Бекітілді:
Әл – Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия
Қысқа мерзімді(сабақ) жоспары
Жолдармен жұмыс жасау. Жолдық функциялар
|
Бөлім |
Алгоритмдеу және программалау |
|
|
Педагогтың аты-жөні |
Мұртаза Ш.М. |
|
|
Күні |
08.07.2022 |
|
|
Сынып : 10 Б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жолдармен жұмыс жасау. Жолдық функциялар |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.5.1.2 жолдарды өңдеу үшін процедуралар мен функцияларды пайдалану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Бағалау критерийлері |
|
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
|
|
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Басы 15 минут
|
1.Оқушылармен сәлемдесу. 2. Оқушыларды түгендеу. 3. Алдыңғы сабаққа шолу (жеке тапсырма) Функция және процедура. Learning Apps. 4. Лидер әдісі бойынша оқушыларды 3 топқа бөлу 5. Сабақ тақырыбы мен мақсатымен таныстыру Ұйымдастыру кезеңі 1) Тақырыпты ашу. «Алтын балықтар» әдісі арқылы сабақ тақырыбын ашу. Алтын балықтарға арналған тапсырма: Мәтінді өңдеуді қажет ететін өмірлік мысалдар келтіру. Мысалы: телефонға пин-код қою барысында міндетті түрде төрт саннан тұратынын тексеру немесе почта адресі міндетті түрде @ таңбасы болуы және т.б. (Алтын балықтар топпен бірге алдымен мысалдар тізімін құрады кейіннен ортаға шығып кезекпен оқиды. Мысал кімде көп болады сол балық командасы жеңіске жетеді.) 2) Сабаққа шолу. Практикалық демонстрация арқылы түсіндіру Терминдер. Жолға қолданылатын функциялар мен процедуралардың қолдану барысын көрсету. Ерекше балаларға: Карточкалар арқылы оқыту. Quizlet.. https://quizlet.com/_9hb6il?x=1jqt&i=2cna3n |
1.Мұғаліммен сәлемдеседі. 2. Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды. 3.Қайталау тапсырмасын орындайды 4. Топтарға бөлінеді. 5. Жаңа тақырыпты тыңдайды. |
Білу Түсіну
Функционалдық бағалау(Креативті ойлау) |
Оқулық
Презентация
|
||||||
|
Ортасы 22 минут
|
Қалыптастырушы бағалау ұйымдастыру. Оқушыларға практикалық тапсырмаларды беру. Бағалау критерийлері: А деңгейі – 5 балл +B деңгейі - 8 балл +С деңгейі – 10 балл Топтық қосымша балл: 2 балл – үздік топ 1 балл – екінші топ 0 балл – соңғы топ А - деңгейі Quizizz тест – жолдық функциялар қолдану нәтижелерін анықтау. Топтық жарыс. https://quizizz.com/admin/quiz/62c701a6d989ba001eac6705?source=quiz_page Дескриптор:
B – деңгейі Python программасында алгоритм жазу.
ASCII кесте бойынша сандық кодтар тізбегі берілген. Жасырын сөзді табыңыз.
“FORMAT” “NIS” “MAC” Дескриптор:
C - деңгейі Күн жүйесіндегі планеталар туралы ақпарат табыңыз. Планета атауларынан тұратын жолдар тізімін құрыңыз. Тізімнің бірінші және соңғы элементтерін шығарыңыз. Жер планетасының тізімдегі орнын(Индекс әдісі) анықтаңыз. Дескриптор:
|
1.Тапсырмаларды орындайды. 2. Топта жұмыс жасайды. 3. Тапсырма нәтижесін мұғалімге тексертеді. 4. Көмек қажет жағдайда мұғалімнен көмек сұрайды. |
Қолдану
Мұғалім 10 балдық жүйемен бағалайды
Математикалық сауаттылық
Оқу сауаттылығы (Жаратылыстану-ғылыми) |
|
||||||
|
Соңы: 8 минут |
1. Топтарды бағалау. (1,2,3) 2.Рефлексия «Плюс Минус Қызықты» әдісі. Карточкаларды тарату.
Кері байланыс. |
1. Оқушылар кері байланыс жасайды 2. Карточканы толтырады. |
Өзін-өзі бағалау |
|
Қосымша 1.
Сабақ түсіндіру барысы.
Терминдер
|
English |
Қазақша |
|
String |
Жол |
|
Length |
Ұзындық |
|
Edit |
Өзгерту, өңдеу |
|
Function |
Функция |
|
Procedure |
Процедура |
|
method |
әдіс |
Демонстрация және түсіндіру:
-
Жол дегеніміз не?

-
Жолды шығаруда индекс қолдану

-
Жолды шығаруда * таңбасын қолдану
-
len() функциясы
-
max() функциясы
-
min() функциясы

Осы жерде : Сонда Пинкод 4 таңбадан тұратынын тексеру үшін қай әдісті қолданады екенбіз?
-
str() функциясы

-
int() функциясы
-
float() функциясы

-
chr() функциясы
-
ord() функциясы

Келесі сабақта өтіледі:
-
isLower() функциясы
-
isUpper() функциясы
-
list() функциясы
-
‘’.join() әдісі
-
replace() әдісі
-
split() әдісі
-
strip() әдісі
-
find() әдісі
-
index() әдісі
-
count() әдісі
-
upper() әдісі
-
lower() әдісі
-
title() әдісі
-
swapcase() әдісі
-
capitalize() әдісі
________________________________________________________________
Қосымша 2.
Quizlet.



Қосымша 3.
Quizizz.





Рефлексия парағы.
|
Плюс |
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бекітілді:
Әл – Фараби атындағы №21
мамандандырылған гимназия
Қысқа мерзімді(сабақ)
жоспары
Жолдармен жұмыс жасау. Жолдық
функциялар
Бөлім Алгоритмдеу және программалау Педагогтың
аты-жөні Мұртаза
Ш.М. Күні 08.07.2022 Сынып
: 10 Б Қатысушылар
саны: Қатыспағандар
саны: Сабақтың
тақырыбы: Жолдармен жұмыс жасау. Жолдық
функциялар Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
10.5.1.2 жолдарды өңдеу үшін
процедуралар мен функцияларды
пайдалану Сабақтың
мақсаты Python тілінде жолдардың
жазылу ережесін біледі Python тілінде жолдарды
өңдеуге арналған процедуралар мен функция қызметтерін
біледі Python тілінде жолдарды өңдеу
үшін процедуралар мен функцияларды қолданып есептер
шығарады Бағалау
критерийлері жолдарды өңдеуге арналған
процедуралар мен функция қызметтерін анықтай
алады жолдарды өңдеу түрлеріне мысал
келтіреді жолдарды өңдеу үшін
процедуралар мен функциялар жазылу ережесін
біледі тізім құру ережесін
біледі жолдарды өңдеуде процедуралар
мен функцияларды қолданады Ойлау дағдыларының
деңгейі Білу Түсіну Қолдану
Сабақ
барысы Сабақ
кезеңі Педагогтың
әрекеті Оқушының
әрекеті Бағалау Ресурстар
Басы
15
минут
1.Оқушылармен
сәлемдесу. 2. Оқушыларды
түгендеу.
3. Алдыңғы сабаққа шолу (жеке
тапсырма)
Функция және
процедура.
Learning
Apps. 4. Лидер әдісі бойынша
оқушыларды 3 топқа бөлу
5. Сабақ тақырыбы мен
мақсатымен таныстыру Ұйымдастыру
кезеңі 1) Тақырыпты
ашу. «Алтын балықтар» әдісі арқылы
сабақ тақырыбын ашу. Алтын балықтарға арналған тапсырма: Мәтінді
өңдеуді қажет ететін өмірлік мысалдар келтіру. Мысалы: телефонға
пин-код қою барысында міндетті түрде төрт саннан тұратынын тексеру
немесе почта адресі міндетті түрде @ таңбасы болуы және т.б. (Алтын
балықтар топпен бірге алдымен мысалдар тізімін құрады кейіннен
ортаға шығып кезекпен оқиды. Мысал кімде көп болады сол балық
командасы жеңіске жетеді.) 2)
Сабаққа
шолу. Практикалық демонстрация
арқылы түсіндіру Терминдер. Жолға қолданылатын
функциялар мен процедуралардың қолдану барысын
көрсету. Ерекше балаларға:
Карточкалар арқылы оқыту. Quizlet..
https://quizlet.com/_9hb6il?x=1jqt&i=2cna3n 1.Мұғаліммен
сәлемдеседі. 2. Сабақ тақырыбы мен мақсатын
анықтайды. 3.Қайталау тапсырмасын
орындайды 4. Топтарға
бөлінеді. 5. Жаңа тақырыпты
