Сабақтың
басы
Қызығушылықты ояту
|
— Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру (Амандасу, тізім бойынша
тексеру);
— Тақтаға назар аударайық,
сабақтың тақырыбы: «Сынған кездегі
алғашқы медициналық көмек көрсету».
|
Сәлемдеседі.
Бағдаршам
түстері арқылы топқа бөлінеді.
Өз ойларын
айтады.
Сабақтың
жоспарымен танысады.
|
Жарайсың!
Ойыңды керемет
жеткіздің!
|
Бағдаршам
суреті

|
Жаңа
сабақ
|
Сүйек сынған, шыққан, буын
аралығы созылған және басқа жарақаттар алған кезде зардап шегуші,
дененің зақымданған жерінің қалпын ауыстыру кезінде тез күшейетін
қатты ауыруды сезеді. Кейде аяқ-қолдың дұрыс өз орнында және
(сынған кезде) өзгеше қалыпта майысып жатқаны көзге бірден
түседі.
Сүйектің сынуының ашық (қан
кетуді тоқтатқаннан және стерилденген таңғышты салғаннан кейін)
және жабық түрінде алғашқы көмек көрсету кезіндегі ең бастысы
зақымданған аяқ-қолды иммобилизациялау (тыныштықты қамтамасыз ету)
болып табылады. Бұл ауыруды азайтады және сүйек сынықтарының одан
әрі жылжуын болдырмайды. Иммобилизациялау үшін дайын таңғыш
қалақтарды, сондай-ақ таяқты, тақтайды, сызғышты, фанераның бөлігін
және сол сияқтыларды пайдаланады.
Жабық сынық кезінде зардап
шегушінің киімін шешпей – таңғыш таяқты оның сыртынан салуға
болады.
Жарақаттанған жерге ауырғанды
төмендету үшін «суық» (мұз, қар салынған суық су құйылған резеңке
қапшықты, суық таңғышты) басады.
Мен сауатты
жүргіншімен»
Мақсаты: Балаларды жолда болған жағдайларды талдауға үйрету; қала
көшелерінде жүру қауіпсіздігінің тәжірибесін бекіту; ой-өрісін,
назарын, бақылау қабілетін
дамыту.
Қолданылатын
көрнекіліктер: Жағдайлар суреттелген екі жиынтық карточкалары, жол
белгілері.
Ойын
барысы: Балаға ең алдымен жолда болып қалатын қауіпті жағдайларды
қарастыруға ұсынылады. Егер де балалар дұрыс жауап бере алса,
карточкадағы суреттелген жағдайға сәйкес керекті белгіні өздігімен
табуға ұсынылады.

|
Тақтада
көрсетілген слайд бойынша сүйек сынған кезде көрсетілетін алғашқы
көмек туралы слайдты көріп, мұғалім берген сұрақтарға жауап
береді.

Сүйек сынған кезде
көрсетілетін алғашқы көмек бойынша биологиялық диктант жазады. Көп
нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып шығады.

|


Жарайсың!
Ойыңды керемет
жеткіздің!

Жарайсың!
Ойыңды керемет
жеткіздің!
|
Жағдайлар суреттелген
екі жиынтық карточкалары, жол белгілері.
|