(04.04.
-15.04. 2022) 6 “А,Ә” сынып
оқушыларының ағылшын тілін меңгеруі туралы
анықтама
Мұғалімі: Раимбекова
Г.С.
6 “А”
сыныбының II тобында 12 оқушы бар. Балалардың сабақта белсенділігі
жоғары. Оның ішінде сабаққа өте белсенді, тапсырманы тиянақты
орындайтын оқушылар: Солтанбекова Ә., Қайырғазин Қ., Қалыбек Н.,
Нұрумканова А., Тілеубек Ж.,Мұратов А.,Мусатаева Ә.,Нурлыбекқызы
Ж. Олар
ауызша жұмыс түрлерімен жақсы жұмыс істей алады Орташа оқушылар:
Қрықпаев Ә., Молдаш Ә.,Усманова Ж.Сыныпта мұғалімнің бағыт-бағдары
арқылы жұмыс жасайтын оқушылар: Қанатов А.-бұл оқушымен күнделікті
қосымша жұмыстар жүргізіп отыру қажет. Ол мұғалім мен ата-ананың
назарын және бақылауын қажет етеді. Оларға ағылшын тілінде сөйлеу
өте қиын. Бастауыш сыныпта басқа мектепте оқып келген,әріптерді
қайта үйренүді және көп тақырыптарды түсіндіруді қажет
етеді.
Жалпы 6 “Ә” сыныбында 20
оқушы. Оқушылар сабаққа белсенді орташа, көбінде ұлдар белсенді.
Оның ішінде сабаққа өте белсенді, тапсырманы тиянақты орындайтын
оқушылар: Серікқлы Ә., Бақытбекұлы А.,Табылды А.,Әлімбекова
К.,Баисаитова Д.,Ішпекпаев Т.. Орташа оқушылар: Бақытбек Н.,
Ерғалиев Ш.,Советов Ж.,Қалабаева Д.,Өмірбек Б.,Аралбаев А.,Набиева
Д.Сыныпта мұғалімнің бағыт-бағдары арқылы жұмыс жасайтын оқушылар:
Канжекенов М., Қалиқанова Г., Серікұлы Д.,Қайырбеков І.,Әуелбекова
А.,Мұратханова Е.,Қаипберген А.-бұл оқушылармен күнделікті қосымша
жұмыстар жүргізіп отыру қажет. Сынып көбінде грамматикалық
тапсырмалардан қиналады. Олармен сабақта арнайы жұмыстар өткізілді.
Оқушылардың тең жартысы грамматиканы меңгерді деп айта аламын,соның
өзінде кей кезде ережелерді ұмытып қалады. Бірақ үлгерімі төмен
оқушылармен күнделікті қосымша тапсырмалар орындатып отыру
қажет.
Екі
сыныпқа да «Our neighbourhood» тақырыбында оқу дағдыларын тексеру
өтті. Оқушылар мәтінді 2 рет оқыды. Мәтінді оқығаннан кейін мұғалім
бірнеше сұрақтар қойды
What about is this text? What
is the main idea of this text?
Мәтін
жоқ сөздермен ұсынылды. Оқушының мақсаты - сөзді дұрыс орнына қою
болды. Келесі тапсырмаларға True
or False берілді. Дәптерлердегі орфографиялық қателер де
тексерілді.
№
|
сынып
|
2021-2022
о.ж.
|
бағалар
|
Үлгерім
|
Сапа
|
Оқушылар
саны
|
орындағандар
|
орындамағандар
|
5
|
4
|
3
|
2
|
|
|
1
|
6 а
|
12
|
12
|
0
|
8
|
3
|
1
|
0
|
100 %
|
92
%
|
2
|
6 ә
|
20
|
20
|
0
|
6
|
7
|
7
|
0
|
100 %
|
65 %
|
Қорытынды: Мұғалім тарапынан проблемаларды жою үшін түзету
және қосымша жұмыстар жүргізу. Мұғалім жұмысқа пән бойынша нашар
үлгеретін оқушыларды белсенді түрде қатыстыруы қажет. Оқушылардың
әлеуетін және оқушылардың тілдік дағдыларын кешенді түрде дамыту.
Ағылшын тілі сабағында неггізгі бес дағдыны қалыптастыру бағытында
жүйелі тапсырмалар орындату, мәтінмен жұмыс істеуге
дағдыландыру