«БЕКІТЕМІН» «КЕЛІСЕМІН»
Мектеп директоры: Директордың оқу ісі жөніндегі
_____________Б.Б. Сейтканов орынбасары: ___________Р.А. Джакупова
Қысқа мерзімді сабақ жоспары (Блум таксономиясы бойынша құрастырылған).
|
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні |
Мектебі |
Пәні, өтілетін уақыты |
Сыныбы |
Дәрісхана № |
|
Оспанов Кайрат Шарипович |
«Қойшыбай Төлеубеков атындағы орта мектебі» КММ |
Информатика 90 минут |
10 «А» сынып |
№27 мультимедия кабинеті |
|
Сабақ тақырыбы: |
Тақырып 2.7. Жобаның интерфейсін құру. 11-12 сабақ |
|
|
Жалпы мақсат: |
Оқушылар визуал программалау жүйесінде проектілеудің интерфейсін құру. |
|
|
Сілтеме: |
«Информатика» оқулығы, 10 сынып, VB 6,0 программалау практикумы. |
|
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
Визуал программалауда жоба интерфесімен жұмыс жасау |
|
|
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: |
Визуал программалауда жоба интерфейсін құру, нәтижесін демонтрациялау |
|
|
Негізгі идеялар: |
Оқушылар практикалық жұмыстарда проектлерді жасауды орындай алу |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Видеопроектор, интерактивті тақта, презентация, VB 3 программасы |
|
|
Оқыту әдістері: |
ЖЖ, ЖЖ стратегиялық элементтер |
Блум таксаномиясы, жұптастыру, «Миға шабуыл» стратегиясы |
|
Дерек көздері: |
Оқулық, VB 6,0 программалау практикумы, парақшалар |
|
|
Ойлауды Блум бойынша жіктеу |
Мақсат |
Тапсырма түрі. Түрткілер. |
Білім нәтижесі |
Оқушыларды жұмысқа қамту |
Бағалау |
|
|
Білу |
Оқушылар өткен сабақ тақырыбының білім білік дағдыларын тексеру. |
Диалог: мұғалім-оқушы «Миға шабуыл» стратегиясы |
Белсенділік таныту |
Диалог
|
Зерттеушілік
|
|
|
Түсіну |
Презентациялық көрсетілім бойынша жаңа сабақтың мазмұнын ашу, түсіндіру. |
Презентация Сұрақ-жауап Дәптерге түртіп алу |
Жаңа сабақты түсіну Білімдерін қалыптастыру |
Экранға назар аудару Түсінгенді дәптерге жазып алу |
зерттеушілік |
|
|
Сергіту сәті |
Оқушыларға сергіту жаттығуын орындату, бір сәтке демалуды ұйымдастыру |
Бейне көріністен физкультжаттығу «Пингвины из Мадагаскара» |
Тұрып жаттығуды орындайды. |
|||
|
Қолдану |
Программалауда қосымша құрылғыларды негізгі терезеге орналастыру |
Тапсырмаларды дәптерге орындайды. Программалауда тапсырмаларды орындайды |
Оқушыларға жеке немесе жұптық жұмыстары компьютерді қолдануда бәсекелестік қабілеттерін арттыру |
Әртүрлі тапсырмаларды орындайды. Бір бірлеріне көмек береді. |
Зерттеушілік Формативті бағалау. |
|
|
Компьютерде меңгеру |
Меңгердім |
|||||
|
Жартылай меңгердім |
||||||
|
меңгермедім |
||||||
|
Топқа бөлу |
Оқушылар 2 топқа бөлінеді. |
Оқушылар 2 топқа түрлі түсті конфеттермен бөлінеді. |
||||
|
Талдау |
Программалауда объектілерді негізгі терезеге орналастырудың жолы туралы талқылау |
1-топ: «Форм» (Объектілерді негізгі терезеге орналастыру); 2-топ: «Нысана» (Құрылғылар түрлері) |
Әр топ өзіне берілген тапсырмаларды талдай отырып орындайды |
Әр топтың мүшелері талдау жұмысына белсенділік танытады, топ мүшелері өздеріне берілген уақытта тапсырмаларды аяқтап қорғайды |
Зерттеушілік Формативті бағалау Өзара бағалау |
|
|
Жинақтау |
Программалау туралы түсініктерді қалыптастыру |
Рефлексия «Ой-толғаныс» әдісі |
Оқушылардың алған білім-білік дағдыларын жинақтау |
Оқушылар өз ойы айтады, сұрақтарға жауап береді, |
Зерттеушілік Формативті бағалау |
|
|
Бағалау |
Оқушылардың алға білімдерін бағалау |
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
Қызығушылық танытады Оқушылар алған білімдерін өздері бағалайды |
Кестеге толтырады Блоб ағашына алған білімдері бойынша орналастырады, тілектерін білдіреді |
Зерттеушілік Формативті бағалау |
|
|
Үй тапсырмасы |
Тақырып 2.7. Жобаның интерфейсін құру |
Оқу, мазмұндау |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жобаның интерфейсін құру
Жобаның интерфейсін құру
«БЕКІТЕМІН» «КЕЛІСЕМІН»
Мектеп директоры: Директордың оқу ісі жөніндегі
_____________Б.Б. Сейтканов орынбасары: ___________Р.А. Джакупова
Қысқа мерзімді сабақ жоспары (Блум таксономиясы бойынша құрастырылған).
|
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні |
Мектебі |
Пәні, өтілетін уақыты |
Сыныбы |
Дәрісхана № |
|
Оспанов Кайрат Шарипович |
«Қойшыбай Төлеубеков атындағы орта мектебі» КММ |
Информатика 90 минут |
10 «А» сынып |
№27 мультимедия кабинеті |
|
Сабақ тақырыбы: |
Тақырып 2.7. Жобаның интерфейсін құру. 11-12 сабақ |
|
|
Жалпы мақсат: |
Оқушылар визуал программалау жүйесінде проектілеудің интерфейсін құру. |
|
|
Сілтеме: |
«Информатика» оқулығы, 10 сынып, VB 6,0 программалау практикумы. |
|
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
Визуал программалауда жоба интерфесімен жұмыс жасау |
|
|
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: |
Визуал программалауда жоба интерфейсін құру, нәтижесін демонтрациялау |
|
|
Негізгі идеялар: |
Оқушылар практикалық жұмыстарда проектлерді жасауды орындай алу |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Видеопроектор, интерактивті тақта, презентация, VB 3 программасы |
|
|
Оқыту әдістері: |
ЖЖ, ЖЖ стратегиялық элементтер |
Блум таксаномиясы, жұптастыру, «Миға шабуыл» стратегиясы |
|
Дерек көздері: |
Оқулық, VB 6,0 программалау практикумы, парақшалар |
|
|
Ойлауды Блум бойынша жіктеу |
Мақсат |
Тапсырма түрі. Түрткілер. |
Білім нәтижесі |
Оқушыларды жұмысқа қамту |
Бағалау |
|
|
Білу |
Оқушылар өткен сабақ тақырыбының білім білік дағдыларын тексеру. |
Диалог: мұғалім-оқушы «Миға шабуыл» стратегиясы |
Белсенділік таныту |
Диалог
|
Зерттеушілік
|
|
|
Түсіну |
Презентациялық көрсетілім бойынша жаңа сабақтың мазмұнын ашу, түсіндіру. |
Презентация Сұрақ-жауап Дәптерге түртіп алу |
Жаңа сабақты түсіну Білімдерін қалыптастыру |
Экранға назар аудару Түсінгенді дәптерге жазып алу |
зерттеушілік |
|
|
Сергіту сәті |
Оқушыларға сергіту жаттығуын орындату, бір сәтке демалуды ұйымдастыру |
Бейне көріністен физкультжаттығу «Пингвины из Мадагаскара» |
Тұрып жаттығуды орындайды. |
|||
|
Қолдану |
Программалауда қосымша құрылғыларды негізгі терезеге орналастыру |
Тапсырмаларды дәптерге орындайды. Программалауда тапсырмаларды орындайды |
Оқушыларға жеке немесе жұптық жұмыстары компьютерді қолдануда бәсекелестік қабілеттерін арттыру |
Әртүрлі тапсырмаларды орындайды. Бір бірлеріне көмек береді. |
Зерттеушілік Формативті бағалау. |
|
|
Компьютерде меңгеру |
Меңгердім |
|||||
|
Жартылай меңгердім |
||||||
|
меңгермедім |
||||||
|
Топқа бөлу |
Оқушылар 2 топқа бөлінеді. |
Оқушылар 2 топқа түрлі түсті конфеттермен бөлінеді. |
||||
|
Талдау |
Программалауда объектілерді негізгі терезеге орналастырудың жолы туралы талқылау |
1-топ: «Форм» (Объектілерді негізгі терезеге орналастыру); 2-топ: «Нысана» (Құрылғылар түрлері) |
Әр топ өзіне берілген тапсырмаларды талдай отырып орындайды |
Әр топтың мүшелері талдау жұмысына белсенділік танытады, топ мүшелері өздеріне берілген уақытта тапсырмаларды аяқтап қорғайды |
Зерттеушілік Формативті бағалау Өзара бағалау |
|
|
Жинақтау |
Программалау туралы түсініктерді қалыптастыру |
Рефлексия «Ой-толғаныс» әдісі |
Оқушылардың алған білім-білік дағдыларын жинақтау |
Оқушылар өз ойы айтады, сұрақтарға жауап береді, |
Зерттеушілік Формативті бағалау |
|
|
Бағалау |
Оқушылардың алға білімдерін бағалау |
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
Қызығушылық танытады Оқушылар алған білімдерін өздері бағалайды |
Кестеге толтырады Блоб ағашына алған білімдері бойынша орналастырады, тілектерін білдіреді |
Зерттеушілік Формативті бағалау |
|
|
Үй тапсырмасы |
Тақырып 2.7. Жобаның интерфейсін құру |
Оқу, мазмұндау |
||||
шағым қалдыра аласыз













