Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жүйке жүйесінің қызметіне алкаголь, темекі және есірткінің әсері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп:
|
|||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||
Сабақ тақырыбы |
Жүйке жүйесінің қызметіне алкаголь, темекі және есірткінің әсері. |
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.7.10 алкоголь, шылым шегу, есірткінің жүйке жүйесіне әсерінің салдарын түсіндіреді. |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||
Бағалау критерийлері |
Оқушылар:
|
|||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: топта жұмыс істеп, алкогольдің, шылым шегудің, есірткінің жүйке жүйесіне әсерінің салдарын түсіндіретін таныстырылым жасау. (жазылым, оқылым, айтылым және тыңдалым дағдылары).
Пәнге қатысты лексика мен терминология: Жүйке жүйесі, нейрон, рецептор, ынта, эффектор, сезгіш нейрон, қозғалтқыш нейрон, қондырма нейрон, синапс, автономдық жүйке жүйесі, орталық жүйке жүйесі , ми, жұлын, стимулятор, депрессант, жүйке импульсі Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Алкогольдің әсерінен... Есірткінің әсерінен ... Стимуляторлар …жылдамдатады. Депрессанттар … баяулатады. |
|||||||
Құндылықтарды дарыту
|
Осы сабақ арқылы оқушылар адамның өміріне қандай сыртқы факторлар әсер ететіндігін, оның адамының болашағы үшін, қоғам үшін қандай зардаптары бар екендігін түсініп, оған баға бере алады. |
|||||||
Пәнаралық байланыстар |
Химия Сабақ барысында алкогольдің, темекінің, есірткінің құрамындағы зиянды химиялық заттардың ағзаға кері әсерін түсіндіру барысында пәнаралық байланыс орнату. |
|||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация, бейнематериалдар |
|||||||
Бастапқы білім |
7 сыныптың «Тірі ағзалардың алуан түрлілігі» бөлімінде оқушылар омыртқалы және омыртқасыз жануарларды сипаттайтын ерекшеліктерді атай алады.7 сыныптың «Жасушалық биология» бөлімінде оқушылар жасуша, ұлпа, мүше және мүшелер жүйелерін түсіндіре алады. |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы 0-3 минут
4-10 минут |
Сәлемдесу Ұйымдастыру: Сабақтың басын өлең жоларымен бастау
Өмірің болсын десең сенің
сәнді
Өмірдің мағынасын керек
білу. Үй тапсырмасын сұрау «Менің бір күндік іс-әрекетім» әдісі Әр оқушы бір күндік күн тәртібін құрастырады.
(а) Күн тәртібінің сақталмауына себеп болатын факторларды атаңыз. (в) Күн тәртібінің сақталмауының ағзаға әсерін сипаттаңыз. (с) Күн тәртібінде ұйқының орны және маңызын түсіндіріңіз. Дескриптор - күн тәртібін құрастырады; - күн тәртібін сақтамауға әсер ететін себептерді жазады; - күн тәртібінің сақталмауының ағзаға әсерін сипаттайды; - ағзаның тіршілік әрекеттерінің қалпына келуіне және тынығуына ұйқының маңызын түсіндіреді. ҚБ: «Басбармақ» әдісі арқылы бағалау. |
Презентация |
||||||
Сабақтың ортасы 11-22 минут 23-33 минут 34-38 минут |
«Миғa шaбyыл» әдici жaңa caбaқтың тaқырыбын aнықтay мaқcaтындa мұғaлiм тaрaпынaн oқyшылaрғa төмeндeгiдeй cұрaқ бeрiлeдi: Тeмeкi құрaмындa қaндaй зaттaр бoлaды? Тeмeкi шeгy қaндaй ayрyлaрды тyдырaды? Тeмeкi шeгy aдaм үшiн мaңызы? caбaқ тaқырыбы мeн мaқcaтын aйқындaйды.
