Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жоба Сиқыршы су
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
.
Жоба : Су
\ересек топ\
Балабақша атауы
Тәрбиеші
Жоба түрі : топтық , эксперименттік зерттеушілік
Жоба мерзімі: қысқа мерзімді .\1 жыл\
Жобаға қатысушылар :тәрбиешілер,
ересек топ тәрбиеленушілері, ата аналар.
Өзектілігі:
Су-бұл барлық балалардың бірінші және сүйікті зерттеу нысаны. Балалар өмірдің алғашқы күндерінен бастап сумен байланыста болады, жоқ ойнағанды ұнатады, бірақ олардың су туралы идеялары жеткіліксіз. Балалар көбінесе судың түсі қандай деген сұраққа жауап береді:"Ақ". Судың дәмі қандай, ол тәтті немесе керісінше қышқыл деп жауап береді. Ал буға бұл түтін деп жиі айтылады. Біз эксперимент арқылы судың қасиеттерін түсінуді шештік. Сиқыршы судың қандай қасиеттері бар.
Мақсаты: егде жастағы мектеп жасына дейінгі балалардың эксперименттік іс-әрекетке деген қызығушылығын сақтау. Тәжірибелік-эксперименттік іс-әрекет арқылы балалардың қоршаған әлем туралы білімдерін кеңейту, қызығушылықты, белсенділікті тәрбиелеу
1 Міндеттері.
1 Балалардың судың қасиеттері туралы (мөлдір, иіссіз, дәмсіз, салмағы бар, сұйық, пішіні жоқ, еріткіш), оның әртүрлі күйлері туралы идеяларын жүйелеу және кеңейту.
2. маңызды табиғи ресурс ретінде суға ұқыпты қарауға тәрбиелеу. Балалардың табиғатқа деген қызығушылығын, қызығушылығын, балалардың бір-бірімен достық қарым-қатынасын тәрбиелеу. \
3. Мәселені тұжырымдау, жағдайларды талдау, экспериментті жоспарлау, қажетті нәтижеге жету үшін іс-әрекеттің барысы туралы ойлау, практикалық тәжірибе негізінде қорытынды жасау қабілетін дамыту. Байқауды, танымдық-зерттеу қызметіне қызығушылықты, эмоционалды-эстетикалық сезімдерді, тәуелсіздікті, белсенділікті, бастамашылықты дамыту. Топта жұмыс істеу қабілетін дамыту. 5. Балалардың сөздігін белсендіру.
Күтілетін нәтиже
: * Балаларды қоршаған әлем объектілеріне ұқыпты қарауға, қоршаған әлемнің сұлулығын көре білуге тәрбиелеу.
-
Кейбір табиғи объектілер, құбылыстар, заңдылықтар туралы идеяларды қалыптастыру; табиғатта және күнделікті өмірде экологиялық сауатты мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру.
* Қоршаған ортаға қатысты өз іс-әрекеттерін болжай білу; оны сақтау және жақсарту үшін белгілі бір іс-әрекеттер жасауға деген ұмтылыс.
-
Сөздікті байыту, байқауды, қызығушылықты, танымдық іс-әрекетке қызығушылықты дамыту.
-
* Бала проблеманы қоя алады, шешім жолдарын таба алады, жоспарлай алады, ақпаратпен өз бетінше жұмыс істей алады, жауапты серіктес бола алады, сұхбаттасушының пікірін құрметтей алады.
-
* балаларда тәжірибелік-зерттеу дағдыларын қалыптастыру.
Ата-аналармен жұмыс
1. 3. Ата-аналарға арналған кеңес "балабақшадағы тәжірибе".
4. "Табиғаттағы су айналымы"моделін құру 5. Іздеу қызметі: "су қайда тұрады?", "суды сақта", үйде сумен тәжірибе жасау.
6. Тақырып бойынша кеңес:"мектеп жасына дейінгі балаларға арналған қызықты тәжірибелер ".
7. "Су қайда тұрады?", "Суды сақта", "Су-өмір" плакаттарын дайындау
ЖОБАНЫ ІСКЕ АСЫРУ ЖОСПАРЫ
Жобаның дайындық кезеңі:
-
Жоба тақырыбы бойынша әдістемелік әдебиеттерді таңдау және зерттеу.
2 Даму ортасын толықтыру
* Тақырып бойынша көркем әдебиетті таңдау; * Энциклопедияларды, карталарды, схемаларды таңдау;
* Фотосуреттерді, иллюстрацияларды, репродукцияларды таңдау;
-
Жұмбақтар, өлеңдер, картотекаларын жасау;
-
* Сумен тәжірибе картотекасын жасау;
-
* Зерттеуге жағдай жасау, материалды экспериментке дайындау. * Сумен тәжірибе жасау үшін жабдықты дайындау.
-
, дидактикалық ойындарын таңдау. *
-
Тақырып бойынша оқу іс әрекетінің жоспарын әзірлеу
Жобаның негізгі кезеңі:
-
Танымдық цикл сабақтарының перспективалық жоспарын әзірлеу.
-
2. Ата-аналарға тақырыптар бойынша ақпарат дайындау * Сумен тәжірибе жасау; * Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған қызықты тәжірибелер; * Неліктен суды қорғау керек? *
-
Әңгімелер, әңгімелер.
-
• Жауын-шашынды, табиғи құбылыстарды бақылау. • Дидактикалық, ойындар
-
* Тақырып бойынша тәжірибелер жасау . Тәжірибелер картотекасын әзірлеу
Жобаның соңғы кезеңі:
1. "Суды сақта", "су қайда тұрады", "Су – өмір", тақырыбындағы плакаттардың тұсаукесері
-
Қорытынды сабақ "Сиқырлы тамшы"
-
Көрме «Сиқыршы су».\ сурет салу, апликация \
Сиқыршы су жобасының іс шаралар жоспары
Жоба кезеңдері уақыты |
Іс шаралар |
Мақсаты |
Қатысушылар |
Мерзімі |
Ікезең Дайындық |
1. «Су» туралы ақпарат жинақтау.дидактикалық материалдар, тәжірибе жасауға еңбек құралдар жинақтау әдістемелік әдебиеттерді таңдау және зерттеу |
Су туралы білімдерін анықтау |
Педагог, балалар |
қыркүйек |
Жұмбақтар, өлеңдер, картотекаларын жасау |
Картотека жасау |
Педагогтар |
қыркүйек |
|
Сумен тәжірибе картотекасын жасау; |
Картотека жасау |
Педагогтар |
қазан |
|
дидактикалық ойындарын таңдау |
Картотека жасау |
педагогтар |
қазан |
|
ІІкезең Негізгі |
Ата-аналарға тақырыптар бойынша ақпарат дайындау * Кеңес Сумен тәжірибе жасау; |
Ата аналарда тәжірибе жасау жөнінде түсінік қалыптастыру Кеңес беру |
Педагог, балалар |
қараша |
Ата аналарға кеңес Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған қызықты тәжірибелер; * Неліктен суды қорғау керек? * |
Кеңес беру |
Педагогтар ата аналар |
қараша |
|
Жауын-шашынды, табиғи құбылыстарды бақылау |
Табиғи құбылыстарды бақылау |
Педагогтар балалар |
қараша |
|
Әңгімелесу (танымдық минуттар\»
«Су бізге не үшін қажетүшін не қажет» |
Су туралы білімдерін тексеру |
Педагогтар балалар |
Қараша |
|
|
|
|
Педагогтар балалар |
желтоқсан |
|
Сумен тәжірибе №1,2 |
Тәжірибе жасау арқылы сур туралы білімдерін кеңейту |
Педагог баллар |
қаңтар |
|
"Сиқыршы су" оқу іс әрекеті |
|
Педагог балалар |
қаңтар |
|
Сумен тәжірибе №3,4,5 |
Тәжірибе жасау арқылы су туралы білімдерін кеңейту |
Педагогтар балалар |
Ақпан |
|
Сумен байланысты табиғи құбылыстарды бақылау (АЯЗ, АЯЗ, мұздақтар, тамшылар, ағындар және т.б.). |
Табиғи құбылыстарды бақылау |
Педагогтар балалар |
ақпан |
|
Сумен тәжірибе №6,7,8,9 |
Су туралы білімдерін нығайту |
Баллар ата аналар |
наурыз |
|
Сумен тәжірибе №10,11 |
Су туралы білімдерін нығайту |
Педагогтар балалар |
наурыз |
ІІ кезең Қорытынды кезең |
Суды сақта", "су қайда тұрады", "Су – өмір", тақырыбындағы плакаттар жасау |
Плакат жасау |
Ата налар балалар |
Сәуір |
|
|
Табиғаттағы және адам өміріндегі судың рөлі, оның қасиеттері туралы білімді жетілдіру. |
Педагогтар балалар |
Мамыр |
|
Көрме «Сиқыршы су».\ сурет салу, апликация \ |
Көрме ұйымдастыру |
Ата аналар баллаар |
Мамыр |
"Сиқыршы су" оқу іс әрекеті (4-5 жастағы балалармен тәжірибе)
Мақсаты: балаларда судың сапалық өзгерістері және оның қасиеттері туралы идеяларды қалыптастыру.
Тапсырмалар: 1. Судың қасиеттері мен қасиеттерін анықтауға жағдай жасаңыз: мөлдір, бұлтты, лас, құйылған, жылы, суық, ыстық.
2. Зерттеу және іздеу әрекеттерін пайдалануды ынталандыру.
3. Су суық, ыстық, жылы, лас болуы мүмкін деген түсініктерді бекітіңіз.
4. Тактильді сезімдердің сенсорлық сезімталдығын (суық, жылы ыстық су) және ақыл-ой белсенділігін дамыту. 5. Бір-біріне деген достық қатынасты тәрбиелеу. Сөздік: ыстық, жылы, суық, мөлдір, лас, күшті, тамшылайды, ағып кетеді, төгіледі, гүрілдейді, қайнайды, жуады, жуады, ішеді, сиқыршы, сиқыршы
Алдын ала жұмыс: сумен тәжірибе жасау ойындары; "ғажайып дорба" ойыны, CD музыкасын тыңдау-"табиғат дыбыстары", А.Бартоның "Кір қожалақ қыз"оқуы. Оқыту құралдары: суық және ыстық t ~ 45-55 суы бар әр балаға арналған стақандар, таза су ыдысы, жамбастың түбіне көбік, қиыршық тастар, бассейн, сабын, шүберек майлықтар," керемет дорба " — онымен ойнауға арналған ұсақ заттар (тіс щеткасы, жуғыш зат, сабын, тарақ, сүлгі), шашыратқыш, "Королева тіс щеткасы" мультфильмінің үзіндісі.
Іс – шара түрі: танымдық-зерттеу.
Қызмет түрлері: ойын, зерттеу, практикалық (эксперимент).