№8 мектеп –кешенінің ғылыми –әдістемелік орталығының
ЕРЕЖЕСІ
-
Жалпы ережелер
Ғылыми-әдістемелік орталығы – ғылыми-зерттеу, ұжымдық және жеке қызметіне негізделген, практикалық әдеттен тыс шешімдерді талап ететін қандай болмасын проблеманы әзірлеумен айналысатын мұғалімдердің еркін педагогикалық бірлестігі. Әдістемелік орталық сонымен қатар түрлі әдістемелік бірлестік мұғалімдерін біріктіре алады.
-
Ғылыми – әдістемелік орталығының мақсаты және міндеттері:
2.1. Мақсаты – проблеманы жан-жақты зерттеу және шығармашылық жеке тұлға дамуына бағытталған ең тиімді практикалық қолдану бойынша ұсыныстарды құрастыру.
2.2. Міндеттер:
-
Әдістемелік тақырыпты зерттеу, оның теориялық негіздемесі
-
Педагогикалық практика жағдайын талдау, ғылыми зерттеуді жүзеге асырудың мүмкін бағыттарын анықтау;
-
Мектептің оқу-педагогикалық базасы жағдайын ескерумен проблеманы шешу жолдарын анықтау;
-
Ғылыми – әдістемелік орталығының құқығы және міндеттері:
-
топ мүшелері құқылы:
-
-
Барлық оқу-тәрбие процесіне зерттеу жүргізу, зерттеу объектісі кез-келген мұғалім қызметін зерттеу болуы мүмкін;
-
Кітапхана және басқа оқу мекемелерінде жұмыс істеу үшін бір күн бос болу керек;
-
Барлық ұйымдастыру іс-шараларының түрлері арқылы жинақталған идея және технологияларды насихаттау;
-
Зерттеу қызметін материалдық қолдау туралы мектеп әкімшілігіне өтініш білдіру.
-
Ғылыми – әдістемелік орталығының жұмысын ұйымдастыру және бағыты:
-
Ғылыми – әдістемелік орталығының жұмысының бағыты болуы мүмкін:
-
-
Педагогикалық қызмет технологиясы;
-
Жалпы оқу ептілігі және дағдыларын дамыту бойынша жұмысы;
-
Психология сауалдары;
-
Авторлық және түзету бағдарламасын әзірлеу;
-
Бағдарлама немесе оның бөлімін әдістемелік жабдықтауды әзірлеу;
-
Оқулықтар құрастыру.
-
Орталықтың жұмысын үйымдастыру кезеңдерден тұрады:
-
Ақпараттық-мотивациялық кезең:
Бұл кезең міндеттері –Ұсынылған проблеманы әзірлеумен айналысудың жағымды себебін және қажетілігін қалыптастыру. Бұл кезең мектептегі оқу-тәрбие процесінің жағдайын талдайды, проблеманы шешумен айналысу қажеттілігіне негіздеме береді.
-
Дайындық кезеңі:
Кезең міндеттері – әдістемелік орталық мүшелерінің терең теориялық дайындығы, таңдалған проблема бойынша ғылыми-әдістемелік әдебиеттер және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені зерттеу.
-
Негізгі кезең.
Кезең міндеттері – проблеманы шешудің дәстүрлі емес жолдарын жинақтау. Теориялық проблемалар практикамен тексеріледі. Қойылған проблеманы шешудің анықталған теориялық - практикалық жаңашыл үлгісі өңделеді. Осы үлгі бойынша орталықтың мүшелері проблеманы әзірлеуді жалғастырады. Үлгінің әдістемелік негізі және оның ғылыми негіздемесі әрі қарай нақтыланады
Жинақтау кезеңі. Кезең міндеттері –құрастырылған үлгіні қолдану бойынша ұсыныстарды дайындау, кеңінен практикалық қолдану үшін жағдаймен қамтамасыз ету. Көрнекі сабақтар және теориялық семинар сериясы арқылы үлгіні насихаттау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
жоспар
жоспар
№8 мектеп –кешенінің ғылыми –әдістемелік орталығының
ЕРЕЖЕСІ
-
Жалпы ережелер
Ғылыми-әдістемелік орталығы – ғылыми-зерттеу, ұжымдық және жеке қызметіне негізделген, практикалық әдеттен тыс шешімдерді талап ететін қандай болмасын проблеманы әзірлеумен айналысатын мұғалімдердің еркін педагогикалық бірлестігі. Әдістемелік орталық сонымен қатар түрлі әдістемелік бірлестік мұғалімдерін біріктіре алады.
