Жол қозғалысына қатысушылар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жол қозғалысына қатысушылар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға арналған көмекші құрал
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ:Қазақ тілі

Мектеп :Я.Есенбеков атындағы жалпы орта мектебі КММ


Күні: 14.02.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Шойбекова Фатима


Сынып: 5

Такырыбы:Жол қозғалысына қатысушылар

Қатыспағандар:


Сабаққа негізделген оқу мақсаты.

5.О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

5.Ж3. Жазба жұмыстарын әртүрлі формада ұсыну.


Бағалау критерийі

Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыра алады.Өзекті мәселелер бойынша өз ойын дәлелдермен жеткізеді.


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:


Мәтінді мазмұнын біледі, берілген сөз тіркестерінің мағыналарын түсіндіреді, қатыстырып сөйлем құрай алады.


Оқушылардың басым бөлігі:


Мәтінді мазмұнын біледі, түсінеді.Берілген сөз тіркестерінің мағыналарын түсіндіреді, қатыстырып сөйлем құрай алады.


Кейбір оқушылар:


Мәтінді мазмұнын біледі, түсінеді. Нақты ақпаратты анықтауға арналған сұрақтар құрастыра алады.Берілген сөз тіркестерінің мағыналарын түсіндіреді, қатыстырып сөйлем құрай алады.


Тілдік мақсат:


Оқушылар орындай алады:

Оқушылар мәтінді оқи отырып мазмұнымен танысады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Қазақстанда қай елді мекендерде су көлігі пайдаланылады?


Біздің елде су көліктері неліктен көп пайдаланылмайды?


Алдыңғы оқу

Мәтіннің не екенін біледі, сұрақ құрастыра алады.

Нақты ақпаратты анықтай алады.



. Жоспар



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған тапсырма түрлері.

Ресурстар

Жоспарланғанжаттығулар уларменқатарескертпелердіжазыңыз)

Сабақтың басы

Ұйымдастыру:


Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу,түгелдеу,оқу құралдарын тексеру.Сыныптың тазалығына көңіл бөлу.Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

Психологиялық дайындық.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.

Сынып реттілігін қадағалау.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

Ширату жаттығуы:

Оқушыларға өздерінің тұратын жерінен мектепке дейінгі жолдың картасын сызғызады. Оқушылар картаны сызып, жол бойында орналасқан жол белгілерін еске түсіріп орналастырады.

Жолдағы қауіпті жерлерді белгілейді.

Мысалы:тым үлкен, аса қауіпті, қауіпсіздеу, жақынырақ, алыстау, жап-жақын т.с.с






Түрлі түсті таратплар





С абақтың ортасы:



1-тапсырма.Оқылым.

Оқылым

Мәтінді рөлге бөліп оқыңдар.

Дескриптор

- мәтіннің мазмұнын түсінеді;

- нақты ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар

құрастырады (3 сұрақ).

ҚБ.Бағдаршам

2-тапсырма.Тыңдалым және айтылым

«Жол жүру ережелері» (https://www.youtube.com/watch?v=0e4SE-38dL0) хабарын көріп, жол ережелерін сақтаудың маңыздылығын түсіндіріңдер.


3-тапсырма.Жазылым. Өлеңді мәнерлеп оқыңдар. Өлеңде айтылған ережені өлең жолынан қалыпты сөйлемге айналдырып жазыңдар.


4-тапсырма.ӘТН.

«Еркін микрофон» әдісімен жол қозғалысына қатысушылардың арасында сұхбат жүргізіңдер.









А4парақша, маркер




Сабақтың соңы

Кері байланыс

«Рефлексиялық шеңбер»

Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?

  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?



Стикер


Қосымша ақпарат


Саралау– Сіз қандайтәсілмен

Көбірек қолдау көрсетпексіз:


Сүңгуір кеме, күзетші кеме, желкенді кеме, мұхит лайнері деген сөздерді қатыстырып, сөйлем құраңдар.

Сын есімдердің мағыналық түрін ажыратыңдар.



Қабілетті оқушыға

тапсырманы

қалай түрлендіресіз:

«Қазақстандағы портты қала және ондағы су көліктері» деген тақырыпта шағын мәтін жазыңдар.



Бағалау – сіз оқушылардың материалдарды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

«Бағдаршам» әдісі

Пән аралық байланыс :

Физика,география


Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары: Омарова Г.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.06.2019
3164
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі