Сабақтың басы
|
1. Ұйымдастыру
кезеңі.
Ширату
жаттығуы
Wordwall платформасы арқылы
«Қорапты аш» ойынындағы сұрақтарға жауап
беріңіз.
-
Мерген мен Сартайдың
айға сапар шегу себебі қандай??
-
Планетолог деген
кім?
-
Еңбек жолын қайдан
бастады?
-
Бала күнінен нені
армандады?
-
Әкесі балалардың
жасырынбақ ойнағанына неге ренжіді?
-
Мергеннің әкесінің
мамандығын ата
-
Озондық ойық деген
не?
-
Фантаст жазушыны
ата
-
Жазушы қайда дүниеге
келді?
-
Ғылыми-фантастикалық
шығармаларды зерттеген жаушы
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
|
Білім
алушылар
-сәлемдеседі;
-сабаққа дайындығын
көрсетеді;
-асықтарда жасырылған сандар
арқылы 3 топқа бөлінеді
«Қорапты аш»
ойыны арқылы оқушылар анағұрлым
толық нақты жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге бағытталған.
Осы арқылы ақпаратты ашуға, жинақтауға, өз ойын еркін жеткізуге,
өзін-өзі басқаруға дағдыланады және оларды жауапкершілік сезімге
ынталандырады.
Дескриптор:
Сабақтың тақырыбы
мен мақсаты анықталады.
|
Топ басшысына бағалау
парақшасы беріледі
|
8-сынып қазақ
әдебиеті
https://wordwall.net/ru/resource/72078773
|
Сабақтың ортасы
|
1-тапсырма.
1-топ.
«Әдеби талдау» әдісі арқылы
шығарманың жанрын, сюжеттік желілерін анықтап, пікір
білдіріңіз (жеке
жұмыс) Талқылаушы - шығарманың
жанрын, қысқаша сюжетін баяндайды. Белгілеуші - шығарма желісі
бойынша сұрақ дайындайды. Байланыстырушы - өмірмен байланыстырады.
Топ шешені - шығарма мазмұнына қатысты мақал-мәтел айтады.
Қорытындылаушы - шығарма туралы қорытынды
пікір.
2-топ:
Берілген сілтемені басып,
Lumio платформасы арқылы оқиға желісін сәйкестендіріңіз (жеке
жұмыс)
Композициялық талдау
жасаңыз
Басталуы: Мерген мен
Сартайдың сабакка баруы
Байланысуы: айға сапар
шегу
Дамуы: айдағы қызықты
сыныпқа айту
Шиеленісуі: айдағы
жасырынбақ
Шарықтау шегі: жерге
қайту
Шешімі: әке
сөзі
3-топ: «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы шығарма
прологінде айтылған ойды өз көзқарасыңыңызбен
жазыңыз (топтық
жұмыс)
Шығармадан
үзінді
|
Прологтағы ойды
түсіндір
|
Жаңа оқу жылының алғашқы
қоңырауы... Айнадай таза, кең де жарық класс бөлмесі көңілімізді
сергітіп жіберді. Жазғы ұзақ каникулдан кейін бір-бірімізді
кәдімгідей-ақ сағынып қалыппыз. Бір кезде есік ашылып, Гүләйім апай
кіріп келді.
|
|
Шығарма эпилогі екенін дәлелдеп жазыңыз. Мына
сұрақтарға жауап беріңіз.
Шығармадан
үзінді
|
Сіздің
пікіріңіз
|
Табиғаттың болашақ
тазалығы сендердің қолдарыңда, - деді сол кезде көкем Сартай
екеуміздің сөзімізді тыңдап болып, - достарыңа да түсіндіріңдер
мұны ...
|
|
2-тапсырма. «Креативті матрица» әдісі
арқылы шығармаға қатысты ойын дәлелдеп, пікір білдіріңіз (топтық
жұмыс)
Шығармадағы
мәселе?
|
|
|
|
Адамдар
Кімдер?
|
|
|
|
Орын
Қайда, қай жерде көрініс
тапты?
|
|
|
|
Себеп
Не
себептен?
|
|
|
|
Мәселені шешу
жолдары
Сіз қалай
ойлайсыз?
|
|
|
|
3-тапсырма.
«Жолаушының қойын дәптері»
әдісі (жұптық жұмыс)
Не туралы
сөйлестік?
|
Не туралы
жаздық?
|
Қандай шешімге
келдік?
|
|
|
|
Бекіту. Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, тақырыпты
қорытындылайды.
|
Білім алушылар шығарманың
жанрын, сюжеттік желілерін анықтап, пікір
білдіреді.
Дескриптор: -
шығарманың жанрын
табады -
сюжеттік желілерін
анықтайды -
қорытынды пікір
айтады
Lumio платформасы арқылы оқиға
желісін сәйкестендіреді. Шығармаға композициялық талдау
жасайды.
Дескриптор: -
оқиға желісін
сәйкестендіреді - әңгіме үзінділері арқылы
дәлелдейді; - композициялық талдау
жасайды
Шығарма прологінде, эпилогінде
айтылған ойды өз көзқарасымен жазады.
Дескриптор: - прологтың, эпилогтың анықтамасын
біледі; - көркем шығармада ажыратып
анықтайды; - өзіндік сыни көзқарасын
білдіреді.
Жетекті сұрақтарға жауап беру
арқылы шығармадағы мәселені тауып, пікірлерін креативті матрицаға
түсіреді (дәптермен жұмыс)
Дескриптор:
- шығармаға қатысты ойын
дәлелдейді;
- пікір білдіріп,
жазады.
Білім алушылар 3 бөліктен
тұратын кестені сызып, бірінші бөлікке сабақта не туралы
сөйлескенін, екінші бөлікке не туралы жазғанын, үшінші бөлікке
қандай шешімге келгенін, не түйгенін жазады. Кестеге жазғанын
жанындағы жұбына оқиды, бір – бірінің жауаптарын тыңдап, ой
бөліседі. Не туралы сөйлестік? Не туралы жаздық? Қандай шешімге
келдік? Жұптар сынып алдында
қорғайды. Дескриптор:
- шығармадан не түйгенін жазады; - - ой
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, тақырыпты қорытындылайды.
|
Жеке
бағалау
1-топ
2-топ
Топтық
бағалау
3-топ
ҚБ:«SMART-сағат»
ҚБ: Киіз
үй
|
Постер
https://lum.io/share/504291ac-8322-42b1-88eb-e896c24af25b?confirmed_country=KZ
Дәптермен
жұмыс
Дәптермен
жұмыс
Сызба сызылған кесте.
Слайд
Сызба сызылған кесте.
Слайд
|