Жоңғар басқыншылығына қарсы Отан соғысының басталуы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жоңғар басқыншылығына қарсы Отан соғысының басталуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жоңғар басқыншылығы туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы

пәні: Қазақстан тарихы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1А Қазақ-жоңғар соғыстары

Мектеп: №28 орта мектебі
Күні: 05.09.18 ж
Сынып: 8 А

Қатысқандар:

Қатыспағандар:
Мұғалімнің аты-жөні: Балмуратова А.Б.

Сабақтың тақырыбы

Жоңғар басқыншылығына қарсы Отан соғысының басталуы.

Не себепті «Елім-ай» бүкілхалықтық әнге айналды?

Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме)

7.3.1.2-Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;

7.4.1.1-жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар Қазақтардың жеңілу себептері және оның салдарын анықтап біледі

Басым оқушылар жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтайды

Кейбір оқушылар: Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдайды

Бағалау критерийі




- Қазақтардың жеңілу себептері және оның салдарын анықтап біледі (білу)

- Жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтайды (түсіну)

- Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдайды (қолдану)

Тілдік мақсаттар

Жаңа ұғымдар: Жоңғар, Тәуке хан, «Елім-ай»

Талқылауға арналған тармақтар:

  • Тақырып бойынша мәтінді оқиды және жұппен талқылайды. (оқылым, тыңдалым, айтылым)

Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдап, эссе жазады ( жазылым)

Құндылықтарға баулу

Қазақстандық патриотизм, азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық.

Пəнаралық байланыс

  • қазақ тілі (эссе)

Тақырып бойынша
алдыңғы білім


7.1.1.1.-жоңғар шапқыншылығы кезіндегі демографиялық өзгерістерді және миграциялық процестерді түсіндіру;

7.2.2.1-халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау;

«Миға шабуыл» әдісін пайдалана отырып өткен тақырыпты пысықтайды

Сабақ барысы


Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы





Оқушылармен амандасу,түгелдеу,назарын сабаққа аудару

Сабақтың мақсатымен таныстыру

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!





Сабақтың ортасы


1.Тапсырма Жұппен жұмыс

Кестені толтырыңдар.

Қазақтардың жеңілу себептері және оның салдарын анықтаңдар

себептері

Shape1









Дескриптор

- Қазақтардың жеңілу себептері және оның салдарын анықтайды;

Бағалау. «Бас-бармақ» арқылы бірін-бірі бағалайды


2.Тапсырма

Қазақ халқының шаруашылығына жоңғар шапқыншылығының тигізген зардаптарын сипаттап, дәлелдер келтіріңіз.

1. дәлел:

2. дәлел:

3. криптор

Дескриптор

- Қазақ халқының шаруашылығына жоңғар шапқыншылығының тигізген зардаптарын сипаттап, дәлелдер келтіреді

Бағалау. «Бас-бармақ» арқылы бірін-бірі бағалайды


3.Тапсырма Жұппен жұмыс

  1. «XVII-XVIII ғасырлардағы қазақ хадығының ішкі жағдайы» тақырыбында 100-150 сөзден тұратын эссе жазыңыз.

Эссе критерийлері:

    • Қазақ хандығының ішкі жағдайы туралы кемінде 3 дерек келтіру;

    • Жоңғар шапқыншылығына қарсы күресте халықтың бірігуі туралы кемінде 2 дерек келтіру;

    • Қазақ хандығының дамуына үлес қосқан хандардың іс-әрекеттеріне баға беру;

Қазақ хандығының дамуына үлес қосқан батырлардың іс-әрекеттеріне баға беру.


Дескриптор

-«XVII-XVIII ғасырлардағы қазақ хадығының ішкі жағдайы» тақырыбында 100-150 сөзден тұратын эссе жазады.

Бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бірін-бірі бағалайды




кесте

















Таратпа материал

























Сабақтың соңы

Кері байланыс.

Маған ............ қызықты болды

Бұл ................. қиындық туғызды

Осы ................ мені ойландырды

Үйге тапсырма. Жоңғар басқыншылығына қарсы Отан соғысының басталуы туралы мәліметтері. қосымша тапсырма беру

стикер


Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға
қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз
оқушылардың
материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді
жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне
қауіпсіздік техникасын
сақтау

Барлық оқушылар Қазақтардың жеңілу себептері және оның салдарын анықтап білді

Басым оқушылар жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтады

Кейбір оқушылар: Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдады

Бағалау.»Бас-бармақ», «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бірін-бірі бағалайды

Кері байланыс

Маған ............ қызықты болды

Бұл ................. қиындық туғызды

Осы ................ мені ойландырды


Сыныптың санитарлық-гигиеналық тазалығын, техника қауіпсіздік ережесін сақтау;


Сабақтың рефлексиясы

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?














Тапсырма

Қазақ халқының шаруашылығына жоңғар шапқыншылығының тигізген зардаптарын сипаттап, дәлелдер келтіріңіз.

1. дәлел:

2. дәлел:

3. дәлел:

3. дәлел:





Тапсырма

Қазақ халқының шаруашылығына жоңғар шапқыншылығының тигізген зардаптарын сипаттап, дәлелдер келтіріңіз.

1. дәлел:

2. дәлел:

3. дәлел:

3. дәлел:



Тапсырма

Қазақ халқының шаруашылығына жоңғар шапқыншылығының тигізген зардаптарын сипаттап, дәлелдер келтіріңіз.

1. дәлел:

2. дәлел:

3. дәлел:

3. дәлел:





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2018
924
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі