Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жоба "Терезе алдындағы бау-бақша"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жоба
«Терезе алдындағы
бау бақша»
Манкебаева Индира Кариевна
2021 жыл
Жоба түрі: Ақпараттық – шығармашылық; топтық.
Жобада басым қызмет бойынша: ақпараттық, эксперименттік
Мазмұны бойынша: оқыту.
Жобаға қатысушылар саны бойынша: топтық.
Қатысушылар.
4-5 жастағы балалар, топ тәрбиешісі, ата-аналар.
Ұзақтығы.
Қысқа мерзімді.
Өзектілігі. Жоба мәдени бау-бақша өсімдіктері туралы білімдерін кеңейтуге және жинақтауға, өсімдіктерге күтім жасауға, көкөністердің адам өміріндегі маңыздылығын түсінуге бағытталған.
Зерттеу пәні. Мәдени өсімдіктер: қияр, қызанақ, бұрыш, баклажан, бұршақ, аскөк, пияз.
Мақсаты. Тұқымнан өсіру процесінде көкөніс дақылдары туралы балалардың экологиялық түсініктерін қалыптастыру.
Міндеттер:
1.Қияр, бұршақ тарихымен таныстыру
2. Балалардың көкөніс мәдениеті туралы білімдерін кеңейту және жүйелеу: құрылысы, пайдасы, оларды күту.
3.Балаларды бөлме жағдайында өсімдіктерге күтім жасауға үйрету.
4.Өсімдіктердің дамуы мен өсуінің өзгерістерін бақылауға үйрету.
5.Тұқым өсіру үшін қажетті жағдайлар туралы білімді тереңдету (жер, жарық, жылу, су).
6. Бірлескен зерттеу жұмысы барысында балалардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту.
7.Балалардың тілін дамыту, сөздікті белсендіру (түбірі, отырғызу, тереңдету, жағдай).
8. Еңбек маңыздылығын түсіндіру.
9.Топта балалардың ортақтығы сезімін және ынтымақтастық дағдыларын дамыту.
10.Өсімдіктің өсуі үшін қажетті жағдайлар туралы балалардың білімін бекіту;
11. Балалар арасында Табиғат пен адамдардың өзара байланысы ұғымдарын қалыптастыру: адамдар өсімдіктерді отырғызады, өсіреді және күтіп-баптайды, өсімдіктер өседі, адамдарды өз сұлулығымен қуантады, жемістерімен қоректендіреді.
12. Тұқымдардан өсімдіктерді өсіру туралы түсінік қалыптастыру.
13.Ән-күймен келісе білу дағдыларын қалыптастыру. берілген тапсырмаға жауапты қарым-қатынасы.
14.Өсімдіктерге күтім жасауға қызығушылығын тәрбиелеу; өсіп келе жатқан өсімдіктерге мұқият және қамқорлық қарым-қатынас тәжірибесін жинақтау.
15.Өз еңбектеріне, ересектер мен балалардың еңбегіне ұқыпты қарауға тәрбиелеу.
16. Нәтижеге жету ниетін, жалпы іске қатысу үшін жауапкершілік сезімін тәрбиелеу.17. Баланың ересек адамға құрметпен қарым-қатынасын тәрбиелеу.
Гипотеза.
Топ жағдайында терезеде өнім өсіруге болады.
Проблемалық жағдай.
Балалардың көкөніс дақылдары ,оларды өсіру тәсілдері мен шарттары туралы, адам денсаулығы үшін көкөніс дақылдарының пайдасы туралы білімдерінің жеткіліксіздігі, өсірілетін көкөніс дақылдарын күтудің практикалық дағдылары жоқ.
Жұмыс принциптері.
* Табиғаттылық принципі: баланың табиғатын ескеру қажет - жынысы, жасы; қызығушылықтар мен қажеттіліктерге сәйкес қызметті құру.
* Балалар мен ересектердің өзара іс-қимылы мен ынтымақтастығы қағидаты: педагогтардың, ата-аналар мен қоғамның тәрбие жұмысын ұйымдастыруға қатысу.
Эксперимент жүргізуге арналған материалдар мен ингредиенттер.
Көкөніс дақылдарының тұқымдары, пластикалық стақандар, горшочкалар және отырғызуға арналған жер, су құйғыш, тырмалар, күректер, қопсытқыштар.
Болжамды нәтиже.
Мектепке дейінгі ересек жастағы балаларда танымдық-зерттеу қызметі процесінде экологиялық білімді қалыптастыру.
Танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Балалар өсімдіктерді күтуді үйренеді және оларды күтіп ұстау шарттарымен танысады, өсімдіктер әлемінің сұлулығын үйретеді.
Балаларда бөлме жағдайында өсімдіктердің өсуі туралы білім қалыптасады.
Балалардың табиғатқа деген еңбекқорлығы мен ұқыпты қарым-қатынасын қалыптастыру.
Басқа қызмет түрлерімен байланыс.
Әлеуметтік-коммуникативтік даму, танымдық даму, сөйлеу дамуы, көркем-эстетикалық даму, физикалық даму.
