|
Бөлім |
Қарым – қатынас пен тіл табысу дағдыларын дамыту |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Рашатов Е.М |
||||
|
Күні |
14.10.2024 |
||||
|
Сынып |
1 «АӘБВ» Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Бірқатар қимыл – қозғалыс дағдылары |
||||
|
оқу мақсаттары |
1.2.2.2 Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Секіріп қозғалыс ойындары арқылы дағдыларын сабақ барысында стратегия элементтерін пайдалану. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Саптық жаттығулар. Жеңіл жүгіріс.
Жеңіл жүгіріс ЖДЖ жаттығулары |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Спорттық алаң |
|
|
Ортасы |
Қатардағы жаттығулар. Бұрылыстарды біркелкі орындау. Аяқтың ұшын, өкшесін дұрыс пайдалану. Жүрістегі жаттығулар. Жаттығуларды біркелкі, дұрыс орындау.Жүрістегі жаттығулардан жүгірістегі жаттығуларға көшу. Баяу жеңіл жүгіру. Арақашықтықты сақтау. Қол кеуденің алдында, аяқтың ұшымен жүгіру. Мұрынмен тыныс алу. Жүгірістегі жаттығулар. Бірте- бірте ақырындап жүріске көшу. Кең тыныс алу. Жүрісте үш лекпен бұрылып үш қатарға тұру. Жалпы дамыту, жетілдіру жаттығулары. Оқушылар «Кім қуып жетеді?» ойынын ойнайды. Командалардың тапсырмасы – мұғалімнің белгісі бойынша, өздерінің алдында он қадам жерде сызылып тұрған сызыққа бір аяқта секіріп жетуі тиіс. Содан соң топтар кері бұрылып, артқа секіреді. Шекараға бірінші жеткен команда жеңіске жетеді. Бір аяқта секіріп, екіншісін аяқ буынынан ұстап бүгіп тұру сияқты тапсырма беріп, ойынды қиындатуға болады. Бұл ойынды ойнау үшін балалар екі топқа
бөлінеді,қолдарынан ұстап тұрады.Ара қашықтық 20-30
қадам. |
Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
ҚБ өзін өзі бағалау |
Әр бір іс-әрекет үшін үлкен бос кеңістік. ысқырғыш |
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізіледі: «Алтын доп» рефлекциясы. Оқушылар шеңбер құру арқылы алтын допты көршілеріне бере отырып, бүгінгі сабақтан алған білімдері мен ойлары туралы бір – бірімен бөліседі. Оқушылардан қозғалыстарда қандай жетістіктер бар және оны қалай жетілдіруге болатынын сұрау. Оқушылар таңдаған қозғалыстардағы тірек-қимыл дағдыларын бақылау. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
|
Бөлім |
Ойын арқылы өзара қарым – қатынас дағдылары |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Рашатов Е.М |
||||
|
Күні |
22.10.2024 |
||||
|
Сынып |
1 «АӘБВ» Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Шағын топтарда және жұптасып қарым-қатынас жасау дағдылары |
||||
|
оқу мақсаттары |
1.2.3.3. түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, кеңістік, ресурстар мен идеяларды біледі және бөліседі. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Саптық жаттығулар. Жеңіл жүгіріс.
Жеңіл жүгіріс ЖДЖ жаттығулары |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Әр түрлі белсенділік үшін үлкен,бос кеңістік. |
|
|
Ортасы |
Ұлттық ойындар: Ақсерек-көксерек. |
Екпін алып немесе орнынан бойлап жасалады. Көпіршіден аяқпен бар салмақты қолға ауыстыру, сол қолға беріп, және оң қолмен аттанып, аяқ ауыстыруды оң аяқпен жасау алдыға аяқты бөліп тіреу тапсырмаларын орындайды |
ҚБ өзін өзі бағалау |
Ысқырғыш секундамер |
|
|
Соңы |
Кері байланыс 1.Сіз үшін жаңа ақпарат... 2.Не қиын болды? 3.Не оңай болды? 4.Нені ескеруім керек? |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
|
|
|
Бөлім |
Гимнастикалық жаттығулар арқылы шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау. |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Рашатов Е.М |
||||
|
Күні |
04.11.2024 |
||||
|
Сынып |
1 «АӘБВ» Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі.Сымбат және үйлестіру |
||||
|
оқу мақсаттары |
1.3.4.4. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Саптық жаттығулар. Жеңіл жүгіріс.
