Білім беру саласы: «Шығармашылық» Ұйымдастырылған оқу
қызметінің түрі: «шебер қолдар» вариат.комп.
Тақырыбы: «күз
жомарт»көкөністер Мақсаты: балаларды көкөністерді сипап сезу арқылы анықтау, олардың
аттарын атату. Ұқыпты сурет салуға үйрету.
Көрнекі құралдар:көкөніс муляждары, дайын қағаздар, қарындаштар,
үлгі. Қос тілдік
компоненті: қияр-огурец, қызанақ-
помидор.
Қызмет
кезені
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Баланың
іс-әрекеті.
|
Ынтыландыру- оятушы
кезең
Тосын
сый:
|
Балалар, күз мезгілі көкөністер мен
жемістердің пісетін кезі екен. Оны барлығымыз
білеміз. Балалар, бізге орманнан кірпі келіпті, оның
қолында себеп, ішінде жемістер мен
көкөністер.
|
Тәрбиешінің айтқандарын тыңдап
отырады.
Кірпіге назар аударады.
|
Ұйымдастырушы ізденуші
кезең
|
Кірпі бізге не әкелді?
Көкөністердің атын айтып, көрсетіңдерші. Ал енді жемістерді
атаңдар. Көкөністер қайда өседі? Жемістер қайда өседі.? Бүгін біз
сеңдермен қысқа дайындық жасаймыз. Біз мынау банканы қияр мен
қызанақ пен толтырамыз. Жасауын түсіндіріп, көрсету. Шаршының түсі
қандай.? Бұл шаршыдан дөңғелек қиямыз, бұл қызанақ болады.
Бұрыштарын дөңғелетіп қиямыз, дөңғелек шығады. Тіктөртбұрыштын түсі
қандай.? Бұрыштарын дөңғелетіп, сопақ пішінді қиямыз.Неге ұқсады?
Енді қайшымен жұмыс істеу кезендігі кауіпсіздік ережесін еске
түсірейік.
|
Көкөніс пен жемістер
әкелді
Қияр, қызанақ, бұрыш, пияз.
Алма, алмұтр, жүзім....
Бау-бақшада өседі. Жемістер
бақта, ағаш басында өседі.
Назар
аударады
Жұмыстың орындалу ретімен
таңысады. Түсі қызыл.
Жасыл,қиярға
ұқсайды.
Балалар қаупсіздік ережелерін айтады.
|
|
Сергіту сәті: «Орамжапырақты тұздау» Тық-тық-тық
Орамжапырақты кесеміз, Оны біз тұздаймыз, Ыдысқа біз саламыз,
Дайындаймыз қысқа азық. Қос тілдік
компоненті: қияр-огурец, қызанақ-
помидор. Енді біз оларды жапсырамыз. Алдымен сопақ пішінді қияр мен
дөңғелек пішінді қызанақтың суреттерін салу. Балалар жұмысқа
кірседі.
|
Өлең мәтініне байланысты
қимыл-қозғалыстар жасайды.
Қос тілдік
компоненті: қияр-огурец, қызанақ-
помидор, қайталайды.
Балалар жұмысқа кіріседі. Үлгіге қарап, қияр мен қызанақты
салады Жұмыстарын таза, ұқыпты жасайды.
|
Рефлексивті- тузетуші
кезең
|
Жасаған жұмыстарын кірпіге береді. Кірпі
қуанып кетеді. Балаларды мақтап, жарайсыңдар балалар, қысқа
біз қаншама азық дайындап
алдық.
|
Кірпіге көмек берген үшін қуанады.
|
Күтілетін нәтиже: Қайталайды:көкөністерді атап, суретін салу.
Түсінеді: Көкөніс пен жемістердің
айырмашылығын, көкөністен жасалатын тағамдардың
пайдасын. Қолдана алады: оқу іс-әрекеті барысында аланған
дағдыларды.