Н.Островский атындағы
мектеп-лицейінің музыка
пән мұғалімі Абиева Б.К
Тақырыбы: «Жаңартылған бағдарлама бйынша
оқушылардың шығармашылық қабілеттерін
арттыру»
Мақсаты: Мұғалімдердің көңіл-күйлерін көтеру, шығармашылық
қабілеттерін бағалай білу, өздеріне құрметпен қарау, дұрыс
қарым-қатынас орната білу.
Тренинг сабақ
құрылымы:
1. Танысу
2. «Сурет салу»
3. Әдістеме «Музыканы ести білу»
4. «Тиімді қарым-қатынас орнату» жаттығуы
5. Релаксациялық жаттығу «Суретін тап »
6. Қорытынды «Ән орындау»
жаттығуы
Тренинг
барысы: Сәлеметсіздер ме! Бүгінгі өткізілетін психологиялық
тренингке қош келіпсіздер! Бүгін сіздердің көңіл-күйлеріңізді
көтеруге, өз бойларыңыздағы шығармашылық қабілеттеріңізді бағалай
білуге, өз-өзіңізге құрметпен қарауға, бір-бірімізбен сыйластық
қарым-қатынаста болуға арналған тренингке ұйымшылдықпен қатысуға
шақырамын.
Топтағы
қағида:
1. Белсенділікті арттыру
2. Бірігіп жұмыс істеу
3. Бір-біріне кедергі келтірмеу
4. Өз ойыңды ашық айта білуге үйрену
5. Өзіңе пайдалы нәрсені алу
6. Әріптестермен жақсы қарым-қатынаста болу
7. Өзін еркін ұстауға үйрену
1
«Таныс болайық!»
жаттығуы
Мақсаты: Өзін таныстыру, ұжымға бейімделу, айналасындағылармен
бірлесіп жұмыс жасауға оң
бағытталу.
2 «Сурет салу» Мұғалімдерді жіп іліп сурет салдыру .Өз ойларындағы суретті салған соң топ бойынша қорғайды.
3 Әдістеме: «Музыканы ести
білу»
Мақсаты: Өзіне деген сенімділігін, өзін тануға деген
қабілеттерін анықтау.
Әрбір қатысушы салған суретіне байланысты сол суретке байланысты ән
айту .
Әр топ ән
айтады.
Талдау: жаттығудан алған әсеріңіз? Өзіңізді теңеу қиын болды ма?
4.
«Тиімді қарым-қатынас орнату»
жаттығуы.
Ортаға 6 мұғалім шақырамын. Сіздерге тапсырмалар беріледі.
Тапсырмаларды үнсіз оқып, вербалдық емес қарым-қатынас құралдарының
көмегімен жағдаяттарды ойнап шығуы тиіс. Басқа қатысушылар не жайлы
«баяндалып» жатқанын шешулері
керек.
5. Релаксациялық жаттығу
«Суретін тап »
Мақсаты: Қатысушылардың көңіл-күйлерін көтеру.
Қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Жаңағы салынға суреттер бойша залмен жұмыс
жасаймыз. Әрбір топ салынған суреттеріне сарапшылар
баға береді Баға қол шапалақтау арқылы
білінеді.
Қорытынды: Біздің жаттығуларымыз аяқталуға жақын
қалды. Мен сіздердің барлығыңызға қатысқандарыңыз үшін ризамын. Мен
сіздермен жұмыс жасағаныма өте қуаныштымын.
Тренингке қатысқандарыңызға рақмет! Сау
болыңыздар!
Н.Островский атындағы мектеп-лицейі
Тренинг тақырыбы: «Жаңартылған бағдарлама
бойынша оқушылардың шығармашылық қабілеттерін
арттыру»
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жобаны жоспарлау 5 сынып
Жобаны жоспарлау 5 сынып
Н.Островский атындағы
мектеп-лицейінің музыка
пән мұғалімі Абиева Б.К
Тақырыбы: «Жаңартылған бағдарлама бйынша
оқушылардың шығармашылық қабілеттерін
арттыру»
Мақсаты: Мұғалімдердің көңіл-күйлерін көтеру, шығармашылық
қабілеттерін бағалай білу, өздеріне құрметпен қарау, дұрыс
қарым-қатынас орната білу.
Тренинг сабақ
құрылымы:
1. Танысу
2. «Сурет салу»
3. Әдістеме «Музыканы ести білу»
4. «Тиімді қарым-қатынас орнату» жаттығуы
5. Релаксациялық жаттығу «Суретін тап »
6. Қорытынды «Ән орындау»
жаттығуы
Тренинг
барысы: Сәлеметсіздер ме! Бүгінгі өткізілетін психологиялық
тренингке қош келіпсіздер! Бүгін сіздердің көңіл-күйлеріңізді
көтеруге, өз бойларыңыздағы шығармашылық қабілеттеріңізді бағалай
білуге, өз-өзіңізге құрметпен қарауға, бір-бірімізбен сыйластық
қарым-қатынаста болуға арналған тренингке ұйымшылдықпен қатысуға
шақырамын.
Топтағы
қағида:
1. Белсенділікті арттыру
2. Бірігіп жұмыс істеу
3. Бір-біріне кедергі келтірмеу
4. Өз ойыңды ашық айта білуге үйрену
5. Өзіңе пайдалы нәрсені алу
6. Әріптестермен жақсы қарым-қатынаста болу
7. Өзін еркін ұстауға үйрену
1
«Таныс болайық!»
жаттығуы
Мақсаты: Өзін таныстыру, ұжымға бейімделу, айналасындағылармен
бірлесіп жұмыс жасауға оң
бағытталу.
2 «Сурет салу» Мұғалімдерді жіп іліп сурет салдыру .Өз ойларындағы суретті салған соң топ бойынша қорғайды.
3 Әдістеме: «Музыканы ести
білу»
Мақсаты: Өзіне деген сенімділігін, өзін тануға деген
қабілеттерін анықтау.
Әрбір қатысушы салған суретіне байланысты сол суретке байланысты ән
айту .
Әр топ ән
айтады.
Талдау: жаттығудан алған әсеріңіз? Өзіңізді теңеу қиын болды ма?
4.
«Тиімді қарым-қатынас орнату»
жаттығуы.
Ортаға 6 мұғалім шақырамын. Сіздерге тапсырмалар беріледі.
Тапсырмаларды үнсіз оқып, вербалдық емес қарым-қатынас құралдарының
көмегімен жағдаяттарды ойнап шығуы тиіс. Басқа қатысушылар не жайлы
«баяндалып» жатқанын шешулері
керек.
5. Релаксациялық жаттығу
«Суретін тап »
Мақсаты: Қатысушылардың көңіл-күйлерін көтеру.
Қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Жаңағы салынға суреттер бойша залмен жұмыс
жасаймыз. Әрбір топ салынған суреттеріне сарапшылар
баға береді Баға қол шапалақтау арқылы
білінеді.
Қорытынды: Біздің жаттығуларымыз аяқталуға жақын
қалды. Мен сіздердің барлығыңызға қатысқандарыңыз үшін ризамын. Мен
сіздермен жұмыс жасағаныма өте қуаныштымын.
Тренингке қатысқандарыңызға рақмет! Сау
болыңыздар!
Н.Островский атындағы мектеп-лицейі
Тренинг тақырыбы: «Жаңартылған бағдарлама
бойынша оқушылардың шығармашылық қабілеттерін
арттыру»
шағым қалдыра аласыз