Жеңіл жүгіріс ЖДЖ жаттығулары |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Әр түрлі белсенділік үшін үлкен,бос кеңістік. |
|
|
Ортасы |
Сымбатқа арналған жалпы дамыту жаттығуларын үйрену.Оқушылардың омыртқасының қисаюына әкеліп соғатын негізгі себептерді атап шығып, -қарқынды өсу кезінде омыртқаға күш салмай дұрыс отыру -дұрыс емес жумыстағы дене тұрысы -әлсіз бұлшық етті қаңқа -арқа жарақаты.Оқушылар еліктеу жаттығулар кешенін орындайды. Жаттығу1. «Өс,көкорай шөп». Б.қ.-қолдар иыққа. 1-2-аяқ ұшына тұрып,қолдар үстіне астына, 3-4-Б.қ.-қа оралу-тынысшығару Жаттығу 2. «Саңырауқұлақ». Б.қ.-төмен тізерлеп отыру,тізені қолмен құшақтау. Кең алаң 5 минут 3 минут 16 минут 1-2-3-асықпай түргелу,қолдар екі жаққа-тынысалу. 4-Б.қ.-қа оралу-тынысшығару Жаттығу 3. «Отыншы». Б.қ.-аяқ алшақ,қолдар төменде «құлыпта». 1-2-қолдар жоғары тыныс алу ( «балтаны сермеу»), 3-жылдам алға еңкею,қолдар төмен тыныс шығару(дауыстап «ха!»деу). 4-Б.қ. Жаттығу «Сорғы». Б.қ.-аяқтар алшақ. 1-қолдарды бүйірге сырғытып,солға баяу иілу,сол қол төмен,оң қол қолтық астына(сорғының ысылдаған дыбысын келтіру). 2-Б.қ.-қа оралу-тыныс шығару 3-4-дәл осыны басқа жаққа істеу. |
Екпін алып немесе орнынан бойлап жасалады. Көпіршіден аяқпен бар салмақты қолға ауыстыру, сол қолға беріп, және оң қолмен аттанып, аяқ ауыстыруды оң аяқпен жасау алдыға аяқты бөліп тіреу тапсырмаларын орындайды |
ҚБ өзін өзі бағалау |
Ысқырғыш секундамер |
|
|
Соңы |
Кері байланыс 1.Сіз үшін жаңа ақпарат... 2.Не қиын болды? 3.Не оңай болды? 4.Нені ескеруім керек? |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
|
|
|
Бөлім |
Гимнастикалық жаттығулар арқылы шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау. |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Рашатов Е.М |
||||
|
Күні |
13.11.2024 |
||||
|
Сынып |
1 «АӘБВ» Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Бір қатар гимнастикалық фигуралар үйрену |
||||
|
оқу мақсаттары |
1 .1.2.2 негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатының біледу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Саптық жаттығулар. Жеңіл жүгіріс.
Жеңіл жүгіріс ЖДЖ жаттығулары |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Әр түрлі белсенділік үшін үлкен,бос кеңістік. |
|
|
Ортасы |
Оқушылар төсеніште қарапайым гимнастикалық жаттығуларды үйренеді. Таңдалған әрекет түріне арналған қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық Дене шынықтыру туралы негізгі білім. Мұғалім оқушыларды дене шынықтыру туралы ұғыммен, пән мазмұнымен, оның тарихымен, дене шынықтыру бөлімдерімен (жеңіл атлетика,қозғалыс және спорт ойындары, гимнастика, шаңғы, спорт ойындары) таныстырады. Дене шынықтыру сабағында қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық. Дене шынықтыру – бұл дене жаттығуларымен, шынығумен, спортпен, денсаулықты мықты қылу үшін Дене шынықтырумен айналысу. |
Екпін алып немесе орнынан бойлап жасалады. Көпіршіден аяқпен бар салмақты қолға ауыстыру, сол қолға беріп, және оң қолмен аттанып, аяқ ауыстыруды оң аяқпен жасау алдыға аяқты бөліп тіреу тапсырмаларын орындайды |
ҚБ өзін өзі бағалау |
Ысқырғыш секундамер |
|
|
Соңы |
Кері байланыс 1.Сіз үшін жаңа ақпарат... 2.Не қиын болды? 3.Не оңай болды? 4.Нені ескеруім керек? |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
|
|
|
Бөлім |
Гимнастикалық жаттығулар арқылы шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау. |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Рашатов Е.М |
||||
|
Күні |
13.11.2024 |
||||
|
Сынып |
2 «АӘ» Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Кең ауқымды гимнастикалық жаттығулар |
||||
|
оқу мақсаттары |
2.1.2.1 өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Саптық жаттығулар. Жеңіл жүгіріс.
