Материалдар / жоба жұмысы Әлемдік және халықтық математика

жоба жұмысы Әлемдік және халықтық математика

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәні бойынша жоба жұмысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1148
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қарағанды облысы, Ұлытау ауданы















ШАҒЫН ЖОБА

Әлемдік және халықтық математика 6 сынып









Орындағандар: Ахметова Р.О.

















Қоскөл -2017Түсінік хатМектепте математиканы оқытудың негізгі міндеті қазіргі қоғамның әрбір мүшесінің күнделікті тіршілік тынысы мен еңбек әрекетіне қажетті салалас пәндерді оқып үйренуге және білімін одан әрі жалғастыруға жеткілікті математикалық білім мен икемділікті оқушылардың жүйелі түрде тиянақты әрі сапалы меңгеруін қамтамасыз ету.Математика – орта мектептегі негізгі пәндердің бірі, ол басқа пәндерді оқып үйренуге септігін тигізеді.Оқушылардың математика пәніне деген көзқарасы әртүрлі факторлармен жеке басының және пәннің ерекшеліктерімен қатар оқыту әдісімен анықталады. Осындай ерекшеліктерді ескере отырып, оқушылардың пәнге деген ынтасын арттыру мақсатында үйірме жұмысын ұйымдастырып жүргізудің маңызы зор. Оқушыларды математика тарихынан алынған мағлұматтармен, халық педагогикасының мұрасын қолдану және көрнекті математиктердің өмірбаянымен, ғылыми еңбектерімен таныстыру үйірме жұмыстарында жандандырылады.Бағдарлама оқушылардың математиканы қызыға оқуына, терең және тиянақты білім алуына, ой-өрісін және шығармашылық қабілетін дамытуға, ғылымның келелі мәселелерін пайымдауға жол ашады. Бағдарламада математиканың шығуы, даму кезеңдері, бастауыш математика тарихының кейбір мәселелері қамтылады. Вавилондықтардың, Египеттіктердің, Гректердің, Индиялықтардың, Орта Азия халықтарының, Қазақстанның математикасы туралы мәліметтер беріледі. Сонымен қатар математикадан білім беру мен тәрбиелеудің ұлттық салт-санамен, дәстүрмен сабақтастыру қамтылған. ІІ бөлімінде оқушылардың ой-өрісін дамытатын логикалық есептер шығару, ертегі есептер мен қалжың есептерді талдау, викториналық сұрақтар, оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытатын математикалық сандық ребустар, қызықты есептер, сиқырлы квадраттар шырпымен құрастыру есептері, танымдық, қиынырақ есептер қамтылған.Мектептегі «Әлемдік және халықтық математика» үйірме курсын оқытудың басты мақсаты:
  • Дарынды, қабілетті, ынталы оқушылардың арасында математикалық ойдың дәрежесін арттыра түсу.
  • Математиканы оқып үйренуге оқушылардың ынтасын арттыру және олардың оқылып отырған нақты материалды түсінуін, теориялық білімді тереңдету.
  • Оқушылардың ақыл-ой өрісін кеңейту және олардың жалпы мәдениетін арттыру.
  • Логикалық ойлау, кеңістікті елестету қабілетін, дүниеге ғылыми көзқарасын қалыптастыру.
  • Математикаға бейімі, қызығушылығы бар оқушылардың практикалық дағдысын қалыптастыру.
  • Шығармашылық қабілеттерін тереңдету.
  • Ғылым жолына бағыт-бағдар беру.
Өзектілігі: Оқушылардың математика пәніне қызығушылығы төмендеп бара жатқандықтан, осы курс арқылы білімдерін кеңейтуге бағытталған жұмыс түрлерін қолдана отырып әр түрлі халықтармен Қазақстан ғалымдарының математиканы дамытуға қосқан үлестері, шығармашылық жұмыстар арқылы оқушылардың ойлау, ойға сақтау, пәнге қызығушылығы, танымдық қабілеттері дамиды. Мақсаты: Оқушылардың «Әлемдік және халықтық математика» курсы бойынша білім деңгейлерін кеңейту мен тереңдетуге ықпал ету; курс мазмұны арқылы өз бетерінше алған білімдерін толықтыру және қолдану қабілеттерін дамытуға жағдай жасау.Міндеттері: -дарынды, қабілетті, ынталы оқушылардың арасында математикалық ойдың дәрежесін арттыру;- математиканы оқып үйренуге оқушылардың ынтасын арттыру және олардың оқылып отырған нақты материалды түсінуін, теориялық білімін тереңдету;-оқушылардың ақыл-ой өрісін кеңейту, олардың жалпы мәдениетін арттыру;-математикаға бейімі, қызығушылығы бар оқушылардың практикалық дағдысын қалыптастыру;- оқушылар әрбір дерексіз математикалық ұғымдар мен символдардың пайда болуының себебін біліп, олардың дамуының тарихы туралы мағлұмат алуы;- әртүрлі халықтардаматематиканың қарқынды дамуы туралы білуі;- шығармашылық қабілеттерін тереңдету;-ғылым жолына бағыт-бағдар беру.Зерттеу нысанасы: математика пәні бойынша мектептегі оқу-тәрбие процесі.Зерттеу пәні: осы курс арқылы оқушылардың іздену, зерттеу дағдыларын дамыту .Болжам: егер осы «Әлемдік және халықтық математика» курсы бойынша әртүрлі халықтарда математиканың дамуы, өз ұлтының ерекшеліктерін білсе, онда ойлану, іздену, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеттері, қызығушылығы, жүйелеу дағдысы дамиды. Зерттеу әдісі:
  • теориялық әдіс. Оқушының берілген тапсырманы орындау барысында ойлану, іздену, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеттері дамиды, логикалық және математикалық ойлау дәрежелері, жүйелеу дағдысы, қызығушылығы,сауаттылығы нығаяды.
  • Эмприкалық әдіс: зерттеу жұмыстарымен таныса отырып, оларды практикалық және өмірде қолдану жолдарын ұсынады.


