Дарынды балалармен жұмыс
жоспары
р/с
|
Жұмыстың мазмұны
|
мерзімі
|
Жауапты адам
|
1
|
Психологпен бірлесе
отырып дарынды баланы анықтау
|
қыркүйек
|
Сынып жет
Психолог
|
2
|
Сыныптағы оқушыларды ерекше қасиеттеріне қара
іріктеу
|
қазан
|
Садыкова К.С.
|
3
|
Дарынды балаларды бейіміне қарай шығармашылық
ізденіс жұмысына тарту
|
қазан
|
Садыкова К.С.
|
4
|
Дарынды балаларды бейініне қарай пәндік
олимпиадаларға дайындау
|
Жыл бойы
|
Садыкова К.С.
|
5
|
Дарынды балаларды мектепшілік, қалалық, аймақтық,
республикалық, халықаралық пән олимпиадаларына қатыстыру
|
Жыл бойы
|
Садыкова К.С.
|
6
|
Өз қаблеттеріне қарай үйірмелерге
қатыстыру
|
Жыл бойы
|
Садыкова К.С.
|
7
|
Түрлі
байқауларға,
Фестивальдарға, спорттық шараларға қатысуға ықпал
жасау
|
Жыл бойы
|
Садыкова К.С.
|
8
|
Баспасөз материалдарымен таныстырып
отыру
|
Үнемі
|
Садыкова К.С.
|
9
|
Дарынды балаларды ғылыми жобаға
дайындау
|
Маусым- тамыз
|
Садыкова К.С.
|
10
|
«Бауырсақ –ұлттық
тағам»
« Су-тіршілік көзі» тақырыбында екі оқушыны
калалық ғылыми жобаға қатыстыру
|
қыркүйек
|
Садыкова К.С.
|
11
|
Оқушы жетістігін баспасөз беттеріне жарыққа
шығару
|
Жыл бойы
|
Садыкова К.С.
|
Оралхан Бөкей атындағы
№44 лицейі КММ
2018-2019 оқу жылында
дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыс
жоспары
Мақсаты: Баламен жеке
сыйластық және сенімді
қарым-қатынас
орнату. Оқу
бағдарламасына сай білімді терең
меңгерген, жеке
шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі жетілген
және ішкі жан дүниесін
тануға, өзін өзгелермен салыстыра алатын, іс-әрекетке
талдау
жасай
алатын, жоспарлау мүмкіндігі қалаптасқан
тұлға қалыптастыру
Міндеттері:
Баланың жеке тұлғалық
ерекшеліктерін дамыту, оны қоғамда өмір
сүруге
психологиялық тұрғыдан
дайындау
Балалардың кәсіби
және жеке даралық қабілетін анықтай алуына
психологиялық педагогикалық көмек
көрсету
Нәтижесі:
Іс-әрекеттің сәтті
орындалуын қамтамасыз ететін қабілеттік істің өзара
сәйкестік сапасы артады
Іс-әрекеттің
жағдайдағы ерекшелігі, кеңінен қамтылған
адам ретінде
қалыптасады..
Оқуға, білімге жалпы
танымдық мүмкіндіктері және
қабілеті дамиды
Баланың табиғаты арқылы
дамыған қабілет ашылады
Таланттылық және
адамгершілігінің жоғары жетістіктерге
жеткізетін
іс-шараларға қатысады
Дарынды
баланың сипаттамасы:
Интелектуалды
сферасы
Білімділік
өрісі
Ойлау қабілеті ерекшесі
тұрақты, қызығуы мол, кейде бір іспен
айналысса тоқтай аламайды, өз
ойын ерте жеткізеді
Дарындылық үш
параметрмен :
Танымдық жеке
дамуы.
Психологиялық жеке
дамуы.
Физикалық дамуы.