Жеңіл жүгіріс ЖДЖ жаттығулары |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Әр түрлі белсенділік үшін үлкен,бос кеңістік. |
|
|
Ортасы |
Оқушылар төсеніште қарапайым гимнастикалық жаттығуларды үйренеді. Таңдалған әрекет түріне арналған қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық Дене шынықтыру туралы негізгі білім. Мұғалім оқушыларды дене шынықтыру туралы ұғыммен, пән мазмұнымен, оның тарихымен, дене шынықтыру бөлімдерімен (жеңіл атлетика,қозғалыс және спорт ойындары, гимнастика, шаңғы, спорт ойындары) таныстырады. Дене шынықтыру сабағында қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық. Дене шынықтыру – бұл дене жаттығуларымен, шынығумен, спортпен, денсаулықты мықты қылу үшін Дене шынықтырумен айналысу. |
Екпін алып немесе орнынан бойлап жасалады. Көпіршіден аяқпен бар салмақты қолға ауыстыру, сол қолға беріп, және оң қолмен аттанып, аяқ ауыстыруды оң аяқпен жасау алдыға аяқты бөліп тіреу тапсырмаларын орындайды |
ҚБ өзін өзі бағалау |
Ысқырғыш секундамер |
|
|
Соңы |
Кері байланыс 1.Сіз үшін жаңа ақпарат... 2.Не қиын болды? 3.Не оңай болды? 4.Нені ескеруім керек? |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
|
|
|
Бөлім |
Гимнастикалық жаттығулар арқылы шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау. |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Рашатов Е.М |
||||
|
Күні |
11.12.2024 |
||||
|
Сынып |
1 «АӘБВ» Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сенің жеке физикалық мүмкіндіктерін Қарлығаш әдісін жасау |
||||
|
Оқу мақсаттары |
1.2.5.1 өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуда қажет ететін жақтарын іздейді және бақылайды. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 10 мин |
Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Саптық жаттығулар. Жеңіл жүгіріс.
Жеңіл жүгіріс ЖДЖ жаттығулары |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау |
1 – 10 балл |
Үлкен бос кеңістік. |
|
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Оқушылар төсеніште қарапайым гимнастикалық жаттығуларды үйренеді. Таңдалған әрекет түріне арналған қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық Дене шынықтыру туралы негізгі білім. Мұғалім оқушыларды дене шынықтыру туралы ұғыммен, пән мазмұнымен, оның тарихымен, дене шынықтыру бөлімдерімен (жеңіл атлетика,қозғалыс және спорт ойындары, гимнастика, шаңғы, спорт ойындары) таныстырады. Дене шынықтыру сабағында қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық. Дене шынықтыру – бұл дене жаттығуларымен, шынығумен, спортпен, денсаулықты мықты қылу үшін Дене шынықтырумен айналысу. Қауіпсіздік техникасы Гимнастика қауіпсіздік техникасын қайталау, әнгімелесу, түсіндіру, көрсету. Қауіпсіздік техникасын журналына оқушылар тансыну арнайы аты жөніне қарама- қарсы қол қояды. Мектепте және денешынықтыру сабағында тәртіп ережелерін сақтауды жүруді қайталау, түсіндіру, әнгімелесу. Ең жақсы оқушыларды бақылау және олардың техникалық үйрену. Бұл суретте көрсетілгендей гимнастикаға арнайы жаттығуларді орындау қажет. Қауіпсіздік ережені сақтау біледі. Бастапқы тұрысқа дұрыс тұрады. Жалпы дамытатын жаттығуларды орындауда, дұрыс жасайды және көрсетед |
Оқушылар спорт залды айналып жүре отырып тыныс алуын қалпына келтіру. Қолды жоғары көтере отырып мұрынмен терең дем алады да, қолды түсіргенде демді ауызбен шығарады. |
ҚБ өзін өзі бағалау |
Ысқырық,секундамер,баскетбол добы, конустар. |
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия «INSERT» әдісі Мен үшін жаңалық..... Мен үшін тосын жай ..... Мен үйрендім ....... |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
|
|
|
Бөлім |
Қазақ ұлттық қозғалыс ойындары |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Рашатов Е.М |
||||
|
Күні |
17.12.2024 |
||||
|
Сынып |
1 «АӘБВ» Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақ халқының салт дәстүрлері және мәдениетімен таныстыру Жаяу көкпар ойыны |
||||
|
оқу мақсаттары |
1.2.7.7 дербес және топтық қызметті орындау кезінде өзара қалай әрекет етуді білу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Жаңа білімді түсінеді. Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||||
|
Бағалау критерииі |
Жағдаятты түсініп игеру үшін бірқатар тактикалар мен стратегияларды, құрылымдық идеяларды таңдайды және қолданады; Команда бойынша өзінің «күн немесе түн» екенін дұрыс анықтайды; |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Саптық жаттығулар. Жеңіл жүгіріс.
