Cабақ жоспары
|
Сабақ: Қазақ тілі |
|
||||
|
Күні,айы 1-тоқсан 6 – күн |
|
||||
|
Сынып: 1 «А» |
Қатысқандар:4 |
Қатыспағандар: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сынып бөлмесіндегі қауіпсіздік |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. Т1.1.3.1. Хабарламаны тыңдау және мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру. А1.2.6.1. Тыңдаған материал туралы өзінің қарапайым пікірін білдіру. |
||||
|
Сабақ мақсаттары. |
Барлық оқушылар орындай алады: Барлық оқушылар зейін қойып тыңдайды, басқа оқушылардың айтқанын тыңдайды; таныс сөздердің мағынасын түсінеді. |
||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: қауіпсіздікке қатысты суреттерін қарапайым сөйлемдермен сипаттайды. |
|||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: қауіпсіздік туралы мұғалімнің көмегі арқылы айта алады. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: қауіпсіздік туралы көріп тыңдағандарын қарапайым тілмен айтады. |
||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: абайла, қауіпті, қолыңды жу, айналып өт, орындықты орнына қой, қайшыны қорабына сал, жүгірме, итерме. |
|||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Қандай үй жануарларын білесіңдер? |
|||||
|
|
|||||
|
Сіздер айта аласыздар ма,неге үй жануарлары деп атайды? |
|||||
|
|
|||||
|
Айтылымға көмек |
|||||
|
Сыныпта жүгірмеу керек, бір-біріңді итерме |
|||||
|
Алдыңғы оқу: |
Алдыңғы білімдерін жаңа білімдерімен байланыстыру. Сынып бөлмесінің сызбасы. |
||||
|
Жоспар |
|
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
|
5 мин Басы 10 минут |
Ынтымақтастық ахуал. Экраннан үй жануарларының суреті көрсетіледі. Балалар дауысын салады. Сабақтың мақсаты айтылады. Тапсырма
|
|
|||
|
10 мин Ортасы 5 мин |
Қайталау; 1 сынып заттары 2 сынып бөлмесінің сызбасы |
|
|||
|
10 минут Соңы |
Парта үстіндегі үлестірме қағаздар жануарлармен суреттелген: жылқы,сиыр,қой, түлкі, қасқыр,аю Осының ішінен үй жануарлары туралы жұмбақты табыңдар. |
|
|||
|
Дескрипторы 5мин |
- таныс емес сөздердің мағынасын аша алады; -мәтінді қарапайым тілде айтады; - сұраққа дұрыс жауап бере алады. |
|
|||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау- оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлаймыз? Қабылдау деңгейі орташа оқушылар: суреттерді сипаттау үшін тірек сөздерді қолданамын. Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар: қауіпсіздікке қатысты суреттерін жай сөйлемдермен сипаттайды. |
Пәнаралық байланыс-Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|
|
|
|
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Сабаққа дейінгі рефлексия қаблеті қандай? 4 –дағды бойынша несі төмен |
||
|
|
||
|
Сабақтан кейінгі рефлексия тапсырма көмектесті (тиімді, тиімсіз) |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
Cабақ жоспары
|
Сабақ: Қазақ тілі |
Мектеп: Қырық құдық ауылы орта мектебі |
||||
|
Күні,айы 4-тоқсан |
Мұғалімнің аты-жөні: Айгисова С.Е. |
||||
|
Сынып: 1 «А» |
Қатысқандар:12 |
Қатыспағандар: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дәрігерге қаралу |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
О1.1.1. Таныс сөздерді буынға бөліп оқиды және сөздердің мағынасын түсінеді. Ж2.1.1. Қарапайым,түсінікті тілмен жазады. |
||||
|
Сабақ мақсаттары. |
Барлық оқушылар орындай алады: таныс сөздердің мағынасын түсінеді; суретке қарап сөздерді жаза алады. оқушылар мәтіндегі сөздерді буынға бөліп оқи алады ; таныс сөздердің мағынасын түсінеді. |
||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: сөзді,сөз тіркестерін дұрыс оқи алады; таныс сөздердің мағынасын түсінеді. |
|||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: кейбір оқушылар мәтінді түсініп оқиды,сұраққа жауап жазады.Жаңа сөздердің мағынасын талқылайды. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Барлық оқушылар мәтінді оқи алады.Қарапайым тілде жаза алады. |
||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:дәрігер,дәріхана, аурухана, дәрі, емделуші,емдейді. |
|||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Жаңа термин сөздерден сөз тіркестерін мен сөйлем құрап жазады? |
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
Оқылымға көмек |
|||||
|
Мәтінді дұрыс түсіне оқи білуге үйрету, қарапайым тілмен жаза алады. |
|||||
|
Алдыңғы оқу: |
Алдыңғы білімдерін жаңа білімдерімен байланыстыру. |
||||
|
Жоспар |
|
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
|
5 мин Басы
|
Ынтымақтастық ахуал.
