|
Бөлім:
|
|
Педагогтың
аты-жөні
|
|
Күні:
|
|
Сынып:
5
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Жүгіру
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаттары
|
5.1.2.1 - Жүгіру, секіру, жүру арқылы дене
даярлығын дамыту.
|
|
Сабақ
мақсаты
|
- Жүгіру техникасын түсініп, оны дұрыс орындауды
үйрену;
- Жүгіру арқылы физикалық қасиеттерді
дамыту;
- Топта жұмыс істеу дағдыларын
қалыптастыру.
|
|
Құндылықтарға
баулу
|
Оқушыларды дене шынықтыру арқылы салауатты өмір
салтын ұстануға ынталандыру.
Осы сабақта қолданылатын 2025-2026 оқу жылындағы
құндылықтар:
- еңбекқорлық және кәсіби
біліктілік
|
|
ЖИ
құралдары
|
Educaplay - Ойын түріндегі жаттығулар мен
тапсырмалар жасау платформасы -
https://www.educaplay.com/
|
|
Сабақтың
барысы
|
|
Сабақтың кезеңі /
уақыты
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың басы (10 минут),
Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту – (3
минут)
Ширату тапсырмалары – (4
минут)
Жаңа сабаққа кіріспе (3
минут)
|
Қызығушылықты ояту:
- Сәлемдесу;
- Сыныпты түгелдеу;
- Оқушылардың назарын аударту;
- Топқа бөлу.
Ширату тапсырмалары:
- Жүгіру түрлерін көрсету;
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін
түсіндіру.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақтың
мақсатына назар аударады.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай, қалыптастырушы бағалау жүргізеді.
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы келесі
тапсырмаларға ынталандырады.
|
Компьютер, проектор,
презентация.
Quizgecko, Quiz Wizard, Prepai - Мәтін бойынша
тест құрастыру құралы - https://quizgecko.com/
https://app.getquizwizard.com/
https://www.prepai.io/us/

|
|
Сабақтың ортасы (25 минут), Жаңа
сабақ
|
Мәтінмен жұмыс
Жүгіру техникасын талдау (5
минут)
|
Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда
белсенділік танытады.
|
Топ динамикасы, қорытындының
сапасы.
|
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
Quizgecko, Quiz Wizard, Prepai - Мәтін бойынша
тест құрастыру құралы - https://quizgecko.com/
https://app.getquizwizard.com/
https://www.prepai.io/us/
|
|
1-тапсырма
Жүгірудің негізгі түрлерін талдау. (5
минут)
Жүгірудің негізгі түрлерін талдап, олардың
айырмашылықтарын анықтау.
|
Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда
белсенділік танытады.
|
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісімен
бағалау.
|
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
Questgen, Quizrise - Викторина генераторы:
таңдамалы жауаптар (МСҚ), «Ақиқат/Жалған», «Бос орындарды толтыр»,
жиі қойылатын сұрақтар (FAQ) - https://www.questgen.ai/
https://www.quizrise.com/

|
|
2-тапсырма
Жүгірудің артықшылықтары мен кемшіліктерін
талдау. (7 минут)
Жүгірудің денсаулыққа пайдасын анықтап, оның
кемшіліктерін талдау.
|
Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда
белсенділік танытады.
|
ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен
бағалау.
|
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
Explainlikeimfive - Күрделі материалды қарапайым
тілмен түсіндіретін платформа -
https://domore.ai/
|
|
3-тапсырма
Жүгіру техникасын жетілдіру (8
минут)
Жүгіру техникасын жетілдіру үшін жаттығулар
жасау.
|
Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда
белсенділік танытады.
|
ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен
бағалау.
|
Шаблон, интернет ресурс, оқу
құралдары.
Copyleaks, Smodin, Turnitin, Gptzero - Тапсырма
жазу кезінде ЖИ қолданылғанын анықтайтын платформалар -
https://copyleaks.com/ https://app.smodin.io/
https://search.vaggar.com/
https://gptzero.me/

|
|
Сабақтың соңы (10
минут),
Қорытынды,
Ой толғаныс,
Кері
байланыс
|
Кері байланыс
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық туғызды
Осы ... мені
ойландырды
|
Оқушылар білімдерін сараптайды, рефлексия
жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не
білгенін жазады.
|
Кері байланыстың бар
екендігі.
|
|
|
|
Оқушылар алған білімін ары қарай
шыңдау мақсатында мұғалім үй тапсырмасын
береді.
|
Оқушылар үй жұмысын
орындайды.
|
Кері байланыстың бар
екендігі.
|
|