Сабақтың басы
|
Сабақты
ұйымдастыру
Ынтымақтастыру атмосферасын құру. Оқушылармен
амандасып бүгінгі сабаққа сәттілік тілеймін.
Оқушыларға жаңа сабақ бастамас бұрын
«Дәрумендер» әдісі бойынша оқушылармен
танысып 3 топқа бөліп аламын. Топқа бөлу.
І
топ ІІ
топ ІІІ
топ
Үй
тапсырмасын тексеру.
«Сұрақ-жауап» ҚОЛШАТЫР әдісі
Оқушыларға сұрақ қою арқылы уй тапсырмасын
тексеремін.
-
Жүйке жүйесінің типтерін
атап,сипаттама беріңіз?
-
Ең қарапайым жүйке
жүйесі?
-
Сатылы жүйке жүйесіне
сипаттама беріңіз
-
Түйінді жүйке жүйесі дегеніміз
не?
-
Түтікшетәрізді жүйке жүйесінің
ерекшелігі?
-
Барлық омыртқалардың миы
неше бөлімнен тұрады?
-
Жүйке жүйесінің
реттелуі
-
Ағза үшін жүйке жүйекесінің
маңызын қандай?
«Миға шабуыл» әдісімен жаңа
тақырыпты ашу. Сабақтың мақсатымен танысу.
|
Оқушылар топқа суреттер арқылы
бөлінеді. Бір –біріне сәттілік тілейді.
Оқушылар үй тапсырмасына
сұрақтарға жауап береді.
|
ҚБ: Тамаша!
Жарайсыңдар!
Оқушылар өздерін өзін-өзі бағалау парақтарына
бал қою арқылы бағалайды.
ҚБ Жарайсыздар!
Дискриптор : 2
балл
|
Суреттер, плакаттар, тірек
сөздер
Қосымша ресуртар бейнеролик. Қима қағаздар.
|
Сабақтың
ортасы
|
1-тапсырма
«Галереяға саяхат» әдісі.
Оқулық мәтінімен және қосымша ресурспен
жұмыс.
Оқушылар постер дайындайды.
1-топ: Жүйке жүйесінің және жүйке ұлпаларының құрылысы мен
қызметі.
2-топ: Нейрондардың құрылысы.
3-топ: Жүйке жүйесін зақымдайтын
факторлар.
2-тапсырма
Жеке
жұмыс.
Биологиялық
диктант
1. Жүйке
жүйесінің мүшелері .........................
тұрады.
2. Жүйке
ұлпаларының қосымша ұлпалары .........................
аталады
3. Жүйке
жүйесі ......
мен .........
байланысын қамтамасыз етеді.
4.Нейрон .....
мен .........
тұрады.
5.Нейрондардың қысқа тармақталған өсінділері
...............деп аталады.
6.Жасуша денесінен шығатын ұзын бір
өсіндіні...........деп аталады.
7.................-ішінде ұсақ
оргонойдтер,сыртында .............болатын нейрон цитоплазмасының
алып өсіндісі.
8.
Дендриттер мен жасуша
денесі......................түзеді.
Жаңа
сабақты бекіту
« Спиннер» әдісі бойынша қорытындылау
Жүйке жүйесінің
қызметі
Жүйке ұлпасы дегеніміз
не?
Нейрон термині
Нейронның
құрылысы
Нейрология
Аксон
Дендрит
Жүйке жүйесін зақымдайтын
факторлар.
|
Мәтінді толық
оқиды.
Қосымша ресурспен танысып
берілген тапсырманы орындайды.
Постер дайындап сыныпқа ұсынады.
Берілген тапсырмаларды жеке оқушылар
дәптерге орындайды.
|
Дескриптор:
-жүйке жүйесінің құрылысын,
қызметін талдайды;
-нейрондардың құрылысын
ажырата алады;
- Жүйке жүйесін зақымдайтын факторларды
анықтайды;
Дискриптор: 4
балл
Дескриптор -
жүйке жүйесінің құрылымдық
бірлігін анықтайды;
- жүйке жүйесінің қызметін
атайды;
- нейронның құрылымдық
компоненттерін анықтайды;
Дискриптор:
2балл
Дискриптор:
1. Жүйке жүйесі қызметі мен нейрондардың құрылысы,қызметін
термин сөздер арқылы ажырата алады.
Дискриптор:2балл
|
Биологиялық диктант қима тапсырма қағаздары
беріледі
|
Сабақтың
соңы
Үй тапсырмасы
|
Рефлексия.
“ЖЕЛКЕНДІ
КЕМЕ” әдісі
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Сабақ мазмұнын түсіну
бойынша оқушылардың деңгейін анықтайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
36-тақырыпты түсініп
оқу.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы
бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Дәптерге үй тапсырмасы беріліп оқушылар жазып
алады.
|
|
|