Күтілетін нәтиже: математикалық ойлау дәрежесі, жүйелеу дағдысы, қызығушылығы, сауаттылығы бар, өз бетінше білім алатын, шығармашылықпен жұмыс істей алатын тұлғаны қалыптастыру.







Б. Блум таксономиясы бойынша оқушылардың танымдық дамуын бағалау.«Әлемдік және халықтық математика» курсы бойынша (6 сынып).
ДағдыларНақтылы әрекеттер
1Білу
  • Оқушв адамдардың санауды қалай үйренгенін, тас ғасырдағы арифметика, сандардың атауларын, жазба нумерациясының пайда болу тарихын айтады;
  • Сандарға байланысты ой-пікірлерді, теңдеулер, бөлшектердің, проценттің пайда болуын, түрлерін анықтайды;
  • Әртүрлі халықтар мен қазақ халқының негізгі математикалық тақырыптардың байланысын ашады.
  • 2Түсіну

  • Сандар сырына, машинамен, қолмен санау ерекшеліктеріне мән береді (әртүрлі халықтардың);
  • Негізгі математикалық ұғымдар мен терминдердің ерекшелігін сипаттай алады;
  • Қазақтың ұлттық ойындарының негізгі ерекшеліктеріне түсініктеме береді.
  • 3Қолдану
  • Негізгі ұғымдарды ажыратады;
  • Олардың арасындағы байланыстар мен қатыстарды қолдана алады;
  • Байланыстарды белгілі бір тірек сызбалар арқылы анықтауда пайдаланады.
  • 4Талдау

  • Теңдеу мен оның түрлерін біле отырып, шешу әдістерін қарастырады;
  • Пропорция, ондық бөлшектерпайда болу ерекшеліктерін қолдана отырып, есепті тиімді тәсілмен шығарады;
  • Арифметика мен алгебра дамуының ерекшеліктеріне талдау жасай алады.
  • 5Топтау
  • Күрделі есептерді шығарады;
  • Берілген есептерге кері есептер құрастырады;
  • Өмірден алынған және ұлттық есептер, ребустар, крассворд, шырпымен ойындар, шығармашылық есептерді құрастыра алады;
  • 6Бағалау

  • Курс бойынша алған білімдері бойынша өз ойымен пікірінің дұрыстығына көз жеткізе алады;
  • Тақырыптар бойынша тиімді тұстары мен өмірдегі қолданысын көрсетіп, құндылығын айтады;
  • Пәнаралық байланыстарды жүзеге асыра алады;
  • Берілген тақырыптар бойынша жоба жазып, қорғайды.




  • Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау.«Әлемнің әміршісі сандар» тақырыбы бойынша.
    Құзіреттіліктер аспектісіКөрсеткіштерҰпай
    1.Оқушының ақпаратты жинақтау жұмысы
  • әдебиеттер тізімін ұсыну
  • «сандар» ұғымы туралы қарау
  • техникалық құралдармен жұмыс


  • 3-4-5
    2.Оқушының топпен жұмысы
  • топтарға бөлу
  • топтармен сұрақтар құрастыру
  • бір-бірінің пікірлерін тыңдау


  • 5-6-7
    3.Даму деңгейін анықтау
  • негізгі ерекшеліктері мен айырмашылықтарын анықтау,
  • ойын дұрыс жеткізе алу