-
Ғылыми – әдістемелік орталығының мақсаты және міндеттері:
2.1. Мақсаты – проблеманы жан-жақты зерттеу және шығармашылық жеке тұлға дамуына бағытталған ең тиімді практикалық қолдану бойынша ұсыныстарды құрастыру.
2.2. Міндеттер:
-
Әдістемелік тақырыпты зерттеу, оның теориялық негіздемесі
-
Педагогикалық практика жағдайын талдау, ғылыми зерттеуді жүзеге асырудың мүмкін бағыттарын анықтау;
-
Мектептің оқу-педагогикалық базасы жағдайын ескерумен проблеманы шешу жолдарын анықтау;
-
Ғылыми – әдістемелік орталығының құқығы және міндеттері:
-
топ мүшелері құқылы:
-
-
Барлық оқу-тәрбие процесіне зерттеу жүргізу, зерттеу объектісі кез-келген мұғалім қызметін зерттеу болуы мүмкін;
-
Кітапхана және басқа оқу мекемелерінде жұмыс істеу үшін бір күн бос болу керек;
-
Барлық ұйымдастыру іс-шараларының түрлері арқылы жинақталған идея және технологияларды насихаттау;
-
Зерттеу қызметін материалдық қолдау туралы мектеп әкімшілігіне өтініш білдіру.
-
Ғылыми – әдістемелік орталығының жұмысын ұйымдастыру және бағыты:
-
Ғылыми – әдістемелік орталығының жұмысының бағыты болуы мүмкін:
-
-
Педагогикалық қызмет технологиясы;
-
Жалпы оқу ептілігі және дағдыларын дамыту бойынша жұмысы;
-
Психология сауалдары;
-
Авторлық және түзету бағдарламасын әзірлеу;
-
Бағдарлама немесе оның бөлімін әдістемелік жабдықтауды әзірлеу;
-
Оқулықтар құрастыру.
-
Орталықтың жұмысын үйымдастыру кезеңдерден тұрады:
-
Ақпараттық-мотивациялық кезең:
Бұл кезең міндеттері –Ұсынылған проблеманы әзірлеумен айналысудың жағымды себебін және қажетілігін қалыптастыру. Бұл кезең мектептегі оқу-тәрбие процесінің жағдайын талдайды, проблеманы шешумен айналысу қажеттілігіне негіздеме береді.
-
Дайындық кезеңі:
Кезең міндеттері – әдістемелік орталық мүшелерінің терең теориялық дайындығы, таңдалған проблема бойынша ғылыми-әдістемелік әдебиеттер және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені зерттеу.
-
Негізгі кезең.
Кезең міндеттері – проблеманы шешудің дәстүрлі емес жолдарын жинақтау. Теориялық проблемалар практикамен тексеріледі. Қойылған проблеманы шешудің анықталған теориялық - практикалық жаңашыл үлгісі өңделеді. Осы үлгі бойынша орталықтың мүшелері проблеманы әзірлеуді жалғастырады. Үлгінің әдістемелік негізі және оның ғылыми негіздемесі әрі қарай нақтыланады
Жинақтау кезеңі. Кезең міндеттері –құрастырылған үлгіні қолдану бойынша ұсыныстарды дайындау, кеңінен практикалық қолдану үшін жағдаймен қамтамасыз ету. Көрнекі сабақтар және теориялық семинар сериясы арқылы үлгіні насихаттау.
шағым қалдыра аласыз













