Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
жоспар Абайтану
Материал туралы қысқаша түсінік
«Қартайдық, қайғы ойладық, ұйқы сергек» өлеңі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
15 Қараша 2018
2544
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді:
Күні:Пәні:АбайтануСыныбы:10-сынып
Сабақтың тақырыбы:«Қартайдық, қайғы ойладық, ұйқы сергек» өлеңіСабақтың мақсаты:
- Білімділік:оқушыларды өлеңнің шығу тарихымен таныстыру, өлеңнің мазмұнымен, тақырыбымен, идеясымен таныстыру, құрылысына қарай талдату;
- Дамытушылық: оқушыларды өз ойын дәлелді жетізе білуге төселдіру, өлең құрылысына талдай білуге үйрету, есте сақтау қабілеттерін арттыру;
- Тәрбиелік: оқушыларды адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу, ұлттық құндылықтарды таныту.
Сабақтың түрі:дәстүрлі сабақ.Сабақтың әдіс-тәсілдері:түсіндіру, суреттеу, салыстыру, сұрақ-жауап, сөздікпен жұмыс, бағалау, бекіту.
Сабақтың көрнекілігі: көркем әдебиеттер, бейнелі суреттер, рефераттар, бүктемелер.
Пәнаралық байланыс:қазақ тілі, тарих.Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:1. Оқушылармен амандасу, түгелдеу;2. Оқу құралдарын, сабаққа дайындығын тексеру; 3. Сыныптың тазалығына көңіл бөлу;4. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару;5. Cабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ Үйге тапсырмасын сұрау:
- «Қыран құс не алмайды салса баптап» өлеңін жатқа айту.
- Құрылысына қарай талдау.
Сұрақтар:
- Өлең қай жылы жазылған?
- Ақын өлеңде не туралы айтады?
- Алғаш рет қай жинақта жарияланды?
- Қандай ұйқаста жазылған, неше буынды?
- Қандай тілдерге аударылған?
ІІІ Жаңа сабақты түсіндіру:«Қартайдық, қайғы ойладық, ұйқы сергек» өлеңі ІV Жаңа сабақты меңгерту:
- Мәнерлеп оқу.
- Талдау.
354Қар-тай-дық, // қай-ғы ой-ла-дық, // ұй-қы сер-гек12а344А-шу-ың – // а-шы-ған у, // о-йың – кер-мек. 11а435Мұң-да-сар-ға // кі-сі жоқ, // сөз-ді ұ-ғар-лық, 12б435Кім кө-ңіл-ді // кө-ре-тін, // бо-ла-ды ер-мек? 12аШумақ:1Тармақ:4Бунақ:3Буын саны:11-12Ұйқас түрі:қара өлең
V Сабақты бекіту: Сұрақтар:
- Өлең қай жылы жазылған?
- Ақын өлеңде не туралы айтады?
- Алғаш рет қай жинақта жарияланды?
- Қандай ұйқаста жазылған, неше буынды?
- Қандай тілдерге аударылған?
- «Қыран құс не алмайды салса баптап» өлеңін жатқа айту.
- Құрылысына қарай талдау.
VІІ Оқушыларды бағалау:оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдерін бағалаймын.Тексерілді:
Күні:23.02.2017Пәні:АбайтануСыныбы:10-сынып
Сабақтың тақырыбы:Абайдың он бірінші қара сөзі
Сабақтың мақсаты:
- Білімділік:Абайдың жас ұрпаққа өмір сүруді үйрету туралы нақыл сөздерін салыстыра отырып, қара сөздерінің мәнін аша білуге үйрету,оқушының өзіндік пікірінің қалыптасуына ықпал жасау;
- Дамытушылық:Есту қабілетін,тілін дамыту,ұлттық ойлау заңдылықтарын танып меңгерту, жан-жақты дамыған тұлға ретінде танылуға жетелеу;
- Тәрбиелік:Оқушылардың бірін-бірі бағалауы,адамгершілік-имандылық тәлім-тәрбиесінің тарихи-мәдени негіздерін қалыптастыру, ұрпақтар жалғасуындағы жақсылықты үйренуге, жамандықтан жиренуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:дәстүрлі сабақ.Сабақтың әдіс-тәсілдері:түсіндіру, суреттеу, салыстыру, сұрақ-жауап, талдау, бағалау, бекіту.