  • 9-10
    4.Уақытты тиімді пайдалану
  • жұмыс барысында уақытты дұрыс үнемдеу
  • топтың ережесін пайдалану


  • 11-12
    5.Танымдық қабілеттерін анықтау
  • логикалық есептер, сканворд, красворд, викторина, ойындар, сызбалар, ребустар құрастыру


  • 13-14
    6.Рефераттар, жоба (қорғау )
  • рефераттар жазу
  • шығармашылық жұмыс


  • 15-16
















    Оқушылардың жетістіктерін бағалау жүйелері:

    • Тест тапсырмалары.
    • Математикалық диктант.
    • Сынақ.
    • Шығармашылық жұмыстар.
    • Рефераттар.


    Шығармашылық жұмыстар тақырыптары:

    • Сандар сырына саяхат.
    • Бөлшектердің пайда болуы.
    • Қазақтың байырғы өлшем бірліктері.


    Рефераттар тақырыбы:

    • Қасиетті сандар.
    • Әртүрлі халықтардың цифрлары.
    • Қазақтың ұлттық ойындары.
    • Проценттер.














    Бағдарламаның мазмұны.6 сынып.І. Адамдар санауды қалай үйренген. /17 сағат/Арифметиканың пайда болуы және дамуы туралы бастауыш мектепте алған мағлұматтарды жүйеге келтіру және жалпылау, қазақ халқының танымдық мұрасымен байланыстыру. Күнделікті практика талаптарынан, адамдардың еңбектеніп әрекет жасауындағы өмірлік мұқтаждықтарынан туған арифметиканың дамуы туралы білімдерін кеңейту. Сандарға атаулардың берілуі. Қазіргі цифрлардың шығуы туралы түсінік беру. Сандарға байланысты діни соқыр нанымдардың пайда болуы, қасиетті сандар (3, 5, 7, 9 т.б.) туралы білімдерін кеңейту.Тас ғасырдағы арифметика. Сандарға атаулардың берілуі. Жазба нумерацияның пайда болуы және дамуы. Қазіргі цифрлардың шығуы мен дамуы. Әр түрлі халықтардың цифрлары. Сандарға байланысты соқыр нанымдардың пайда болуы. Қасиетті сандар. Жанды санау машинасы. Сандарға қолданылатын амалдар.Пәнаралық байланыс: Әлемдік және Қазақстан тарихымен, әдебиепен, ұлттық педагогика.ІІ. Арифметика мен алгебраның дамуы. /13 сағат/Оқушыларды теңдеулер тарихымен, бөлшектердің, ондық бөлшектердің шығу тарихтарымен таныстыру. Қазақ халқының ескілікті теңдеулер құру арқылы шығарылатын есептерін шығарып үйрену. Бөлшек сандар туралы мағлұматтар оқып үйреніледі. Оқушылардың «процент» терминінің мағынасын жете түсінгенінің маңызы зор. Қандай да бір шаманың бірнеше процентін табу, бірнеше проценті белгілі санды табу, бір сан екінші санның неше проценті болатынын табу.Теңдеулер тарихынан. Бөлшектердің пайда болуы және даму тарихы. Ондық бөлшектердің шығуы мен дамуы. Ондық бөлшектердің осы заманғы қоғам өміріндегі мәні. Өткен шақтағы және осы шақтағы проценттер. Адамдардың алғашқы өлшеу тәсілдері. Метрлік өлшеуіштер жүйесі. Жанды санау машинасы. Сандарға қолданылатын амалдар.Пәнаралық байланыс: Тарихпен, әдебиетпен, технология.

    ІІІ. Математикалық ойындар. /4 сағат/Оқушылардың ұшқыр қиялдарын ұштау. Ауыздан-ауызға тараған есептердің бір бөлігі – қазақтың ұлттық ойындары. «Бүк пе, шік пе?», «Тазша тұзағы», «Секірмелі сақина» тәрізді қулық әрекеттерін қолма-қол табылатын заттармен орындауға болады. Ұшқыр қиялды ұштау үшін ұлттық ойындардың маңызы зор. Сан сұрақ сырына үңілсек, күнбе-күн көзбен көріп, құлақ шалып жүрген көптеген ақиқаттың қыр-сыры ашылады. Сұрауы оңай, жауабы қиын. Өйткені ол ілім тіліне сүйенеді.Қазақтың ұлттық ойындары. Сан сұрақ сыры.Пәнаралық байланыс: Әдебиетпен, тарих, ұлттық педагогика, технология.



































    Тақырыптық-оқу жоспары.