Жеңіл жүгіріс ЖДЖ жаттығулары |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Спорттық алаң |
|
|
Ортасы |
Жаңа сабақты түсіндіру Жылдам орамал» («Көрінбейтін орамал») Сіздер «орамалды» тізелеріңнің астынан өткізіп, бір-біріңе «Әне орамал кетті, әне орамал кетті!» деген сөздермен бересіздер. «Жүргізушінің» тапсырмасы – көрінбейтін орамал кімнің қолында екенін анықтап, сол оқушының есімін атау қажет. Дегенмен бұл айтарлықтай оңай емес! Өйткені шеңберде отырғандардың барлығы біріне-бірі «орамал» табыстаған секілді бір қимылды қайталап жасай береді. Және де «Әне орамал кетті, әне орамал кетті!» деп қайталап отырады. «Жүргізуші», мысалы Марат дейік, бір ойыншының бөгеліп қалғанын байқап қалып, «Марат!» деп айқай салып, ойыншының иығынан түртеді. «Ұсталған» «жүргізушінің» орнын алмастырады. Егер де қателік туындап, «жүргізуші» шатасқан болса, онда ол кінәсіз Мараттың алдында өз кінәсін ән айтумен не тақпақ оқумен жуып-шаяды. «Қаршығалар және қарлығаштар». Ойынға саны шексіз оқушылар қатысады. Ойыншылар екі топқа бөлініп, біріне-бірі арқамен қарайды. Бір топта қаршығалар, екінші топта қарлығаштар болады. Бір ойыншыны жүргізуші етіп таңдайды. Ол ойыншылардың арасында жүріп, сөздерді буынға бөліп айтады: қарлығаш – пауза – нүкте немесе қар..., ал сөздің аяғын айтпайды. Сол кезде, аты толығымен аталған топ жан-жаққа қаша бастайды, ал аты аталмаған топ ойыншылары оларды қуа жөнеледі. Қолға түскен ойыншылар |
Бұл ойында «орамалды» анықтау өте қиын: өйткені ол көрінбейтін болады... Құпия білгіңіз келе ме? Ендеше шеңберді айнала отырып, бір-біріңізге иықтарыңызды тығыз тигізіп, отырыңыз да, аяқтарыңызды шығарып, аздап тізеде бүгіңіз. Шеңбердің сыртында жүргізуші ғана қалады. Келісілген белгі бойынша ғана қашып аулауға болады. Ойын соңында ойыншылары көп болған топ қана жеңіске жетеді. |
ҚБ өзін өзі бағалау |
Кең, таза кеңістіктер әрбір әрекет үшін. Ысқырық, секундомер мұғалім үшін. Футбол, волейбол, баскетбол доптары |
|
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия 1.Сәтті шыққаны .... 2.Келесі қадамда нені ескеру керек? Оқушылар сабақ бойынша пікір айтып, жетістіктер мен жіберілген кемшіліктерді сараптап, келесі қадамды айқындап, сабақты қорытындылайды. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
жоспар
жоспар
|
Бөлім |
Қарым – қатынас пен тіл табысу дағдыларын дамыту |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Рашатов Е.М |
||||
|
Күні |
14.10.2024 |
||||
|
Сынып |
1 «АӘБВ» Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Бірқатар қимыл – қозғалыс дағдылары |
||||
|
оқу мақсаттары |
1.2.2.2 Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше қалай жұмыс істеу керек екендігін білу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Секіріп қозғалыс ойындары арқылы дағдыларын сабақ барысында стратегия элементтерін пайдалану. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Саптық жаттығулар. Жеңіл жүгіріс.
