Сабақтың
басы
5
минут
|
Оқушылармен
амандасу.
Oқyшылaрдың зeйiнiн caбaққa
аудару.
І.
Ұйымдастыру кезеңі:
Ынтымақтасу
атмосферасында әр оқушы қол пішінін
киіп, «Екі қолды жұмысқа
жұмылдыру» әдісімен алақанды алақанға қою
арқылы «Сыйлаймын» әдісі арқылы өз бойындағы
жақсы қасиеттерін сыйлайды.
Әлеуметтік бейнеролик көрсету
арқылы тақырыпты ашу.
https://youtu.be/R29XLBsUctY?si=-ts-_4rY9MsjbXoW
Жол заңы дұрыс жүріп ,
абай болуды талап етеді. Жол тәртібін бұзба ,
ол қатер тудырады. Жолдың қалыпты қозғалысы көбінесе
балалардың жол бойында қалай болса солай жүріп, доп
қуалайтыны , шаңғы тебетіні , жүріп бара жатқан
машинаға жабысатыны ,қалтарыстан жолға шығып
келетін салдарынан бұзылады. Жол тәртібін бұзғандықтан
кейбіреулер машина дөңгелегіне ілініп қаза тауып ,
кейбіреулері жарақат алады . Ал кейбіреулері өмірлік мүгедек
болып қалады.
|
Мұғаліммен амандасады, жақсы
қасиеттер туралы тренингті
орындайды.
Балалар бейнеролик тамашалап,
сұраққа жауап береді, пікір алмасады.
|
Интерактивті тақта,
бейнеролик
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
ІІ. Топтық
жұмыс
«Конверттегі тапсырма»
әдісі арқылы топтарға конверттер үлестіріледі.Берілген тапсырманы
әр топ әртүрлі әдіспен қорғап
шығады.
1-конверт: Жол
ережелері және адам
2-конверт: Жол
қауіпсіздігін қалай
арттырамыз?
3-конверт: Жол
ережесінің бұзылуы себептері
«Жеке қауіпсіздік»
сабағы
ҚИЫН ЖАҒДАЙЛАРДА АТА-АНАЛАРҒА
СЕНУ НЕГЕ МАҢЫЗДЫ?
https://youtu.be/5PlDBvWOusI?si=hgUP36wzrkFclr6u
ІІІ. «Бұл қандай белгі?»
ойыны
Әр топқа жол белгілерінің
суретімен текше беріледі. Текшені лақтыру арқылы түскен жол белгісі
туралы айтып береді.
|
Оқушылар топпен тақырыпты
талқылап, кластер, постер қорғайды
Оқушылар жаднамамен
танысады
Текшені лақтырып, түскен жол
белгінің анықтамасын айтады.
|
Үлестірмелі парақтар, конферт,
маркер, фломастер.
Интерактивті тақта,
бейнеролик
Жол белгілері
текшесі
|