Н.Островский
атындағы
мектеп-лицейінің музыка
пән мұғалімі Абиева
Б.К
Тақырыбы: «Жаңартылған бағдарлама бйынша
оқушылардың шығармашылық қабілеттерін
арттыру»
Мақсаты: Мұғалімдердің көңіл-күйлерін көтеру, шығармашылық
қабілеттерін бағалай білу, өздеріне құрметпен қарау, дұрыс
қарым-қатынас орната білу.
Тренинг сабақ
құрылымы:
1. Танысу
2. «Сурет салу»
3. Әдістеме «Музыканы ести білу»
4. «Тиімді қарым-қатынас орнату» жаттығуы
5. Релаксациялық жаттығу «Суретін тап »
6. Қорытынды «Ән орындау»
жаттығуы
Тренинг
барысы: Сәлеметсіздер ме! Бүгінгі өткізілетін психологиялық
тренингке қош келіпсіздер! Бүгін сіздердің көңіл-күйлеріңізді
көтеруге, өз бойларыңыздағы шығармашылық қабілеттеріңізді бағалай
білуге, өз-өзіңізге құрметпен қарауға, бір-бірімізбен сыйластық
қарым-қатынаста болуға арналған тренингке ұйымшылдықпен қатысуға
шақырамын.
Топтағы
қағида:
1. Белсенділікті арттыру
2. Бірігіп жұмыс істеу
3. Бір-біріне кедергі келтірмеу
4. Өз ойыңды ашық айта білуге үйрену
5. Өзіңе пайдалы нәрсені алу
6. Әріптестермен жақсы қарым-қатынаста болу
7. Өзін еркін ұстауға үйрену
1
«Таныс болайық!»
жаттығуы
Мақсаты: Өзін таныстыру, ұжымға бейімделу, айналасындағылармен
бірлесіп жұмыс жасауға оң
бағытталу.
2 «Сурет салу»
Мұғалімдерді жіп іліп сурет салдыру .Өз
ойларындағы суретті салған соң топ бойынша
қорғайды.
3 Әдістеме: «Музыканы ести
білу»
Мақсаты: Өзіне деген сенімділігін, өзін тануға деген
қабілеттерін анықтау.
Әрбір қатысушы салған суретіне байланысты сол суретке байланысты ән
айту .
Әр топ ән
айтады.
Талдау: жаттығудан алған
әсеріңіз? Өзіңізді теңеу қиын болды
ма?
4.
«Тиімді қарым-қатынас орнату»
жаттығуы.
Ортаға 6 мұғалім шақырамын. Сіздерге тапсырмалар беріледі.
Тапсырмаларды үнсіз оқып, вербалдық емес қарым-қатынас құралдарының
көмегімен жағдаяттарды ойнап шығуы тиіс. Басқа қатысушылар не жайлы
«баяндалып» жатқанын шешулері
керек.
5. Релаксациялық жаттығу
«Суретін тап »
Мақсаты: Қатысушылардың көңіл-күйлерін көтеру.
Қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Жаңағы салынға суреттер бойша залмен жұмыс
жасаймыз. Әрбір топ салынған суреттеріне сарапшылар
баға береді Баға қол шапалақтау арқылы
білінеді.
Қорытынды: Біздің жаттығуларымыз аяқталуға жақын
қалды. Мен сіздердің барлығыңызға қатысқандарыңыз үшін ризамын. Мен
сіздермен жұмыс жасағаныма өте қуаныштымын.
Тренингке қатысқандарыңызға рақмет! Сау
болыңыздар!
Н.Островский атындағы
мектеп-лицейі
Тренинг тақырыбы: «Жаңартылған бағдарлама
бойынша оқушылардың шығармашылық қабілеттерін
арттыру»