Жеңіл жүгіріс ЖДЖ жаттығулары |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Спорттық алаң |
|
|
Ортасы |
Қатардағы жаттығулар. Бұрылыстарды біркелкі орындау. Аяқтың ұшын, өкшесін дұрыс пайдалану. Жүрістегі жаттығулар. Жаттығуларды біркелкі, дұрыс орындау.Жүрістегі жаттығулардан жүгірістегі жаттығуларға көшу. Баяу жеңіл жүгіру. Арақашықтықты сақтау. Қол кеуденің алдында, аяқтың ұшымен жүгіру. Мұрынмен тыныс алу. Жүгірістегі жаттығулар. Бірте- бірте ақырындап жүріске көшу. Кең тыныс алу. Жүрісте үш лекпен бұрылып үш қатарға тұру. Жалпы дамыту, жетілдіру жаттығулары. Оқушылар «Кім қуып жетеді?» ойынын ойнайды. Командалардың тапсырмасы – мұғалімнің белгісі бойынша, өздерінің алдында он қадам жерде сызылып тұрған сызыққа бір аяқта секіріп жетуі тиіс. Содан соң топтар кері бұрылып, артқа секіреді. Шекараға бірінші жеткен команда жеңіске жетеді. Бір аяқта секіріп, екіншісін аяқ буынынан ұстап бүгіп тұру сияқты тапсырма беріп, ойынды қиындатуға болады. Бұл ойынды ойнау үшін балалар екі топқа
бөлінеді,қолдарынан ұстап тұрады.Ара қашықтық 20-30
қадам. |
Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
ҚБ өзін өзі бағалау |
Әр бір іс-әрекет үшін үлкен бос кеңістік. ысқырғыш |
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізіледі: «Алтын доп» рефлекциясы. Оқушылар шеңбер құру арқылы алтын допты көршілеріне бере отырып, бүгінгі сабақтан алған білімдері мен ойлары туралы бір – бірімен бөліседі. Оқушылардан қозғалыстарда қандай жетістіктер бар және оны қалай жетілдіруге болатынын сұрау. Оқушылар таңдаған қозғалыстардағы тірек-қимыл дағдыларын бақылау. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
|
Бөлім |
Ойын арқылы өзара қарым – қатынас дағдылары |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Рашатов Е.М |
||||
|
Күні |
22.10.2024 |
||||
|
Сынып |
1 «АӘБВ» Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Шағын топтарда және жұптасып қарым-қатынас жасау дағдылары |
||||
|
оқу мақсаттары |
1.2.3.3. түрлі дене жаттығуларын орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, кеңістік, ресурстар мен идеяларды біледі және бөліседі. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Саптық жаттығулар. Жеңіл жүгіріс.
Жеңіл жүгіріс ЖДЖ жаттығулары |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Әр түрлі белсенділік үшін үлкен,бос кеңістік. |
|
|
Ортасы |
Ұлттық ойындар: Ақсерек-көксерек. |
Екпін алып немесе орнынан бойлап жасалады. Көпіршіден аяқпен бар салмақты қолға ауыстыру, сол қолға беріп, және оң қолмен аттанып, аяқ ауыстыруды оң аяқпен жасау алдыға аяқты бөліп тіреу тапсырмаларын орындайды |
ҚБ өзін өзі бағалау |
Ысқырғыш секундамер |
|
|
Соңы |
Кері байланыс 1.Сіз үшін жаңа ақпарат... 2.Не қиын болды? 3.Не оңай болды? 4.Нені ескеруім керек? |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
|
|
|
Бөлім |
Гимнастикалық жаттығулар арқылы шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау. |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Рашатов Е.М |
||||
|
Күні |
04.11.2024 |
||||
|
Сынып |
1 «АӘБВ» Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі.Сымбат және үйлестіру |
||||
|
оқу мақсаттары |
1.3.4.4. Бірқатар дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді анықтау. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Саптық жаттығулар. Жеңіл жүгіріс.