    Аптасына – 1 сағат, барлығы – 34 сағат.
    Бөлімдері мен тақырыптарыСағат саныОқытудың түрлері мен әдістеріОқыту нәтижесіЕскерту


    І бөлім.Адамдар санауды қалай үйренген.17 сағ.





    1Тас ғасырдағы арифметика.Логикалық есептер.2Лекция түріндеЛогикалық ойлау қабілетін шыңдау.

    2Сандарға атаулардың берілуі.Логикалық ойындар.2Ойын түріндеӨз бетімен жұмыс істеу.

    3Жазба нумерациясының пайда болуы және дамуы. Сиқырлы квадраттар.2Практикалық сабақ.Ынта-талаптарын арттыру.

    4Қазіргі цифрлардың шығуы. Әртүрлі халықтардың цифрларының пайда болуы.2Лекция түріндеІскерліктерін дамыту.

    5Қалжың есептер.Қасиетті сандар.1

    Репродуктивті реферат



    6Сандарға байланысты діни-соқыр нанымдардың пайда болуы.Ертегі есептер.2Семинар сабақ.Шығармашылықпен жұмыс істеу.

    7Әлемнің әміршісі сандар. Қызықты есептер.Сандар сырына саяхат2Ертегі сабақ.Шағын жобаТанымдық қабілеттерін шыңдау.

    8Жанды санау машинасы. Абак, қолмен санау. Математикалық ребустар.2Практикалық сабақ.Өз беттерімен жұмыс істеу.

    9Сандарға қолданылатын амалдар.1





    10Оқушы білімін байқау. (Блум таксономиясы бойынша)1тест





    ІІ бөлім.Арифметика және алгебраның дамуы.13 сағ.





    1Теңдеулер тарихынан сандық ребустар шешу.2ЛекцияӨз беттерімен жұмыс істеу.

    2Бөлшектердің пайда болуы және даму тарихы. Қазақтың халық жұмбақтары.2СеминарБіліктілікке құштарлықты ұштау.

    3Ондық бөлшектердің шығуы, дамуы.Сандық шытырмандар. Әртүрлі халықтардың цифрлары.2Практикалық

    Непродуктивті реферат
    Терең білім алу қабілеттерін дамыту.

    4Ондық бөлшектердің таралуы, олардың осы заманғы қоғамдағы мәні. Математикалық ребустар.2ЛекцияОйлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.

    5Өткен шақтағы, осы шақтағы проценттер.Шытырман ойындар.Бөлшектердің пайда болуы.2





    Шағын жоба




    6Адамның алғашқы өлшеу тәсілдері. Метрлік өлшеуіштер жүйесі. Математикалық шытырмандар.2Ойын сабақ.Танымдық, ізденімпаздық құлшыныстарын арттыру.

    7Оқушылар білімін байқау (Блум таксономиясы бойынша). 1



    тест






    ІІІ бөлім.Математикалық ойындар.4 сағ.





    1Қазақтың ұлттық ойындары. Қазақтың байырғы өлшем бірліктері.2



    Шағын жоба
    Математикаға деген тұрақты қызығушылығын арттыру.

    2Сан сұрақ сыры.Викторина.1





    3Оқушылар білімін бақылау. (Блум таксономиясы бойынша)1

    тест






    Қолданылған әдебиеттер.
    • ҚР «Білім туралы» Заң.2007 жыл.
    • ҚР-ның 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасы.
    • ҚР «Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты»2002жыл.
    • Белл.Э.Г. «Творцы математики» 1997г.
    • Глейзер Г.И. «Мектептегі математика тарихы» 1985ж.
    • Гусев В.М. «Математикадан кластан тыс жұмыстар» 1986ж.
    • Ғұзыхан А. «Қазақтардың дүниетанымы» 1993ж.
    • Елубаев С. « Қазақтардың байырғы есептері», «Математикадан жүргізілетін сыныптан тыс жұмыстар»
    • Сансызбайқызы М. «Балдырғандарға арналған қызықты математикалық тапсырмалар»1993ж.
    • Төлелбаев С. «Қазақтың ұлттық ою-өрнектері»
    • Доспанбетов Ә. «Қырық қазына»
    • Нагибин Ф. «Математическая шкатулка»
    • Математик және физика журналадры
    • Репетитор журналдары.






























    Глоссарий.Арифметикагректің «арифмос», яғни сан деген сөзінен шыққан. Алгебра бұдан 1000 жыл бұрын Хорезмде пайда болды, негізін қалаушы өзбектің ұлы ғалымы Мұхаммед әл – Хорезми.Абак бұдан 2500 жыл бұрын пайда болған бірінші есептегіш құрал. Египет, Қытай, Грецияда кеңінен таралған. Әлемдік математика әр түрлі халықтарда математиканың дамуы туралы айтылады.Нумерация 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