Сабақтың мақсаты айтылады. 1.Тапсырма
|
|
|||
|
10 мин Ортасы 3 мин |
Мәтінді оқыңдар. Дәрігер Біздің мектепте дәрігер бөлмесі бар.Дәрігер бөлмесі бірінші қабатта орналасқан. Балалар мектептің дәрігерлік бөлмесінде тұр. Дәрігер балаларды емдейді.Мектепке емханадан дәрігерлер келді. Олар балалардың денсаулығын тексерді. Дәрігер апайдың аты – Анна Васильевна. Ол – жақсы дәрігер.
Сөздік Дәрігерлік бөлме –кабинет врача, емдейді-лечит Тапсырма.Мәтінді мұқият оқып,түсінгендерін қарапайым тілмен жазу.Сөздерді дұрыс қолданып,жазғанын қадағалау(топпен жұмыс)
Мысалы : Мектепте дәрігер бөлмесі бар.Ол бірінші қабатта. Т.б Жазылым. Көп нүктенің орнына керекті әріпті жазыңдар және буынға бөліңдер. ( жұппен жұмыс) Д ...рігер,денсаулы...,б...лме,б...р...нш...,...абат, жа...сы,б...зд...ң, т...р, келд..., тексерд.... , емдед..
|
|
|||
|
10 минут Соңы |
Топпен жұмыс. Әрбір топқа сурет беріледі.Осы берілген сурет бойынша 2-3 қарапайым сөйлем құрау.
У Мысалы: ( 1-сурет .Анамен дәрігерге келдім. Дәрігер мені емдеді. Ол маған дәрі берді.) 2-сурет. (Мен дәрігерге келдім. Менің құлағым ауырды. Дәрігер құлағымды емдеді.) 3- сурет (Бұл балабақша.Біз дәрігер болып ойнадық. Айнұр бізді емдеді.) |
|
|||
|
Дескрипторы 5мин |
- таныс емес сөздердің мағынасын аша алады; -мәтінді оқи алады; - Сурет бойынша сөйлем құрай алады. |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
жоспар қазақ тілінен
жоспар қазақ тілінен
Cабақ жоспары
|
Сабақ: Қазақ тілі |
|
||||
|
Күні,айы 1-тоқсан 6 – күн |
|
||||
|
Сынып: 1 «А» |
Қатысқандар:4 |
Қатыспағандар: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сынып бөлмесіндегі қауіпсіздік |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. Т1.1.3.1. Хабарламаны тыңдау және мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру. А1.2.6.1. Тыңдаған материал туралы өзінің қарапайым пікірін білдіру. |
||||
|
Сабақ мақсаттары. |
Барлық оқушылар орындай алады: Барлық оқушылар зейін қойып тыңдайды, басқа оқушылардың айтқанын тыңдайды; таныс сөздердің мағынасын түсінеді. |
||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: қауіпсіздікке қатысты суреттерін қарапайым сөйлемдермен сипаттайды. |
|||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: қауіпсіздік туралы мұғалімнің көмегі арқылы айта алады. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: қауіпсіздік туралы көріп тыңдағандарын қарапайым тілмен айтады. |
||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: абайла, қауіпті, қолыңды жу, айналып өт, орындықты орнына қой, қайшыны қорабына сал, жүгірме, итерме. |
|||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Қандай үй жануарларын білесіңдер? |
|||||
|
|
|||||
|
Сіздер айта аласыздар ма,неге үй жануарлары деп атайды? |
|||||
|
|
|||||
|
Айтылымға көмек |
|||||
|
Сыныпта жүгірмеу керек, бір-біріңді итерме |
|||||
|
Алдыңғы оқу: |
Алдыңғы білімдерін жаңа білімдерімен байланыстыру. Сынып бөлмесінің сызбасы. |
||||
|
Жоспар |
|
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
|
5 мин Басы 10 минут |
Ынтымақтастық ахуал. Экраннан үй жануарларының суреті көрсетіледі. Балалар дауысын салады. Сабақтың мақсаты айтылады. Тапсырма
|
|
|||
|
10 мин Ортасы 5 мин |
Қайталау; 1 сынып заттары 2 сынып бөлмесінің сызбасы |
|
|||
|
10 минут Соңы |
Парта үстіндегі үлестірме қағаздар жануарлармен суреттелген: жылқы,сиыр,қой, түлкі, қасқыр,аю Осының ішінен үй жануарлары туралы жұмбақты табыңдар. |
|
|||
|
Дескрипторы 5мин |
- таныс емес сөздердің мағынасын аша алады; -мәтінді қарапайым тілде айтады; - сұраққа дұрыс жауап бере алады. |
|