Сабақтың көрнекілігі: көркем әдебиеттер, бейнелі суреттер, рефераттар, бүктемелер.
Пәнаралық байланыс:қазақ тілі, тарих.Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:1. Оқушылармен амандасу, түгелдеу;2. Оқу құралдарын, сабаққа дайындығын тексеру; 3. Сыныптың тазалығына көңіл бөлу;4. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару;5. Cабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ Үйге тапсырмасын сұрау:
- «Қыран құс не алмайды салса баптап» өлеңін жатқа айту.
- Құрылысына қарай талдау.
- Өлең қай жылы жазылған?
- Ақын өлеңде не туралы айтады?
- Алғаш рет қай жинақта жарияланды?
- Қандай ұйқаста жазылған, неше буынды?
- Қандай тілдерге аударылған?
ІІІ Жаңа сабақты түсіндіру:
ОН БІРІНШІ СӨЗ Осы елдің үнем қылып жүргені немене? Екі нәрсе. Әуелі - ұрлық, ұры ұрлықпен мал табам деп жүр. Мал иесі артылтып алып, тағы да байимын деп жүр. Ұлықтар алып берем деп, даугерді жеп, құтқарам деп ұрыны жеп жүр. Қарапайым жұрт ұрлық айтып мал алам деп, ұрыға атымды сатып пайдаланам деп, не өткізбесін арзанға түсіріп алам деп жүр. Екінші – бұзақылар біреудің ойында жоқ пәлені ойына салып, бүйтсең бек боласың, бүйтсең кеп боласың, бүйтсең кек аласың, мықты атанасың деп, ауқаттыларды азғырғалы әлек болып жүр. Кім азса, мен соған керек боламын деп, к...н қыздырып алып, өзін бір ғана азық қылайын деп жүр. Ұлықтар пәлі-пәлі, бұл табылған ақыл деп, мен сені бүйтіп сүйеймін деп, ананы жеп, сені бүйтіп сүйеймін деп, мынаны жеп жүр. Қара халық менің сонша үйім бар, сонша ауыл-аймағыммен сойылыңды соғайын, дауыңды айтайын деп, қай көп бергенге партиялас боламын деп, құдайға жазып, жатпай-тұрмай салып жүріп басын, ауылын, қатын-баласын сатып жүр. Осы бір ұры, бұзақы жоғалса, жұртқа ой да түсер еді, шаруа да қылар еді. Бай барын бағып, кедей жоғын іздеп, ел секілденіп талапқа, тілеуге кірісер еді. Енді жұрттың бәрі осы екі бүлік іске ортақ, мұны кім түзейді? Анттың, серттің, адалдықтың, ұяттың бір тоқтаусыз кеткені ме? Ұрыны тыю да оңай болар еді, бірақ осы бұзақының тіліне еретұғын, азатұғын байларды кім тыяды?
ІV Cабақты қорытындылау: Сонымен, ұлы кемеңгер, ойшыл Абай ақынның сөздері халқы үшін, халқының пайдасы үшін жазылған мол мұра боп, кейінгі ұрпағына адасқанда жол сілтер, шөліркесе сусын болар мәңгі өлмес, өміршең дүниелер боп, ұрпақтан- ұрпаққа жалғасып келеді.Ақын Сұлтанмахмұт Торайғыровтың «Асыл сөзді іздесең, Абайды оқы, ерінбе» деп, кейінгілерге қалдырған өнегелі сөзінің өзінен көп сырды аңғаруға болады. Абай шығармаларын оқып, қажетімізге жаратсақ, ол біздің ақын рухына деген құрметіміз болмақ. Біз сабақтың басында әр түрлі түсті қағаздарды таңдап алған болатынбыз .Енді әр түстің негізгі ұғымдарын түсінейік.Алда Тәуелсіз мемлекетіміздің қасиетті төл мерекесі келе жатыр.Сол себептен мына көк қағазымызға осы отырған қонақтарға,өзімізе және барша халқымызға тілегімізді білдірейік.
V Оқушыларды бағалау:оқушылардың берген жауаптарына қарай білімдерін бағалаймын.VІ Үйге тапсырма:Абайдың он бірінші қарасөзін оқып келу.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)