Жеңіл жүгіріс ЖДЖ жаттығулары |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Әр түрлі белсенділік үшін үлкен,бос кеңістік. |
|
|
Ортасы |
Сымбатқа арналған жалпы дамыту жаттығуларын үйрену.Оқушылардың омыртқасының қисаюына әкеліп соғатын негізгі себептерді атап шығып, -қарқынды өсу кезінде омыртқаға күш салмай дұрыс отыру -дұрыс емес жумыстағы дене тұрысы -әлсіз бұлшық етті қаңқа -арқа жарақаты.Оқушылар еліктеу жаттығулар кешенін орындайды. Жаттығу1. «Өс,көкорай шөп». Б.қ.-қолдар иыққа. 1-2-аяқ ұшына тұрып,қолдар үстіне астына, 3-4-Б.қ.-қа оралу-тынысшығару Жаттығу 2. «Саңырауқұлақ». Б.қ.-төмен тізерлеп отыру,тізені қолмен құшақтау. Кең алаң 5 минут 3 минут 16 минут 1-2-3-асықпай түргелу,қолдар екі жаққа-тынысалу. 4-Б.қ.-қа оралу-тынысшығару Жаттығу 3. «Отыншы». Б.қ.-аяқ алшақ,қолдар төменде «құлыпта». 1-2-қолдар жоғары тыныс алу ( «балтаны сермеу»), 3-жылдам алға еңкею,қолдар төмен тыныс шығару(дауыстап «ха!»деу). 4-Б.қ. Жаттығу «Сорғы». Б.қ.-аяқтар алшақ. 1-қолдарды бүйірге сырғытып,солға баяу иілу,сол қол төмен,оң қол қолтық астына(сорғының ысылдаған дыбысын келтіру). 2-Б.қ.-қа оралу-тыныс шығару 3-4-дәл осыны басқа жаққа істеу. |
Екпін алып немесе орнынан бойлап жасалады. Көпіршіден аяқпен бар салмақты қолға ауыстыру, сол қолға беріп, және оң қолмен аттанып, аяқ ауыстыруды оң аяқпен жасау алдыға аяқты бөліп тіреу тапсырмаларын орындайды |
ҚБ өзін өзі бағалау |
Ысқырғыш секундамер |
|
|
Соңы |
Кері байланыс 1.Сіз үшін жаңа ақпарат... 2.Не қиын болды? 3.Не оңай болды? 4.Нені ескеруім керек? |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
|
|
|
Бөлім |
Гимнастикалық жаттығулар арқылы шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау. |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Рашатов Е.М |
||||
|
Күні |
13.11.2024 |
||||
|
Сынып |
1 «АӘБВ» Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Бір қатар гимнастикалық фигуралар үйрену |
||||
|
оқу мақсаттары |
1 .1.2.2 негізгі дене қозғалыстарын және олардың қарапайым дене жаттығуларымен қалай байланысты болатының біледу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Саптық жаттығулар. Жеңіл жүгіріс.
Жеңіл жүгіріс ЖДЖ жаттығулары |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Әр түрлі белсенділік үшін үлкен,бос кеңістік. |
|
|
Ортасы |
Оқушылар төсеніште қарапайым гимнастикалық жаттығуларды үйренеді. Таңдалған әрекет түріне арналған қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық Дене шынықтыру туралы негізгі білім. Мұғалім оқушыларды дене шынықтыру туралы ұғыммен, пән мазмұнымен, оның тарихымен, дене шынықтыру бөлімдерімен (жеңіл атлетика,қозғалыс және спорт ойындары, гимнастика, шаңғы, спорт ойындары) таныстырады. Дене шынықтыру сабағында қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық. Дене шынықтыру – бұл дене жаттығуларымен, шынығумен, спортпен, денсаулықты мықты қылу үшін Дене шынықтырумен айналысу. |
Екпін алып немесе орнынан бойлап жасалады. Көпіршіден аяқпен бар салмақты қолға ауыстыру, сол қолға беріп, және оң қолмен аттанып, аяқ ауыстыруды оң аяқпен жасау алдыға аяқты бөліп тіреу тапсырмаларын орындайды |
ҚБ өзін өзі бағалау |
Ысқырғыш секундамер |
|
|
Соңы |
Кері байланыс 1.Сіз үшін жаңа ақпарат... 2.Не қиын болды? 3.Не оңай болды? 4.Нені ескеруім керек? |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
|
|
|
Бөлім |
Гимнастикалық жаттығулар арқылы шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау. |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Рашатов Е.М |
||||
|
Күні |
13.11.2024 |
||||
|
Сынып |
2 «АӘ» Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Кең ауқымды гимнастикалық жаттығулар |
||||
|
оқу мақсаттары |
2.1.2.1 өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Саптық жаттығулар. Жеңіл жүгіріс.