Жобамен жұмыс кезеңдері:
Дайындық: жобаның мақсаты мен міндеттерін анықтау, ақпараттық материалдарды жинау, "кішкентай бақшаларда" жұмысты ұйымдастыру үшін жағдай жасау, балалар қызметін ұйымдастыру бойынша іс – шаралар жоспарын құру-1 апта.
Негізгі( немесе Жобаны іске асыру кезеңі): жобаны іске асыру үшін жоспарланған іс – шаралар өткізіледі (әңгімелесу, тәжірибе, шығармашылық қызмет, иллюстрацияларды қарау, Оқу)-2-5 апта.
Қорытынды: қорытынды шығарылады, презентация дайындалады, қорытынды әңгімелесу-6-шы апта.
Жобаны іске асыру кезеңдері.
Педагог қызметі
балалардың ата-аналарымен қарым-қатынасы
I. дайындық кезеңі тақырып бойынша ақпарат, материалдар жинау. Көркем әдебиетті таңдау: мақал-мәтелдер , тақпақтар, өлеңдер, жұмбақтар, ертегілер. көкөністер туралы әңгімелер. Бақылау, сабақтар циклін әзірлеу.
Ата-аналармен бірге саған ақпарат жинау. Балалармен бірге тақырып бойынша ақпарат жинау.
ІІ.Практикалық кезең тәжірибелерді, әңгімелесулерді дайындау және өткізу.
Байланыстар орнату: өсімдіктер - жер, өсімдіктер - су, өсімдіктер - адам. (балалармен әңгімелесу)
Көкөністер туралы көркем әдебиетті дайындау және оқу: мақал-мәтелдер, тақпақтар, өлеңдер, жұмбақтар, ертегілер, әңгімелер.
Көкөніс тақырыбына суреттер мен иллюстрацияларды дайындау және көрсету. Сабақ, дидактикалық ойындар, қозғалмалы ойындар дайындау.
"Ғарыш" тақырыбы бойынша пластикалық шөлмектер, стаканчиктер және тәрелкелер, тастанды материалдан жасалған көшеттерге арналған горшоктардың өнертабысы "
Балалар көкөніс дақылдарының өсуін бақылап, тәжірибе, эксперимент жүргізді. Байланыс орнатылды: өсімдіктер - жер, өсімдіктер - су, өсімдіктер - адам.
Зерттеу барысында балалар көкөністер туралы көркем әдебиетпен танысты: мақал-мәтелдер, өлеңдер, ертегілер, жұмбақтар. "Жас ұлан" бірыңғай балалар мен жасөспірімдер ұйымы қатарына қабылдау Сабақтарға, дидактикалық ойындарға, әңгімелесулерге қатысу.
Байқау-көрмеге қатысу, ата-аналармен бірге ерекше горшоктар жасау. Балаларға тұқым отырғызуға көмек көрсету.
Балалармен көкөністер туралы әдебиет оқу: ертегілер, әңгімелер, мақал-мәтелдер.
"Чиполино"мультфильмін көру.
"Ғарыш"тақырыбы бойынша балаларымен ерекше құмыралар жасау, байқау-көрмеге қатысу.
II. Қорытынды кезең: балалардың зерттеу іс-әрекеті барысында алынған нәтижелерді талдау және қорыту.
Дидактикалық ойындарды дайындау: "көкөністер мен жемістер, "жол сал", " Төртінші артық»,
"Керемет қап", " алдымен не, содан кейін?", "Дәміне біл".
Атқарылған жұмыс туралы ата-аналарға арналған қабырға газетін ресімдеу.
Алынған нәтижені талдайды және қорытады.
Дидактикалық ойындар: "көкөністер мен жемістер", "жол сал", " Төртінші артық»,
"Керемет қап", " алдымен не, содан кейін?", "Дәміне біл".
Қабырға газетін рәсімдеуге қатысу. Педагог пен балалармен безендірілген "Огород на окне"қабырға газетін көру.
"Терезедегі бақша" жобасын іске асыру бойынша келесі нәтижелер алынды:
"Таран ауданы әкімдігінің экономика және қаржы бөлім" ММ 2014 жылғы 27 қараша қарасты ақпарат ұсынады
Өсімдіктерді өсіріп, күте отырып, балалар олардың қайсысы жылдам өсіп келе жатқанын, жапырақтардың пішіні мен түсін салыстырғанын, өсімдіктердің өсуі мен дамуына қажетті жағдайларды анықтады.
Жоба бойынша жұмыс барысында балалар өсімдіктердің даму кезеңдерінің бірізділігін белгілеуді үйренді, олардың өзгеретін сыртқы белгілерін белгілі даму кезеңімен байланыстырды.
Балаларда тұқымнан өсімдікті қандай жағдайда өсіруге болатыны туралы білім қалыптасты.
Тәжірибелік және тәжірибелік іс-әрекет нәтижесінде балалар Өсімдіктердің өсуіне қажетті жағдайлар алды.
Балалар егіс материалының алуан түрлілігін көрді.
Балалар өсімдіктер әлеміне ұқыпты қарауға кірісті.