тыңдайды.
Білу
Түсіну
Функционалдық бағалау(Креативті
ойлау)
Оқулық
Презентация
Ортасы
22
минут
Қалыптастырушы бағалау
ұйымдастыру. Оқушыларға практикалық
тапсырмаларды беру. Бағалау
критерийлері: А деңгейі – 5
балл +B деңгейі - 8
балл +С деңгейі – 10
балл Топтық қосымша
балл: 2 балл – үздік
топ 1 балл – екінші
топ 0 балл – соңғы
топ А -
деңгейі Quizizz тест – жолдық
функциялар қолдану нәтижелерін анықтау. Топтық
жарыс.
https://quizizz.com/admin/quiz/62c701a6d989ba001eac6705?source=quiz_page Дескриптор: жолдарды өңдеуге арналған
процедуралар мен функция қызметтерін дұрыс
атайды B –
деңгейі Python программасында
алгоритм жазу. “String” сөзін ASCII кесте
бойынша сандық кодтармен шығарыңыз. 99 114 101 97
116 101 ASCII кесте бойынша сандық
кодтар тізбегі берілген. Жасырын сөзді
табыңыз. “INFORMATICS” жолы берілген.
Жол индекстерін пайдалану арқылы берілген сөз арқылы келесі
сөздерді шығарыңыз. “FORMAT” “NIS” “MAC” Дескриптор: жолдарды өңдеуге арналған
процедуралар мен функция қызметтерін анықтай
алады жолдарды өңдеу үшін
процедуралар мен функциялар жазылу ережесін
біледі жолдарды өңдеуде процедуралар
мен функцияларды қолданады
C -
деңгейі Күн жүйесіндегі планеталар
туралы ақпарат табыңыз. Планета атауларынан тұратын жолдар тізімін
құрыңыз. Тізімнің бірінші және соңғы элементтерін шығарыңыз. Жер
планетасының тізімдегі орнын(Индекс әдісі)
анықтаңыз. Дескриптор: жолдарды өңдеуге арналған
процедуралар мен функция қызметтерін анықтай
алады жолдарды өңдеу үшін
процедуралар мен функциялар жазылу ережесін
біледі тізім құру ережесін
біледі жолдарды өңдеуде процедуралар
мен функцияларды қолданады
1.Тапсырмаларды орындайды.
2. Топта
жұмыс жасайды.
3. Тапсырма
нәтижесін мұғалімге тексертеді. 4. Көмек қажет жағдайда
мұғалімнен көмек сұрайды.
Қолдану
Мұғалім 10
балдық жүйемен бағалайды
Математикалық сауаттылық
Оқу сауаттылығы
(Жаратылыстану-ғылыми)
Соңы: 8
минут 1. Топтарды бағалау.
(1,2,3) 2.Рефлексия «Плюс Минус Қызықты»
әдісі. Карточкаларды
тарату. Плюс Минус Қызықты
Кері
байланыс.
1. Оқушылар
кері байланыс жасайды
2.
Карточканы толтырады.
Өзін-өзі
бағалау
Сабақ түсіндіру
барысы.
Терминдер English Қазақша String Жол Length Ұзындық Edit Өзгерту,
өңдеу Function Функция Procedure Процедура method әдіс
Демонстрация және
түсіндіру: Жол дегеніміз
не?
Жолды шығаруда индекс
қолдану
Жолды шығаруда * таңбасын
қолдану len()
функциясы max()
функциясы min()
функциясы
Осы жерде : Сонда Пинкод 4
таңбадан тұратынын тексеру үшін қай әдісті қолданады
екенбіз? str()
функциясы
int()
функциясы float()
функциясы
chr()
функциясы ord()
функциясы
Келесі сабақта
өтіледі: isLower()
функциясы isUpper()
функциясы list()
функциясы ‘’.join()
әдісі replace()
әдісі split()
әдісі strip()
әдісі find()
әдісі index()
әдісі count()
әдісі upper()
әдісі lower()
әдісі title()
әдісі swapcase() әдісі capitalize() әдісі ________________________________________________________________
Quizlet.
Quizizz.
Рефлексия
парағы.
Плюс | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