Жеңіл жүгіріс ЖДЖ жаттығулары |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Әр түрлі белсенділік үшін үлкен,бос кеңістік. |
|
|
Ортасы |
Оқушылар төсеніште қарапайым гимнастикалық жаттығуларды үйренеді. Таңдалған әрекет түріне арналған қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық Дене шынықтыру туралы негізгі білім. Мұғалім оқушыларды дене шынықтыру туралы ұғыммен, пән мазмұнымен, оның тарихымен, дене шынықтыру бөлімдерімен (жеңіл атлетика,қозғалыс және спорт ойындары, гимнастика, шаңғы, спорт ойындары) таныстырады. Дене шынықтыру сабағында қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық. Дене шынықтыру – бұл дене жаттығуларымен, шынығумен, спортпен, денсаулықты мықты қылу үшін Дене шынықтырумен айналысу. |
Екпін алып немесе орнынан бойлап жасалады. Көпіршіден аяқпен бар салмақты қолға ауыстыру, сол қолға беріп, және оң қолмен аттанып, аяқ ауыстыруды оң аяқпен жасау алдыға аяқты бөліп тіреу тапсырмаларын орындайды |
ҚБ өзін өзі бағалау |
Ысқырғыш секундамер |
|
|
Соңы |
Кері байланыс 1.Сіз үшін жаңа ақпарат... 2.Не қиын болды? 3.Не оңай болды? 4.Нені ескеруім керек? |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
|
|
|
Бөлім |
Гимнастикалық жаттығулар арқылы шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау. |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Рашатов Е.М |
||||
|
Күні |
11.12.2024 |
||||
|
Сынып |
1 «АӘБВ» Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сенің жеке физикалық мүмкіндіктерін Қарлығаш әдісін жасау |
||||
|
Оқу мақсаттары |
1.2.5.1 өзінің шығармашылық тапсырмаларының күшті жақтарын және жақсартуда қажет ететін жақтарын іздейді және бақылайды. |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 10 мин |
Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Саптық жаттығулар. Жеңіл жүгіріс.
Жеңіл жүгіріс ЖДЖ жаттығулары |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау |
1 – 10 балл |
Үлкен бос кеңістік. |
|
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Оқушылар төсеніште қарапайым гимнастикалық жаттығуларды үйренеді. Таңдалған әрекет түріне арналған қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық Дене шынықтыру туралы негізгі білім. Мұғалім оқушыларды дене шынықтыру туралы ұғыммен, пән мазмұнымен, оның тарихымен, дене шынықтыру бөлімдерімен (жеңіл атлетика,қозғалыс және спорт ойындары, гимнастика, шаңғы, спорт ойындары) таныстырады. Дене шынықтыру сабағында қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық. Дене шынықтыру – бұл дене жаттығуларымен, шынығумен, спортпен, денсаулықты мықты қылу үшін Дене шынықтырумен айналысу. Қауіпсіздік техникасы Гимнастика қауіпсіздік техникасын қайталау, әнгімелесу, түсіндіру, көрсету. Қауіпсіздік техникасын журналына оқушылар тансыну арнайы аты жөніне қарама- қарсы қол қояды. Мектепте және денешынықтыру сабағында тәртіп ережелерін сақтауды жүруді қайталау, түсіндіру, әнгімелесу. Ең жақсы оқушыларды бақылау және олардың техникалық үйрену. Бұл суретте көрсетілгендей гимнастикаға арнайы жаттығуларді орындау қажет. Қауіпсіздік ережені сақтау біледі. Бастапқы тұрысқа дұрыс тұрады. Жалпы дамытатын жаттығуларды орындауда, дұрыс жасайды және көрсетед |
Оқушылар спорт залды айналып жүре отырып тыныс алуын қалпына келтіру. Қолды жоғары көтере отырып мұрынмен терең дем алады да, қолды түсіргенде демді ауызбен шығарады. |
ҚБ өзін өзі бағалау |
Ысқырық,секундамер,баскетбол добы, конустар. |
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия «INSERT» әдісі Мен үшін жаңалық..... Мен үшін тосын жай ..... Мен үйрендім ....... |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
|
|
|
Бөлім |
Қазақ ұлттық қозғалыс ойындары |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Рашатов Е.М |
||||
|
Күні |
17.12.2024 |
||||
|
Сынып |
1 «АӘБВ» Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақ халқының салт дәстүрлері және мәдениетімен таныстыру Жаяу көкпар ойыны |
||||
|
оқу мақсаттары |
1.2.7.7 дербес және топтық қызметті орындау кезінде өзара қалай әрекет етуді білу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Жаңа білімді түсінеді. Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды. Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. |
||||
|
Бағалау критерииі |
Жағдаятты түсініп игеру үшін бірқатар тактикалар мен стратегияларды, құрылымдық идеяларды таңдайды және қолданады; Команда бойынша өзінің «күн немесе түн» екенін дұрыс анықтайды; |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Саптық жаттығулар. Жеңіл жүгіріс.
Жеңіл жүгіріс ЖДЖ жаттығулары |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Спорттық алаң |
|
|
Ортасы |
Жаңа сабақты түсіндіру Жылдам орамал» («Көрінбейтін орамал») Сіздер «орамалды» тізелеріңнің астынан өткізіп, бір-біріңе «Әне орамал кетті, әне орамал кетті!» деген сөздермен бересіздер. «Жүргізушінің» тапсырмасы – көрінбейтін орамал кімнің қолында екенін анықтап, сол оқушының есімін атау қажет. Дегенмен бұл айтарлықтай оңай емес! Өйткені шеңберде отырғандардың барлығы біріне-бірі «орамал» табыстаған секілді бір қимылды қайталап жасай береді. Және де «Әне орамал кетті, әне орамал кетті!» деп қайталап отырады. «Жүргізуші», мысалы Марат дейік, бір ойыншының бөгеліп қалғанын байқап қалып, «Марат!» деп айқай салып, ойыншының иығынан түртеді. «Ұсталған» «жүргізушінің» орнын алмастырады. Егер де қателік туындап, «жүргізуші» шатасқан болса, онда ол кінәсіз Мараттың алдында өз кінәсін ән айтумен не тақпақ оқумен жуып-шаяды. «Қаршығалар және қарлығаштар». Ойынға саны шексіз оқушылар қатысады. Ойыншылар екі топқа бөлініп, біріне-бірі арқамен қарайды. Бір топта қаршығалар, екінші топта қарлығаштар болады. Бір ойыншыны жүргізуші етіп таңдайды. Ол ойыншылардың арасында жүріп, сөздерді буынға бөліп айтады: қарлығаш – пауза – нүкте немесе қар..., ал сөздің аяғын айтпайды. Сол кезде, аты толығымен аталған топ жан-жаққа қаша бастайды, ал аты аталмаған топ ойыншылары оларды қуа жөнеледі. Қолға түскен ойыншылар |
Бұл ойында «орамалды» анықтау өте қиын: өйткені ол көрінбейтін болады... Құпия білгіңіз келе ме? Ендеше шеңберді айнала отырып, бір-біріңізге иықтарыңызды тығыз тигізіп, отырыңыз да, аяқтарыңызды шығарып, аздап тізеде бүгіңіз. Шеңбердің сыртында жүргізуші ғана қалады. Келісілген белгі бойынша ғана қашып аулауға болады. Ойын соңында ойыншылары көп болған топ қана жеңіске жетеді. |
ҚБ өзін өзі бағалау |
Кең, таза кеңістіктер әрбір әрекет үшін. Ысқырық, секундомер мұғалім үшін. Футбол, волейбол, баскетбол доптары |
|
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия 1.Сәтті шыққаны .... 2.Келесі қадамда нені ескеру керек? Оқушылар сабақ бойынша пікір айтып, жетістіктер мен жіберілген кемшіліктерді сараптап, келесі қадамды айқындап, сабақты қорытындылайды. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













