Материалдар / Жобаның интерфейсін құру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жобаның интерфейсін құру

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар практикалық жұмыстарда проектлерді жасауды орындай алу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
822
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«БЕКІТЕМІН» «КЕЛІСЕМІН»

Мектеп директоры: Директордың оқу ісі жөніндегі

_____________Б.Б. Сейтканов орынбасары: ___________Р.А. Джакупова


Қысқа мерзімді сабақ жоспары (Блум таксономиясы бойынша құрастырылған).

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні

Мектебі

Пәні, өтілетін уақыты

Сыныбы

Дәрісхана №

Оспанов Кайрат Шарипович

«Қойшыбай Төлеубеков атындағы орта мектебі» КММ

Информатика

90 минут

10 «А» сынып

27 мультимедия кабинеті

Сабақ тақырыбы:

Тақырып 2.7. Жобаның интерфейсін құру. 11-12 сабақ

Жалпы мақсат:

Оқушылар визуал программалау жүйесінде проектілеудің интерфейсін құру.

Сілтеме:

«Информатика» оқулығы, 10 сынып, VB 6,0 программалау практикумы.

Мұғалім үшін оқу нәтижелері

Визуал программалауда жоба интерфесімен жұмыс жасау

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:

Визуал программалауда жоба интерфейсін құру, нәтижесін демонтрациялау

Негізгі идеялар:


Оқушылар практикалық жұмыстарда проектлерді жасауды орындай алу

Сабақта қолданылатын материалдар:

Видеопроектор, интерактивті тақта, презентация, VB 3 программасы

Оқыту әдістері:

ЖЖ, ЖЖ стратегиялық элементтер

Блум таксаномиясы, жұптастыру, «Миға шабуыл» стратегиясы

Дерек көздері:

Оқулық, VB 6,0 программалау практикумы, парақшалар

Ойлауды Блум

бойынша жіктеу

Мақсат

Тапсырма түрі.

Түрткілер.

Білім нәтижесі

Оқушыларды жұмысқа қамту

Бағалау

Білу

Оқушылар өткен сабақ тақырыбының білім білік дағдыларын тексеру.

Диалог: мұғалім-оқушы

«Миға шабуыл» стратегиясы


Белсенділік таныту

Диалог



Зерттеушілік



Түсіну

Презентациялық көрсетілім бойынша жаңа сабақтың мазмұнын ашу, түсіндіру.

Презентация

Сұрақ-жауап

Дәптерге түртіп алу

Жаңа сабақты түсіну

Білімдерін қалыптастыру

Экранға назар аудару

Түсінгенді дәптерге жазып алу


зерттеушілік

Сергіту сәті

Оқушыларға сергіту жаттығуын орындату, бір сәтке демалуды ұйымдастыру

Бейне көріністен физкультжаттығу «Пингвины из Мадагаскара»

Тұрып жаттығуды орындайды.

Қолдану

Программалауда қосымша құрылғыларды негізгі терезеге орналастыру

Тапсырмаларды дәптерге орындайды.

Программалауда тапсырмаларды орындайды

Оқушыларға жеке немесе жұптық жұмыстары компьютерді қолдануда бәсекелестік қабілеттерін арттыру

Әртүрлі тапсырмаларды орындайды.

Бір бірлеріне көмек береді.

Зерттеушілік

Формативті бағалау.

Компьютерде меңгеру

Меңгердім

Жартылай меңгердім

меңгермедім

Топқа бөлу

Оқушылар 2 топқа бөлінеді.

Оқушылар 2 топқа түрлі түсті конфеттермен бөлінеді.

Талдау

Программалауда объектілерді негізгі терезеге орналастырудың жолы туралы талқылау

1-топ: «Форм» (Объектілерді негізгі терезеге орналастыру);

2-топ: «Нысана» (Құрылғылар түрлері)

Әр топ өзіне берілген тапсырмаларды талдай отырып орындайды

Әр топтың мүшелері талдау жұмысына белсенділік танытады, топ мүшелері өздеріне берілген уақытта тапсырмаларды аяқтап қорғайды

Зерттеушілік

Формативті бағалау

Өзара бағалау

Жинақтау

Программалау туралы түсініктерді қалыптастыру

Рефлексия

«Ой-толғаныс» әдісі


Оқушылардың алған білім-білік дағдыларын жинақтау

Оқушылар өз ойы айтады, сұрақтарға жауап береді,

Зерттеушілік

Формативті бағалау


Бағалау

Оқушылардың алға білімдерін бағалау

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Қызығушылық танытады

Оқушылар алған білімдерін өздері бағалайды

Кестеге толтырады

Блоб ағашына алған білімдері бойынша орналастырады, тілектерін білдіреді

Зерттеушілік

Формативті бағалау

Үй тапсырмасы

Тақырып 2.7. Жобаның интерфейсін құру

Оқу, мазмұндау


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!