Сабақ тақырыбы:
|
Тақырып
2.7. Жобаның интерфейсін құру.
11-12 сабақ
|
Жалпы
мақсат:
|
Оқушылар визуал программалау
жүйесінде проектілеудің интерфейсін
құру.
|
Сілтеме:
|
«Информатика» оқулығы, 10
сынып, VB
6,0 программалау
практикумы.
|
Мұғалім үшін оқу
нәтижелері
|
Визуал программалауда жоба
интерфесімен жұмыс жасау
|
Оқушылар үшін оқу
нәтижелері:
|
Визуал программалауда жоба
интерфейсін құру, нәтижесін демонтрациялау
|
Негізгі
идеялар:
|
Оқушылар практикалық
жұмыстарда проектлерді жасауды орындай алу
|
Сабақта қолданылатын материалдар:
|
Видеопроектор, интерактивті
тақта, презентация, VB
3
программасы
|
Оқыту әдістері:
|
ЖЖ, ЖЖ стратегиялық
элементтер
|
Блум таксаномиясы, жұптастыру,
«Миға шабуыл» стратегиясы
|
Дерек көздері:
|
Оқулық,
VB
6,0 программалау практикумы,
парақшалар
|
Ойлауды
Блум
бойынша
жіктеу
|
Мақсат
|
Тапсырма
түрі.
Түрткілер.
|
Білім
нәтижесі
|
Оқушыларды жұмысқа
қамту
|
Бағалау
|
Білу
|
Оқушылар өткен сабақ
тақырыбының білім білік дағдыларын
тексеру.
|
Диалог:
мұғалім-оқушы
«Миға шабуыл»
стратегиясы
|
Белсенділік
таныту
|
Диалог
|
Зерттеушілік
|
Түсіну
|
Презентациялық көрсетілім
бойынша жаңа сабақтың мазмұнын ашу,
түсіндіру.
|
Презентация
Сұрақ-жауап
Дәптерге түртіп
алу
|
Жаңа сабақты
түсіну
Білімдерін
қалыптастыру
|
Экранға назар
аудару
Түсінгенді дәптерге
жазып алу
|
зерттеушілік
|
Сергіту
сәті
|
Оқушыларға сергіту жаттығуын
орындату, бір сәтке демалуды
ұйымдастыру
|
Бейне көріністен
физкультжаттығу «Пингвины из
Мадагаскара»
|
Тұрып жаттығуды
орындайды.
|
Қолдану
|
Программалауда қосымша
құрылғыларды негізгі терезеге
орналастыру
|
Тапсырмаларды
дәптерге орындайды.
Программалауда тапсырмаларды
орындайды
|
Оқушыларға жеке немесе жұптық
жұмыстары компьютерді қолдануда бәсекелестік қабілеттерін
арттыру
|
Әртүрлі
тапсырмаларды орындайды.
Бір бірлеріне көмек
береді.
|
Зерттеушілік
Формативті
бағалау.
|
Компьютерде
меңгеру
|
Меңгердім
|
Жартылай
меңгердім
|
меңгермедім
|
Топқа
бөлу
|
Оқушылар 2 топқа
бөлінеді.
|
Оқушылар 2 топқа түрлі түсті
конфеттермен бөлінеді.
|
Талдау
|
Программалауда объектілерді
негізгі терезеге орналастырудың жолы туралы
талқылау
|
1-топ: «Форм»
(Объектілерді негізгі терезеге
орналастыру);
2-топ: «Нысана» (Құрылғылар
түрлері)
|
Әр топ өзіне берілген
тапсырмаларды талдай отырып
орындайды
|
Әр топтың мүшелері талдау
жұмысына белсенділік танытады, топ мүшелері өздеріне берілген
уақытта тапсырмаларды аяқтап
қорғайды
|
Зерттеушілік
Формативті
бағалау
Өзара
бағалау
|
Жинақтау
|
Программалау туралы
түсініктерді қалыптастыру
|
Рефлексия
«Ой-толғаныс»
әдісі
|
Оқушылардың алған білім-білік
дағдыларын жинақтау
|
Оқушылар өз ойы айтады,
сұрақтарға жауап береді,
|
Зерттеушілік
Формативті
бағалау
|
Бағалау
|
Оқушылардың алға білімдерін
бағалау
|
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
|
Қызығушылық
танытады
Оқушылар алған білімдерін
өздері бағалайды
|
Кестеге
толтырады
Блоб ағашына алған білімдері
бойынша орналастырады, тілектерін
білдіреді
|
Зерттеушілік
Формативті
бағалау
|
Үй
тапсырмасы
|
Тақырып
2.7. Жобаның интерфейсін
құру
|
Оқу,
мазмұндау
|