|||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау- оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлаймыз? Қабылдау деңгейі орташа оқушылар: суреттерді сипаттау үшін тірек сөздерді қолданамын. Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар: қауіпсіздікке қатысты суреттерін жай сөйлемдермен сипаттайды. |
Пәнаралық байланыс-Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|
|
|
|
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Сабаққа дейінгі рефлексия қаблеті қандай? 4 –дағды бойынша несі төмен |
||
|
|
||
|
Сабақтан кейінгі рефлексия тапсырма көмектесті (тиімді, тиімсіз) |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
Cабақ жоспары
|
Сабақ: Қазақ тілі |
Мектеп: Қырық құдық ауылы орта мектебі |
||||
|
Күні,айы 4-тоқсан |
Мұғалімнің аты-жөні: Айгисова С.Е. |
||||
|
Сынып: 1 «А» |
Қатысқандар:12 |
Қатыспағандар: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дәрігерге қаралу |
||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
О1.1.1. Таныс сөздерді буынға бөліп оқиды және сөздердің мағынасын түсінеді. Ж2.1.1. Қарапайым,түсінікті тілмен жазады. |
||||
|
Сабақ мақсаттары. |
Барлық оқушылар орындай алады: таныс сөздердің мағынасын түсінеді; суретке қарап сөздерді жаза алады. оқушылар мәтіндегі сөздерді буынға бөліп оқи алады ; таныс сөздердің мағынасын түсінеді. |
||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: сөзді,сөз тіркестерін дұрыс оқи алады; таныс сөздердің мағынасын түсінеді. |
|||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: кейбір оқушылар мәтінді түсініп оқиды,сұраққа жауап жазады.Жаңа сөздердің мағынасын талқылайды. |
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Барлық оқушылар мәтінді оқи алады.Қарапайым тілде жаза алады. |
||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:дәрігер,дәріхана, аурухана, дәрі, емделуші,емдейді. |
|||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
|||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Жаңа термин сөздерден сөз тіркестерін мен сөйлем құрап жазады? |
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
Оқылымға көмек |
|||||
|
Мәтінді дұрыс түсіне оқи білуге үйрету, қарапайым тілмен жаза алады. |
|||||
|
Алдыңғы оқу: |
Алдыңғы білімдерін жаңа білімдерімен байланыстыру. |
||||
|
Жоспар |
|
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
|
5 мин Басы
|
Ынтымақтастық ахуал.
Сабақтың мақсаты айтылады. 1.Тапсырма
|
|
|||
|
10 мин Ортасы 3 мин |
Мәтінді оқыңдар. Дәрігер Біздің мектепте дәрігер бөлмесі бар.Дәрігер бөлмесі бірінші қабатта орналасқан. Балалар мектептің дәрігерлік бөлмесінде тұр. Дәрігер балаларды емдейді.Мектепке емханадан дәрігерлер келді. Олар балалардың денсаулығын тексерді. Дәрігер апайдың аты – Анна Васильевна. Ол – жақсы дәрігер.
Сөздік Дәрігерлік бөлме –кабинет врача, емдейді-лечит Тапсырма.Мәтінді мұқият оқып,түсінгендерін қарапайым тілмен жазу.Сөздерді дұрыс қолданып,жазғанын қадағалау(топпен жұмыс)
Мысалы : Мектепте дәрігер бөлмесі бар.Ол бірінші қабатта. Т.б Жазылым. Көп нүктенің орнына керекті әріпті жазыңдар және буынға бөліңдер. ( жұппен жұмыс) Д ...рігер,денсаулы...,б...лме,б...р...нш...,...абат, жа...сы,б...зд...ң, т...р, келд..., тексерд.... , емдед..
|
|
|||
|
10 минут Соңы |
Топпен жұмыс. Әрбір топқа сурет беріледі.Осы берілген сурет бойынша 2-3 қарапайым сөйлем құрау.
У Мысалы: ( 1-сурет .Анамен дәрігерге келдім. Дәрігер мені емдеді. Ол маған дәрі берді.) 2-сурет. (Мен дәрігерге келдім. Менің құлағым ауырды. Дәрігер құлағымды емдеді.) 3- сурет (Бұл балабақша.Біз дәрігер болып ойнадық. Айнұр бізді емдеді.) |
|
|||
|
Дескрипторы 5мин |
- таныс емес сөздердің мағынасын аша алады; -мәтінді оқи алады; - Сурет бойынша сөйлем құрай алады. |
|
|||
шағым қалдыра аласыз