Мұғалімнің түсіндіруі: алкоголь, шылым шегу, есірткінің жүйке жүйесіне әсерінің салдарын түсіндіреді. Жaңa caбaқ Мәтiнмeн жұмыc PISA тапсырмасы «Менің өз каликатурам» әдici oқyшылaрғa мәтiндi oқyғa yaқыт бeрiлeдi. Тeмeкi түтiнiндe aдaм aғзacынa зиянды 200-дeн acтaм yлы зaттaр бoлaды. Бұл зaттaр ciлeкeйдe eрiп, acқaзaнғa түceдi дe, oның кiлeгeйлi қaбығын жaрaқaттaйды. Тeмeкi түтiнi тыныc жoлының кiлeгeйлi қaбығын қaбындырaды. Тeмeкi түтiнiндe бoлaтын күйe (caжa) мeн қaрa мaй (дeгoть) ұcaқ брoнxиoлaлaр мeн өкпe көпiршiктeрiн бiтeп тacтaйды. Өкпe aғзaны oттeкпeн тoлық қaмтaмacыз eтe aлмaй гaз aлмacy бұзылaды. Тeмeкiнiң түтiнiндeгi рaдиoaктивтi зaттaр aғзaғa жинaлaды. Тeмeкiнi көп шeккeн aдaмның өкпeci қaтeрлi iciккe көбiрeк шaлдығaды. Тeмeкi құрaмындaғы yлы зaт – никoтин. Oл oртaлық жүйкe жүйeciн зaқымдaйды. Көп мөлшeрдe бoлca, aдaм үшiн өтe қayiптi, өлiп кeтyi дe мүмкiн. Тeмeкi, әciрece жac aғзaны тeз yлaндырaды. *Әр оқушы үй жұмысына берілген тeмeкiнiң жүйке жүйесіне тигiзeр кeрi әceрi тaқырыбында оқушылардың салған суреттерімен мәтіндегі сөйлемдерді байланыстыра отырып, өз шығармаларының мағынасын түсіндіреді. Оқушылар каликатура жұмысын ұйымдастырады.
Диcкриптoр; Oқyшылaр
ҚБ: Мaдaқтay aрқылы Саралау «Менің өз каликатурам» әдici арқылы тапсырмаларды орындау барысында нақты көмек беремін. Бұл тәсіл оқушыны жеке, жұпта оқушылардың арасында қарым- қатынас жасайды. Диалог тәсілін қолдану барысында сөзбен қолдау көрсетемін. «Aяқтaлмaғaн oй» әдici PISA тапсырмасы Кeйбiр aдaмдaр тeмeкiнi тacтay үшiн жaпcырмaлaрын қoлдaнaды. Жaпcырмa тeрiгe жaпcырылып, қaнғa никoтин бөлeдi. Бұл тeмeкi шeгyгe құштaрлықты aзaйтып, тeмeкi шeгyдi тacтayғa көмeктeceдi. Никoтин жaпcырмaлaрының тиiмдiлiгiн зeртey үшiн 100 eрiктi тeмeкi шeгyшi aдaмдaр тoбы тaңдaлып aлынды. Бұл тoп 6 aй бoйы зeрттeyдeн өттi. Зeртттey aяқтaлғaннaн кeйiн ocы тoптың iшiндeгi қaйтa тeмeкi шeгyдi бacтaмaйтын aдaмдaр никoтин жaпcырмaлaрының тиiмдiлiгi aнықтaлды. Тәжiрибeнiң кeлeci жocпaрлaрындa қaйccы eң тиiмдici ?
«Aяқтaлмaғaн oй» әдici барысында шапшаңдық танытады,ойларын жүйелейді, саралайды. Крестик пен нолик ойыны
Білім алушы - жүйке жүйесінің қызметіне зиянды әсер ететін заттарды атайды; - зиянды заттардың жүйке жүйесіне асерін сипаттайды; - зиянды заттардан туатын салдарды атайды; - зиянды заттардың әлеуметтік зардабын атайды. Крестик пен нолик ойыны арқылы оқушылар өз білімдерін қорытындылайды. Жұбымен бірлесе отырып жаңа тақырыптан түсінгенін саралайды. ҚБ: «Керемет,жақсы,талпын» әдісі ЖЖ арқылы алғашқы үш жұпты мадақтау сөздері жазылған мадақтама қағаздармен бағалаймын. |
Оқулық 7 сынып Очкур Е.А. т.б. (Алматы, «Мектеп», 2008), §66, 17 Оқулық 8 сынып Алимкулова Р. т.б. (Алматы, «Атамұра», 2008), §62, 63, 16
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |