдіреді?
-
Бағдаршам жасыл жыпылықтаған
сигналы нені білдіреді?
-
Бағдаршам сары сигналы нені
білдіреді?
-
Бағдаршам сары жыпылықтаған
сигналы нені білдіреді?
-
Бағдаршам қызыл және
жыпылықтаған сигналы нені білдіреді?
-
Бағдаршам қызыл және сары
сигналының қосыла жануы нені білдіреді?
-
Қосымша секциясы бар бағдаршам
жұмысы?
-
Сөніп тұрған қосымша секцияның
сигналы нені білдіреді?
-
Трамвай мен маршруттық көлік
құралдарын реттеу үшін кандай бағдаршам түрі
қолданылады?
-
Бағдаршамның сигналдары қалай
орналасқан?
-
Жаяу жүргіншілер мен
велосипедшілер қозғалысын реттеуге қандай бағдаршам түрі
қолданылады?
-
Реверстік қозғалысқа кандай
бағдаршам түрі қолданылады?
-
Теміржол өтпесіне қандай
бағдаршам түрі қолданылады.
Дұрыс жауап берген топқа өз
ұпайларын береді. Әр сұраққа бір
ұпайдан.
|
РЕТТЕУШІ – бұл кім?
(жауаптар)
- Бұл адам, жол қозғалысын
реттейді.
- Ал кім біледі, «Реттеуші»бұл
қандай сөзді білдіреді?
- «Regulate»(рэгьюлэйт) –
ағылшынша «реттеуге»
«Regel»- немісше
«ереже»
«Регулировщик»
орысша.
- Қалай ойлайсыздар, неге осы
сөз,дыбысталуы әр түрлі тілде, бір түбірден
тұрады?
- Барлығының мағыналары бір:
«реттеу ережесі» жол қозғалысы.
-Слайдтар және жол қозғалысы
ережелері кітабы бойынша (11 бетте)
түсіндіріледі.
Екінші бөлім: «Біліміңді
мықта»
-бұл бөлімде жаңа өткен
сабақты тест арқылы пысықтаймыз. Тест карточка түрінде
таратылады.
Үшінші бөлім: «Тапқыр
болсан талас жоқ»
- Бұл бөлімде ролдік ойын
ойналады. Ортақ он ұпайдан беріделеді,қатесіне байланысты ұпайлары
алынып отырады.
Төртінші бөлім: «Тездет
бірақ қателеспе»
— бұл бөлімде оқушылар бағдаршам
және реттеушінің сигналдары туралы түсінгендерін таратылған
парақшаларға жазып оны айтып береді. Осы арқылы оқушылардың сабақты
қалай түсінгенін қорытындылаймыз.
Үш топтың ұпайларын есептеп,
оларға ұпай сандары арқылы орын
беру.
|


|
Слайд, тақта,
маркерлер, плакат, түрлі түсті стикерлер

Слайд, тақта,
маркерлер, плакат, түрлі түсті стикерлер

|
Сабақтың
соңы
/3мин/
Рефлексия
|
Үш топтың ұпайларын
есептеп, оларға ұпай сандары арқылы орын беру,
мадақтау.
Сабақтан алған
әсерлерін «Бағдаршам» кері байланысы арқылы
анықтау.
|
Сабақ
ұнаса бағдаршамның жасыл түсін басады, әлі де сұрақтары болса сары
түсін басады, ал сабақты түсінбеген болса қызыл түсті
басады.
|

|
Слайд
«Бағдаршам»
|